GFK

pawlisko

#4831445 Napisano: 15.11.2011 09:06:42
75 pkt - media
0 0

Gość: alis27

#4831845 Napisano: 16.11.2011 07:12:51
czy ktos wie dlaczego nie mozna juz zapraszac znajomych?!
0 0

Gość: alis27

#4831847 Napisano: 16.11.2011 07:13:13
malinowaona napisał(a):

domiqa napisał(a):

alis27 napisał(a):

mandaryna4 napisał(a):

andzia21 napisał(a):

dostał ktos doładowanie? 30.10 zamówiłam do dzisiaj mają czas wysłać.


ja zamówiłam 25.10 i też cisza


ja też czekam od 25.10.dziwne zawsze było na czas?!


Zamówiłam 21 października i jeszcze nic nie dostałam... emotka

Pisałam do nich.
Przepraszaja za bład jakis im się wkradł.Przepraszaja i planuja dać 16 listopada,


no to czekamy!!!!
0 0

Gość: paula26013

#4831863 Napisano: 16.11.2011 07:31:41
alis27 napisał(a):

malinowaona napisał(a):

domiqa napisał(a):

alis27 napisał(a):

mandaryna4 napisał(a):

andzia21 napisał(a):

dostał ktos doładowanie? 30.10 zamówiłam do dzisiaj mają czas wysłać.


ja zamówiłam 25.10 i też cisza


ja też czekam od 25.10.dziwne zawsze było na czas?!


Zamówiłam 21 października i jeszcze nic nie dostałam... emotka

Pisałam do nich.
Przepraszaja za bład jakis im się wkradł.Przepraszaja i planuja dać 16 listopada,


no to czekamy!!!!


i ja tez czekam bo mieli czas do wczoraj
0 0

Gość: sabikus

#4831893 Napisano: 16.11.2011 07:56:32
ja zamówiłam 17.10 i nadal doładowania nie ma emotka
0 0

calliope

#4831900 Napisano: 16.11.2011 08:00:49
155 pkt telefony komórkowe emotka
0 0

Gość: madziulaa554

#4832987 Napisano: 16.11.2011 03:43:17
Dostał ktoś już doładowanie dzisiaj?
0 0

Gość: andzia21

#4832993 Napisano: 16.11.2011 03:44:54
nie dostałam doładowania emotka
0 0

kinga1

#4832994 Napisano: 16.11.2011 03:45:22
ja tez czekam i juz sie niecierpliwie
0 0

Gość: madziulaa554

#4833001 Napisano: 16.11.2011 03:48:14
Ja dostałam dzisiaj odpowiedź na e-mail pisany wczoraj Szanowna Pani,



Zgodnie z regulaminem Klubu GfK: „Zamówienie na nagrodę może zostać wysłane w dowolnym momencie. Zamówienie wysłane w okresie od dnia 1 do 15 każdego miesiąca będzie realizowane do ostatniego dnia tego miesiąca, natomiast zamówienie wysłane w okresie od dnia 16 do ostatniego dnia miesiąca będzie realizowane do dnia 15 następnego miesiąca”.

Z powodu problemów technicznych kod doładowujący zostanie wysłany na adres e-mail w dniu dzisiejszym.

Za niewielkie opóźnienie serdecznie przepraszamy.



Dziękujemy za zainteresowanie członkostwem w Klubie oraz udział w badaniach i życzymy dobrej współpracy w ramach Klubu GfK.

I już jest godzina 17 i doładowania jak nie było tak nie ma;/ Napisałam do nich kolejnego e-maila zobaczymy co odpiszą;/
0 0

Gość: alis27

#4833113 Napisano: 16.11.2011 04:38:19
madziulaa554 napisał(a):

Ja dostałam dzisiaj odpowiedź na e-mail pisany wczoraj Szanowna Pani,



Zgodnie z regulaminem Klubu GfK: „Zamówienie na nagrodę może zostać wysłane w dowolnym momencie. Zamówienie wysłane w okresie od dnia 1 do 15 każdego miesiąca będzie realizowane do ostatniego dnia tego miesiąca, natomiast zamówienie wysłane w okresie od dnia 16 do ostatniego dnia miesiąca będzie realizowane do dnia 15 następnego miesiąca”.

Z powodu problemów technicznych kod doładowujący zostanie wysłany na adres e-mail w dniu dzisiejszym.

Za niewielkie opóźnienie serdecznie przepraszamy.



Dziękujemy za zainteresowanie członkostwem w Klubie oraz udział w badaniach i życzymy dobrej współpracy w ramach Klubu GfK.

I już jest godzina 17 i doładowania jak nie było tak nie ma;/ Napisałam do nich kolejnego e-maila zobaczymy co odpiszą;/


ja też nie mam wciąż doładowania:(
0 0

Gość: madziulaa554

#4833149 Napisano: 16.11.2011 04:53:12
alis27 napisał(a):

madziulaa554 napisał(a):

Ja dostałam dzisiaj odpowiedź na e-mail pisany wczoraj Szanowna Pani,



Zgodnie z regulaminem Klubu GfK: „Zamówienie na nagrodę może zostać wysłane w dowolnym momencie. Zamówienie wysłane w okresie od dnia 1 do 15 każdego miesiąca będzie realizowane do ostatniego dnia tego miesiąca, natomiast zamówienie wysłane w okresie od dnia 16 do ostatniego dnia miesiąca będzie realizowane do dnia 15 następnego miesiąca”.

Z powodu problemów technicznych kod doładowujący zostanie wysłany na adres e-mail w dniu dzisiejszym.

Za niewielkie opóźnienie serdecznie przepraszamy.



Dziękujemy za zainteresowanie członkostwem w Klubie oraz udział w badaniach i życzymy dobrej współpracy w ramach Klubu GfK.

I już jest godzina 17 i doładowania jak nie było tak nie ma;/ Napisałam do nich kolejnego e-maila zobaczymy co odpiszą;/


ja też nie mam wciąż doładowania:(


W kulki nieźle lecą;/ emotka Jak ktoś już dostanie to proszę o info tutaj
0 0

Gość: madziulaa554

#4833327 Napisano: 16.11.2011 06:22:26
Dalej nikt nie dostał? emotka
0 0

Gość: malinowaona

#4833334 Napisano: 16.11.2011 06:24:45
ja również czekam zaraz dostane emotka jakies nerwicy.Po co im regulamin skoro nie stosują sie do niego.I nie interesuje mnie ze maja problem emotka
0 0

Gość: malinowaona

#4833336 Napisano: 16.11.2011 06:25:56
A za kare powinni dać podwójnie!!a
w temacie coś o mediach 222pkt
0 0

Gość: madziulaa554

#4833353 Napisano: 16.11.2011 06:31:56
Właśnie powinni nam to zrekompensować ale znając ich dadzą nam je za parę dni z dopiskiem przepraszamy i każą się odwalić ;/ emotka
0 0

Gość: alis27

#4833520 Napisano: 16.11.2011 07:35:35
czy może już ktoś otrzymał zalegle doladowanie?!
0 0

Gość: madziulaa554

#4833624 Napisano: 16.11.2011 08:23:31
dzisiaj na pewno już nie wyślą;/ Dostaniemy pewno za parę dni;/
0 0

Gość: alis27

#4834135 Napisano: 17.11.2011 08:16:11
madziulaa554 napisał(a):

dzisiaj na pewno już nie wyślą;/ Dostaniemy pewno za parę dni;/


bardzo proszę jak ktoś z Was otrzyma zaległe doladowanie to napiszcie o tym,ok.Pozdrawiam
0 0

kinga1

#4834218 Napisano: 17.11.2011 09:02:37
ja dostałam dziś taką odpowiedź
Niestety od kilku dni mamy pewne problemy techniczne z aplikacją rozsyłającą kody doładowujące, które to problemy mieliśmy nadzieję rozwiązać tak, abyście Państwo otrzymali doładowania w regulaminowym czasie.

Niestety nie udało się to.

Cały czas pracujemy nad rozwiązaniem problemu, mamy nadzieję, że nie potrwa to już długo.



Serdecznie przepraszamy za ewentualne niedogodności związane z tym opóźnieniem i liczymy na Państwa wyrozumiałość.



Pozdrawiam,

Kierownik Klubu GfK
0 0