Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika mama2006

mama2006

#5838320 Napisano: 17.03.2014 13:24:36 w Dziś nic nie wygrałem! To już było!
może i ja odczaruję dobrą passę wpisując się tutaj Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5809656 Napisano: 20.01.2014 20:25:02 w Zafree darmowe kosze słodyczy - oszuści
mia napisał(a):

mama2006 napisał(a):

a ja niestety byłam w domu i nikt mnie nie strzegł . buuuuuu

emotka To szczęście w nieszczęściu, że dotyczy to tak dużej liczby osób, nie tylko Ciebie. Razem dacie radę s...synom. emotka


dzięki, że nie krytykujecie. Tyle się ostatnio namnożyło komentarzy, że jesteśmy pazerni, głupi, że sprzedaliśmy się za parę słodyczy, że nie zniosłabym jeszcze jednej połajanki.Tym bardziej, że sama sobie pluję w brodę. Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5809639 Napisano: 20.01.2014 20:12:11 w Zafree darmowe kosze słodyczy - oszuści
serene napisał(a):

W polskim prawie od niedawna istnieje taka instytucja jak ''pozew zbiorowy''- czyli możecie wspólnie wytoczyć powództwo o ujawnienie danych osobowych, tak jak malenka pisala- wierzytelności na sprzedaż można ujawniać po wyroku sądu.
masakra.współczuję...


można,jeśli firma jest zarejestrowana w Polsce. A ta jest na Cyprze Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5809638 Napisano: 20.01.2014 20:11:26 w Zafree darmowe kosze słodyczy - oszuści
a ja niestety byłam w domu i nikt mnie nie strzegł . buuuuuu Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5802572 Napisano: 07.01.2014 17:01:25 w Zafree darmowe kosze słodyczy - oszuści
ZOSTAŁO UTWORZONE FORUM POD ADRESEM: http://koszslodyczy.jun.pl/index.php
JEST ZAHASŁOWANE. PO PRZESLANIU PRINT SCREENA FAKTURY LUB UMOWY, HASŁO ZOSTANIE UDOSTĘPNIONE. NA FORUM NALEŻY ZAŁOŻYĆ KONTO.. Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5799364 Napisano: 01.01.2014 19:18:29 w Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
również filiżanki (wczoraj), takie se emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5799227 Napisano: 01.01.2014 13:24:26 w Dziś cieszę się z.....
awi napisał(a):

Cieszę się, że Mariola wygrała samochód emotka


wszyscy się cieszymy emotka emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5798136 Napisano: 29.12.2013 20:03:20 w Wkurza mnie...
wkurza mnie non stop pokazywana na wszystkich kanałach reklama MediaExpert z Dodą.Brr, już patrzeć nie mogę. Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5797446 Napisano: 27.12.2013 15:59:44 w Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
monika1985monik napisał(a):

50 zł przyniósł dziś listonosz od GFK emotka emotka emotka


i u mnie też ( przelew na konto) Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

mama2006

#5795181 Napisano: 19.12.2013 13:06:46 w Wkurza mnie...
anialistopad napisał(a):

loczeq napisał(a):

anialistopad napisał(a):

wKUR............mnie cyfra 3 ,przesladuje mnie od 16 grudnia ,gdzie nie spojrzę tam 3 emotka



zjedz 3bita emotka


zapraszam Cię teraz do wyczyszczenia monitora i klawiatury z kawki hehe emotka


emotka emotka emotka emotka emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5794187 Napisano: 17.12.2013 21:11:55 w Zafree darmowe kosze słodyczy - oszuści
ma ktoś jakis pomysł co dalej? Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5794166 Napisano: 17.12.2013 20:27:31 w Zafree darmowe kosze słodyczy - oszuści
Widzieliście co napisała na forum dziewczyna, która przed chwilą rozmawiała z TVN?
UWAGA ! ROZMAWIAŁAM ! SZCZEGÓŁOWO OPISAŁAM NASZ PROBLEM ! JUTRO SPRAWA BĘDZIE SOLIDNIE RUSZONA. ZGŁOSZĄ JĄ DO ODPOWIEDNICH SŁUŻB, SKONFRONTUJĄ SIĘ ZE SKLEPEM I Z PORTALEM ZA FREE, KTÓRY UDOSTĘPNIŁ JAKO PIERWSZY TĄ INFORMACJĘ.
MAM NA MAILA WYSŁAĆ WSZELKIE MOŻLIWE SCREENY. tO CO NAM ODPOWIEDZIELI, CO UDOSTĘPNIALI I TEGO SCREENA PANI, KTÓREJ ODPOWIEDZIELI, ŻE PRZECIEŻ ŁATWO MOŻNA USUNĄĆ KONTO I ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE. Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5794156 Napisano: 17.12.2013 20:11:28 w Zafree darmowe kosze słodyczy - oszuści
czy wy tez tak macie że tutaj dodaje odpowiedzi z kilkuminutowym opóóżnieniem? Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

mama2006

#5794140 Napisano: 17.12.2013 19:50:44 w Zafree darmowe kosze słodyczy - oszuści
anialistopad napisał(a):

w historii zamowien tez mam 0,ale poklikaj po wszystkich tam linkach ,gdzies jesjt ten koszyk z zakupami


u mnie koszy pusty ale w historii zamówień jednak produkt jest.
Widzieliście, ktoś na FB wkleił link do pdf z wypowiedzeniem umowy elektronucznej, rzekomo ktoś dostałm odpowiedź od zafreecom@gmail.com Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5794127 Napisano: 17.12.2013 19:30:01 w Zafree darmowe kosze słodyczy - oszuści
bruce napisał(a):

mama2006 napisał(a):

w tym fioletowym kwadracie wczoraj miałam kwotę 249, poóźniej usunęłam miałam 0, nastepnie snów wskoczyło 249.I Dziś to samo, już 2 razy zmieniałam na 0 zł. To wielki pic, że niby jest mozliwość zmiany statusu.


Nie, ja nie mam tak. Sprawdziłam teraz. Mam zero nadal i zero zamówień w historii. emotka


i znowu przed chwilą miałam w fioletowym kwadracie 249 zł
Gdy usuwam znika. Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5794028 Napisano: 17.12.2013 17:26:29 w Zafree darmowe kosze słodyczy - oszuści
bruce napisał(a):

Ludzie poszkodowani piszą, że boją się teraz każdego kuriera, odbioru przesyłki, złożenia podpisu. Jeszcze trochę i przestaniemy być członkami zaszczytnego grona Konkursowiczów. emotka emotka

ebz napisał(a):

Czy ktos mi powie jak anulowac to cholerne zamówienie kosza na 3czekolady?
Dzieki


Nie pamiętam niestety dokładnie, jak ja to zrobiłam i czy aby na pewno skutecznie, ale próbuj wchodzić na swoje konto, historię zamówień, dane i gdzieś tam jest możliwość zmiany statusu zamówienia. Ja potem, po tym anulowaniu, miałam "zero" w prawym górnym rogu w fioletowym kwadracie. emotka


w tym fioletowym kwadracie wczoraj miałam kwotę 249, poóźniej usunęłam miałam 0, nastepnie snów wskoczyło 249.I Dziś to samo, już 2 razy zmieniałam na 0 zł. To wielki pic, że niby jest mozliwość zmiany statusu. Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5793998 Napisano: 17.12.2013 16:53:47 w Zafree darmowe kosze słodyczy - oszuści
ignam napisał(a):

W opinii mojego syna stan prawny wygląda następująco:

Po pierwsze - odstąpienie od umowy konsumenckiej odbywa się bez względu na to czy usługa jest świadczona czy nie. Ktoś zwracał z Was zakupiony towar w sklepie w ciągu np. 10 czy 14 dni? Pomimo tego, że mieliście już go w domu (np. sukienkę)? To jeden z tego typu przykładów. Tu mamy umowę zawarta na odległość, więc ustawa o ochronie praw konsumenckich brzmi:

Art. 7. 1. (5) Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie w terminie dziesięciu dni, ustalonym w sposób określony w art. 10 ust. 1. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
2. Nie jest dopuszczalne zastrzeżenie, że konsumentowi wolno odstąpić od umowy za zapłatą oznaczonej sumy (odstępne).
3. (6) W razie odstąpienia od umowy umowa jest uważana za niezawartą, a konsument jest zwolniony z wszelkich zobowiązań. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie czternastu dni. Jeżeli konsument dokonał jakichkolwiek przedpłat, należą się od nich odsetki ustawowe od daty dokonania przedpłaty.

_wysłanie oświadczenia przed upływem_, czyli waszego oświadczenia woli (Cz. Ogólna Kodeksu Cywilnego), a nie przed spełnieniem świadczenia.

Dodam, że stwierdzenie "pisemne" ma charakter zapewne li tylko dowodowy (ad probationem), co reguluje art. 74. KC, ponieważ dla odstąpienia nie przewidziano formy szczególnej pod rygorem nieważności. Czyli wysłanie elektronicznie odstąpienia będzie skuteczne lecz przed sądem nie będzie można powołać się np. na świadków. Stad warto wysłać i pisemnie i Internetowo. Adres spółki jeśli ma oddział w Polsce znajdziecie w KRS. I tylko ten adres was obowiązuje. Jeśli nie znajdziecie to na stronie usługodawcy powinien być - np. ten cypryjski - wtedy printscreena zrobić na dowód i wysłać na ten adres.

Co do wyboru prawa - wybór prawa to nie wybór właściwości sądu. Właściwość sądu (czyli sąd przed którym możecie być pozwani) to zawsze sąd polski w waszym wypadku. Wszelkie inne klauzule w umowach konsumenckich są niewiążące dla konsumenta - czyli możecie z nich skorzystać ale nie musicie, a spółka nie może z nich skorzystać. Pytanie czy zastosuje sąd w Polsce prawo polskie (to jest wybór prawa). Otóż ustawa o świadczeniu usług elektronicznych mówi, że w świadczeniu tych usług wybór prawa obcego jest niedozwolony:

Art. 3a.
1. Świadczenie usług drogą elektroniczną podlega prawu państwa członkowskiego Unii Europejskiej oraz Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, na którego terytorium usługodawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę.

2. Przepisu ust. 1 nie stosuje się do:
5) umów z udziałem konsumentów – w zakresie, w jakim ochronę praw konsumentów zapewniają przepisy odrębne; (prawo)

3. Przepis ust. 1 nie skutkuje również:
1) wyłączeniem swobody stron w zakresie wyboru prawa właściwego dla zobowiązań umownych; (właściwość sądu)

Brak mozliwości odstąpienia jest nie tylko sprzeczny z ustawą, więc stanowi podstawe do uniewaznienia calej lub części umowy na podstawie art. 58. KC ale co więcej - jest klauzulą niedozwoloną, czyli niewiążąca - oto z wykazu:

4.2. Pomocniczy katalog postanowień niedozwolonych w Kodeksie cywilnym
a) pozbawiają wyłącznie konsumenta uprawnienia do rozwiązania umowy, odstąpienia od niej lub jej wypowiedzenia,
b) przewidują utratę prawa żądania zwrotu konsumentowi świadczenia spełnionego wcześniej niż świadczenie kontrahenta, gdy strony wypowiadają, rozwiązują lub odstępują od umowy,

A zatem kompletnie nie ma czym się przejmować. Dodam, że te postanowienia o płaceniu abonamentu są zapewne również klauzulami niedozwolonymi. Odsyłam tez do ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów bo tu jest mowa także o umowie okresowej, a nie tylko zawieranej przez Internet.


o Boże, dzięki Bogu! Wyświetl w wątku >>
0 0

mama2006

#5793965 Napisano: 17.12.2013 16:05:07 w Zafree darmowe kosze słodyczy - oszuści
dziewczyny, to co robimy z tym fantem? Wyświetl w wątku >>
0 0