Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Czy Wasze karty (te od Avanti) mają włączoną mobilną autoryzację.
Na stronie, w dziale pomocy, jest info, że jest to domyślnie włączone... u mnie nie jest
Próbowałem - jak wcześniej - doładować swoje konto lotto przy użyciu tej karty - i klops. Nie udaje się
Przychodzi kod autoryzacyjny ale po chwili sprawdzam status transakcji i "przeterminowana"
Oczywiście o połączeniu z pomocą pluxee nie ma mowy - jakiś durny chat z robotem
EDIT: nie usuwam - bo może komuś się przyda:
wrrr.... mega słabe - ale mam potwierdzenie z Avanti (dzwoniłem) - płatność możliwa tylko w DC Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
W C4 e-paragon pojawia się po prostu w aplikacji - a paragon tradycyjny zabierasz z kasy
tak jak pisał halliday to jest e-paragon niefiskalny.
Właśnie w przypadku wątpliwości co do producenta może się czasem przydać (miałem też w c4 taką sytuację) Wyświetl w wątku >>
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
https://www.e-kon...uthor=57449#p7241426 Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Miałem przed rokiem taką sytuację - bodajże Albedo poprosiło mnie o pieczątkę... wysłałem link do sklepu internetowego Auchan, gdzie po wpisaniu tych cyferek wszystko się wyjaśniło...
Po pieczątkę nie musiałem nigdzie jeździć
EDIT: w C4 warto robić zakupy z ich aplikacją - wówczas na e-paragonie pojawia się dodatkowo zdjęcie produktu - wówczas już absolutnie nie ma podstaw, by cokolwiek było kwestionowane... Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Mail pierwotnie w spamie...
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Nie pisałem, że 3 osoby wygrały ..
Pisałem, że znalazłem 3 wpisy w MDW Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
- Zestaw Whiskas chętnie wymienię lub sprzedam.
- voucher do sklepu jubilerskiego W.Kruk o wartości 1000zl - oferuję za 750zl (Termin ważności 30.09.2025.Możliwość realizacji w sklepie internetowym i stacjonarnym)
- słuchawki Samsung Galaxy Buds2 Pro SM-R510 Czarny - oferuję za 300zł (nowe, oryginalnie zapakowane)
Wyświetl w wątku >>Wypowiedź była edytowana 1 raz.
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
wykorzystane - dzięki
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Rodzaj powiadomienia: Mail
Dodatkowe informacje:
7:03 😀 Wyświetl w wątku >>
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Sprawdzałem na kilku takich kartach - jak Ty - i nie rozpoznaje tych kodów
Agnieszka - nie ma sensu zostawiać niczego na karcie
Przyznaję, że początkowo dopłacałem kartą albo blikiem - ale teraz "czyszczę" karty po prostu do zera
EDIT: żeby było jaśniej - sprawdziłem, że e-kody po prostu można łączyć
EDIT 2: i oczywiście nie trzeba wykorzystywać całej kwoty (100zł) od razu (dodaję - bo niektórzy mogą mieć wątpliwości) Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
- Jak i kiedy odbywają się losowania?
- Jak zostanę powiadomiony o wygranej?
czyli mają czas do jutraLosowania odbywają się w siedzibie Organizatora. Nagroda główna zostanie wylosowana 25 lutego 2025 r., a nagrody tygodniowe będą losowane 4, 11, 18 i 25 lutego 2025 r.
Laureaci zostaną poinformowani e-mailem w ciągu maksymalnie trzech dni roboczych od daty losowania. Dla nagrody głównej wymagane jest wypełnienie formularza odbioru nagrody.
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Termin ważności 30.09.2025.Możliwość realizacji w sklepie internetowym i stacjonarnym.
- słuchawki Samsung Galaxy Buds2 Pro SM-R510 Czarny - oferuję za 300zł
(nowe, oryginalnie zapakowane)
Dla koneserów:
- oryginalnie zafoliowana gra WIEDŹMIN 2 - Zabójcy Królów (PC DVD-ROM) - taka jak tu (to nie moja aukcja: https://allegro.p...-polskie-17112468240
(znaleziona w trakcie przedwiosennych porządków nagroda z jakiegoś konkursu
Proszę o oferty z ceną Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Też miałem problemy z wysyłką - ale to raczej z captcha... znikało mi to okienko, które trzeba zaznaczyć bezpośrednio przed wysłaniem zgłoszenia
Generalnie sprawdza się u mnie scenariusz:
(Przy wysyłce z telefonu)
1. Skanuję paragon
2. Przygotowuje zdjęcie kota
3. Odświeżam stronę whiskas
4.
Wpisuję dane i załączam paragon plus fotkę kota
5. Zaznaczam captcha
Jak w międzyczasie pojawi się jakieś powiadomienie w telefonie, wyjdę na.moment ze strony - to captcha znika i trzeba wszystko zacząć od początku - mega upoerdliwe Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
montezuma
Postów 503
Data rejestracji 11.11.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
To nie kwestia telefonu IMO - najprościej zmniejszyć zdjęcie w aplikacji smartfona - dodam taki mały TIP:
formularz na stronie nie pozwala załączyć dwukrotnie tego samego zdjęcia.
- przy zgłaszaniu kolejnych paragonów można wcześniej delikatnie zmniejszyć zdjęcie/przekadrować etc.
Też swoją drogą nie bardzo rozumiem, po co ten wymóg ze zdjęciem się pojawił
EDIT: w sumie to rozumiem
Nie ma to żadnego związku z samą loterią - ale biorąc w niej udział trzeba się zgodzić na nieodpłatne wykorzystanie przesłanego zdjęcia przez agencję...
Sprytne - mają dzięki tej akcji zapewnioną dostawę zdjęć mruczków, które mogą nieodpłatnie wykorzystać gdziekolwiek Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.