Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ja im napisałam, dlaczego nie mogę dokończyć ankiety - w końcu na logikę biorąc, jeśli przeszłam weryfikację, zaczęłam wypełniać ankietę, ale musiałam przerwać z powodu braku czasu i chciałam do niej wrócić na drugi dzień, to już nie dało rady
odpisali mi
Szanowna Pani,
do badań zapraszamy zwykle większą liczbę osób i po uzyskaniu odpowiedzi od tej zakładanej w badaniu, jesteśmy zmuszeni zamknąć badanie (system jest zaprogramowany tak np. na 300 wypełnionych ankiet od osób o określonej charakterystyce i kolejne nie są przyjmowane). Podając w zaproszeniu termin zakończenia badania zawsze korzystamy z doświadczeń z poprzednich badań, ale czasami członkowie Klubu bardzo szybko odpowiadają na nasze zaproszenie.
Przepraszamy za tę niekomfortową sytuację.
ale nie odpisali mi na to pytanie, co chciałam, więc znowu im napisałam
i znowu odp
Szanowna Pani,
Profil osób, które są zapraszane do badania zależy od celu badania i naszego zleceniodawcy definiującego kryteria, które powinna spełniać osoba uczestnicząca w badaniu. W badaniach nie ma złych i dobrych odpowiedzi - po prostu gdy badamy określone kategorie produktów czy marki, szczególnie ważne są opinie osób, które miały z nimi styczność - znają je, kupowały. Czasami w celach marketingowych zleceniodawcy definiują jeszcze bardziej szczegółowe kryteria, takie jak częstotliwość użytkowania, kupowania czy wiek, płeć lub miejsce zamieszkania etc. - zależnie od celu czy zdefiniowanej grupy docelowej zleceniodawcy. Dlatego też osoby, które założonych w badaniu kryteriów nie spełniają, nie odpowiadają na pytania kwestionariusza.
Dziękujemy za zainteresowanie naszymi badaniami i życzymy dobrej współpracy w ramach Klubu GfK.
dosłownie czuję się na zasadzie.. rozmawiała gęś z prosięciem, bo ja swoje i oni swoje, nie odpowiadając na moje pytania
ja im mówię, że przeszłam weryfikację, wypełniam ankietę, i nie mogę jej dokończyć. Rozumiem, gdybym chciała wypełniać od początku i byłaby odpowiednia ilość osób albo zaznaczyłabym produkt, jaki nie pasuje, ale kurnaaaaaaaa... zaznaczyłam wszystko ok ;/
to nie pierwszy raz, kiedy robią taki numer
LUDZIE, PISZCIE DO NICH, jak macie podobne problemy, niech widzą, że nie machamy ręką na to
Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
zależy, co masz w swoich zasadach allegro
ja mam napisane, że czekam na zapłatę 7 dni, po tym czasie wysyłam przypomnienie z allegro, a jeśli to nie skutkuje to występuję o zwrot prowizji i wystawiam negatywa
wyślij mu przypomnienie, ewentualnie spróbuj zadzwonić lub napisać maila Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
no ale jeśli kasa jest zablokowana na transakcję, to powinni to anulować i wrócić kasę
dla laika takie wyjście jest właściwe, ale biurokracja i przepisy są masakryczne
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ale może ja źle myślę?? i bank tylko mydli? Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
i wygarnie im co o tym myśli Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
co prawda rower wygrałam, ale auta niet
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
na infolinii często pracują ludzie nieodpowiedzialni i nie posiadający podstawowej wiedzy
ostatnio mąż przekonał się o tym
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
o tym samochodzie i kluczyku możesz im powiedzieć
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ja im napisałam o kosmetykach, dlaczego jednego dnia ankietę zamykają z powodu za dużej liczby badanych a drugiego dnia ktoś inny może ją wypełnić bez problemu
bo na pewno niejedna osoba dziś ją wypełniła Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
o tym właśnie mówię ;/
ja mam zbliżeniową pre-paid
więc najpierw muszę doładować, zanim pójdę nią płacić, hehe
i tak jest pusta Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
przecież to kpina, zdobywają potrzebne informacje i dają z łaski na uciechę 10 punktów
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
każda transakcja do 50 zł nie wymaga podawania pinu, więc ktoś, kto ma czytnik czy jak to się nazywa, przejeżdżając w pobliżu torebki, plecaka, marynarki.. czyli miejsca, gdzie może być karta, może za każdym razem pobierać max 50 zł i nie dowiemy się o tym, dopóki kasy nie braknie
z jednej strony wygoda, a z drugiej duże ułatwienie dla złodziei
Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
no tym bardziej powinnam mieć możliwość jej dokończenia, skoro Ty wypełniłaś ją od początku!! Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
znowu problemy z ankietą, tym razem na koncie mamy
była ankieta kosmetyki, ważna do dziś, dość długa 35 minut, do zdobycia 225 punktów
niestety nie udało się zrobić od razu (z powodu braku czasu), więc ankieta została przerwana po kilkunastu pytaniach
chciałam wrócić do niej wczoraj i już nie dało rady, bo przekroczono ilość ludzi
napisałam do nich od razu, ze mam nadzieję na zakończenie ankiety i dlaczego jest już nieaktywna, skoro była rozpoczęta i na razie nie mam odp
w ogóle jakos ten gfk schodzi na psy
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
poza tym niewydane nagrody też powinni wydać
i dlaczego nie ma tak, że nagrody przysyłają do domu, tylko trzeba odbierać w sklepie?? Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Najlepiej, jesli skontaktujecie się z jakimś rzecznikiem praw konsumenta, który ma poukładane w głowie, żeby doradził, co i jak
jakie przepisy zamieścić w reklamacji, żeby była jak najbardziej podparta prawnie, bo wtedy inaczej to wszystko wygląda.
Fakt, że w regulaminie jest, że list ma dotrzeć w ciągu 12 dni do agencji, ale z drugiej strony powinni też brac pod uwagę datę nadania listu, czyli w ciągu 7 dni przewidzianych w regulaminie (punkt wcześniej)
Więc zasłanianie się tylko jednym punktem powyższego regulaminu i nie branie pod uwagę innego, to jest wybiórcza interpretacja na ich korzyść.
Skoro wiecie, że jest więcej takich osób, to oprócz przepisów sugeruję też dopisać informację o tym, że na pewno media zainteresują się tą sprawą, szczególnie, że wiele osób jest oszukanych - kupili produkty, wygrali, wysłali paragony po czym wielkie zdziwienie, że jednak nagrody nie dostaną, bo komuś z agencji nie chciało się ruszyć tyłka.
A skoro mieli awizo na dany list, to powinni wziąć pod uwagę, że list jednak dotarł w ciągu 12 dni.
I ich zakichanym obowiązkiem jest wydanie nagrody.
Wedel coś robi sobie ostatnio antyreklamę.. najpierw ptasie mleczko i wszędzie eRki a teraz ten konkurs.
masakra... Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
dlatego, że fizycznie kartę miałaś przy sobie.
Jeśli byś zgłosiła kradzież lub zgubienie karty i poszła z tym na policję i do banku, to bank ponosiłby odpowiedzialność za każdą transakcję dokonaną po zgłoszeniu, ale nie przed.
Więc teoretycznie szanse są niewielkie, żeby coś się udało zdziałać
duża to kwota była?
Na pewno zawsze tą kartę miałaś przy sobie? nie zostawiłaś gdzieś portfela, torebki na chwilę? albo czy zawsze podczas płatności widziałaś co się dzieje z tą kartą??
kiedyś oglądałam w tv program o oszustach (co prawda w Anglii), ale teraz potrafią w ciągu kilku sekund, na oczach właściciela skopiować kartę i wtedy za skarby świata nie udowodnisz, że coś nie tak, skoro kartę zawsze miałaś przy sobie...
informuj na bieżąco, co i jak
Mam nadzieję, że mimo wszystko uda się to załatwić jakoś pozytywnie, walcz o swoje
Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
jedna osoba - zdarza się... ale nie tyle i to ile z głównymi nagrodami!!
i co z tego, że kosze przyznali?? pocieszenie za co?
skoro wygraliście piłki czy xboxy, odesłaliście wszystko w terminie, to powinni wam przyjąć listy (daty nadania na stemplu są).
Obowiązują przepisy publicznego przyznania nagrody!!!
Wyświetl w wątku >>