Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika ziolko

ziolko

#2969620 Napisano: 28.12.2009 08:35:58 w Wkurza mnie...
pioge7 napisał(a):

a mnie wkurza to że przez święta przybyło mnie 3 kg!!! emotka


hehe... idź na długi energiczny spacer to od razu trawienie Ci się poprawi emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2968838 Napisano: 27.12.2009 08:29:46 w Allegro.pl - bez linków
a mnie wkurzają allegrowicze co proponują mi kupno jakieś przedmiotu za cenę zdecydowanie niższą, niż wystawiona na allegro... miałam już tak niejeden raz i zawsze mnie to wkurza emotka zupełnie jakby mi ktos wyświadczał łaskę proponując cenę od kilkudziesięciu złotych do ponad 100 zł niższą, niż wystawiona emotka mimo, że i tak ma mniejszą o prawie połowę, niż w sklepie emotka



wrrrr.. wrrr... Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2968827 Napisano: 27.12.2009 08:27:20 w Allegro.pl - bez linków
nikawera napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

loczeq napisał(a):

po pierwsze osobe fizyczna nie obowiazuje te same regulacje co przedsiebiorcow ale to juz bylo

po drogie udowodnienie wady fabrycznej przy ekspresie przelewowym (budwa przypomina czajnik elektryczny z pompa) to jak udowodnic wade fabryczna zapalek

po trzecie sprawa jest wygrana dla sprzedawcy ;d

no chyba ze jest bardziej ludzki: odemnie ;d ^^


ale zrozum jedno pisalam to juz przedsiebiorce obowiazuja wlasnie calkowicie inne przepisy a osobe fizyczne obowiazuja przepisy kodeksu cywilnego i ja tutaj cytuje tylko i wylacznie wlasnie te przepisy
wada fabryczna moze byc zly scieg na bluzce ktora po 3 miesiacach uzytkowania sprula sie,a to na sprzedawcy ciazy obowiazek udowodnienia ze nie jest to wada fabryczna
to ze my jako sooby fizyczne sprzedajemy wcalenie wiaze sie z tym ze za towar nieodpowiadamy i musimy miec swiadomosc ze nawet po kilku miesiacach kupujacy zwroci sie do nas z reklamacja a jesli nie bedziemy chcieli jej przyjac nie mowie o uznaniu moze nas do tego zmusic rzecznik praw konsumenta



a jesli gosciu odesle mi ten ekspres to kto mi potwierdzi ze to jest wada fabryczna? ewentualnie jak ja mam udowodnic ze nie jest to wada fabryczna?
ekspres byl wyslany w oryginalnym pudelku, przesylka nie byla ubezpieczona (ubezpieczam na prosbe kupujacego), ogladalam go przed wyslaniem i nic podejrzanego nie stwierdzilam... watpie zeby to byla widoczna golym okiem wada... kupujacy mi napisal że ekspres naprawdę nie był używany bardzo łatwo sprawdzić gdyż kawa pozostawia nieodwracalne ślady (piszę jakby Pani nie wiedziała).


moment moment... jeśli ekspres NIE był używany to skąd wie, że przecieka??? przecież nalanie wody jest równoznaczne z używaniem Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2960893 Napisano: 23.12.2009 08:55:15 w TESCO konkursy
co z Garnierem w Tesco?? emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2954059 Napisano: 19.12.2009 10:38:33 w Pomocy!!!!
mam pytanie - wystawiłam parę rzeczy na allegro, w tym jedną z ceną minimalną i ktoś się pyta, jaka jest ta cena. Podawać kwotę czy nie??? heeeelp emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2952053 Napisano: 18.12.2009 04:57:24 w TESCO konkursy
ciekawe co z tym zapisem - Wyboru 200 zwycięzców dokona do dnia 15.11.2009 r. niezależne jury powołane przez Organizatora
konkursu. Jury dokona także wyboru kolejnych 20 osób, które znajdą się na liście rezerwowej zwycięzców.


wcześniejszy zapis
Zgłoszenie należy wysłać emailem na adres jesiennezakupy@pl.loreal.com. Zgłoszenie poza odpowiedzią na pytanie konkursowe powinno zawierać pełne dane teleadresowe konsumenta tj. imię, nazwisko , pełen adres, numer telefonu. W przypadku braku danych teleadresowych w zgłoszeniu, zostanie wysłany email zwrotny do osób będących na liście laureatów, z prośbą o uzupełnienie wszystkich niezbędnych informacji.
Jeżeli w ciągu 5 dni laureat nie uzupełni wszystkich swoich danych, prawo do nagrody nieodwołalnie wygasa. Nagroda może zostać wówczas przyznana kolejnej osobie, która spełniła warunki Regulaminu i znalazła się na liście Rezerwowej.


tu trzeba było podać dane a tu, że będą dzwonić po dane...hmmm...

§ 16. Każdy ze zwycięzców zostanie poinformowany przez Koordynatora o wygranej telefonicznie (na
numer telefonu podany w przesłanym emailu zgłoszeniowym) do dnia 25.11.2009 r., w celu ustalenia danych niezbędnych do przekazania nagrody. Uczestnik zobowiązany jest odebrać połączenie telefoniczne, potwierdzić swoje uczestnictwo w konkursie oraz podać swoje dane osobowe (imię, nazwisko, adres
korespondencyjny). Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2952031 Napisano: 18.12.2009 04:45:42 w TESCO konkursy
wiecie co emotka
dostałam potwierdzenie odebrania maila Z GARNIERA W TESCO, wysłanego 21 października emotka


L'Oréal Polska Sp. z o.o.
03 230 Warszawa, ul. Daniszewska 4
XIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000063684, NIP 524-030-33-75,
Kapitał zakładowy 101.886.500,00 zł

Subject: -----JESIENNE ZAKUPY-----
Sent: Wed, 21 Oct 2009 15:22:07 +0100

was read on Fri, 18 Dec 2009 17:06:03 +0100


może w końcu coś się ruszy z tym konkursem emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2951338 Napisano: 18.12.2009 12:07:20 w Wkurza mnie...
js28 napisał(a):

wkurza mnie jeszcze, że zdechł mi akumulator w samochodzie!!! wrrr......


i mnie też emotka nici z planów emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2951156 Napisano: 18.12.2009 10:36:01 w Wkurza mnie...
jeszcze zapomniałam dodać, że wkurzają mnie i to mocno, reklamy na różnych portalach... te małe te wielkie, co zajmują cały ekran emotka emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2951139 Napisano: 18.12.2009 10:29:05 w Wkurza mnie...
a mnie wkurzają i to mocno ogłoszenia z aukcjami w topie Allegro... przeciez do ogłoszeń jest wiele innych miejsc, to ludzie na to nie reagują emotka coraz większy śmietnik robi się w dziale pomocy - tam jest klikanie... wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2951055 Napisano: 18.12.2009 09:52:38 w Pomocy!!!!
Monika11 napisał(a):

I znowu bałaganik się robi-przecież jest top Kliknijcie emotka czy to tak cięzko wytłumaczyć emotka


zgadza się... pomoc to pomoc... a nie głosowanie emotka emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2949444 Napisano: 17.12.2009 05:05:01 w Połączenia nieodebrane
u mnie o 14:16 sygnał z zastrzeżonego... telefon leżał obok mnie i nawet nie zdążyłam się ruszyć, bo od razu skończył emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2948569 Napisano: 17.12.2009 10:39:31 w Wkurza mnie...
mariolakal napisał(a):

Wkurza mnie to, że wczoraj spałam do 18-tej, potem przyszła koleżanka i znów nic nie zrobiłam pożytecznego... Poszłam spac o 2-ej, a o 4-ej miałam oczy jak jaja i nie mogłam spać... teraz się zbieram, ale /jak siebie znam/ to zasnę około 8-ej i znów cały dzień prześpię... emotka A gdzie porządki przedświąteczne ??? emotka


jakoś rozbity dzień masz emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2947388 Napisano: 16.12.2009 06:36:55 w Poczta kradnie
latacz napisał(a):

szarakk napisał(a):

wysłałam ksiazke poleconym priorytetem 3 tyg temu i do tej pory nie dotarła emotka

Warto skladac reklamacje czy lepiej sobie darowac, bo ze zlodziejami sie nie wygra?



Warto składać! Mi do jak dotąd zaginęła tylko jedna przesyłka, ale po 14 dniach zgłosiłem reklamację w placówce w której ją nadawałem i mniej więcej po tygodniu uznano ją. Dostałem odszkodowanie w wysokości dwukrotnej wartości zaginionej przesyłki wraz z kosztem jej nadania.
Jeśli nie będziemy reklamować, to tylko rozzuchwalimy pocztowego molocha.



reklamację można składać w dowolnej placówce poczty w ciągu 12 miesięcy od nadania przesyłki. Pod warunkiem oczywiście, że przesyłka nie dotarła do adresata. Jeśli są jakieś wątpliwości czy już dotarła czy nie to warto zadzwonić na infolinię poczty i podać numer listu/paczki i wtedy powiedzą, czy została już odebrana.
Wtedy np. unikniemy zwrotu pieniędzy na allegro czy gdzie indziej, jeśli ktoś by wpierał, że paczki nie dostał a okazałoby się, że jednak dostał. Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2947046 Napisano: 16.12.2009 04:48:24 w Mam problem...
ale z drugiej strony nawet jeśli podasz dane dopiero po wygraniu to i tak często firmy organizujące konkurs mają zapis w regulaminie, że wyrażasz zgodę na przekazywanie Twoich danych innym podmiotom. Nie wyrażenie zgody skutkuje tym, ze nie dostaniesz wygranej rzeczy Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2947041 Napisano: 16.12.2009 04:46:39 w Mam problem...
marta9022 napisał(a):

Szczerze to chyba skończę branie udziału w konkursach gdzie od razu podaje się dane;/ ten koleś wiedział jak mam na imię, nazwisko i nawet dokładny adres. Spytałam się jaka firma udostępniła mu takie rzeczy to odpowiedział, że on jest wykonawcą i nie wie. Fajnie;/


to powiedz, że żądasz usunięcia Twoich danych osobowych z jego bazy. Masz taką możliwość. Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2947005 Napisano: 16.12.2009 04:27:33 w Mam problem...
marta9022 napisał(a):

Dostałam odpowiedź:
Witam Pani Marto serdecznie!
Pragnę poinformować, że gra o której Pani pisze nie jest produktem Totalizatora Sportowego!
Dziękuję, że podzieliła się Pani z nami informacjami że taka akcja jest prowadzona.
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do korzystania z bogatej oferty gier Lotto. Więc wszystko jasne;/


no widzisz... dobrze, że się skontaktowałaś i nie straciłaś kasy emotka swoją drogą czego to ludzie nie wymyślą, żeby nabrać innych emotka

ale jak facet zadzwoni to pozwól mu się wygadać, wyciągnij tyle informacji ile się da... a na koniec powiedz, że nie jesteś zainteresowana emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2946505 Napisano: 16.12.2009 12:23:38 w Wkurza mnie...
taaga20 napisał(a):

js28 napisał(a):

wkurza mnie, że nie dostałam owieczki - breloczka, i już pewnie nie dostanę emotka


nie ma czego żałować emotka


ja tez nie dostałam emotka skoro pobrali dane to chociaz owieczki powinni dac, skoro i tak się należały emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2946461 Napisano: 16.12.2009 12:05:07 w Wkurza mnie...
wkleiłam coś na temat działania poczty w Poczta kradnie - zapraszam do lektury emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

ziolko

#2946425 Napisano: 16.12.2009 11:49:38 w Poczta kradnie
Poczta Polska działa coraz gorzej – oddziały są zamykane, skrzynki na listy likwidowane, a kilkadziesiąt tysięcy przesyłek co roku znika bez śladu. Spółka wypłaca klientom odszkodowania, ale winnych nie szuka.

Wczorajszy raport Najwyższej Izby Kontroli ocenia Pocztę Polską bezlitośnie. Spółka jest fatalnie zarządzana, nieracjonalnie zatrudnia pracowników i źle rozlicza się z fir mami wykonującymi jej usługi. Efektem jest 215 mln zł strat, jakie zanotuje w tym roku. Zdaniem kontrolerów NIK, spółka sama jest winna swojej złej sytuacji finansowej.

98 proc. skarg klientów dotyczy nieterminowego dostarczania listów i paczek. NIK zbadała 14 oddziałów regionalnych spółki oraz 17 rejonowych. W żadnym z nich listy nie były dostarczane na czas! Nic dziwnego, że wiele firm wybiera konkurencję – według danych NIK, z takiego powodu rozwód z Pocztą Polską wzięła aż jedna trzecia ankietowanych instytucji. Sytuacja z roku na rok się pogarsza, choć jednocześnie spada liczba nadawanych listów i paczek, a rośnie cena usług. Poczta straciła już przewagę na rynku paczek (ponad połowa wysyłana jest za pośrednictwem fir m prywatnych) oraz przesyłek reklamowych (ponad 70 proc. spółek nie korzysta z jej usługi).

W aż 11 oddziałach monitoring i zabezpieczenia nie działały tak jak powinny. W jednej z opolskich filii Poczty drzwi wejściowe wykonane były ze sklejki, którą bez trudu można było wyważyć. Z kolei w Toruniu oddział PP nie miał żadnego alarmu, zamiast kamery wisiała atrapa.
W 2008 roku pracownicy PP sprzeniewierzyli prawie pół miliona złotych z pieniędzy np. za opłaty. Za 40 tysięcy zgubionych przesyłek Poczta wypłaciła 5,5 mln zł odszkodowań. Mimo to władze spółki nie są zainteresowane łapaniem i karaniem osób odpowiedzialnych za kradzieże i zniszczenia.

Raport NIK zmieni raczej niewiele. Rok temu UOKiK ukarał Pocztę Polską 6,7 mln zł grzywny za to, że naruszyła zbiorowe interesy konsumentów właśnie nieter minowością i nierzetelnością. Ale spółka się odwołała. Teraz NIK we wnioskach pokontrolnych domaga się od władz PP m.in. prowadzonej z głową polityki kadrowej czy poprawienia jakości usług po to, by ograniczyć choćby ilość przesyłek awizowanych .

– Odniesiemy się do raportu po dokonaniu jego analizy – zapewnia Michał Dziewulski z biura prasowego spółki. I dodaje, że Poczta pracuje nad poprawą jakości usług, bo wdraża „koncepcję pocztowego systemu logistycznego na lata 2007-2015”.
Wyświetl w wątku >>
0 0