Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
hehe... idź na długi energiczny spacer to od razu trawienie Ci się poprawi
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
wrrrr.. wrrr... Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
moment moment... jeśli ekspres NIE był używany to skąd wie, że przecieka??? przecież nalanie wody jest równoznaczne z używaniem Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
konkursu. Jury dokona także wyboru kolejnych 20 osób, które znajdą się na liście rezerwowej zwycięzców.
wcześniejszy zapis
Zgłoszenie należy wysłać emailem na adres jesiennezakupy@pl.loreal.com. Zgłoszenie poza odpowiedzią na pytanie konkursowe powinno zawierać pełne dane teleadresowe konsumenta tj. imię, nazwisko , pełen adres, numer telefonu. W przypadku braku danych teleadresowych w zgłoszeniu, zostanie wysłany email zwrotny do osób będących na liście laureatów, z prośbą o uzupełnienie wszystkich niezbędnych informacji.
Jeżeli w ciągu 5 dni laureat nie uzupełni wszystkich swoich danych, prawo do nagrody nieodwołalnie wygasa. Nagroda może zostać wówczas przyznana kolejnej osobie, która spełniła warunki Regulaminu i znalazła się na liście Rezerwowej.
tu trzeba było podać dane a tu, że będą dzwonić po dane...hmmm...
§ 16. Każdy ze zwycięzców zostanie poinformowany przez Koordynatora o wygranej telefonicznie (na
numer telefonu podany w przesłanym emailu zgłoszeniowym) do dnia 25.11.2009 r., w celu ustalenia danych niezbędnych do przekazania nagrody. Uczestnik zobowiązany jest odebrać połączenie telefoniczne, potwierdzić swoje uczestnictwo w konkursie oraz podać swoje dane osobowe (imię, nazwisko, adres
korespondencyjny). Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
dostałam potwierdzenie odebrania maila Z GARNIERA W TESCO, wysłanego 21 października
L'Oréal Polska Sp. z o.o.
03 230 Warszawa, ul. Daniszewska 4
XIII Wydz. Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego
KRS: 0000063684, NIP 524-030-33-75,
Kapitał zakładowy 101.886.500,00 zł
Subject: -----JESIENNE ZAKUPY-----
Sent: Wed, 21 Oct 2009 15:22:07 +0100
was read on Fri, 18 Dec 2009 17:06:03 +0100
może w końcu coś się ruszy z tym konkursem
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
i mnie też
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
zgadza się... pomoc to pomoc... a nie głosowanie
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
jakoś rozbity dzień masz
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
reklamację można składać w dowolnej placówce poczty w ciągu 12 miesięcy od nadania przesyłki. Pod warunkiem oczywiście, że przesyłka nie dotarła do adresata. Jeśli są jakieś wątpliwości czy już dotarła czy nie to warto zadzwonić na infolinię poczty i podać numer listu/paczki i wtedy powiedzą, czy została już odebrana.
Wtedy np. unikniemy zwrotu pieniędzy na allegro czy gdzie indziej, jeśli ktoś by wpierał, że paczki nie dostał a okazałoby się, że jednak dostał. Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
to powiedz, że żądasz usunięcia Twoich danych osobowych z jego bazy. Masz taką możliwość. Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
no widzisz... dobrze, że się skontaktowałaś i nie straciłaś kasy
ale jak facet zadzwoni to pozwól mu się wygadać, wyciągnij tyle informacji ile się da... a na koniec powiedz, że nie jesteś zainteresowana
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ja tez nie dostałam
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10401
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Wczorajszy raport Najwyższej Izby Kontroli ocenia Pocztę Polską bezlitośnie. Spółka jest fatalnie zarządzana, nieracjonalnie zatrudnia pracowników i źle rozlicza się z fir mami wykonującymi jej usługi. Efektem jest 215 mln zł strat, jakie zanotuje w tym roku. Zdaniem kontrolerów NIK, spółka sama jest winna swojej złej sytuacji finansowej.
98 proc. skarg klientów dotyczy nieterminowego dostarczania listów i paczek. NIK zbadała 14 oddziałów regionalnych spółki oraz 17 rejonowych. W żadnym z nich listy nie były dostarczane na czas! Nic dziwnego, że wiele firm wybiera konkurencję – według danych NIK, z takiego powodu rozwód z Pocztą Polską wzięła aż jedna trzecia ankietowanych instytucji. Sytuacja z roku na rok się pogarsza, choć jednocześnie spada liczba nadawanych listów i paczek, a rośnie cena usług. Poczta straciła już przewagę na rynku paczek (ponad połowa wysyłana jest za pośrednictwem fir m prywatnych) oraz przesyłek reklamowych (ponad 70 proc. spółek nie korzysta z jej usługi).
W aż 11 oddziałach monitoring i zabezpieczenia nie działały tak jak powinny. W jednej z opolskich filii Poczty drzwi wejściowe wykonane były ze sklejki, którą bez trudu można było wyważyć. Z kolei w Toruniu oddział PP nie miał żadnego alarmu, zamiast kamery wisiała atrapa.
W 2008 roku pracownicy PP sprzeniewierzyli prawie pół miliona złotych z pieniędzy np. za opłaty. Za 40 tysięcy zgubionych przesyłek Poczta wypłaciła 5,5 mln zł odszkodowań. Mimo to władze spółki nie są zainteresowane łapaniem i karaniem osób odpowiedzialnych za kradzieże i zniszczenia.
Raport NIK zmieni raczej niewiele. Rok temu UOKiK ukarał Pocztę Polską 6,7 mln zł grzywny za to, że naruszyła zbiorowe interesy konsumentów właśnie nieter minowością i nierzetelnością. Ale spółka się odwołała. Teraz NIK we wnioskach pokontrolnych domaga się od władz PP m.in. prowadzonej z głową polityki kadrowej czy poprawienia jakości usług po to, by ograniczyć choćby ilość przesyłek awizowanych .
– Odniesiemy się do raportu po dokonaniu jego analizy – zapewnia Michał Dziewulski z biura prasowego spółki. I dodaje, że Poczta pracuje nad poprawą jakości usług, bo wdraża „koncepcję pocztowego systemu logistycznego na lata 2007-2015”.
Wyświetl w wątku >>