Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
https://www.e-kon...ur.html#.WU1oReuPLDc
"ZASADY POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO
9
6.1 Uczestnicy Loterii mogą zgłaszać reklamacje od dnia 2 marca 2017 r. najpóźniej do dnia 23 maja
2017 r. (decyduje data nadania reklamacji do Organizatora). Reklamacje doręczone
Organizatorowi po dniu 30 maja 2017 r. nie będą rozpatrywane.
6.3 Zgłoszenie reklamacyjne należy wysłać listem poleconym za potwierdzeniem odbioru pod adres
Organizator, tj. Albedo Marketing sp. z o.o., ul. Góralska 3, 60-623 Poznań z dopiskiem
"Reklamacja – Słodki prezent od serca!" (dopisek nie jest obowiązkowy). Forma pisemna
reklamacji zastrzeżona jest pod rygorem nieważności. Organizator dopuszcza również
możliwość dostarczenia reklamacji osobiście do siedziby Organizatora tj. Albedo Marketing sp.
z o.o., ul. Góralska 3, 60-623 Poznań, w terminie od dnia 2 marca 2017 r. do dnia 30 maja 2017
r., w dni robocze w godzinach od 09.00 do 17.00.
6.4 Rozpatrzenie reklamacji przez Komisję oraz wysłanie powiadomienia o rozstrzygnięciu w formie
listu poleconego na adres wskazany w reklamacji nastąpi do dnia 5 czerwca 2017 r. Decyzje
Komisji w przedmiocie reklamacji są ostateczne. Organizator może ponadto powiadomić
o decyzji komisji telefonicznie. Koszty powiadomienia za każdym razem ponosi Organizator. " Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Jeszcze jeden punkt i będzie ban
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Wg regulaminu mieli czas do 5 czerwca na pisanie odpowiedzi. Czyli 11 dni od dostarczenia.
A tak wg ich pisma jak dostali 5 czerwca, to jeszcze 8 dni czekali na to, żeby coś napisać. Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Fakt, więcej kosztowało, ale chciałam miec dowód, kiedy fizycznie zostało odebrane. A to i tak nic nie dało, bo napisali, że wpłynęło 5 czerwca. Czyli licząc od 25 maja (info na stronie poczty jest, że odebrano 24 maja o 14:51, czyli w domyśle wcześniej, bo zawsze mają co najmniej godzinne opóźnienie do stanu faktycznego), mój list leżał bezczynnie i czekał, az ktoś łaskawie się nim zainteresuje - przez 11 dni kalendarzowych.
Poza tym gdybyś przeczytał moje wcześniejsze wpisy, to byś wiedział, że już o tym pisałam
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Teraz mam "dowód" - co robili z moim listem, że leżał od 24 maja do 4 czerwca? skoro dopiero 5 go dostali? Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Jaka odpowiedź? może być na pw
Poza tym wczoraj to nie ja dawałam karniaki
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Jedyne, co pozmieniałam, to usunęłam swoje dane
Co o niej myślicie???
Jak będziecie cytować moją wypowiedź, to proszę o usuwanie skanów, żeby nie było kilometrów do czytania
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Wcale nie dziwię się, że ludzie są ostrożni i podejrzliwi Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Już widzę pierwsze przekłamanie... mój list z reklamacją odebrali 24 maja, dzień po wysłaniu, na co mam dowód w postaci żółtej zwrotki... a w odpowiedzi w reklamacji napisali, że "reklamacja wpłynęła 5 czerwca". 5 czerwca to oni mieli ostateczny termin na wysłanie odpowiedzi
Wg regulaminu ostatni dzień na wysłanie (liczy się data stempla) to 23 maja. Jeśli jakaś reklamacja wpłynie po 30 maja, to nie mają obowiązku jej rozpatrywać.
Ich odpowiedź ma być do 5 czerwca.
Datowana jest na 13 czerwca, wysłane 19.06....
Już chociażby po samych datach można zauważyć, że mają gdzieś nawet własne ustalenia. Ale niechby moja reklamacja wpłynęła dzień później, niż założyli to pozamiatane
Dalej jest masło maślane, itp. z których wynika to, co w regulaminie
Szczegółów pisać nie będę, bo jadę na pogrzeb i nie mam czasu. Ale jutro postaram się załączyć skan ich odpowiedzi
Wypowiedź była edytowana 2 razy.
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Nie mam już żadnego dziadka, ani babci..
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
po sprawdzeniu poczty wkurzają mnie też maile typu "chudnij w oczach". A ja chciałabym schudnąć wszędzie, ale niekoniecznie w oczach
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Fakt - szkła są drogie, ale za każdą powłokę, za plastikowe (czyli lekkie) szkła, za ich pocienienie, jeśli moc jest duża - dodatkowo się płaci...
Poza tym jednak dobrze dobrane okulary dodają uroku
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Chyba, że robią jakąś kontrolę w agencji i stąd to opóźnienie w odpowiedzi.. nie wiem.. to są tylko moje niepotwierdzone hipotezy
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
co do odpowiedzi mam coraz większe wątpliwości... list został odebrany, na co mam dowód, ale kto wie?? może ZNOWU im zaginął, jak wiele innych Waszych? Wyświetl w wątku >>
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Czy ktoś jeszcze pisał reklamację? czy tylko ja? i dlatego mają to głęboko w d... tzn. poważaniu?? Wyświetl w wątku >>
ziolko
Postów 10403
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Wkurza mnie, że Albedo olało moją reklamację i nie odpisali na nią... (chyba, że w domu czeka awizo).