Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika maa

maa

#3844600 Napisano: 08.11.2010 01:26:23 w TESCO konkursy
puchiko napisał(a):

maa napisał(a):

czy ktos sie orientuje jak jest z tym lorealem czy mozna mailowo a jesli tak to w ktorym miejscu regulaminu jest o tym zapis?



w regulaminie napisali, że trzeba listem poleconym




no wlasnie tez widze taki zapis w regulaminie

tymczasem ktos pisal ze mozna mailem i ze to wynika z regulaminu Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844591 Napisano: 08.11.2010 01:24:55 w TESCO konkursy
czy ktos sie orientuje jak jest z tym lorealem czy mozna mailowo a jesli tak to w ktorym miejscu regulaminu jest o tym zapis?

Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844589 Napisano: 08.11.2010 01:24:25 w TESCO konkursy
olczakw napisał(a):

jak dzwonili z BAM to pytali sie was o dane czy tylko podali @ na jaki trzeba je wysłać??




tylko podala maila

nie pytali o dane Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844567 Napisano: 08.11.2010 01:18:18 w Paragony
olczakw napisał(a):

ewusia79 napisał(a):

odkupię paragon z tesco z konkursu blendamed



fajnie, tylko z jakiego dnia i z ktorego miasta




:) Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844488 Napisano: 08.11.2010 12:54:00 w TESCO konkursy
agamaty napisał(a):



Ja akurat w tym konkursie nie grałam, ale śledzę waszą dyskusję i tak myślę, że konkursy to absolutnie nie są dla zwykłych ludzi. Jakby moja mama chciała zagrać to zapewne skorzystałaby tylko z zapisu w gazetce/ulotce i w życiu by nie czytała regulaminu (bo nie korzysta z internetu).
Teraz ten konkurs - Turcja - skąd niby zwykły człowiek ma się domyśleć, że wierszyk powienien się od konkretnego słowa zaczynać, bo inaczej system go nie przyjmie? Albo listy sklepów biorących udział w załącznikach do regulaminów - skoro w ogolnodostepnej gazetce jest napisane, że konkurs jest np. w Carrefourze to jako zwykły zjadacz chleba (jakim od niedawna jeszcze byłam), niewytrenowany w konkach nie pomyślałbym, że mój sklep akurat nie bierze w tym udziału.
Ot takie moje przemyślenia... ale jak teraz się w regulaminy wczytywać zacznę to będe wszechwiedząca emotka
Powodzenia życzę i osobiście uważam, że powinni uznawać te paragony. A ten punkt o weryfikacji to mi wygląda jakby ktoś zapomniał go usunąć z regulaminu jakiegoś innego konkursu....




i to jest wlasnie glos konsumenta, ktory nie jest wyjadaczem konkursowym ale kupil paste zagral i wygral. I wlasnie w tym cala rzecz. Agencje teraz coraz czesciej siegaja po sposoby zeby ukrocic wygrywanie zawodowcow a zatem to jest nalepsza okazja zeby przyznac nagrody zwyklym zjadaczom chleba:) Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844484 Napisano: 08.11.2010 12:50:50 w TESCO konkursy
joan napisał(a):

Bo to jest tak, że sercem jesteśmy z Wami, ale rozum stoi po stronie organizatora emotka




hehe tylko czasami mozna wiecej uzyskac rozmawiajac serem a nie rozumem:)

sztuka dyplomacji polega na tym zeby umiec kogos przekonac nie tylko jak sie ma 100% racji


wtedy to nie zadna sztuka:)


mysle ze nie ma co wchodzi w dalsze polemiki - sprobowac zawsze mozna - jak juz wspomnialam uda sie to sie uda, nie uda sie to koniec swiata przeciez nie bedzie:)
Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844383 Napisano: 08.11.2010 12:24:28 w Rossmann
citri napisał(a):

Kurcze a ja dopiero teraz sie zorientowałam, że przegapiłam nagrodę z września (puma) emotka emotka trudno, trza próbować dalej




nie martw sie ja tez ostatnio przegapilam nagrode na rossnecie:( Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844375 Napisano: 08.11.2010 12:21:34 w TESCO konkursy
bip napisał(a):

z żalem ale zgadzam się! mam trzy paragony ale akurat zadnego z dnia kiedy wysłałem smsy... tutaj jest ewidentnie nasza wina i trzeba czasem umieć się przyznać do błędu, że poprostu się nie chciało nam czytać całego regulaminu!
uważam, że kiedy są podstawy żeby walczyć o swoje to ewidentnie należy to robić ale przyznaję- nie zawsze agencja jest winna i tak moim zdaniem jest tym razem!
co do P&G to myślę podobnie jak kalisto, jeśli za każdym razem bedziemy robić dym i pisać do nich to przy prawdziwym problemie oleją nas i więcej nie pomogą a jako, że z żadnego ich konkursu ani agencji nie jesteśmy przeciez zadowoleni- przestaną je organizować wogóle a nas traktować poważnie!





e tam nie przesadzajcie

oni sie ciesza jak konsumenci interesuja sie ich marka i proocjami


o to chodzi w marketingu zeby sie mowilo oorganizatorze

tym bardziej ciesza ich sytuacje kiedy jest jakas watpliwosci i potem ja rozstrzygaja na korzysc klienta


kliencie zadowoleni jeszcze dlugo pamietaja i mowia jaka to porzadna firma i jak dba o konsumentow!!! Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844368 Napisano: 08.11.2010 12:19:50 w TESCO konkursy
kalisto1986 napisał(a):

bethan oczywiście, że tak. Wystarczy przeczytać cały regulamin a wszystko jest jasne, później mamy pretensję, że organizatorzy nie reagują na nasze skargi złamania regulaminu, jak sami piszemy nawet jeśli tego nie było.
Każdy odpowie wam, że regulamin czyta się cały, a nie kilka pkt.
Co innego jest jak agencja stosuje coś czego nie było w regulaminie zapisanego, a co innego jak wszystko było zapisane, ewentualnie mało czytelne.




dlateog jak juz wspominalam wiadomym jest ze nie bede sie klocic ze czegos w regulaminie nie bylo (skoro byla wzmianka)

napisze jednak ze regulamin nie byl czytelny dla przecietnego odbiorcy,


dodam, ze organizator jako profesjonalista powinien tak formuowac regulamin zeby byl czytelny i zrozumialy dla kazdego.

Przytocze zapisy regulaminu odpowiednio ten mowiacy o tym co trzeba zrobic aby zgloszenie bylo wazne. Zaznacze ze w tym miejscu nie pisalo nic ze trzeba wyslac smsa tego samego dnia a zatem pozniejsze zapisy nie powinny juz uzupelniac zapisu o waznosci dokonanego zgloszenia.


Na koniec dodam ze taka firma jak P&G powinna dbac o klientow i ich zadowolenie i wszelkie watpliwosci rozstrzygac na ich korzysc w zwiazku z czym powinni przyznac nagrody rowniez tym osobom, ktore wysyaly zgloszenie po zakupie choc nie tego samego dnia.


jak wiec widac w takiej rekalamcji nie bede sie opierala ze czegos nie bylo w regulaminie tlyko ze jego konkstrukacja byla nieczytelna i spowodawala rozne interpretacje


a w zyciu naprawde mam cos robic niz wczytywac sie dokladnie w kazdy regulamin i zastanawiac sie nad jego zapisami Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844354 Napisano: 08.11.2010 12:16:04 w TESCO konkursy
no to bravo dziewczyny za spostrzegawczosc

nie ma sie co klocic wiadomo ze reklamacje pisze ten kogo dotyczy problem i wazne jest zeby on widzial w tym jakis sens a nie cala reszta.


ja pisze rekalamcje na pewno do P&G ale podchodze do tego racjonalnie- przekonam ich to uznaja nie to tez nic sie nie stanie


Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844324 Napisano: 08.11.2010 12:10:07 w TESCO konkursy
sylwika76 napisał(a):

ja mam pytanie odnośnie loreal - czy tam można odesłać skan czy tylko ryginał paragonu ?




wlasnie nigdzie nie widze zapisu ze mozna slac mailem:( Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844322 Napisano: 08.11.2010 12:09:47 w TESCO konkursy
olczakw napisał(a):

nie no ja się podeprę tym, że jest źle napisany pkt. 19.f dowód zakupu będzie stwierdzał datę dokonania zakupu inną niż wysłanie sms. To Pan stwierdził , że mam zly paragon a nie dowód zakupu stwierdzał.. przecież on jest martwy, znaczy się to papierek emotka




:) Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844318 Napisano: 08.11.2010 12:08:35 w Rossmann
mia napisał(a):

klaudia011 napisał(a):

dzisiaj byłam po pampersy i u nas jest już nowy SKARB emotka


Owszem, mam go już od soboty emotka
Dla informacji w środku jest potwierdzenie, że prezenty (dla panów tym razem) będą od 10.11 emotka

Próbek nie ma.



prezenty dla Panow no no no to widze ze dbaja o obie plcie:)
Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844314 Napisano: 08.11.2010 12:07:57 w Rossmann
letniowoc napisał(a):

Dax Cosmetics i Air Wick i chyba Ellite z wczoraj emotka




dzisiaj?

juz jest po 12 i nic nie ma na stornie Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844299 Napisano: 08.11.2010 12:03:04 w TESCO konkursy
malenka89 napisał(a):

maa napisał(a):

masza napisał(a):

malenka89 napisał(a):

maa napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

maa napisał(a):

olczakw napisał(a):

kto pisze reka do góry :

olczakw
maa emotka




tak ja na 100%

juz nie chodzi mi o wygrana ale o zasade

nie mozna robic tak ze konstruuje sie w tak beznadziejny sposob regulamin a potem jeszcze nie rozstrzyga sie sporow na korzysc klienta


nie sądzę żeby reklamacja tutaj pomogła, jeśli przeczytało się cały regulamin to było wszystko jasne, niestety mimo źle skonstruowanego regulaminu, jest zapis o dacie sms w dniu zakupu.
Raczej tutaj jest wina nie czytania całego regulaminu, sama nie raz tak robiłam że czytałam tylko te pkt w których zawsze były najważniejsze zapisy emotka




ja jednak stoje na stanowisku ze wszystkie watpliwosci powinny byc rozstrzygane na korzysc osoby, ktora z tego czerpie jakies korzysci. W tym przypadku na korzysc konsumenta.



no tak, ale wysyłając zgłoszenie akceptujesz cały regulamin emotka
często są jakieś kruczki, sama nie raz się na nie naciełam, a teraz mam nauczkę żeby czytać od początku do samego końca emotka




to w koncu musi byc w dniu zakupu czy obojetnie? Pytał ktos?




chca w dniu zakupu

wlasnie dzownila Pani


zachrypnieta strasznie ledwo mowila wiec juz nie chcialam sie z nia klocic

powiedzialam ze jak nie uznaja to pisze reklamacje do P&G



no, ale nie ma podstaw do reklamacji... co napiszesz, że nie doczytałaś regulaminu?
tylko się sama wkopiesz
emotka




napisze ze regulamin nie byl czytelny dla przecietnego odbiorcy, dodam, ze organizator jako profesjonalista powinien tak formuowac regulamin zeby byl czytelny i zrozumialy dla kazdego. Przytocze zapisy regulaminu odpowiednio ten mowiacy o tym co trzeba zrobic aby zgloszenie bylo wazne. Zaznacze ze w tym miejscu nie pisalo nic ze trzeba wyslac smsa tego samego dnia a zatem pozniejsze zapisy nie powinny juz uzupelniac zapisu o waznosci dokonanego zgloszenia. Na koniec dodam ze taka firma jak P&G powinna dbac o klientow i ich zadowolenie i wszelkie watpliwosci rozstrzygac na ich korzysc w zwiazku z czym powinni przyznac nagrody rowniez tym osobom, ktore wysyaly zgloszenie po zakupie choc nie tego samego dnia.
Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844290 Napisano: 08.11.2010 12:00:34 w TESCO konkursy
mozna mailem przesylac paragony na konkurs BAM wiec powinnismy miec szybko wiazaca decyzje o nieprzyznaniu nagrody Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844280 Napisano: 08.11.2010 11:58:36 w TESCO konkursy
masza napisał(a):

malenka89 napisał(a):

maa napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

maa napisał(a):

olczakw napisał(a):

kto pisze reka do góry :

olczakw
maa emotka




tak ja na 100%

juz nie chodzi mi o wygrana ale o zasade

nie mozna robic tak ze konstruuje sie w tak beznadziejny sposob regulamin a potem jeszcze nie rozstrzyga sie sporow na korzysc klienta


nie sądzę żeby reklamacja tutaj pomogła, jeśli przeczytało się cały regulamin to było wszystko jasne, niestety mimo źle skonstruowanego regulaminu, jest zapis o dacie sms w dniu zakupu.
Raczej tutaj jest wina nie czytania całego regulaminu, sama nie raz tak robiłam że czytałam tylko te pkt w których zawsze były najważniejsze zapisy emotka




ja jednak stoje na stanowisku ze wszystkie watpliwosci powinny byc rozstrzygane na korzysc osoby, ktora z tego czerpie jakies korzysci. W tym przypadku na korzysc konsumenta.



no tak, ale wysyłając zgłoszenie akceptujesz cały regulamin emotka
często są jakieś kruczki, sama nie raz się na nie naciełam, a teraz mam nauczkę żeby czytać od początku do samego końca emotka




to w koncu musi byc w dniu zakupu czy obojetnie? Pytał ktos?




chca w dniu zakupu

wlasnie dzownila Pani


zachrypnieta strasznie ledwo mowila wiec juz nie chcialam sie z nia klocic

powiedzialam ze jak nie uznaja to pisze reklamacje do P&G Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844277 Napisano: 08.11.2010 11:57:45 w TESCO konkursy
malenka89 napisał(a):

maa napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

maa napisał(a):

olczakw napisał(a):

kto pisze reka do góry :

olczakw
maa emotka




tak ja na 100%

juz nie chodzi mi o wygrana ale o zasade

nie mozna robic tak ze konstruuje sie w tak beznadziejny sposob regulamin a potem jeszcze nie rozstrzyga sie sporow na korzysc klienta


nie sądzę żeby reklamacja tutaj pomogła, jeśli przeczytało się cały regulamin to było wszystko jasne, niestety mimo źle skonstruowanego regulaminu, jest zapis o dacie sms w dniu zakupu.
Raczej tutaj jest wina nie czytania całego regulaminu, sama nie raz tak robiłam że czytałam tylko te pkt w których zawsze były najważniejsze zapisy emotka




ja jednak stoje na stanowisku ze wszystkie watpliwosci powinny byc rozstrzygane na korzysc osoby, ktora z tego czerpie jakies korzysci. W tym przypadku na korzysc konsumenta.



no tak, ale wysyłając zgłoszenie akceptujesz cały regulamin emotka
często są jakieś kruczki, sama nie raz się na nie naciełam, a teraz mam nauczkę żeby czytać od początku do samego końca emotka




ale wiecie jesli regulamin loterii jest konstruowany tak zeby miec kruczki i spowodowac zeby konsument nie dostal nagrody mimo tego ze ja wygral to cos jest nie tak i uwazam ze takie sytuacje nalezy potepiac a nie pochwalac


ja reklamacje pisze na pewno - uznaja to uznaja nie to nie aczkolwiek uwazam ze trzeba zwalczac takie praktyki Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844253 Napisano: 08.11.2010 11:50:41 w TESCO konkursy
kalisto1986 napisał(a):

maa napisał(a):

olczakw napisał(a):

kto pisze reka do góry :

olczakw
maa emotka




tak ja na 100%

juz nie chodzi mi o wygrana ale o zasade

nie mozna robic tak ze konstruuje sie w tak beznadziejny sposob regulamin a potem jeszcze nie rozstrzyga sie sporow na korzysc klienta


nie sądzę żeby reklamacja tutaj pomogła, jeśli przeczytało się cały regulamin to było wszystko jasne, niestety mimo źle skonstruowanego regulaminu, jest zapis o dacie sms w dniu zakupu.
Raczej tutaj jest wina nie czytania całego regulaminu, sama nie raz tak robiłam że czytałam tylko te pkt w których zawsze były najważniejsze zapisy emotka




ja jednak stoje na stanowisku ze wszystkie watpliwosci powinny byc rozstrzygane na korzysc osoby, ktora z tego czerpie jakies korzysci. W tym przypadku na korzysc konsumenta. Wyświetl w wątku >>
0 0

maa

#3844239 Napisano: 08.11.2010 11:47:00 w Oddam za darmo
maa napisał(a):

szukam kodow jupik

moge kupic lub wymieniac na jakas nagrode rzeczowa

bardzo korzystny przelicznik

osoby zainteresowane zapraszam na pw



przepraszam nie tutaj mialam wkleic ten post:(
pomylilam watki
Wyświetl w wątku >>
0 0