Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika kalisto1986

kalisto1986

#3848600 Napisano: 09.11.2010 02:45:36 w Carrefour konkursy
A więc tak dzwoniłam jeśli kogoś to interesuje, dzieci do 5 roku życia mają pobyt bezpłatny.

Jeśli chodzi o przekazanie innej osobie pani powiedziała że nie można emotka emotka czyli że musi wykorzystać pobyt osoba na którą jest ewentualnie z kogoś innego może zabrać Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3848436 Napisano: 09.11.2010 02:04:08 w Carrefour konkursy
kacieryna82 napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

orientujecie się moze, my mamy ten pakiet standard w termach pałacowych ?
I czy wie ktoś może jak tam jest z opłatami za dzieci ?


tak pakiet standard, na każdy dzień po trzy zabiegi na osobę, trzy posiłki dziennie. Polecam wziąć za dodatkowa opłatą kąpiel w glince białej. Byłam tam dwa lata temu na przełomie października/listopada. emotka emotka emotka


I rozumiem że możemy wykorzystać go do marca tak ?
Pytam bo raczej zależy mi żeby jechać na wiosne, no i z małym tylko zależy jeszcze jakie opłaty za niego wymyślą Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3848416 Napisano: 09.11.2010 01:59:15 w Carrefour konkursy
orientujecie się moze, my mamy ten pakiet standard w termach pałacowych ?
I czy wie ktoś może jak tam jest z opłatami za dzieci ? Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3844413 Napisano: 08.11.2010 12:29:59 w TESCO konkursy
maa ale nie widzisz tego, że my nie piszemy tego złośliwe, wiesz, że sama jestem osobą, która pierwsza dzwoni do organizatora jeśli jest złamanie regulaminu, ale tutaj ewidentnie tego nie było, a robienie dymów bez przyczyny tylko szkodzi nam wszystkim, to tak jakby pisac do nich, że nie zrozumiałam że w regulaminie bylo zawarte że mam kupić produkt, ale jako konsument mam nadzieje, że o mnie zadbacie i przyznacie mi nagrode emotka

a w zyciu naprawde mam cos robic niz wczytywac sie dokladnie w kazdy regulamin i zastanawiac sie nad jego zapisami
ale właśnie na tym polega granie w konkursach, chcesz grać czytasz ZE ZROZUMIENIEM cały regulamin, a nie wysyłasz smsa i czytasz po wygraniu.

Nie pisałabym tego gdybyś miała racje, ba sama bym dzwoniła wtedy, ale tutaj jak już kilka osób powiedziało ewidentnie wina leży po stronie graczy i powiem to co zawsze mówie organizatorowi
regulamin jest umową prawną, wysyłając smsa wyrażasz zgode na jej zapisy, bez względu, w jakim pkt ten zapis widnieje,. nie obowiązuje tylko to czego tam nie ma bo na to nie wyrażałaś zgody, a na wszystko inne tak Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3844356 Napisano: 08.11.2010 12:16:10 w TESCO konkursy
bethan oczywiście, że tak. Wystarczy przeczytać cały regulamin a wszystko jest jasne, później mamy pretensję, że organizatorzy nie reagują na nasze skargi złamania regulaminu, jak sami piszemy nawet jeśli tego nie było.
Każdy odpowie wam, że regulamin czyta się cały, a nie kilka pkt.
Co innego jest jak agencja stosuje coś czego nie było w regulaminie zapisanego, a co innego jak wszystko było zapisane, ewentualnie mało czytelne. Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3844304 Napisano: 08.11.2010 12:04:44 w TESCO konkursy
maa napisał(a):

malenka89 napisał(a):

maa napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

maa napisał(a):

olczakw napisał(a):

kto pisze reka do góry :

olczakw
maa emotka




tak ja na 100%

juz nie chodzi mi o wygrana ale o zasade

nie mozna robic tak ze konstruuje sie w tak beznadziejny sposob regulamin a potem jeszcze nie rozstrzyga sie sporow na korzysc klienta


nie sądzę żeby reklamacja tutaj pomogła, jeśli przeczytało się cały regulamin to było wszystko jasne, niestety mimo źle skonstruowanego regulaminu, jest zapis o dacie sms w dniu zakupu.
Raczej tutaj jest wina nie czytania całego regulaminu, sama nie raz tak robiłam że czytałam tylko te pkt w których zawsze były najważniejsze zapisy emotka




ja jednak stoje na stanowisku ze wszystkie watpliwosci powinny byc rozstrzygane na korzysc osoby, ktora z tego czerpie jakies korzysci. W tym przypadku na korzysc konsumenta.



no tak, ale wysyłając zgłoszenie akceptujesz cały regulamin emotka
często są jakieś kruczki, sama nie raz się na nie naciełam, a teraz mam nauczkę żeby czytać od początku do samego końca emotka




ale wiecie jesli regulamin loterii jest konstruowany tak zeby miec kruczki i spowodowac zeby konsument nie dostal nagrody mimo tego ze ja wygral to cos jest nie tak i uwazam ze takie sytuacje nalezy potepiac a nie pochwalac


ja reklamacje pisze na pewno - uznaja to uznaja nie to nie aczkolwiek uwazam ze trzeba zwalczac takie praktyki


można by przyznać nagrode na rzecz konsumenta w przypadku, gdyby regulamin nie mówił jasno, że w przypadku braku paragonu w dniu wysłania zgłoszenia nagroda przepada, w tym przypadku było takie zastrzeżenie - wyraźnie pisało to.

Jak ja jestem cięta na łamanie regulaminów, tak tutaj jestem pewna że nie było takiego złamania i uważam że jedynie trzeba szukac paragonu pasującego jak nie to niestety nagroda przepada.
Moim zdaniem nie ma co robić zadymy w p&g bo po 1 nie ma ku temu podstaw, po 2 p&g w końcu wkurzy się że uzywamy ich jako karty przetargowej w sytuacjach w które sa jasne. A ta jest jasne,w regulaminie jest to zaznaczone. Niestety nie ma co poruszać nieba i ziemi, bo wina leży po stronie osób które nie czytały całego regulaminu.
Inaczej jest gdyby nie było pkt że traci się prawo do nagrody jeśli zakup będzie wcześniejszy lub pozniejszy niż data zakupu Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3844238 Napisano: 08.11.2010 11:46:57 w TESCO konkursy
maa napisał(a):

olczakw napisał(a):

kto pisze reka do góry :

olczakw
maa emotka




tak ja na 100%

juz nie chodzi mi o wygrana ale o zasade

nie mozna robic tak ze konstruuje sie w tak beznadziejny sposob regulamin a potem jeszcze nie rozstrzyga sie sporow na korzysc klienta


nie sądzę żeby reklamacja tutaj pomogła, jeśli przeczytało się cały regulamin to było wszystko jasne, niestety mimo źle skonstruowanego regulaminu, jest zapis o dacie sms w dniu zakupu.
Raczej tutaj jest wina nie czytania całego regulaminu, sama nie raz tak robiłam że czytałam tylko te pkt w których zawsze były najważniejsze zapisy emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3839417 Napisano: 06.11.2010 03:27:23 w Paragony
radosna napisał(a):

czarnygreg napisał(a):

mundek2004 napisał(a):

anava napisał(a):

anava napisał(a):

Szukam paragonów Bomi - Winiary




a było już rozstrzygnięcie?


były wcześniej jakieś rozmowy i aluzje różne, może rzeczywiście ktoś kto wygrał niech napisze,
i zabije moją nadzieję emotka



W regulaminie jest napisane, że laureaci promocji zostaną wybrani do 15 listopada. Miejmy nadzieję, że i ja będę na tej liście, bo mam kilka paragonów.


spokojnie, wyników jeszcze nie bylo
emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3835698 Napisano: 05.11.2010 11:30:45 w TESCO konkursy
ma ktoś nr do agencji od luksji ?
chyba czas ich pogonić troche emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3832318 Napisano: 04.11.2010 12:58:38 w Inne mniejsze markety
Dodzwoniłam się nareszcie, pan powiedział, że wie o błędzie, wszystkie smsy które dotarly przed północą będa brały udział w konkursie, hasła pan już wybiera smsy będą do 15.11 Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3832248 Napisano: 04.11.2010 12:42:37 w Inne mniejsze markety
nice napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

może ktoś zadzwoni do euro rscg ? ja dzwonie od 2 dni i wciąż osoba odpowiedzialna nie może rozmawiać, jak tak dalej pójdzie pozostaną nam tylko reklamacje


Powiem szczerze, że kiedyś z tą agencją było mi trudno wyjaśnić sprawę. Nie łaczyli z właściwą osobą od konkursu, kazali sobie zostawiac numer telefonu, obiecywali, że oddzwonią. I trwało to ze 2 tygodnie takiej przepychanki i nie udało mi sie z nikim porozmawiac w mojej sprawie. beznadzieja emotka


dokladnie to samo robią teraz, już powiedziałam babce na recepcji o co chodzi, ale oni chyba nie liczą że popuścimy ? najlepiej jakby dużo osób dzwoniło to w końcu może ruszą się
Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3832201 Napisano: 04.11.2010 12:33:52 w Inne mniejsze markety
może ktoś zadzwoni do euro rscg ? ja dzwonie od 2 dni i wciąż osoba odpowiedzialna nie może rozmawiać, jak tak dalej pójdzie pozostaną nam tylko reklamacje Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3829009 Napisano: 03.11.2010 02:21:15 w Inne mniejsze markety
ilonar2301 napisał(a):

awe napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

jeśli chodzi o euroscg dzisiaj dalej osoba odpowiedzialna nie może rozmawiać przez tel emotka


a mam pytanie odbierał ktoś już nagrody z airwick w topazie ?


nie i zero odzewu z ich strony...



Tak naprawdę to sami nie wiedzą co z tym fantem zrobić, a głupio przyznać się do błędu z własnej strony emotka


jeśli chodzi ci o winiary
no to wydaje mi się , że nie powinni mieć problemu z tym, smsy mają w systemie, wystarczyłoby jakby wysłali nam poprawne zwrotki i już. Tylko wydaje mi się że głupio im
emotka mogłoby więcej osób podzwonić to może znaleźli by czas na rozmowe emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3828999 Napisano: 03.11.2010 02:18:10 w Inne mniejsze markety
awe napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

jeśli chodzi o euroscg dzisiaj dalej osoba odpowiedzialna nie może rozmawiać przez tel emotka


a mam pytanie odbierał ktoś już nagrody z airwick w topazie ?


nie i zero odzewu z ich strony...


ehh no własnie, coś im nie idzie wydawanie nagród w airwicku
emotka a wg regulaminu, nagrody nie odebrane w ciągu 30 dni od zakończenia konkursu przepadają emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3828891 Napisano: 03.11.2010 01:53:11 w Inne mniejsze markety
jeśli chodzi o euroscg dzisiaj dalej osoba odpowiedzialna nie może rozmawiać przez tel emotka


a mam pytanie odbierał ktoś już nagrody z airwick w topazie ? Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3828711 Napisano: 03.11.2010 01:01:40 w TESCO konkursy
ciekawe kiedy luksja raczy się odezwać Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3828585 Napisano: 03.11.2010 12:23:34 w Inne mniejsze markety
rafi323raf napisał(a):

hmmm mi by bardziej o nagrodę chodziło niż o zasady emotka


tak rafi, ale jeśli każdy by patrzał na nagrode i nie reagował jak ją ma , to sytuacja będzie się powtarzała, a agencje będą dalej robiły cyrk z regulaminu Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3828552 Napisano: 03.11.2010 12:12:31 w Inne mniejsze markety
79magda napisał(a):

stokrotka60 napisał(a):

toka napisał(a):

stokrotka60 napisał(a):

ale z was bije wscieklosc emotka


ze mnie na pewno-gram w konki od kilkunastu lat ale podobnej historii jeszcze nie miałam.I nie chodzi tu o wygraną-bo wygrałam wiele duzo ciekawszych nagród i ta nie jest dla mnie jakos super atrakcyjna.Wkurza mnie jak traktują ludzi.Na takie lekceważenie to ja im nie pozwole. emotka


w kazdym konkursie musisz wygrac,bo jak nie wygrasz to cie ponosi emotka



To nie chodzi o wygraną, tylko o zasady.


dokładnie, nie chodzi nam o nagrode, bo wcale nie jest to nie wiem jaka nagroda.
Ale chyba coś jest nie tak, że agencja regulamin nagina do swojego widzimisie wyciąga dane, a dodatkowo naciąga na koszta, bo nie którzy musieli zapłacić za wysłanie faxu. Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3828504 Napisano: 03.11.2010 12:00:36 w Inne mniejsze markety
toka napisał(a):

czarnygreg napisał(a):

toka napisał(a):

czy ktos planuje pisac reklamacje w związku z tym konkiem?Jesli tak prosze o info do kogo. emotka


ja mam zamiar napisać reklamację, mam tego dość po prostu,
najpierw do nich, potem do proctera, w regulaminie nie było mowy o rezerwie i tego sie będę trzymać, dostałam smsa, odesłałam paragon i czekam na nagrodę

a i babsztyl powiedzial ze nie musi być wszystkiego w regulaminie
emotka emotka A gdzie ma byc?W ich chorej wyobraźni?
Podajcie mejle pod ktore slecie-jak wiecej osób wysle to moze będzie lepszy odzew


hehe ona chyba chora jest jesli sądzi, że nie musi być wszystkiego w regulaminie emotka
ja pisałam na konsument.im@pg.com i zaraz dodatkowo im naskrobie Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3828475 Napisano: 03.11.2010 11:54:45 w Pomocy!!!!
mama2006 napisał(a):

Mam problem, może ktoś ma jakieś doświadczenie w tych sprawach.
Mąż jechał po remontowanej drodze,kładli świeży asfalt.Owszem, było ograniczenie prędkości, mąż jechał wolno ale z naprzeciwka jechała ciężarówka spod której kół wyskoczył kamień, uderzył w przednią szybę, która monentalnie pękła.Zgłosił to na policji,podpowiedzieli żeby udać się do firmy ubezpieczeniowej, która ma podpisaną umowę z wykonawcą robót.Oczywiście PZU.
Został ściągnięty rzeczoznawca, który wręcz zapewnial nas że dostaniemy odszkodowanie za wymianę szyby.
Otóz dziś po 2 m-cach przyszła decyzja z PZU że nie może zostać przyznane odszkodowanie, bo :stał znak o ograniczeniu prędkości a ruchem kierowali uprawnieni sygnaliści.A to jest wierutna bzdura, bo wydarzenie mialo miejsce wieczorem, zresztą do południa tez nie było zadnych sygnalizatorów.
Mogę odwołać się do sądu.
Jak myślicie, czy mam jakieś szanse.


oczywiście, że ma szanse. Pzu zawsze miga się od wypłaty odszkodowań i tylko sąd im pomaga w tym emotka
i zdecydowanie nie idź na ugode, bo na pewno będą proponowali
Wyświetl w wątku >>
0 0