Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika kalisto1986

kalisto1986

#3745458 Napisano: 01.10.2010 12:23:04 w Carrefour konkursy
emotka przecież to norma już kiedyś słyszałam coś takiego z pani ust, a jak pomęczyliśmy ją i organizatora to smsy znalazły sie po paru godzinach u nas emotka

ale i tak nikt nie przebije tekstu pani z mtv że smsy ida z systemu na nasze telefony kilka dni emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3745318 Napisano: 01.10.2010 11:54:58 w Paragony
szukam paragonu z h&s ,może jakimś cudem uchował sie komuś ? emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3739876 Napisano: 29.09.2010 08:27:16 w Wkurza mnie...
wsciekly napisał(a):

kalisto sprawdziłem u dobrego prawnika, w biurze rzecznika praw konsumenta oraz w federacji konsumentów

więc wiem co piszę i nie rób ludziom wody z mózgu emotka


proponuje wrócić do tego co pisałam i przeczytać ze zrozumieniem i dopiero pisać że robie komuś wode z mózgu.
Mylisz się twierdząc że woucher to zwykły świstek bo jest to dokument poświadczający że masz prawo do danej usługi/ewentualnie kwoty na jaką został on wystawiony w momencie gdy nie mozesz zrealizowac go z nie swojej winy .

Tak jak napisałam wszystko zależy
kto był sponsorem konkursu, więc jeśli tak jak napisałam sponsorem było biuro to o należność trzeba od nich wymagać, jeśli była to inna firma wtedy należy zgłosić się do nich, agencja jest tylko wykonawcą zlecenia jakie otrzymał w tym przypadku wyłonienie laureata i wręczenie mu danej nagrody.

Róznież mylisz się sądząc że rzecznik w tym przypadku nic nie pomoże, bo nawet jeśli sponsorem była inna firma i będzie ona próbowała uniknąc wypłaty bądz zamiany nagrody wtedy tutaj też pomaga rzecznik

Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3739768 Napisano: 29.09.2010 07:55:23 w Wkurza mnie...
wsciekly napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

nice napisał(a):

aggie napisał(a):

nice napisał(a):

Wkurza mnie, że biuro Orbis Travel ogłosiło upadłość a ja swojego vouchera z wygranego konkursu nie zdążyłam zrealizować. Przepadło 3.000,- emotka emotka



Spróbuj może zawalczyć. Przecież za ten voucher ktoś zapłacił i nie wazne czy to agencja, czy ktokolwiek inny. Mogłaś go np dostać w prezencie. Nie poddawaj się, tylko łap za telefon.

Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik powołał specjalny zespół, który monitoruje sytuację i udziela wszelkich informacji związanych z upadłością biura. Klienci biura mogą uzyskać informacje pod numerem telefonu 22 59 79 523, 22 59 79 552, 22 59 79 520



Dzięki za podpowiedź, może rzeczywiście tam zadzwonię. A voucher ważny jakoś do czerwca 2011. Miałam zamiar na Święta Bożego Narodzenia zrealizować w kraju. I poszło w..... emotka


zgłoś się najlepiej do rzecznika praw konsumenta, on w twoim imieniu powinien wystąpić o zwrot pieniędzy do ubezpieczyciela biura, jesli zrobisz to szybko to powinnaś otrzymac całośc kasy, możesz sama działać, ale wydaje mi się że rzecznik lepiej to pokieruje



mylisz się - rzecznik nic tutaj nie pomoże emotka

jeśli ktoś dokonał już rezerwacji w oparciu o voucher, to może domagać się zwrotu , bo jest konkretnym klientem i zawarł z biurem podróży umowę cywilno-prawną

jeśli natomiast ma się tylko voucher, to tak jakby miało się zwykły świstek papieru

klientem biura podróży jest wówczas agencja lub firma, która za niego zapłaciła organizując jakiś konkurs
i to ta agencja czy firma w imieniu laureatów musi ma prawo żądać odszkodowania

niestety, takie są polskie realia prawne emotka emotka emotka


nie koniecznie bo to Tobie został powierzony voucher i w tym momencie ty jesteś jego prawnym właścicielem, voucher został opłacony więc jakby nie było nie jest to zwykły świstek, a dokument poświadczający zakup jakieś usługi.
Wszystko zależy kto sponsorował daną nagrode jeśli firma zewnętrzna nie związana z biurem to owszem trzeba z nimi się kontaktować, ale jeśli biuro to wtedy prosto do nich.
Jakby nie było ja bym zgłosiła się bezpośrednio do organizatora konkursu, jak i do osoby odpowiedzialnej za wypłate odszkodowań i jakby nie było rzecznik pomoże choćby w prawidłowym napisaniu pism jak i pokieruje daną osobę.

Nie wiem jak rzecznicy w innych miastach, ale ja miałam do czynienia u mnie i bardzo sobie chwale i tylko dzięki niej nie poszłam na ugode i dostałam kilkakrotną wartość pieniędzy więc myśle że warto zasięgnąć rady to na pewno nie kosztuje emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3739580 Napisano: 29.09.2010 07:11:13 w Wkurza mnie...
dusia99 napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

czarnygreg napisał(a):

w Polsce biura podrózy nie są tak wysoko ubezpieczone zeby oddać pieniadze osobom, które na wycieczkę jeszcze nie pojechały, ostatnio jak padł kopernik to dołożono kasę zeby sciągnąc do kraju tych którzy wyjechali a ludzie którzy wpłacili kasę i nie zdążyli pojechać do tej pory pieniedzy nie mają, selectours podobnie, planuje sie dopiero zmianę przepisów prawnych i podniesienie składki na ubezpieczenie, płacimy duuużo wiecej niz Niemcy a jesteśmy znacznie słabiej obsłużeni i ubezpieczeni, może uzyskasz cos od organizatora konkursu, ew jakaś wzmianka ze sie wyzalisz na łamach prasy ze dali ci nagrodę z której nie mozesz skorzystać,
o tym że biuro leci wie sie z reguły wcześniej,
o koperniku mówiło sie już jakiś czas że słaby, selectours też, co do orbis travel nie śledziłam sprawy ale teraz zobaczymy co z eximem....szkoda będzie jak poleci


ale orbis był wysoko ubezpieczony, jakby nie było to jedno z większych biur, na pewno pomoże interwencja u organizatora lub sponsora bo jednak to on mógł wykupić ten bon - chyba że sponsorem było biuro

Ja uważam że są bardzo duże szanse na odzyskanie kasy


kalisto kwota ubezpieczenia o ile kojarze to 6mln PLN. To wg Ciebie bardzo duzo?


zalezy jak na to patrzeć, jeśli w pierwszej kolejności idzie ta kasa dla poszkodowanych klientów to myśle że powinno starczyć zwłaszcza, że jest jeszcze kasa z masy upadłościowej,mimo , że ta wiadomo że ma swoją kolejność do spłacania. nie jestem ekspertem ale moim zdaniem szanse sa duże
Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3739461 Napisano: 29.09.2010 06:41:13 w Wkurza mnie...
czarnygreg napisał(a):

w Polsce biura podrózy nie są tak wysoko ubezpieczone zeby oddać pieniadze osobom, które na wycieczkę jeszcze nie pojechały, ostatnio jak padł kopernik to dołożono kasę zeby sciągnąc do kraju tych którzy wyjechali a ludzie którzy wpłacili kasę i nie zdążyli pojechać do tej pory pieniedzy nie mają, selectours podobnie, planuje sie dopiero zmianę przepisów prawnych i podniesienie składki na ubezpieczenie, płacimy duuużo wiecej niz Niemcy a jesteśmy znacznie słabiej obsłużeni i ubezpieczeni, może uzyskasz cos od organizatora konkursu, ew jakaś wzmianka ze sie wyzalisz na łamach prasy ze dali ci nagrodę z której nie mozesz skorzystać,
o tym że biuro leci wie sie z reguły wcześniej,
o koperniku mówiło sie już jakiś czas że słaby, selectours też, co do orbis travel nie śledziłam sprawy ale teraz zobaczymy co z eximem....szkoda będzie jak poleci


ale orbis był wysoko ubezpieczony, jakby nie było to jedno z większych biur, na pewno pomoże interwencja u organizatora lub sponsora bo jednak to on mógł wykupić ten bon - chyba że sponsorem było biuro

Ja uważam że są bardzo duże szanse na odzyskanie kasy Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3739357 Napisano: 29.09.2010 06:11:23 w Wkurza mnie...
asiasia napisał(a):

kalisto1986 napisał(a):

nice napisał(a):

aggie napisał(a):

nice napisał(a):

Wkurza mnie, że biuro Orbis Travel ogłosiło upadłość a ja swojego vouchera z wygranego konkursu nie zdążyłam zrealizować. Przepadło 3.000,- emotka emotka



Spróbuj może zawalczyć. Przecież za ten voucher ktoś zapłacił i nie wazne czy to agencja, czy ktokolwiek inny. Mogłaś go np dostać w prezencie. Nie poddawaj się, tylko łap za telefon.

Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik powołał specjalny zespół, który monitoruje sytuację i udziela wszelkich informacji związanych z upadłością biura. Klienci biura mogą uzyskać informacje pod numerem telefonu 22 59 79 523, 22 59 79 552, 22 59 79 520



Dzięki za podpowiedź, może rzeczywiście tam zadzwonię. A voucher ważny jakoś do czerwca 2011. Miałam zamiar na Święta Bożego Narodzenia zrealizować w kraju. I poszło w..... emotka


zgłoś się najlepiej do rzecznika praw konsumenta, on w twoim imieniu powinien wystąpić o zwrot pieniędzy do ubezpieczyciela biura, jesli zrobisz to szybko to powinnaś otrzymac całośc kasy, możesz sama działać, ale wydaje mi się że rzecznik lepiej to pokieruje




Nawet się nie zastanawiaj tylko walcz, ja miałam podobną sytuację, tylko z duuużo większą kwotą i co prawda walka trwała 32 miesiące, ale udało się. tak jak radzi kalisto - rzecznik, a dodatkowo sama walcz, Orbis to potężna firma, na stówe są doskonale ubezpieczeni. emotka


właśnie poszukałam ubezpieczenie mają ładne więc pewnie nie będzie ciężko uzyskac zwrotu
Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik powołał specjalny zespół, który monitoruje sytuację i udziela wszelkich informacji związanych z upadłością biura. Klienci biura mogą uzyskać informacje pod numerem telefonu (22) 59 79 523, (22) 59 79 552, (22) 59 79 520.

http://www.se.pl/...ci-powro_155095.html
Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3739257 Napisano: 29.09.2010 05:37:26 w Wkurza mnie...
nice napisał(a):

aggie napisał(a):

nice napisał(a):

Wkurza mnie, że biuro Orbis Travel ogłosiło upadłość a ja swojego vouchera z wygranego konkursu nie zdążyłam zrealizować. Przepadło 3.000,- emotka emotka



Spróbuj może zawalczyć. Przecież za ten voucher ktoś zapłacił i nie wazne czy to agencja, czy ktokolwiek inny. Mogłaś go np dostać w prezencie. Nie poddawaj się, tylko łap za telefon.

Marszałek Województwa Mazowieckiego Adam Struzik powołał specjalny zespół, który monitoruje sytuację i udziela wszelkich informacji związanych z upadłością biura. Klienci biura mogą uzyskać informacje pod numerem telefonu 22 59 79 523, 22 59 79 552, 22 59 79 520



Dzięki za podpowiedź, może rzeczywiście tam zadzwonię. A voucher ważny jakoś do czerwca 2011. Miałam zamiar na Święta Bożego Narodzenia zrealizować w kraju. I poszło w..... emotka


zgłoś się najlepiej do rzecznika praw konsumenta, on w twoim imieniu powinien wystąpić o zwrot pieniędzy do ubezpieczyciela biura, jesli zrobisz to szybko to powinnaś otrzymac całośc kasy, możesz sama działać, ale wydaje mi się że rzecznik lepiej to pokieruje
Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3738397 Napisano: 29.09.2010 01:56:52 w Inne mniejsze markety
emanuela24 napisał(a):

sprawa z poprzednim konkursem została zagłuszona rzekomo dla dobra sprawy -wiec teraz wszystko im wolno emotka

ja jestem pewna ze tam coś nie gra

poza tym nie lubię lidla bo maja w mace robaki emotka


ale zauważ, że chyba większość konków lidla tak ma, że coś wydaje się nie tak.
Nie wiem jak oni to robią ale wcale nie nastawiają optymistycznie do tych konków Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3738381 Napisano: 29.09.2010 01:52:25 w Inne mniejsze markety
ziolko napisał(a):

kalisto1986chciałaś dzwonić do agencji czy do Lidla??


do lidla spytać się ile mają sklepów w polsce emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3738366 Napisano: 29.09.2010 01:48:16 w Inne mniejsze markety
emanuela24 napisał(a):

ziolko napisał(a):

emotka emotka emotka jeśli chodzi o konkurs LIDL emotka emotka emotka

dowiedziałam się, że z wczorajszego losowania wczoraj były wysyłane smsy do zwycięzców i zaczęli od razu informować telefonicznie, dziś też dzwonią.

Kto nie dostał smsa ani tel, ten nie wygrał - wiadomo.

Podobno najczęściej wygrywają osoby, które raczej nie biorą udziału w konkursach i spontanicznie postanowiły zagrać - nie wiem jak jest naprawdę, ale może coś w tym jest.

Agencja sama nie losuje kodów ani numerów, tylko dostaje listę z Lidla i informuje o wygranej.

To tyle.

Ja nie wygrałam, nie jestem nawet w rezerwie emotka ale wysłałam 1 koda emotka

emotka emotka emotka emotka emotka emotka emotka emotka emotka




tia a w lidlu nie wiedzą ile mają sklepów w Polsce emotka
zadzwońcie i zapytajcie

Kalisto - nie mówiłam że to jakiś szwindel ??

ja wysłałam w sumie 2 kody i więcej nie zamierzam emotka
mogę się założyć że w ostatni losowaniu dadzą 20 nagród dla zamknięcia nas


a ja zapomniałam zadzwonić spytać się emotka
dla mnie to jest na bank coś nie tak, bo wiadomo nie piszemy o wygranych, ale zawsze nie ma nawet innej opcji ktoś napisze i nie jest możliwe żeby ani 1 nagroda nie wpadla na forum Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3737791 Napisano: 29.09.2010 11:18:07 w Paragony
szukam paragonu z h&s carrefour konkretne propozycje na pw moge też wymienić na inne aktualne
Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3737680 Napisano: 29.09.2010 10:44:21 w Połączenia nieodebrane
beata28 napisał(a):

Zastrzezony dzisiaj o 10.40 co to mogło być emotka


4frame dzwoniło z przypomnieniem że do dzisiaj trzeba wysłac paragony na h&s
Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3737603 Napisano: 29.09.2010 10:24:35 w Inne mniejsze markety
ziolko ale nie wydaje ci się dziwne że na 20o nagród które powinny być już przyznane, na forum nikt nic nie napisał? emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3734595 Napisano: 28.09.2010 03:51:46 w Paragony
mam eko z 09.09 i 15.09 Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3734510 Napisano: 28.09.2010 03:33:47 w Paragony
kalisto1986 napisał(a):

szukam paragonu z h&s carrefour konkretne propozycje na pw


Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3733988 Napisano: 28.09.2010 01:21:41 w Paragony
szukam paragonu z h&s carrefour konkretne propozycje na pw Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3728670 Napisano: 27.09.2010 09:55:15 w Dziś cieszę się z.....
kingaa napisał(a):

A ja się cieszę, że po całych wakacjach obijania się (w szczególności w konkach, bo postanowiłam odpocząć od wszystkiego) wreszcie odpoczęłam i nawet w końcu się zalogowałam na forum emotka I cieszą mnie wymarzone, wyśnione wczasy, na których miałam okazję jakiś czas temu być emotka a co najważniejsze powrót z wczasów z ładną opalenizną, pięknymi wspomnieniami i mega cudnym pierścionkiem zaręczynowym emotka I nieskromnie napiszę, że muszę uważać na to o czym marzę, bo jakoś wszystko po trochu mi się spełnia emotka emotka


aaa rzekłabym nareszcie... masz pierścionek emotka
gratuluje !!!

emotka aa i wiem że troszke pozny mam zaskok emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3728618 Napisano: 27.09.2010 09:42:27 w Inne mniejsze markety
monia24 napisał(a):

Kali odkąd pamiętam to Tedka nasza prowokuje, ale nigdy nie posunęła się do takich obraźliwości. Więc wg mnie karniak poleciał do właściwej osoby, ale nie mnie osądzać emotka


no o to mi chodzi, jednych śmieszą jej teksty innych nie, ale nigdy nie przedstawiła czegoś takiego, co więcej jak to przeczytałam dziwie się że tak spokojnie odpisywała emotka


ale po co tu śmiecić i tak jest tutaj tak jak jest emotka emcia, tedzia cisza i gadać mi tutaj o innych marketach noo emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

kalisto1986

#3728591 Napisano: 27.09.2010 09:38:08 w Inne mniejsze markety
tedance napisał(a):

nie ja zaczynałam emotka


wiem, dlatego tylko pisze żebyś wyluzowała emotka

monia24 napisał(a):

Tedzia wycisz się kochana, ziółka zaparz albo coś emotka

Emio wg mnie nie do końca masz rację z tym karniakiem że Aneta dostała tak za nic - jej posty chyba nie zostały wykasowane - przeczytaj i sama osądź




monia
dokładnie, może i jestem nie obiektywna, ale tutaj ktos przegiął na maksa i nie była to tedance, bo może i się myle, ale takiego przedstawienia z jej strony chyba nigdy nie było emotka Wyświetl w wątku >>
0 0