Albedo Marketing

|< << < 25 26 27 28 29 3031 32 33 34 35 > >|

cayenne

Cytuj wiadomość#6381851 sobota, 22 lipca 2017, 21:37:38
Wątek Albedo, ale i tak rozszerzył się o inne agencje więc zapytam czy ktoś miał złe doswiadczenia z agencją MUG z Poznania ?
Obsługują na wyłączność Mission Wraps
Wygrałem w ich akcji promocyjnej pod koniec sierpnia 2016 kilkanaście Voucherów do Yasumi Spa po 150zł każdy.
Pierwotnie miały być ważne do 31.12.2016, ale wysłali maile, że przedłużają ich ważność do końca lutego 2017.

Gdy chciałem wykorzystać dużą część 26.02.2017 wyskakiwał komunikat, że kupon nieaktywny. Gdy wpisywałem dla sprawdzenia wykorzystany wcześniej kupon to komunikat brzmiał iż został wykorzystany.
Uznałem, że poprostu ktoś nie przedłużył poprawnie ważności i napisałem do Yasumi reklamację żeby je aktywowali. Przez 2 miesiące moich ponagleń i telefonów byłem zlewany iż wyjaśniają sytuację po czym ku mojemu zdziwieniu przekazali mi info, że vouchery zostały już wykorzystane i zrealizowane.
Na moje żądanie przekazali konkretne nazwiska i salony w których zostały wykorzystane.
Złożyłem więc reklamacje do Agencji MUG jako organizatora i własciciela kuponów. 
Tutaj kolejne 2 miesiące nie odpisywali na maile i nie odbierali telefonów po czym otrzymałem w piątek z łaski smsa, że termin składania reklamacji minął 30.09.2016 i że wyczerpali możliwość pomocy. 
Na moje żądanie, że jest to niepoważne i skoro złożyłem reklamacje mailowo to proszę o ich oficjalne stanowisko na maila, Pani Agnieszka S. odpisała ponownie smsem, że zajmuje się sprawą wyłącznie grzecznościowo i nie mają obowiązku w ogóle mi odpisywać jeśli termin reklamacji minął  emotka  Ponownie poprosiłem, że chce to mieć na mailu, ale takiego się nie doczekałem.
Ewidentnie ktoś z Agencji MUG lub Yasumi Spa mając wgląd w system, uznał, że pewnie skoro przez tyle miesięcy nikt nie wykorzystał Voucherów to je sobie wykorzysta sam, a teraz tuszują sprawę. 

Myślicie, że warto uderzyć do rzecznika praw konsumenta ?
0 0

ongis

Cytuj wiadomość#6381853 sobota, 22 lipca 2017, 21:57:25
Jeśli jesteś jesteś tego pewien co napisałeś to nie ma się nad czym zastanawiać. Z tego co piszesz to zwykła kradzież a to się chyba nie przeterminowało.
cb656 0

joan

Cytuj wiadomość#6381855 sobota, 22 lipca 2017, 22:00:13
cayenne napisał(a):

(...) Myślicie, że warto uderzyć do rzecznika praw konsumenta ?


Warto, niech napisze pismo z ładną pieczątką. Możesz również wspomnieć, że zgłosisz sprawę na policję i zażądasz od Yasumi podania imion i nazwisk osób, które z bonów skorzystały. Ofkoz możesz również napisać do sponsora / głównej marki, jak sprawa wygląda.

Gość giulietta

Cytuj wiadomość#6381856 sobota, 22 lipca 2017, 22:04:01
superloser napisał(a):

cayenne napisał(a):

Wątek Albedo, ale i tak rozszerzył się o inne agencje więc zapytam czy ktoś miał złe doswiadczenia z agencją MUG z Poznania ?Obsługują na wyłączność Mission WrapsWygrałem w ich akcji promocyjnej pod koniec sierpnia 2016 kilkanaście Voucherów do Yasumi Spa po 150zł każdy.
Pierwotnie miały być ważne do 31.12.2016, ale wysłali maile, że przedłużają ich ważność do końca lutego 2017.

Gdy chciałem wykorzystać dużą część 26.02.2017 wyskakiwał komunikat, że kupon nieaktywny. Gdy wpisywałem dla sprawdzenia wykorzystany wcześniej kupon to komunikat brzmiał iż został wykorzystany.
Uznałem, że poprostu ktoś nie przedłużył poprawnie ważności i napisałem do Yasumi reklamację żeby je aktywowali. Przez 2 miesiące moich ponagleń i telefonów byłem zlewany iż wyjaśniają sytuację po czym ku mojemu zdziwieniu przekazali mi info, że vouchery zostały już wykorzystane i zrealizowane.
Na moje żądanie przekazali konkretne nazwiska i salony w których zostały wykorzystane.
Złożyłem więc reklamacje do Agencji MUG jako organizatora i własciciela kuponów. 
Tutaj kolejne 2 miesiące nie odpisywali na maile i nie odbierali telefonów po czym otrzymałem w piątek z łaski smsa, że termin składania reklamacji minął 30.09.2016 i że wyczerpali możliwość pomocy. 
Na moje żądanie, że jest to niepoważne i skoro złożyłem reklamacje mailowo to proszę o ich oficjalne stanowisko na maila, Pani Agnieszka S. odpisała ponownie smsem, że zajmuje się sprawą wyłącznie grzecznościowo i nie mają obowiązku w ogóle mi odpisywać jeśli termin reklamacji minął  emotka  Ponownie poprosiłem, że chce to mieć na mailu, ale takiego się nie doczekałem.
Ewidentnie ktoś z Agencji MUG lub Yasumi Spa mając wgląd w system, uznał, że pewnie skoro przez tyle miesięcy nikt nie wykorzystał Voucherów to je sobie wykorzysta sam, a teraz tuszują sprawę. 

Myślicie, że warto uderzyć do rzecznika praw konsumenta ?

Może zapytaj Panią grzecznościowo, czy zgłoszenie na Policje, kradzionych voucherów tez jest po terminie? 
Firmy Rejestrują numery Voucherow

już właśnie miałam pisać... jaki rzecznik? to prokurator, policja i czwarta władza czyli MEDIA  emotka  i GIODO, bo przekazali Ci "konkretne nazwiska emotka  i solony emotka "  agencji nie kojarzę...  wiesz czasem organizator konkursu/ loterii nie jest w pełni świadomy do czego sam jest zdolny... nie wie, że istnieje jakieś tam w necie forum, gdzie doświadczeni ludzie łatwo ustalają fakty...  
0 0

cayenne

Cytuj wiadomość#6381858 sobota, 22 lipca 2017, 22:24:33
Tylko sprawa skomplikowana będzie bo osoba która je ukradła na pewno nie podawała prawdziwego nazwiska.
Zakładała sobie konto online na stronie Yasumi wpisywała kod kuponu i otrzymywała voucher w pdf który wykorzystawała w salonie Yasumi ( tam przy wykorzystaniu nie sprawdzają dowodów i nie są one imienne ). 

Gość z Yasumi też podejrzany, ponieważ na moje pytanie dlaczego podali mi taką informacje dopiero po 2 miesiacach jak już vouchery zostały wykorzystane, tłumaczył się, że nie wzieli mojego zgłoszenia na poważnie poważnie ktoś kiedyś już od nich próbował wyłudzić vouchery, a sam je wykorzystał i myśleli, że teraz jest podobnie. A na moją sugestię, że ktoś z Yasumi lub agencji je ukradł wręcz się oburzył, że u nich w firmie jest to na pewno nie możliwe i pracownicy otrzymują takie za darmo ile chcą...
0 0

joan

Cytuj wiadomość#6381861 sobota, 22 lipca 2017, 22:32:01
cayenne napisał(a):

Tylko sprawa skomplikowana będzie bo osoba która je ukradła na pewno nie podawała prawdziwego nazwiska.Zakładała sobie konto online na stronie Yasumi wpisywała kod kuponu i otrzymywała voucher w pdf który wykorzystawała w salonie Yasumi ( tam przy wykorzystaniu nie sprawdzają dowodów i nie są one imienne ). 

Gość z Yasumi też podejrzany, ponieważ na moje pytanie dlaczego podali mi taką informacje dopiero po 2 miesiacach jak już vouchery zostały wykorzystane, tłumaczył się, że nie wzieli mojego zgłoszenia na poważnie poważnie ktoś kiedyś już od nich próbował wyłudzić vouchery, a sam je wykorzystał i myśleli, że teraz jest podobnie. A na moją sugestię, że ktoś z Yasumi lub agencji je ukradł wręcz się oburzył, że u nich w firmie jest to na pewno nie możliwe i pracownicy otrzymują takie za darmo ile chcą...


Tobie mogą wciskać kity, jakie chcą, ale sama wizja, że musieliby złożyć fałszywe zeznania przed policją powinna ruszyć sprawę.

Inna kwestia: czy te vouchery wygrałeś na siebie?
0 0

Gość giulietta

Cytuj wiadomość#6381862 sobota, 22 lipca 2017, 22:34:48
cayenne napisał(a):

Tylko sprawa skomplikowana będzie bo osoba która je ukradła na pewno nie podawała prawdziwego nazwiska.Zakładała sobie konto online na stronie Yasumi wpisywała kod kuponu i otrzymywała voucher w pdf który wykorzystawała w salonie Yasumi ( tam przy wykorzystaniu nie sprawdzają dowodów i nie są one imienne ). 

Gość z Yasumi też podejrzany, ponieważ na moje pytanie dlaczego podali mi taką informacje dopiero po 2 miesiacach jak już vouchery zostały wykorzystane, tłumaczył się, że nie wzieli mojego zgłoszenia na poważnie poważnie ktoś kiedyś już od nich próbował wyłudzić vouchery, a sam je wykorzystał i myśleli, że teraz jest podobnie. A na moją sugestię, że ktoś z Yasumi lub agencji je ukradł wręcz się oburzył, że u nich w firmie jest to na pewno nie możliwe i pracownicy otrzymują takie za darmo ile chcą...

to Ty się martwisz za osobę, która zakładała fałszywe konta? dziwne....  emotka  po zmianie ustawy o działaniu policji ustalenie dla takiej kto, gdzie i kiedy zakładał konta to pikuś emotka   
0 0

cayenne

Cytuj wiadomość#6381863 sobota, 22 lipca 2017, 22:38:14
Martwię się na ile poważnie policja podejdzie do tematu.
Do tego każdy z voucherów wygrany został przez innego członka rodziny czy znajomego więc tutaj troche zachodu, ale dla zasady za takie potraktowanie zgłosimy chociaż na kilka, żeby wszystkich nie ciągać po policji i sądach oraz w poniedziałek zadzwonię do rzecznika praw konsumenta.

Wydaje mi się, że jeśli przedłużali termin ważności voucherów to tak samo termin na składanie reklamacji musiał zostać odpowiednio przedłużony.
0 0

joan

Cytuj wiadomość#6381864 sobota, 22 lipca 2017, 22:46:15
cayenne napisał(a):

Martwię się na ile poważnie policja podejdzie do tematu.Do tego każdy z voucherów wygrałem na innego znajomego czy członka rodziny więc tutaj troche zachodu, ale dla zasady za takie potraktowanie zgłoszę chociaż na kilka, żeby wszystkich nie ciągać po policji i sądach oraz w poniedziałek zadzwonię do rzecznika praw konsumenta.
Wydaje mi się, że jeśli przedłużali termin ważności voucherów to tak samo termin na składanie reklamacji musiał zostać odpowiednio przedłużony.


Zależy, co masz na piśmie. Najlepiej najpierw udać się do rzecznika, osobiście. Potem przesłać skan pisma sporządzonego z rzecznikiem na mejla sponsora / Yasumi / organizatora (tu również oryginał).
0 0

cayenne

Cytuj wiadomość#6381865 sobota, 22 lipca 2017, 22:53:43
joan napisał(a):

cayenne napisał(a):

Martwię się na ile poważnie policja podejdzie do tematu.Do tego każdy z voucherów wygrałem na innego znajomego czy członka rodziny więc tutaj troche zachodu, ale dla zasady za takie potraktowanie zgłoszę chociaż na kilka, żeby wszystkich nie ciągać po policji i sądach oraz w poniedziałek zadzwonię do rzecznika praw konsumenta.Wydaje mi się, że jeśli przedłużali termin ważności voucherów to tak samo termin na składanie reklamacji musiał zostać odpowiednio przedłużony.


Zależy, co masz na piśmie. Najlepiej najpierw udać się do rzecznika, osobiście. Potem przesłać skan pisma sporządzonego z rzecznikiem na mejla sponsora / Yasumi / organizatora (tu również oryginał).


Mam maile z informacją o przedłużeniu ważności voucherów od Agencji MUG, ale według regulaminu konkursu faktycznie termin reklamacji upływał 30.09.2016 czyli i tak dużo wcześniej niż miały być ważne nawet pierwotnie do 31.12.2016
0 0

joan

Cytuj wiadomość#6381867 sobota, 22 lipca 2017, 22:59:13
cayenne napisał(a):

Mam maile z informacją o przedłużeniu ważności voucherów od Agencji MUG, ale według regulaminu konkursu faktycznie termin reklamacji upływał 30.09.2016 czyli i tak dużo wcześniej niż miały być ważne nawet pierwotnie do 31.12.2016


Ale Ty nie zgłaszasz reklamacji odnośnie konkursu - Ty informujesz, że dokonano kradzieży / oszustwa. I albo zaangażowane strony same dojdą do tego, co się wydarzyło, albo zgłosisz policji podejrzenie popełnienia przestępstwa. Możesz im wyznaczyć termin, np. 7 dni od daty przesłania Twojego mejla / pisma. Ale najlepiej, jeśli pismo sporządzi rzecznik - wtedy wezmą Cię na poważnie.

PS: O czarnym pijarze nie wspomnę emotka

vazzz

Cytuj wiadomość#6438417 czwartek, 7 grudnia 2017, 10:59:52
Jakie macie doświadczenia z AM jeśli chodzi o wysyłanie oświadczeń dwóch osób w jednej kopercie? Dokładniej chodzi mi o to, że wysłałabym oświadczenia osób o tym samym nazwisku i zamieszkałych pod tym samym adresem. Kiedyś już tak robiłam i nie było problemów z wysyłką nagród (obie dotarły), ale ktoś chyba ostatnio pisał, że tak zrobił i dotarła tylko jedna nagroda...
0 0

mietowa

Cytuj wiadomość#6438420 czwartek, 7 grudnia 2017, 11:05:02
vazzz napisał(a):

Jakie macie doświadczenia z AM jeśli chodzi o wysyłanie oświadczeń dwóch osób w jednej kopercie? Dokładniej chodzi mi o to, że wysłałabym oświadczenia osób o tym samym nazwisku i zamieszkałych pod tym samym adresem. Kiedyś już tak robiłam i nie było problemów z wysyłką nagród (obie dotarły), ale ktoś chyba ostatnio pisał, że tak zrobił i dotarła tylko jedna nagroda...

Wyślij oddzielnie. Po kłopocie i wątpliwościach. Nie ma za co emotka .
vazzz 0

jkkp

Cytuj wiadomość#6438429 czwartek, 7 grudnia 2017, 11:12:05
vazzz napisał(a):

Jakie macie doświadczenia z AM jeśli chodzi o wysyłanie oświadczeń dwóch osób w jednej kopercie? Dokładniej chodzi mi o to, że wysłałabym oświadczenia osób o tym samym nazwisku i zamieszkałych pod tym samym adresem. Kiedyś już tak robiłam i nie było problemów z wysyłką nagród (obie dotarły), ale ktoś chyba ostatnio pisał, że tak zrobił i dotarła tylko jedna nagroda...

wyślij osobno, wiem to z własnego doświadczenia. Mają problemy ostatnio bardzo często z listami, twierdza że nie dotarł . emotka Łatwiej Ci będzie potem reklamować w razie co emotka
vazzz 0

vazzz

Cytuj wiadomość#6438432 czwartek, 7 grudnia 2017, 11:13:29
jkkp napisał(a):

vazzz napisał(a):

Jakie macie doświadczenia z AM jeśli chodzi o wysyłanie oświadczeń dwóch osób w jednej kopercie? Dokładniej chodzi mi o to, że wysłałabym oświadczenia osób o tym samym nazwisku i zamieszkałych pod tym samym adresem. Kiedyś już tak robiłam i nie było problemów z wysyłką nagród (obie dotarły), ale ktoś chyba ostatnio pisał, że tak zrobił i dotarła tylko jedna nagroda...

wyślij osobno, wiem to z własnego doświadczenia. Mają problemy ostatnio bardzo często z listami, twierdza że nie dotarł . emotka Łatwiej Ci będzie potem reklamować w razie co emotka


mietowa napisał(a):

vazzz napisał(a):

Jakie macie doświadczenia z AM jeśli chodzi o wysyłanie oświadczeń dwóch osób w jednej kopercie? Dokładniej chodzi mi o to, że wysłałabym oświadczenia osób o tym samym nazwisku i zamieszkałych pod tym samym adresem. Kiedyś już tak robiłam i nie było problemów z wysyłką nagród (obie dotarły), ale ktoś chyba ostatnio pisał, że tak zrobił i dotarła tylko jedna nagroda...

Wyślij oddzielnie. Po kłopocie i wątpliwościach. Nie ma za co emotka .

Dziękuję emotka
0 0

aurelito

Cytuj wiadomość#6438754 czwartek, 7 grudnia 2017, 19:37:15
aaaaaaa pomyliłam nr paragonu emotka  napisałam do nich, zeby wykasowali zgłoszenie, czy ktos juz też tak miał?  emotka  :( emotka   emotka emotka

monkakk

Cytuj wiadomość#6438757 czwartek, 7 grudnia 2017, 19:38:37
aurelito napisał(a):

aaaaaaa pomyliłam nr paragonu emotka  napisałam do nich, zeby wykasowali zgłoszenie, czy ktos juz też tak miał?  emotka  :( emotka   emotka emotka

Tak i niestety odpisują że nie mogą usunąć zgłoszenia z systemu
0 0

aurelito

Cytuj wiadomość#6438758 czwartek, 7 grudnia 2017, 19:39:49
monkakk napisał(a):

aurelito napisał(a):

aaaaaaa pomyliłam nr paragonu emotka  napisałam do nich, zeby wykasowali zgłoszenie, czy ktos juz też tak miał?  emotka  :( emotka   emotka emotka

Tak i niestety odpisują że nie mogą usunąć zgłoszenia z systemu


ja sie pochlastam emotka  to juz nic nie wysyłam na tą loterię, bo jak cos się uda to i tak du..a emotka
0 0

tytomaszszczescie

Cytuj wiadomość#6446682 piątek, 29 grudnia 2017, 10:01:58
Cały Kalendarz adwentowy obdzwoniony?
0 0

ondine

Cytuj wiadomość#6447459 poniedziałek, 1 stycznia 2018, 01:58:33
Czy Albedo bardzo się czepia o opis produktu na paragonie? emotka
0 0
|< << < 25 26 27 28 29 3031 32 33 34 35 > >|