Reklama na e-Konkursy.info 18.08.19 08:36:54

co chcielibyście wygrać?

|< << < 92 93 94 95 96 9798 99 100 101 102 > >> >|

Gość

Cytuj wiadomość#1968524 środa, 26 listopad 2008, 08:16:07
a ja bym chciała cokolwiek, bo od dłuższego czasu nic mi nie wpadło emotka
0 0

mariolakal

Cytuj wiadomość#1970881 czwartek, 27 listopad 2008, 06:06:40
Potrzebuję kasy na nagrody w konkach na forum... emotka
0 0

barbara1910

Cytuj wiadomość#1970889 czwartek, 27 listopad 2008, 06:07:51
mariolakal napisał(a):

Potrzebuję kasy na nagrody w konkach na forum... emotka

ja potrzebuje kasy ale na innny cel
emotka
0 0

chochliczka

Cytuj wiadomość#1970891 czwartek, 27 listopad 2008, 06:08:09
zdrowie,bo reszte mozna kupic emotka
0 0

sylwijka

Cytuj wiadomość#1970960 czwartek, 27 listopad 2008, 06:24:45
jakiś perfumik bo się mi konczy emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1974176 piątek, 28 listopad 2008, 06:38:10
puchiko napisał(a):

kasiamatmsncom napisał(a):

ja chcę szampon i odżywkę, bo mi się kończą zapasy emotka



to tak jak ja emotka ale chyba muszę wybrać się do sklepu emotka


Napiszcie coś fajnego do Elseve Re-nutrition,polecam
od razu komplet dają:szampon,odżywkę i maseczkę
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1974180 piątek, 28 listopad 2008, 06:39:22
anneczka23 napisał(a):

sprzęt agd a tak naprawdę to chcę mieszkanko,swój własny kąt, mam już dosyć płacenia komuś co miesiąc. emotka emotka


Ja też czekam na losowanie w konku gazetowym i czaruję,czaruję,czaruję... emotka
0 0

emanuela24

Cytuj wiadomość#1974194 piątek, 28 listopad 2008, 06:46:50
zabawki zabawki i jeszcze raz zabawki dla mojego synka emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1974245 piątek, 28 listopad 2008, 07:30:30
ja bym bardzo bardzo chciala:
wycieczke
telewizor

oraz juz moze troche mniej:
telefon, bo moj juz jest staryy
no i moze troche kasy

ciekawe czy choc jedna rzecz z tej listy wygram emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1974251 piątek, 28 listopad 2008, 07:35:09
laptop emotka emotka emotka i troche kaski emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1974254 piątek, 28 listopad 2008, 07:35:50
Chciałabym coś konkretnego, coś co pozwoli mi uwierzyć, że też mogę mieć szczęście...
0 0

malineczka23

Cytuj wiadomość#1974337 piątek, 28 listopad 2008, 08:16:31
a mi się marzy kumulacja w Radiu Zet 80 000tyś, cholera!ile ja już tych smsów wysłałam szkoda gadać emotka
0 0

ewe85lina

Cytuj wiadomość#1974347 piątek, 28 listopad 2008, 08:19:14
a ja bym chciała wygrać telefon bo mój się siadł bezpowrotnie emotka nie mam kontaktu ze światem emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1974354 piątek, 28 listopad 2008, 08:23:42
lawera napisał(a):

Chciałabym coś konkretnego, coś co pozwoli mi uwierzyć, że też mogę mieć szczęście...




W sumie to 9 000 000 zł w totka załatwi sprawę emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#1974360 piątek, 28 listopad 2008, 08:25:35
mieszkanko... emotka nawet malutenkie ale wlasne
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#2004123 poniedziałek, 8 grudzień 2008, 03:31:14
http://yeba.pl/show/movies/5755/Abradab_Lego_Style_Piosenka_o_Gównie
http://yeba.pl/show/movies/5910/52_D%C4%99biec_-_Kryszmas_alkoholis
http://yeba.pl/show/movies/5911/babcia trzeba oglądnąć min 30 s odklikam (bez rejstracji) PW
0 0

beataa81

Cytuj wiadomość#2004132 poniedziałek, 8 grudzień 2008, 03:33:39
mmalkowska napisał(a):

mieszkanko... emotka nawet malutenkie ale wlasne


jaaaa teeeeżżżżż emotka !!!
0 0

lala82

Cytuj wiadomość#2004577 poniedziałek, 8 grudzień 2008, 04:58:59
w obecnej chwili laptop by sie przydał
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#2004588 poniedziałek, 8 grudzień 2008, 05:01:52
mmalkowska napisał(a):

mieszkanko... emotka nawet malutenkie ale wlasne



u mnie mieszkanko kończy się budować... ale za co je urządzić? emotka meble by się przydało wygrać..
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#2008962 wtorek, 9 grudzień 2008, 11:29:56
licencje na zabijanie!;P
0 0
|< << < 92 93 94 95 96 9798 99 100 101 102 > >> >|