Reklama na e-Konkursy.info

Coś wam się nie podoba? Piszcie!

|< << < 46 47 48 49 50 5152 53 54 55 56 > >> >|

paolka

Cytuj wiadomość#663033 środa, 14 marca 2007, 06:55:51
ja uwaam ze z temacie gratisy jest duzo nie na temat , zeby znalesc posst co ktos dostal trezba sie naszukac miedzy niepotrzebnymi komentzrami emotka
w innym temacie jak ktos cos napisze nie -na temat- to od razu karniak
a tutaj emotka kazdy pisze co chce emotka emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#663524 środa, 14 marca 2007, 11:50:15
uwazam ze dzial wc damski powinien byc dostepny dla zalogowanych
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#663526 środa, 14 marca 2007, 11:51:32
annea20 napisał(a):

uwazam ze dzial wc damski powinien byc dostepny dla zalogowanych



jestem za emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#663527 środa, 14 marca 2007, 11:53:05
ja też - w końcu tam zdradzamy swoje największe sekrety emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#663528 środa, 14 marca 2007, 11:53:35
ziolko napisał(a):

annea20 napisał(a):

uwazam ze dzial wc damski powinien byc dostepny dla zalogowanych



jestem za emotka

\

z tego wzgledu sa tam czasem podawane odpowiedzi albo tak jak teraz konkursy smsowe
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#663531 środa, 14 marca 2007, 11:57:16
annea20 napisał(a):

uwazam ze dzial wc damski powinien byc dostepny dla zalogowanych


jestem za!

A i jeszcze powinno być że jak ktoś ma konto na forum a sie nie udziela (nie pisze, konków nie dodaje) to niestety dowidzenia - podglądacze nam nie potrzebni emotka
0 0

emanuela24

Cytuj wiadomość#663532 środa, 14 marca 2007, 11:57:27
annea20 napisał(a):

uwazam ze dzial wc damski powinien byc dostepny dla zalogowanych



jestem za emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#663550 środa, 14 marca 2007, 12:06:38
z tymi podgladaczami też by trzeba było coś, zrobić.
Bo nagle ktoś coś wpisuje (zazwyczaj negatywne opinie albo chwali się, co wygrał) na koncie ma kilka postów, a zarejestrowany od dwóch lat.
0 0

cytrynkowa

Cytuj wiadomość#664326 środa, 14 marca 2007, 05:58:28
i ja jestm za emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#664363 środa, 14 marca 2007, 06:09:18
A ja nie bo ja nie lubię pisać emotka
0 0

adamadam

Cytuj wiadomość#664401 środa, 14 marca 2007, 06:22:07
ale jakies kryteria dostepu - ustalone byc powinny!!

żeby nie wskaiwały takie tam jajeczkopodobne!!
0 0

Bocik e-Konkursy.info

Cytuj wiadomość#664407 środa, 14 marca 2007, 06:22:50
gocha26 napisał(a):

A ja nie bo ja nie lubię pisać emotka


ja tez tak samo emotka to raz a dwa czasem zwyczajnie brak czasu, ale miłe jest mieć takie swoje ulubione forum gdzie czasem mozna sie doradzic, dowiedziec, wyzalic i wychwalic emotka a i jak sie znajdzie konk przed innymi starymi wygami to go dodac i miec satysfakcje dobrze spelnionego obowiazku emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#664417 środa, 14 marca 2007, 06:26:33
adamadam napisał(a):

ale jakies kryteria dostepu - ustalone byc powinny!!

żeby nie wskaiwały takie tam jajeczkopodobne!!


zgadzam się...zróbmy sondę...i zablokujmy...
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#664425 środa, 14 marca 2007, 06:29:20
banditos napisał(a):

adamadam napisał(a):

ale jakies kryteria dostepu - ustalone byc powinny!!

żeby nie wskaiwały takie tam jajeczkopodobne!!


zgadzam się...zróbmy sondę...i zablokujmy...




jak najbardziej jestem za:D

Mam pytanko do adminów dodaje juz 2 dzień konkurs do bazy i ciągle go niema emotka
0 0

apoccalipsa

Cytuj wiadomość#664447 środa, 14 marca 2007, 06:39:04
a moze by tak załozyc topic : ,,Zanim założysz nowy temat i Ci ktorzy chcieliby zalozyc nowy temat wpisywalyby w nim jaki, a moderator by akceptował lub nie... ?
0 0

adamadam

Cytuj wiadomość#664469 środa, 14 marca 2007, 06:46:08
kala405 napisał(a):

banditos napisał(a):

adamadam napisał(a):

ale jakies kryteria dostepu - ustalone byc powinny!!

żeby nie wskaiwały takie tam jajeczkopodobne!!


zgadzam się...zróbmy sondę...i zablokujmy...




jak najbardziej jestem za:D

Mam pytanko do adminów dodaje juz 2 dzień konkurs do bazy i ciągle go niema emotka



spoko spoko

ja tez upominałem sie o konki dodane przeze mnie
i juz są w bazie- a i nawet juz ktos wnich wygrał
emotka emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#664481 środa, 14 marca 2007, 06:49:49
adamadam napisał(a):

kala405 napisał(a):

banditos napisał(a):

adamadam napisał(a):

ale jakies kryteria dostepu - ustalone byc powinny!!

żeby nie wskaiwały takie tam jajeczkopodobne!!


zgadzam się...zróbmy sondę...i zablokujmy...




jak najbardziej jestem za:D

Mam pytanko do adminów dodaje juz 2 dzień konkurs do bazy i ciągle go niema emotka



spoko spoko

ja tez upominałem sie o konki dodane przeze mnie
i juz są w bazie- a i nawet juz ktos wnich wygrał
emotka emotka



taaaaak, tez mysle podobnie, chociaz nie ukrywam, że na samym początku swojej działalnosci tutaj tak naprawdę napisałem tylko kilka postow emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#664505 środa, 14 marca 2007, 06:58:20
nie podoba mi sie to że do bazy z konkursami może wejść każdy-to powinna byc tylko nasza baza użytkowników wiernych i oddanych emotka
0 0

jutis

Cytuj wiadomość#664630 środa, 14 marca 2007, 07:52:02
magdula napisał(a):

z tymi podgladaczami też by trzeba było coś, zrobić.
Bo nagle ktoś coś wpisuje (zazwyczaj negatywne opinie albo chwali się, co wygrał) na koncie ma kilka postów, a zarejestrowany od dwóch lat.


tu ja się nie zgodzę. jest grupa stałych osób, których na forum nie widuję (choc może się mylę), dzieki którym macie setki konkursów rdzando, ariso, winner, rubia i inni- przepraszam za pominiecie pozostałych teraz mam te osoby swiezo w pamięci emotka ). Robią to zupełnie bezinteresownie i nawet jesli któryś by się pochwalił wygraną w pierszym poście to co z tego? wielki ukłon w strone osób, które dodaja linki do bazy nie tylko po to, by pozbyc się karniaka... emotka emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#664644 środa, 14 marca 2007, 08:01:45
akurat te wymieniane osoby na forum bywają. A skoro dodają konkursy to znaczy że są i działają.
A prawda jest taka, z emnóstwo osób tylko korzysta z tej strony, nie dając z siebie nic.
Ale WC powinno być zablokowane emotka
0 0
|< << < 46 47 48 49 50 5152 53 54 55 56 > >> >|