Reklama na e-Konkursy.info

Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

anaesth

Cytuj wiadomość#6799096 wtorek, 3 sierpień 2021, 21:18:24
anialistopad napisał(a):

martunik3 napisał(a):

anialistopad napisał(a):

Do jakiego dnia gerber wysłał dziś kody do smyka?

no właśnie, do jakiego?

Z 16 czerwca jeszcze nie dostalam

Dostałam z 18.06 w czwartek.
0 0

anialistopad

Cytuj wiadomość#6799097 wtorek, 3 sierpień 2021, 21:24:42
anaesth napisał(a):

anialistopad napisał(a):

martunik3 napisał(a):

anialistopad napisał(a):

Do jakiego dnia gerber wysłał dziś kody do smyka?

no właśnie, do jakiego?

Z 16 czerwca jeszcze nie dostalam

Dostałam z 18.06 w czwartek.

A do mnie pisali 30,,że mam iść po pieczątkę. Byłam i wysłałam im. To pewnie zaraz dostanę 

pimparimpa

Cytuj wiadomość#6799102 wtorek, 3 sierpień 2021, 21:49:35
mahuska napisał(a):

picola napisał(a):

asantesana napisał(a):

Czy ktoś czeka jeszcze na słuchawki od Brand Space z Euro?

Tak, czekam

niestety tak


też czekam na słuchawki, cieszę się, że nie jestem jedyna
0 0

darog

Cytuj wiadomość#6799153 środa, 4 sierpień 2021, 08:39:34
superloser napisał(a):

darog napisał(a):

asantesana napisał(a):

Siedzę, dumam, ale sama nie rozkminię tego. Czy Fortis to klon jakiejś agencji? Dostałam weryfikację (pozytywną) z Coca-Coli Kaufland na innego maila, niż poslałam dane i paragon. W dodatku mail, na którego dostałam nigdy nie był używany w Fortisie. Sprawdziłam 10 razy, nie wymyśliłam sobie tego... Może jak komuś brakuje weryfikacji, to niech posprawdza inne maile...  emotka
 

Mam dokładnie to samo.
na 2 mailach proszę o podanie INNEGO NUMERU TELEFONU - bo im "nie pasuje w danych".
Dokładnie wiem jakie były podawane. Nie ma żadnej pomyłki z mojej strony.  
Oni nic nie mają do "wygranych maili" tylko im numery tel do nich nie pasują...

Jak na razie weryfikacja negatywna  emotka

To jednak jest pomylka, skoro do weryfikacji prawa do nagrody, nie jestes w stanie podac zestawu "email+ numer telefonu" uzytego podczas rejestracji zgloszenia ... imie i nazwisko tez sie podawalo emotka

na 100% nie ma u mnie pomyłki...zrobione screny przy wysłaniu zgłoszenia emotka  
- ale to zostawię na deser, jak nadal będą się upierać że im "nie pasuje"
Niejeden uczestnik traci nagrode nie ze swojej winy i nie ma jak udowodnić bo screnu nie zrobił a agencja to wykorzystuje
-bo może? bazy z różnymi konkursami i danymi im się pomyliły. 
0 0

lukasz6

Cytuj wiadomość#6799155 środa, 4 sierpień 2021, 08:41:50
darog napisał(a):

superloser napisał(a):

darog napisał(a):

asantesana napisał(a):

Siedzę, dumam, ale sama nie rozkminię tego. Czy Fortis to klon jakiejś agencji? Dostałam weryfikację (pozytywną) z Coca-Coli Kaufland na innego maila, niż poslałam dane i paragon. W dodatku mail, na którego dostałam nigdy nie był używany w Fortisie. Sprawdziłam 10 razy, nie wymyśliłam sobie tego... Może jak komuś brakuje weryfikacji, to niech posprawdza inne maile...  emotka
 

Mam dokładnie to samo.
na 2 mailach proszę o podanie INNEGO NUMERU TELEFONU - bo im "nie pasuje w danych".
Dokładnie wiem jakie były podawane. Nie ma żadnej pomyłki z mojej strony.  
Oni nic nie mają do "wygranych maili" tylko im numery tel do nich nie pasują...

Jak na razie weryfikacja negatywna  emotka

To jednak jest pomylka, skoro do weryfikacji prawa do nagrody, nie jestes w stanie podac zestawu "email+ numer telefonu" uzytego podczas rejestracji zgloszenia ... imie i nazwisko tez sie podawalo emotka

na 100% nie ma u mnie pomyłki...zrobione screny przy wysłaniu zgłoszenia emotka  
- ale to zostawię na deser, jak nadal będą się upierać że im "nie pasuje"
Niejeden uczestnik traci nagrode nie ze swojej winy i nie ma jak udowodnić bo screnu nie zrobił a agencja to wykorzystuje
-bo może? bazy z różnymi konkursami i danymi im się pomyliły. 

to potwierdza moje przypuszczenie - trzymają nasze dane cały czas, nawet jak się nie wygrało jest baza w agencji. 

darog

Cytuj wiadomość#6799168 środa, 4 sierpień 2021, 09:37:17
lukasz6 napisał(a):

darog napisał(a):

superloser napisał(a):

darog napisał(a):

asantesana napisał(a):

Siedzę, dumam, ale sama nie rozkminię tego. Czy Fortis to klon jakiejś agencji? Dostałam weryfikację (pozytywną) z Coca-Coli Kaufland na innego maila, niż poslałam dane i paragon. W dodatku mail, na którego dostałam nigdy nie był używany w Fortisie. Sprawdziłam 10 razy, nie wymyśliłam sobie tego... Może jak komuś brakuje weryfikacji, to niech posprawdza inne maile...  emotka
 

Mam dokładnie to samo.
na 2 mailach proszę o podanie INNEGO NUMERU TELEFONU - bo im "nie pasuje w danych".
Dokładnie wiem jakie były podawane. Nie ma żadnej pomyłki z mojej strony.  
Oni nic nie mają do "wygranych maili" tylko im numery tel do nich nie pasują...

Jak na razie weryfikacja negatywna  emotka

To jednak jest pomylka, skoro do weryfikacji prawa do nagrody, nie jestes w stanie podac zestawu "email+ numer telefonu" uzytego podczas rejestracji zgloszenia ... imie i nazwisko tez sie podawalo emotka

na 100% nie ma u mnie pomyłki...zrobione screny przy wysłaniu zgłoszenia emotka  
- ale to zostawię na deser, jak nadal będą się upierać że im "nie pasuje"
Niejeden uczestnik traci nagrode nie ze swojej winy i nie ma jak udowodnić bo screnu nie zrobił a agencja to wykorzystuje
-bo może? bazy z różnymi konkursami i danymi im się pomyliły. 

to potwierdza moje przypuszczenie - trzymają nasze dane cały czas, nawet jak się nie wygrało jest baza w agencji. 

A po co niektórym firmom (JET/ FORTIS? inne...)od razu przy zgłoszeniu pełne dane: imię, nazwisko, telefon, ADRES + wklejony paragon do formularza?

Dane w temacie: imie/nazwisko ADRES są potrzebne do wysyłki nagrody..
- a nie do oceny pracy konkursowej...tekstu czy zdjęcia.
Wtedy lista laureatów jest uboga o te miejscowości co zwykle w 50% wykaszają nagrody (coś tam " Łódzki, etc) 
Po prostu nie zwracają uwage na tekst/foto a na to by na liście "całą Polska" sie znalazła....a najlepiej świeże dane osobowo-adresowe
0 0

flinta_13

Cytuj wiadomość#6799180 środa, 4 sierpień 2021, 10:35:45
Otrzymał ktoś odp z żabki bro party ? U mnie od 2 dni cisza emotka
0 0

FBmarta22

Cytuj wiadomość#6799184 środa, 4 sierpień 2021, 10:47:11
flinta_13 napisał(a):

Otrzymał ktoś odp z żabki bro party ? U mnie od 2 dni cisza emotka

Dopytywałam na kontakt@zabka.pl i odpisali mi, że Ci od BRO Party mogą odpowiadać w przeciągu kilku dni gdyż "ze względu na problemy techniczne związane z tą promocją" trza im dać czas.
0 0

asantesana

Cytuj wiadomość#6799185 środa, 4 sierpień 2021, 10:49:36
lukasz6 napisał(a):

darog napisał(a):

superloser napisał(a):

darog napisał(a):

asantesana napisał(a):

Siedzę, dumam, ale sama nie rozkminię tego. Czy Fortis to klon jakiejś agencji? Dostałam weryfikację (pozytywną) z Coca-Coli Kaufland na innego maila, niż poslałam dane i paragon. W dodatku mail, na którego dostałam nigdy nie był używany w Fortisie. Sprawdziłam 10 razy, nie wymyśliłam sobie tego... Może jak komuś brakuje weryfikacji, to niech posprawdza inne maile...  emotka
 

Mam dokładnie to samo.
na 2 mailach proszę o podanie INNEGO NUMERU TELEFONU - bo im "nie pasuje w danych".
Dokładnie wiem jakie były podawane. Nie ma żadnej pomyłki z mojej strony.  
Oni nic nie mają do "wygranych maili" tylko im numery tel do nich nie pasują...

Jak na razie weryfikacja negatywna  emotka

To jednak jest pomylka, skoro do weryfikacji prawa do nagrody, nie jestes w stanie podac zestawu "email+ numer telefonu" uzytego podczas rejestracji zgloszenia ... imie i nazwisko tez sie podawalo emotka

na 100% nie ma u mnie pomyłki...zrobione screny przy wysłaniu zgłoszenia emotka  
- ale to zostawię na deser, jak nadal będą się upierać że im "nie pasuje"
Niejeden uczestnik traci nagrode nie ze swojej winy i nie ma jak udowodnić bo screnu nie zrobił a agencja to wykorzystuje
-bo może? bazy z różnymi konkursami i danymi im się pomyliły. 

to potwierdza moje przypuszczenie - trzymają nasze dane cały czas, nawet jak się nie wygrało jest baza w agencji. 

Tyle, że u mnie ten mail nigdy nie był użyty w agencji Fortis emotka  Mój jedyny wniosek - mają nie tylko swoją bazę
0 0

ivanotta

Cytuj wiadomość#6799187 środa, 4 sierpień 2021, 10:59:18
Ciekawe jak ma się do tego RODO i te wszystkie klauzule określające czas przetwarzania danych itp.. 
0 0

flinta_13

Cytuj wiadomość#6799188 środa, 4 sierpień 2021, 11:03:05
FBmarta22 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

Otrzymał ktoś odp z żabki bro party ? U mnie od 2 dni cisza emotka

Dopytywałam na kontakt@zabka.pl i odpisali mi, że Ci od BRO Party mogą odpowiadać w przeciągu kilku dni gdyż "ze względu na problemy techniczne związane z tą promocją" trza im dać czas.

A jaki jest czas wysyłki danych w przypadku wygranej, żeby nie było,że przepadnie... emotka
0 0

slomkab

Cytuj wiadomość#6799189 środa, 4 sierpień 2021, 11:03:53
Co wpisać w Fortis Odido jak na paragonie nie ma nr transakcji ?mial ktoś podobny problem może?
0 0

vivi

Cytuj wiadomość#6799190 środa, 4 sierpień 2021, 11:05:59
flinta_13 napisał(a):

FBmarta22 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

Otrzymał ktoś odp z żabki bro party ? U mnie od 2 dni cisza emotka

Dopytywałam na kontakt@zabka.pl i odpisali mi, że Ci od BRO Party mogą odpowiadać w przeciągu kilku dni gdyż "ze względu na problemy techniczne związane z tą promocją" trza im dać czas.

A jaki jest czas wysyłki danych w przypadku wygranej, żeby nie było,że przepadnie... emotka

Ja myślę że asekuracyjnie warto wysłać dane i oświadczenia z regulaminu na wypadek wygranej bo na odesłanie danych jest tylko dwa dni.
0 0

domika

Cytuj wiadomość#6799192 środa, 4 sierpień 2021, 11:13:53
slomkab napisał(a):

Co wpisać w Fortis Odido jak na paragonie nie ma nr transakcji ?mial ktoś podobny problem może?

0 0

slomkab

Cytuj wiadomość#6799193 środa, 4 sierpień 2021, 11:20:57
domika napisał(a):

slomkab napisał(a):

Co wpisać w Fortis Odido jak na paragonie nie ma nr transakcji ?mial ktoś podobny problem może?

Dziekuje
0 0

violka88

Cytuj wiadomość#6799196 środa, 4 sierpień 2021, 11:31:39
vivi napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

FBmarta22 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

Otrzymał ktoś odp z żabki bro party ? U mnie od 2 dni cisza emotka

Dopytywałam na kontakt@zabka.pl i odpisali mi, że Ci od BRO Party mogą odpowiadać w przeciągu kilku dni gdyż "ze względu na problemy techniczne związane z tą promocją" trza im dać czas.

A jaki jest czas wysyłki danych w przypadku wygranej, żeby nie było,że przepadnie... emotka

Ja myślę że asekuracyjnie warto wysłać dane i oświadczenia z regulaminu na wypadek wygranej bo na odesłanie danych jest tylko dwa dni.

Wysłałam dane ale nie mogę znaleźć oświadczenia- czy ktoś może mi przesłać link albo wskazać gdzie jest...    z góry bardzo dziękuję 
0 0

vivi

Cytuj wiadomość#6799199 środa, 4 sierpień 2021, 11:36:41
violka88 napisał(a):

vivi napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

FBmarta22 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

Wysłałam dane ale nie mogę znaleźć oświadczenia- czy ktoś może mi przesłać link albo wskazać gdzie jest...    z góry bardzo dziękuję 

 Zwycięzcy zobowiązanisą do podania (w sposób i w terminach wskazanych w pkt 2.6, 5.4, 6.2
Regulaminu) następujących danych:
1)imię i nazwisko Zwycięzcy,
2)adres zamieszkania (do wysyłki nagrody),
3)numer telefonu komórkowego,
4)oświadczenia o następującej treści:
a) „Oświadczam, że zapoznałem/-am się z regulaminem
konkursu, w tym z postanowieniami dotyczącymi
przetwarzania danych osobowych i akceptuję jego treść.”
b) „Oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią i mam ukończone
18 lat.”. 

violka88

Cytuj wiadomość#6799201 środa, 4 sierpień 2021, 11:43:49
vivi napisał(a):

violka88 napisał(a):

vivi napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

FBmarta22 napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

Wysłałam dane ale nie mogę znaleźć oświadczenia- czy ktoś może mi przesłać link albo wskazać gdzie jest...    z góry bardzo dziękuję 

 Zwycięzcy zobowiązanisą do podania (w sposób i w terminach wskazanych w pkt 2.6, 5.4, 6.2
Regulaminu) następujących danych:
1)imię i nazwisko Zwycięzcy,
2)adres zamieszkania (do wysyłki nagrody),
3)numer telefonu komórkowego,
4)oświadczenia o następującej treści:
a) „Oświadczam, że zapoznałem/-am się z regulaminem
konkursu, w tym z postanowieniami dotyczącymi
przetwarzania danych osobowych i akceptuję jego treść.”
b) „Oświadczam, że jestem osobą pełnoletnią i mam ukończone
18 lat.”. 

Super. Dziękuję.
 A jak wysyłacie ksero i własnoręczny podpis i potem foto w załączniku?
czy tylko kopiujecie tekst do maila ?
vivi 0

vivi

Cytuj wiadomość#6799203 środa, 4 sierpień 2021, 11:45:59
violka88 napisał(a):

vivi napisał(a):

violka88 napisał(a):

vivi napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

FBmarta22 napisał(a):

Super. Dziękuję.
 A jak wysyłacie ksero i własnoręczny podpis i potem foto w załączniku?
czy tylko kopiujecie tekst do maila ?

Ja kopiowałam tekst do maila.
0 0

violka88

Cytuj wiadomość#6799204 środa, 4 sierpień 2021, 11:50:35
vivi napisał(a):

violka88 napisał(a):

vivi napisał(a):

violka88 napisał(a):

vivi napisał(a):

flinta_13 napisał(a):

FBmarta22 napisał(a):

Super. Dziękuję.
 A jak wysyłacie ksero i własnoręczny podpis i potem foto w załączniku?
czy tylko kopiujecie tekst do maila ?

Ja kopiowałam tekst do maila.

Serdecznie dziękuję. emotka
vivi 0