Reklama na e-Konkursy.info

Ambasadorinnowacji - Philips

sylwia7207

#6368824 Napisano: 16.06.2017 23:25:51
Chętnie przyjmę kod rabatowy 40%
0 0

dorcia

#6368900 Napisano: 17.06.2017 15:34:59
Czy ta /ten Visa puree to na prawdę coś daje? Nie mogę się zdecydować co kupić bo aż tyle środków nie mam emotka  a 3-4 rzeczy chętnie bym przygarnęła
0 0

anula81

#6369020 Napisano: 18.06.2017 09:59:51
dorcia napisał(a):

Czy ta /ten Visa puree to na prawdę coś daje? Nie mogę się zdecydować co kupić bo aż tyle środków nie mam emotka  a 3-4 rzeczy chętnie bym przygarnęła

powiem ci, że ja jestem sceptyczna do tych drogich gadżetów, ale ... że tego spzredać oficjalnie się nie da bo regulamin, postanowiłam zacząć używać to cudo za 900zł i od środy dopiero 4 dni, naprawdę mój nos, boki jego, broda, okolice ust gdzie jest najwięcej zaskórniaków, porów takich co siedzi w nich to coś co  można to wygniatać/czyścić, naprawdę się wygładziło, zrobiłam w tych dniach 2 peelengi bo dawno nie robiłam, masaże, jestem mega zaskoczona, zobaczę co będzie po miesiącu, ale na tą chwilę nie żałuję że tego nie sprzedałam emotka więc jeśli masz taką skórę nie idealną(ja nie mam żadnych wyprysków, czy ran) nastolatką tez niestety nie jestem, to chyba by warto to było mieć, do tego wodoodporne używam w wannie w końcu mam w niej co robić bo czytanie to mi już bokiem wychodziło, a tak fajnie czas leci !:P
0 0

anula81

#6369023 Napisano: 18.06.2017 10:09:56
a pytanie z innej beczki, z tyłu na opakowaniu Visa Pure jest info o zarejestrowaniu urządzenia i można otrzymać dodatkową szczoteczkę, ktoś już próbował >? bo zarej. ale na razie niedziela więc nikt z ambasady nie odp. na to pytanie a w panelu na moim koncie w MYphilips nie ma opcji odbioru czy zamówienia
0 0

mgielkaa

#6369044 Napisano: 18.06.2017 11:42:01
Ja, mimo wszystko, będę sprzedawać moją Visapure z aukcji, a to dlatego, że już jedną mam emotka
0 0

Pociong

#6369068 Napisano: 18.06.2017 13:50:15
owca2002 napisał(a):

Pociong napisał(a):

Ja na szczęście dostałam wszystko nowe, zaplombowane. Kurcze, szkoda mi bardzo tego programu emotka No cóż, ale i tak się obłowiliśmy na aukcjach emotka Byłam na ambasadorze od ok 2,5 roku i przez ten czas wylicytowałam trymer ten z laserowa prowadnica, depilator, odkurzacz, suszarko-lokówkę, visa care oraz drugą visa care dla mojej siostry i mamy. Aha, jeszcze bilety do kina raz emotka
Tak się zastanawiam, skąd Wy dowiedzieliście się o programie? Bo ja to naprawdę nie pamiętam..

Coś dużo tych nagród udało Ci się zebrać ;>
Pewnie miałaś też konta na męża albo kogoś z rodziny?

Wszystkie nagrody były z jednego konta oprócz jednej VisaCare, którą wzięłam z konta mojej mamy emotka

@anula81 napisał(a): a pytanie z innej beczki, z tyłu na opakowaniu Visa Pure jest info o
zarejestrowaniu urządzenia i można otrzymać dodatkową szczoteczkę, ktoś
już próbował >? bo zarej. ale na razie niedziela więc nikt z ambasady
nie odp. na to pytanie a w panelu na moim koncie w MYphilips nie ma
opcji odbioru czy zamówienia

Musisz zarejestrować produkt na ich stronie podając nr seryjny itd i wtedy dostajesz maila odnośnie gratisu emotka
0 0

kaylie

#6369100 Napisano: 18.06.2017 18:00:08
Odnośnie Visa Pure - najpierw miałam na testach i muszę przyznać, że widziałam różnicę.  Niestety nie została ze mną. Zaczęłam odkładać pieniążki, czekając na promocję w douglasie, kiedy udało mi się ją zgarnąć z kodem -40%. Nie żałuję. Moja buzia zdecydowanie lepiej wygląda, jest gładka, zaskórniki się zmniejszyły. Do ideału jeszcze jej trochę brakuje, ale wiadomo na cerę wpływa nie tylko pielęgnacja.

Odnośnie tej szczoteczki. Kiedy się rejestrowałaś z VP? Na tej stronie co jest na pudełku, czy na stronie philipsa? Ja się zarejstrowałam na stronie philipsa, jednak, żadnego maila nie dostałam... emotka
0 0

anula81

#6369102 Napisano: 18.06.2017 18:05:42
kaylie napisał(a):

Odnośnie Visa Pure - najpierw miałam na testach i muszę przyznać, że widziałam różnicę.  Niestety nie została ze mną. Zaczęłam odkładać pieniążki, czekając na promocję w douglasie, kiedy udało mi się ją zgarnąć z kodem -40%. Nie żałuję. Moja buzia zdecydowanie lepiej wygląda, jest gładka, zaskórniki się zmniejszyły. Do ideału jeszcze jej trochę brakuje, ale wiadomo na cerę wpływa nie tylko pielęgnacja.

Odnośnie tej szczoteczki. Kiedy się rejestrowałaś z VP? Na tej stronie co jest na pudełku, czy na stronie philipsa? Ja się zarejstrowałam na stronie philipsa, jednak, żadnego maila nie dostałam... emotka

@ dostałam ale tylko z podziękowaniem, rejstrowałam na str. philipsa bo ta  z pudełka nie wchodziła, będe ich jutro atakować z pytaniem jak to zrobić
0 0

uczkabor

#6369117 Napisano: 18.06.2017 19:39:43
anula81 napisał(a):

kaylie napisał(a):

Odnośnie Visa Pure - najpierw miałam na testach i muszę przyznać, że widziałam różnicę.  Niestety nie została ze mną. Zaczęłam odkładać pieniążki, czekając na promocję w douglasie, kiedy udało mi się ją zgarnąć z kodem -40%. Nie żałuję. Moja buzia zdecydowanie lepiej wygląda, jest gładka, zaskórniki się zmniejszyły. Do ideału jeszcze jej trochę brakuje, ale wiadomo na cerę wpływa nie tylko pielęgnacja.

Odnośnie tej szczoteczki. Kiedy się rejestrowałaś z VP? Na tej stronie co jest na pudełku, czy na stronie philipsa? Ja się zarejstrowałam na stronie philipsa, jednak, żadnego maila nie dostałam... emotka

@ dostałam ale tylko z podziękowaniem, rejstrowałam na str. philipsa bo ta  z pudełka nie wchodziła, będe ich jutro atakować z pytaniem jak to zrobić


oni mają na Philipsie czasem takie promocje, że dla zarejestrowanego przedmiotu (po potwierdzeniu czy się chce) można dostać końcówkę. Ja tak miałam przy VisaCare już dwa razy - po testowaniu i otrzymaniu na własność zarejestrowałam produkt na stronie Philipsa i po chyba 3 miesiącach mieli tą 'akcję' z darmowymi końcówkami o czym poinformowali mailowo z podaniem strony gdzie trzeba było wybrać, którą się chce. Później chyba po pół roku znowu takiego maila dostałam - myślałam, że pomyłkowo - znów wybrałam końcówkę i też mi ją przysłali. emotka

EDIT:
przy rejestracji produktu masz napisane co należy zrobić, by dostać końcówkę...

0 0

anula81

#6369124 Napisano: 18.06.2017 20:07:29
uczkabor napisał(a):

anula81 napisał(a):

kaylie napisał(a):

Odnośnie Visa Pure - najpierw miałam na testach i muszę przyznać, że widziałam różnicę.  Niestety nie została ze mną. Zaczęłam odkładać pieniążki, czekając na promocję w douglasie, kiedy udało mi się ją zgarnąć z kodem -40%. Nie żałuję. Moja buzia zdecydowanie lepiej wygląda, jest gładka, zaskórniki się zmniejszyły. Do ideału jeszcze jej trochę brakuje, ale wiadomo na cerę wpływa nie tylko pielęgnacja.

Odnośnie tej szczoteczki. Kiedy się rejestrowałaś z VP? Na tej stronie co jest na pudełku, czy na stronie philipsa? Ja się zarejstrowałam na stronie philipsa, jednak, żadnego maila nie dostałam... emotka

@ dostałam ale tylko z podziękowaniem, rejstrowałam na str. philipsa bo ta  z pudełka nie wchodziła, będe ich jutro atakować z pytaniem jak to zrobić


oni mają na Philipsie czasem takie promocje, że dla zarejestrowanego przedmiotu (po potwierdzeniu czy się chce) można dostać końcówkę. Ja tak miałam przy VisaCare już dwa razy - po testowaniu i otrzymaniu na własność zarejestrowałam produkt na stronie Philipsa i po chyba 3 miesiącach mieli tą 'akcję' z darmowymi końcówkami o czym poinformowali mailowo z podaniem strony gdzie trzeba było wybrać, którą się chce. Później chyba po pół roku znowu takiego maila dostałam - myślałam, że pomyłkowo - znów wybrałam końcówkę i też mi ją przysłali. emotka

EDIT:
przy rejestracji produktu masz napisane co należy zrobić, by dostać końcówkę...


dziękuję dobra duszo za pomoc, szukam, sprawdzam, nic a tu @ w spamie z wyrażnymi wytycznymi co  i jak emotka
0 0

kaylie

#6369130 Napisano: 18.06.2017 20:23:39
Tak, ja wiem, tylko, że ja tego maila potwierdzającego nie dostałam. emotka
0 0

kubatbg

#6369198 Napisano: 19.06.2017 09:01:57
Działą wam stronka ?
0 0

anula81

#6369364 Napisano: 19.06.2017 14:01:35
kaylie napisał(a):

Tak, ja wiem, tylko, że ja tego maila potwierdzającego nie dostałam. emotka

wiesz co to może skasuj zarejestrowany produkt i dodaj na nowo, bo jest taka możliwość i poczytaj dokładnie, moze się uda, u mnie @ był w Spamie co sie mi rzadko zdarza emotka
0 0

Pociong

#6369490 Napisano: 19.06.2017 17:30:15
Rany, ale dziś sytuacja.. Po pierwsze "pani kurier" nie miała nr kontaktowego, więc nie podjęła ponownej próby doręczenia przesyłki z nagrodą. Po kontakcie został ustalony ponowny termin. Kiedy cudowna pani kurier przyniosła przesyłkę, nie było mnie w mieście i paczkę miała odebrać moja siostra (nazwisko i adres zameldowania ten sam). Kurierka powiedziała, że NIE ZOSTAWI JEJ PACZKI, bo ma inny numer pesel. Rozumiecie to? Przecież to chore. Oczywiście w Philips nic nie wiedzą. Na szczęście znalazłam kontakt do magazynu philips w Karlsbad i bardzo miły Pan powiedział, że bez problemu wyśle mi na adres, pod którym obecnie przebywam, ale nie rozumie tej sytuacji, bo w przesyłce NIE BYŁO zaznaczone, że tylko do rąk własnych. Okropna sytuacja. Tyle co się nerwów najadłam przez to emotka Chyba złożę skargę na tę panią, bo nie miała prawa nie dostarczyć paczki, skoro nie było opcji, że ma być do rąk własnych emotka
0 0

kate1980

#6369493 Napisano: 19.06.2017 17:45:12
Pociong napisał(a):

Rany, ale dziś sytuacja.. Po pierwsze "pani kurier" nie miała nr kontaktowego, więc nie podjęła ponownej próby doręczenia przesyłki z nagrodą. Po kontakcie został ustalony ponowny termin. Kiedy cudowna pani kurier przyniosła przesyłkę, nie było mnie w mieście i paczkę miała odebrać moja siostra (nazwisko i adres zameldowania ten sam). Kurierka powiedziała, że NIE ZOSTAWI JEJ PACZKI, bo ma inny numer pesel. Rozumiecie to? Przecież to chore. Oczywiście w Philips nic nie wiedzą. Na szczęście znalazłam kontakt do magazynu philips w Karlsbad i bardzo miły Pan powiedział, że bez problemu wyśle mi na adres, pod którym obecnie przebywam, ale nie rozumie tej sytuacji, bo w przesyłce NIE BYŁO zaznaczone, że tylko do rąk własnych. Okropna sytuacja. Tyle co się nerwów najadłam przez to emotka Chyba złożę skargę na tę panią, bo nie miała prawa nie dostarczyć paczki, skoro nie było opcji, że ma być do rąk własnych emotka

to wyobraź sobie moje nerwy... bo u mnie sytuacja była całkiem odwrotna. nie spodziewałam się kuriera z samego rana, więc wrzuciłam głośno muzykę. nie słyszałam jak się dobijał do drzwi i czy w ogóle to robił. w każdym bądź razie nie telefonował do mnie. po chwili zadzwonił mój mąż, abym wyszła przed dom. wychodzę, a tam kurier wychodzi ze sklepu obok. i z uśmiechem przekazuje mi przesyłkę dla mojej mamy (która mieszka oddzielnie) informując mnie, że moją to zostawił w sklepie obok. szok!!! jak można zostawić obcej osobie czyjąś przesyłkę, mało tego ekspedientka podpisała za mnie odbiór. i tak szczerze mówiąc w moim przypadku wolałabym, aby Philips zamieścił informację do rąk własnych!!!
0 0

Pociong

#6369506 Napisano: 19.06.2017 18:16:16
kate1980 napisał(a):

Pociong napisał(a):

Rany, ale dziś sytuacja.. Po pierwsze "pani kurier" nie miała nr kontaktowego, więc nie podjęła ponownej próby doręczenia przesyłki z nagrodą. Po kontakcie został ustalony ponowny termin. Kiedy cudowna pani kurier przyniosła przesyłkę, nie było mnie w mieście i paczkę miała odebrać moja siostra (nazwisko i adres zameldowania ten sam). Kurierka powiedziała, że NIE ZOSTAWI JEJ PACZKI, bo ma inny numer pesel. Rozumiecie to? Przecież to chore. Oczywiście w Philips nic nie wiedzą. Na szczęście znalazłam kontakt do magazynu philips w Karlsbad i bardzo miły Pan powiedział, że bez problemu wyśle mi na adres, pod którym obecnie przebywam, ale nie rozumie tej sytuacji, bo w przesyłce NIE BYŁO zaznaczone, że tylko do rąk własnych. Okropna sytuacja. Tyle co się nerwów najadłam przez to emotka Chyba złożę skargę na tę panią, bo nie miała prawa nie dostarczyć paczki, skoro nie było opcji, że ma być do rąk własnych emotka

to wyobraź sobie moje nerwy... bo u mnie sytuacja była całkiem odwrotna. nie spodziewałam się kuriera z samego rana, więc wrzuciłam głośno muzykę. nie słyszałam jak się dobijał do drzwi i czy w ogóle to robił. w każdym bądź razie nie telefonował do mnie. po chwili zadzwonił mój mąż, abym wyszła przed dom. wychodzę, a tam kurier wychodzi ze sklepu obok. i z uśmiechem przekazuje mi przesyłkę dla mojej mamy (która mieszka oddzielnie) informując mnie, że moją to zostawił w sklepie obok. szok!!! jak można zostawić obcej osobie czyjąś przesyłkę, mało tego ekspedientka podpisała za mnie odbiór. i tak szczerze mówiąc w moim przypadku wolałabym, aby Philips zamieścił informację do rąk własnych!!!

No widzisz, to też współczuję.. ale ja musiałam dzwonic do 4 różnych miejsc i nikt nic nie wiedział, słyszałam tylko, że NIE MA OPCJI żeby moja siostra odebrała to za mnie.. na szczęście Pan z magazynu był naprawdę uprzejmy. Już się bałam, że stracę tę nagrodę.. a najlepiej, że tak bardzo chciałam już mieć tę mikrodermabrazję, że mama oddała mi tą swoją a ona miała dostać tę, która przyjdzie teraz.. więc emotka
No i właśnie widzisz, Twoją zostawili w sklepie, a jak dzwoniłam do dpd i mówiłam, że już nie raz paczki odbierały osoby o innym nazwisku niż moje, to oni, że NIE POWINNI TAK ROBIĆ. AHA emotka
0 0

sina

#6369515 Napisano: 19.06.2017 18:39:22
uczkabor napisał(a):

anula81 napisał(a):

kaylie napisał(a):

Odnośnie Visa Pure - najpierw miałam na testach i muszę przyznać, że widziałam różnicę.  Niestety nie została ze mną. Zaczęłam odkładać pieniążki, czekając na promocję w douglasie, kiedy udało mi się ją zgarnąć z kodem -40%. Nie żałuję. Moja buzia zdecydowanie lepiej wygląda, jest gładka, zaskórniki się zmniejszyły. Do ideału jeszcze jej trochę brakuje, ale wiadomo na cerę wpływa nie tylko pielęgnacja.

Odnośnie tej szczoteczki. Kiedy się rejestrowałaś z VP? Na tej stronie co jest na pudełku, czy na stronie philipsa? Ja się zarejstrowałam na stronie philipsa, jednak, żadnego maila nie dostałam... emotka

@ dostałam ale tylko z podziękowaniem, rejstrowałam na str. philipsa bo ta  z pudełka nie wchodziła, będe ich jutro atakować z pytaniem jak to zrobić


oni mają na Philipsie czasem takie promocje, że dla zarejestrowanego przedmiotu (po potwierdzeniu czy się chce) można dostać końcówkę. Ja tak miałam przy VisaCare już dwa razy - po testowaniu i otrzymaniu na własność zarejestrowałam produkt na stronie Philipsa i po chyba 3 miesiącach mieli tą 'akcję' z darmowymi końcówkami o czym poinformowali mailowo z podaniem strony gdzie trzeba było wybrać, którą się chce. Później chyba po pół roku znowu takiego maila dostałam - myślałam, że pomyłkowo - znów wybrałam końcówkę i też mi ją przysłali. emotka

EDIT:
przy rejestracji produktu masz napisane co należy zrobić, by dostać końcówkę...



a co wpisałaś jako datę zakupu i dowód zakupu jeżeli to były produkty otrzymane po testowaniu?
0 0

kacha57

#6369567 Napisano: 19.06.2017 20:51:38
sina napisał(a):

uczkabor napisał(a):

anula81 napisał(a):

kaylie napisał(a):

Odnośnie Visa Pure - najpierw miałam na testach i muszę przyznać, że widziałam różnicę.  Niestety nie została ze mną. Zaczęłam odkładać pieniążki, czekając na promocję w douglasie, kiedy udało mi się ją zgarnąć z kodem -40%. Nie żałuję. Moja buzia zdecydowanie lepiej wygląda, jest gładka, zaskórniki się zmniejszyły. Do ideału jeszcze jej trochę brakuje, ale wiadomo na cerę wpływa nie tylko pielęgnacja.

Odnośnie tej szczoteczki. Kiedy się rejestrowałaś z VP? Na tej stronie co jest na pudełku, czy na stronie philipsa? Ja się zarejstrowałam na stronie philipsa, jednak, żadnego maila nie dostałam... emotka

@ dostałam ale tylko z podziękowaniem, rejstrowałam na str. philipsa bo ta  z pudełka nie wchodziła, będe ich jutro atakować z pytaniem jak to zrobić


oni mają na Philipsie czasem takie promocje, że dla zarejestrowanego przedmiotu (po potwierdzeniu czy się chce) można dostać końcówkę. Ja tak miałam przy VisaCare już dwa razy - po testowaniu i otrzymaniu na własność zarejestrowałam produkt na stronie Philipsa i po chyba 3 miesiącach mieli tą 'akcję' z darmowymi końcówkami o czym poinformowali mailowo z podaniem strony gdzie trzeba było wybrać, którą się chce. Później chyba po pół roku znowu takiego maila dostałam - myślałam, że pomyłkowo - znów wybrałam końcówkę i też mi ją przysłali. emotka

EDIT:
przy rejestracji produktu masz napisane co należy zrobić, by dostać końcówkę...



a co wpisałaś jako datę zakupu i dowód zakupu jeżeli to były produkty otrzymane po testowaniu?

Ja dalej nie wiem jak mam wpisać nr seryjny.niby zdjęcie jest ale numery się różnią.Ile bym nie kombinowała to mój nie wchodzi.Pomoże ktoś ?
0 0

kubatbg

#6369569 Napisano: 19.06.2017 20:53:38
kochani potrzebuje zestawu kodów na zamówienie mogę zrobić komuś zakupy albo po prostu przelać $ na konto !!!
0 0

uczkabor

#6369584 Napisano: 19.06.2017 21:29:26
sina napisał(a):

a co wpisałaś jako datę zakupu i dowód zakupu jeżeli to były produkty otrzymane po testowaniu?


wpisałam datę otrzymania do testowania - równie dobrze możesz wpisać byle jaką datę
0 0