Reklama na e-Konkursy.info

Poczta kradnie

|< << < 63 64 65 66 67 6869 70 71 72 73 > >> >|

Gość

Cytuj wiadomość#2901283 wtorek, 1 grudnia 2009, 03:00:54
Akurat nie ma podpisu....nie ma paczki do dziś emotka
0 0

anus

Cytuj wiadomość#2902257 wtorek, 1 grudnia 2009, 07:39:38
iwonciaaa napisał(a):

Dzisiaj gadali ile to tysięcy paczek dziennie ginie, aż się zle robi. Mi ostatnio zwędzili na poczcie 12 litrów fanty:(


pewnie imprezkę robili na poczcie emotka
0 0

ophaal

Cytuj wiadomość#2902297 wtorek, 1 grudnia 2009, 07:47:39
ilonar2301 napisał(a):

Mój listonosz jest uczciwy, złego słowa na niego nie powiem, ale paczki przychodzą często porozrywane. Listonosz powiedział, że takie dostają. Do tej pory nic nie zginęło, ale kto wie, co będzie...


ja wiem, że na rozdzielni listów się takie rzeczy dzieją i faktycznie listonosze w większości nie mają z tym nic wspólnego. W moim mieście parę lat temu dyrektor właśnie tam zrobił nalot i sporo ludzi wtedy wyleciało z pracy.
0 0

awi

Cytuj wiadomość#2902298 wtorek, 1 grudnia 2009, 07:47:47
aosta napisał(a):

Ja wczoraj chyba kolejny raz zostałam 'ocyganiona'. Nie wiem co to za kurier i co zostawiał sąsiadce i czy na 100% dla mnie. Byłam w WC i nie zdążyłam otworzyć a później to już tylko słyszałam jak mówi sąsiadce że zaraz przyniesie i do teraz nic nie mam emotka Szkoda że nie otworzyłam emotka a tylko do mnie pukał kurier....nie rozumiem jak można komuś coś dawać jeśli to nie do niego. No i teraz nie mam jak sprawdzić co to było, bo nie pamiętam wszystkich konkursów w których brałam udział, nie dostałam powiadomienia na maila więc mam wszystkie drogi pozamykane emotka




Przecież chyba by ci oddała!
Na Twoim miejscu poszłabym do sąsiadek i zapytała, czy przypadkiem kurier nie zostawił dla ciebie paczki. Bo czekasz na nią już od kilku dni, nadawca twierdzi że ją wysłał no i nie wiesz co się stało...
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#2902309 wtorek, 1 grudnia 2009, 07:49:28
ja już nawet nie pamiętam, odkąd czekam na nagrody z WAKACYJNEGO konkursu Garniera; pewnie już dawno ktoś inny już je ma! emotka
0 0

sylzab2294

Cytuj wiadomość#2902336 wtorek, 1 grudnia 2009, 07:54:11
stella176 napisał(a):

Jak ktos cos odbiera ( sąsiadka) to MUSI pospisać swoim nazwiskiem. To mozna sprawdzić. Nie ma co panikować.


nie musi..
ja tez mialam przypadek, że kos podpisal sie nazwiskiem mojego meza...
okazało się, że aby odzyskać zaginionąprzesyłkę trzeba napisać skargę na poczcie i wzywać grafologa i do tego ściągać owego listonosza, który de facto był biednym studentem pracującym tylko w wakacje..
Odpuściłam, gra nie warta świeczki...
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#2902342 wtorek, 1 grudnia 2009, 07:55:50
sylzab2294 napisał(a):

stella176 napisał(a):

Jak ktos cos odbiera ( sąsiadka) to MUSI pospisać swoim nazwiskiem. To mozna sprawdzić. Nie ma co panikować.


nie musi..
ja tez mialam przypadek, że kos podpisal sie nazwiskiem mojego meza...
okazało się, że aby odzyskać zaginionąprzesyłkę trzeba napisać skargę na poczcie i wzywać grafologa i do tego ściągać owego listonosza, który de facto był biednym studentem pracującym tylko w wakacje..
Odpuściłam, gra nie warta świeczki...


u mnie listonosz się w żywe oczy mi przyznał, że podrabia moje podpisy...
taki szczery aż do bólu on jest...
emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#2904038 środa, 2 grudnia 2009, 10:57:10
dziś znalazłam taki artykuł emotka

http://finanse.wp...38787,wiadomosc.html


jeszcze troche i może sie coś w końcu zmieni emotka
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#2904087 środa, 2 grudnia 2009, 11:05:22
tato999 napisał(a):

dziś znalazłam taki artykuł emotka

http://finanse.wp...38787,wiadomosc.html


jeszcze troche i może sie coś w końcu zmieni emotka


to ciekawe ile przesyłek zginie do tej pory emotka pewno na zapas nakradną emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#2943796 wtorek, 15 grudnia 2009, 01:46:18
wysłałam ksiazke poleconym priorytetem 3 tyg temu i do tej pory nie dotarła emotka

Warto skladac reklamacje czy lepiej sobie darowac, bo ze zlodziejami sie nie wygra?
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#2943802 wtorek, 15 grudnia 2009, 01:48:37
szarakk napisał(a):

wysłałam ksiazke poleconym priorytetem 3 tyg temu i do tej pory nie dotarła emotka

Warto skladac reklamacje czy lepiej sobie darowac, bo ze zlodziejami sie nie wygra?


warto składać już 14 dni po wysłaniu. Zawsze możesz odzyskac pieniądze za książkę. Ale możesz tez sprawdzić czy faktycznie nie dotarła. Dzwonisz pod Nowa infolinia! 0 801 333 444, 0 43 842 06 00 (dla telefonów komórkowych)
i podajesz numer przesyłki. Jeśli nie dotarła to złóż reklamację
0 0

szunia

Cytuj wiadomość#2945357 wtorek, 15 grudnia 2009, 11:31:16
ziolko napisał(a):

szarakk napisał(a):

wysłałam ksiazke poleconym priorytetem 3 tyg temu i do tej pory nie dotarła emotka

Warto skladac reklamacje czy lepiej sobie darowac, bo ze zlodziejami sie nie wygra?


warto składać już 14 dni po wysłaniu. Zawsze możesz odzyskac pieniądze za książkę. Ale możesz tez sprawdzić czy faktycznie nie dotarła. Dzwonisz pod Nowa infolinia! 0 801 333 444, 0 43 842 06 00 (dla telefonów komórkowych)
i podajesz numer przesyłki. Jeśli nie dotarła to złóż reklamację


zgadzam się z ziolkiem emotka
warto, bo za utratę przesyłki poleconej można się domagać nawet do pięćdziesięciokrotności opłaty pobranej przez Pocztę Polską
0 0

mio

Cytuj wiadomość#2945398 wtorek, 15 grudnia 2009, 11:40:30
Moja mama wysłała mi w lato 2 paczki priorytetowe z Irlandii i obie przepadły emotka do tej pory ani widu ani słychu emotka a takie śliczne rzeczy tam były (ciuszki)
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#2946421 środa, 16 grudnia 2009, 11:47:55
mio napisał(a):

Moja mama wysłała mi w lato 2 paczki priorytetowe z Irlandii i obie przepadły emotka do tej pory ani widu ani słychu emotka a takie śliczne rzeczy tam były (ciuszki)


hmm... nie wiem jak u nich ale u nas można składać reklamację do 12 miesięcy od dnia wysłania listu/paczki w dowolnej placówce poczty
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#2946425 środa, 16 grudnia 2009, 11:49:38
Poczta Polska działa coraz gorzej &#8211; oddziały są zamykane, skrzynki na listy likwidowane, a kilkadziesiąt tysięcy przesyłek co roku znika bez śladu. Spółka wypłaca klientom odszkodowania, ale winnych nie szuka.

Wczorajszy raport Najwyższej Izby Kontroli ocenia Pocztę Polską bezlitośnie. Spółka jest fatalnie zarządzana, nieracjonalnie zatrudnia pracowników i źle rozlicza się z fir mami wykonującymi jej usługi. Efektem jest 215 mln zł strat, jakie zanotuje w tym roku. Zdaniem kontrolerów NIK, spółka sama jest winna swojej złej sytuacji finansowej.

98 proc. skarg klientów dotyczy nieterminowego dostarczania listów i paczek. NIK zbadała 14 oddziałów regionalnych spółki oraz 17 rejonowych. W żadnym z nich listy nie były dostarczane na czas! Nic dziwnego, że wiele firm wybiera konkurencję &#8211; według danych NIK, z takiego powodu rozwód z Pocztą Polską wzięła aż jedna trzecia ankietowanych instytucji. Sytuacja z roku na rok się pogarsza, choć jednocześnie spada liczba nadawanych listów i paczek, a rośnie cena usług. Poczta straciła już przewagę na rynku paczek (ponad połowa wysyłana jest za pośrednictwem fir m prywatnych) oraz przesyłek reklamowych (ponad 70 proc. spółek nie korzysta z jej usługi).

W aż 11 oddziałach monitoring i zabezpieczenia nie działały tak jak powinny. W jednej z opolskich filii Poczty drzwi wejściowe wykonane były ze sklejki, którą bez trudu można było wyważyć. Z kolei w Toruniu oddział PP nie miał żadnego alarmu, zamiast kamery wisiała atrapa.
W 2008 roku pracownicy PP sprzeniewierzyli prawie pół miliona złotych z pieniędzy np. za opłaty. Za 40 tysięcy zgubionych przesyłek Poczta wypłaciła 5,5 mln zł odszkodowań. Mimo to władze spółki nie są zainteresowane łapaniem i karaniem osób odpowiedzialnych za kradzieże i zniszczenia.

Raport NIK zmieni raczej niewiele. Rok temu UOKiK ukarał Pocztę Polską 6,7 mln zł grzywny za to, że naruszyła zbiorowe interesy konsumentów właśnie nieter minowością i nierzetelnością. Ale spółka się odwołała. Teraz NIK we wnioskach pokontrolnych domaga się od władz PP m.in. prowadzonej z głową polityki kadrowej czy poprawienia jakości usług po to, by ograniczyć choćby ilość przesyłek awizowanych .

&#8211; Odniesiemy się do raportu po dokonaniu jego analizy &#8211; zapewnia Michał Dziewulski z biura prasowego spółki. I dodaje, że Poczta pracuje nad poprawą jakości usług, bo wdraża &#8222;koncepcję pocztowego systemu logistycznego na lata 2007-2015&#8221;.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#2947322 środa, 16 grudnia 2009, 06:14:38
szarakk napisał(a):

wysłałam ksiazke poleconym priorytetem 3 tyg temu i do tej pory nie dotarła emotka

Warto skladac reklamacje czy lepiej sobie darowac, bo ze zlodziejami sie nie wygra?



Warto składać! Mi do jak dotąd zaginęła tylko jedna przesyłka, ale po 14 dniach zgłosiłem reklamację w placówce w której ją nadawałem i mniej więcej po tygodniu uznano ją. Dostałem odszkodowanie w wysokości dwukrotnej wartości zaginionej przesyłki wraz z kosztem jej nadania.
Jeśli nie będziemy reklamować, to tylko rozzuchwalimy pocztowego molocha.
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#2947388 środa, 16 grudnia 2009, 06:36:55
latacz napisał(a):

szarakk napisał(a):

wysłałam ksiazke poleconym priorytetem 3 tyg temu i do tej pory nie dotarła emotka

Warto skladac reklamacje czy lepiej sobie darowac, bo ze zlodziejami sie nie wygra?



Warto składać! Mi do jak dotąd zaginęła tylko jedna przesyłka, ale po 14 dniach zgłosiłem reklamację w placówce w której ją nadawałem i mniej więcej po tygodniu uznano ją. Dostałem odszkodowanie w wysokości dwukrotnej wartości zaginionej przesyłki wraz z kosztem jej nadania.
Jeśli nie będziemy reklamować, to tylko rozzuchwalimy pocztowego molocha.



reklamację można składać w dowolnej placówce poczty w ciągu 12 miesięcy od nadania przesyłki. Pod warunkiem oczywiście, że przesyłka nie dotarła do adresata. Jeśli są jakieś wątpliwości czy już dotarła czy nie to warto zadzwonić na infolinię poczty i podać numer listu/paczki i wtedy powiedzą, czy została już odebrana.
Wtedy np. unikniemy zwrotu pieniędzy na allegro czy gdzie indziej, jeśli ktoś by wpierał, że paczki nie dostał a okazałoby się, że jednak dostał.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#2949180 czwartek, 17 grudnia 2009, 03:06:02
szarakk napisał(a):

wysłałam ksiazke poleconym priorytetem 3 tyg temu i do tej pory nie dotarła emotka

Warto skladac reklamacje czy lepiej sobie darowac, bo ze zlodziejami sie nie wygra?



Zawsze składam i prawie zawsze jestem na plus! emotka Raz tylko oddali mi mniej, niż warta była przesyłka, no ale nie była ona wysłana z podaną wartością.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#2953870 sobota, 19 grudnia 2009, 08:45:11
crism napisał(a):

szarakk napisał(a):

wysłałam ksiazke poleconym priorytetem 3 tyg temu i do tej pory nie dotarła emotka

Warto skladac reklamacje czy lepiej sobie darowac, bo ze zlodziejami sie nie wygra?



Zawsze składam i prawie zawsze jestem na plus! emotka Raz tylko oddali mi mniej, niż warta była przesyłka, no ale nie była ona wysłana z podaną wartością.



przesylka wrocila do mnie, dwa razy awizowana. Adresat twierdzi, ze nie bylo zadnego awiza.
0 0

hittmanka

Cytuj wiadomość#2953905 sobota, 19 grudnia 2009, 09:09:38
a mnie poczta zaskoczyła pozytywnie o dziwo... zamówiłam sobie 4 carmexy (takie balsamy do ust) i żle przeczytałam opis aukcji i apłaciłam za zwykły list... jakie było moje zdziwienie gdy znalazłam przesyłkę w skrzynce emotka
a njlepsze bjest to ze w ten poniedziałek zapłaciłam a w czwartek już go miałam emotka
0 0

|< << < 63 64 65 66 67 6869 70 71 72 73 > >> >|