Reklama na e-Konkursy.info

Smolar

|< << < 285 286 287 288 289 290291 292 293 294 295 > >> >|

olunka

Cytuj wiadomość#6645704 piątek, 4 październik 2019, 13:33:09
ladyinred napisał(a):

Dali dzis Coregę to i pewnie fajrant mają

netto wrzucili, potwierdzi ktos czy wyniki podpiete?
0 0

superloser

Cytuj wiadomość#6645823 piątek, 4 październik 2019, 17:25:02
Z jednej strony kocham emotka Smolara, że swymi regulaminami blokuje mnie od marnowania kasy na loterie.
Te dzienne, tygodniowe losowania a zwłaszcza rezerwy w 100% odpychają mnie od grania.

Chce zagrać RAZ o główną a nie o "rezerwe bonu 100zl do Biedry".
Wiem, ze KTOŚ wygra - nawet jak 3 zgłoszenia zostaną po tych rezerwach, to skutery rozdania ... tylko, wkurza mnie że ludzi tak otwarcie naciągacie na koszta ...

11.17  Jedno zgłoszenie uprawnia do wygrania maksymalnie jednej nagrody, a raz wylosowane zgłoszenie zostaje usuwane z bazy do losowania i nie bierze udziału w dalszym losowaniu.

Dlaczego IQ MARKETING, Unique One może traktować grających fair a Smolar nie? Nie każdego stać na "rezerwa" inwestycje  emotka
0 0

ivanotta

Cytuj wiadomość#6645830 piątek, 4 październik 2019, 17:56:24
Czy to normalne że na stronie z wynikami moje zgłoszenie nie jest wygrane a w telefonie mam sms o głównej w konkursie sensodyne? Pierwszy raz mam taką sytuację  emotka

już wiem.. literówka  emotka
0 0

elsa001

Cytuj wiadomość#6645835 piątek, 4 październik 2019, 18:02:20
ivanotta napisał(a):

Czy to normalne że na stronie z wynikami moje zgłoszenie nie jest wygrane a w telefonie mam sms o głównej w konkursie sensodyne? Pierwszy raz mam taką sytuację  emotka

już wiem.. literówka  emotka


A może numer paragonu wpisałaś z zerem? emotka

koniczynka123

Cytuj wiadomość#6645836 piątek, 4 październik 2019, 18:02:23
ivanotta napisał(a):

Czy to normalne że na stronie z wynikami moje zgłoszenie nie jest wygrane a w telefonie mam sms o głównej w konkursie sensodyne? Pierwszy raz mam taką sytuację  emotka

Smolar niestety często tak ma, u mnie dopiero po 10 dniach uzupełnili jak paragon był już u organizatora. To samo u koleżanki teraz z expresem, a kiedyś u innej z główną. Uzupełnią jak im odeślesz emotka

ivanotta

Cytuj wiadomość#6645838 piątek, 4 październik 2019, 18:04:18
elsa001 napisał(a):

ivanotta napisał(a):

Czy to normalne że na stronie z wynikami moje zgłoszenie nie jest wygrane a w telefonie mam sms o głównej w konkursie sensodyne? Pierwszy raz mam taką sytuację  emotka

już wiem.. literówka  emotka


A może numer paragonu wpisałaś z zerem? emotka

Dzięki. Jestem taka zachwycona że już piątek i źle przepisałam. Byłam święcie przekonana że wszystko jest dobrze emotka
0 0

martinmartinmartin

Cytuj wiadomość#6646325 poniedziałek, 7 październik 2019, 13:36:18
SMOLAR - ZWROT ZA AXE
Od kilku dni, mimo warowania przy kompie o północy, nie mogę zgłosić formularza do zwrot za AXE. Formularz poprawnie wypełniony, ale nie chce się wysłać, a za parę chwil przychodzi info "popraw błędy - limit dzienny zwrotów wyczerpany". Też tak macie?
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6646334 poniedziałek, 7 październik 2019, 13:56:51
martinmartinmartin napisał(a):

SMOLAR - ZWROT ZA AXE
Od kilku dni, mimo warowania przy kompie o północy, nie mogę zgłosić formularza do zwrot za AXE. Formularz poprawnie wypełniony, ale nie chce się wysłać, a za parę chwil przychodzi info "popraw błędy - limit dzienny zwrotów wyczerpany". Też tak macie?

1. trzeba zmniejszyc paragon zeby mial ponizej 500 kb
2. trzeba zaznaczyc, ze nie kupowales AXE jeszcze
0 0

monek22

Cytuj wiadomość#6646344 poniedziałek, 7 październik 2019, 14:17:01
jokan napisał(a):

martinmartinmartin napisał(a):

SMOLAR - ZWROT ZA AXE
Od kilku dni, mimo warowania przy kompie o północy, nie mogę zgłosić formularza do zwrot za AXE. Formularz poprawnie wypełniony, ale nie chce się wysłać, a za parę chwil przychodzi info "popraw błędy - limit dzienny zwrotów wyczerpany". Też tak macie?

1. trzeba zmniejszyc paragon zeby mial ponizej 500 kb
2. trzeba zaznaczyc, ze nie kupowales AXE jeszcze

Jeśli zaznaczyłam ze juz używałam to zwrotu nie dostanę?????? 
0 0

sks900

Cytuj wiadomość#6646346 poniedziałek, 7 październik 2019, 14:23:36
monek22 napisał(a):

jokan napisał(a):

martinmartinmartin napisał(a):

SMOLAR - ZWROT ZA AXE
Od kilku dni, mimo warowania przy kompie o północy, nie mogę zgłosić formularza do zwrot za AXE. Formularz poprawnie wypełniony, ale nie chce się wysłać, a za parę chwil przychodzi info "popraw błędy - limit dzienny zwrotów wyczerpany". Też tak macie?

1. trzeba zmniejszyc paragon zeby mial ponizej 500 kb
2. trzeba zaznaczyc, ze nie kupowales AXE jeszcze

Jeśli zaznaczyłam ze juz używałam to zwrotu nie dostanę?????? 


Jeśli udało się wysłać, to nie ma znaczenia co się wpisało w ankiecie.
0 0

sks900

Cytuj wiadomość#6646348 poniedziałek, 7 październik 2019, 14:28:48
[quote=

jokan napisał(a):

martinmartinmartin napisał(a):

martinmartinmartin] SMOLAR - ZWROT ZA AXE
Od kilku dni, mimo warowania przy kompie o północy, nie mogę zgłosić formularza do zwrot za AXE. Formularz poprawnie wypełniony, ale nie chce się wysłać, a za parę chwil przychodzi info "popraw błędy - limit dzienny zwrotów wyczerpany". Też tak macie?


I ciasteczka można wyczyścić w przeglądarce. 
0 0

loteryjny

Cytuj wiadomość#6646695 wtorek, 8 październik 2019, 15:32:20
A Smolar to zapomniał o Domestosie? Mogliby dziś dać wyniki emotka
0 0

olunka

Cytuj wiadomość#6646710 wtorek, 8 październik 2019, 16:16:09
messi napisał(a):

loteryjny napisał(a):

A Smolar to zapomniał o Domestosie? Mogliby dziś dać wyniki emotka

Chyba będziemy musieli czekać do jutra, bo po 16 rzadko dają wyniki. A o 17 idą do domu emotka

do 11.10 mają czas
0 0

joan

Cytuj wiadomość#6646836 wtorek, 8 październik 2019, 22:27:11
Właśnie zorientowałam się, że miałam wyrazić swoją opinię na temat najdurniejszej akcji promocyjnej ever, czyli loterii "Urodzinowe punktowanie".

A czymże ta loteria różni się od innych? Ano tak szatańskiego regulaminu jeszcze nie było. Oto w/w loteria w praktyce, czyli (fikcyjni) Lucyna i Marcin na zakupach.

Lucyna ma 66 lat i od niedawna kartę PayBack - wyrobiła sobie, bo pani kasjerka w Kauflandzie tak zachwalała, że zniżki, że tańsze zakupy, to Lucyna kartę wzięła. Lucyna nie da się zrobić w bambuko na wnuczka i dokładnie wszystko czyta oraz analizuje. Dlatego analizuje również paragony z Kauflanda i wie, że na swojej karcie PayBack ma zebrane 233 punkty. Kasjerka powiedziała, że to na razie mało, ale Lucyna jest cierpliwa i zawsze pokazuje kartę PayBack podczas płacenia za zakupy. Lucyna nie ma w domu internetu, bo nie jest jej do niczego potrzebny. Lubi poczytać gazetę codzienną; nie bierze udziału w żadnych konkursach ani loteriach.
TADAM! Lucyna wygrała 10.000 zł w loterii PayBack, ale nigdy ich nie otrzyma, bo nigdy się nie dowie, że wygrała. Bo przecież Lucyna nawet nie wie, że wzięła udział w jakiejkolwiek loterii.

Marcin zajmuje się instalacjami gazowymi. Od lat posiada kartę PayBack, to ze względu na nią tankuje na stacjach BP. A tankuje często. Nie da się przewidzieć, co u którego klienta się skomplikuje. Teraz ma szczególnie dużo pracy, bo zbliża się zima, a ludzie wymieniają ogrzewanie na gazowe przy dofinansowaniu miasta. Roboty masa. W Castoramie Marcin zna rozkład asortymentu lepiej, niż pracownicy marketu. Marcin nie bierze udziału w loteriach, bo nie ma szczęścia.
TADAM! Marcin wygrał 10.000 zł w loterii PayBack, ale nigdy ich nie otrzyma, bo nigdy się nie dowie, że wygrał. Bo przecież Marcin nawet nie wie, że wziął udział w jakiejkolwiek loterii.

Podsumowując zasady loterii "Urodzinowe punktowanie":
1) klient nie wie, że jego zakup bierze udział w loterii, nie jest o tym w żaden sposób informowany w momencie dokonywania zakupu.
2) klient nie może nawet zrezygnować z udziału w loterii, a tym samym umożliwić komuś innemu ubieganie się o nagrodę.
3) klient nie zostaje poinformowany o wygranej, powinien sam wejść na stronę loterii (w której nawet świadomie nie bierze udziału!) i sprawdzić, czy czasem Smolar nie raczył go wylosować.
4) regulamin nie przewiduje losowań dodatkowych ani losowania laureatów rezerwowych.

Całkiem możliwe, że ŻADNA nagroda w tej loterii nie zostanie wydana któremukolwiek z laureatów.

misiamarysia

Cytuj wiadomość#6646837 wtorek, 8 październik 2019, 22:30:22
joan napisał(a):

Właśnie zorientowałam się, że miałam wyrazić swoją opinię na temat najdurniejszej akcji promocyjnej ever, czyli loterii "Urodzinowe punktowanie".

A czymże ta loteria różnic się od innych? Ano tak szatańskiego regulaminu jeszcze nie było. Oto w/w loteria w praktyce, czyli (fikcyjni) Lucyna i Marcin na zakupach.

Lucyna ma 66 lat i od niedawna kartę PayBack - wyrobiła sobie, bo pani kasjerka w Kauflandzie tak zachwalała, że zniżki, że tańsze zakupy, to Lucyna kartę wzięła. Lucyna nie da się zrobić w bambuko na wnuczka i dokładnie wszystko czyta oraz analizuje. Dlatego analizuje również paragony z Kauflanda i wie, że na swojej karcie PayBack ma zebrane 233 punkty. Kasjerka powiedziała, że to na razie mało, ale Lucyna jest cierpliwa i zawsze pokazuje kartę PayBack podczas płacenia za zakupy. Lucyna nie ma w domu internetu, bo nie jest jej do niczego potrzebny. Lubi poczytać gazetę codzienną; nie bierze udziału w żadnych konkursach ani loteriach.
TADAM! Lucyna wygrała 10.000 zł w loterii PayBack, ale nigdy ich nie otrzyma, bo nigdy się nie dowie, że wygrała. Bo przecież Lucyna nawet nie wie, że wzięła udział w jakiejkolwiek loterii.

Marcin zajmuje się instalacjami gazowymi. Od lat posiada kartę PayBack, to ze względu na nią tankuje na stacjach BP. A tankuje często. Nie da się przewidzieć, co u którego klienta się skomplikuje. Teraz ma szczególnie dużo pracy, bo zbliża się zima, a ludzie wymieniają ogrzewanie na gazowe przy dofinansowaniu miasta. Roboty masa. W Castoramie Marcin zna rozkład asortymentu lepiej, niż pracownicy marketu. Marcin nie bierze udziału w loteriach, bo nie ma szczęścia.
TADAM! Marcin wygrał 10.000 zł w loterii PayBack, ale nigdy ich nie otrzyma, bo nigdy się nie dowie, że wygrał. Bo przecież Marcin nawet nie wie, że wziął udział w jakiejkolwiek loterii.

Podsumowując zasady loterii "Urodzinowe punktowanie":
1) klient nie wie, że jego zakup bierze udział w loterii, nie jest o tym w żaden sposób informowany w momencie dokonywania zakupu.
2) klient nie może nawet zrezygnować z udziału w loterii, a tym samym umożliwić komuś innemu ubieganie się o nagrodę.
3) klient nie zostaje poinformowany o wygranej, powinien sam wejść na stronę loterii (w której nawet świadomie nie bierze udziału!) i sprawdzić, czy czasem Smolar nie raczył go wylosować.
4) regulamin nie przewiduje losowań dodatkowych ani losowania laureatów rezerwowych.

Całkiem możliwe, że ŻADNA nagroda w tej loterii nie zostanie wydana któremukolwiek z laureatów.



Jak to mówią "w punkt". Lepiej nie da się tego podsumować.
darog, joan 0

zielonaszpilka

Cytuj wiadomość#6646841 wtorek, 8 październik 2019, 22:45:24
joan napisał(a):

Właśnie zorientowałam się, że miałam wyrazić swoją opinię na temat najdurniejszej akcji promocyjnej ever, czyli loterii "Urodzinowe punktowanie".

A czymże ta loteria różni się od innych? Ano tak szatańskiego regulaminu jeszcze nie było. Oto w/w loteria w praktyce, czyli (fikcyjni) Lucyna i Marcin na zakupach.

Lucyna ma 66 lat i od niedawna kartę PayBack - wyrobiła sobie, bo pani kasjerka w Kauflandzie tak zachwalała, że zniżki, że tańsze zakupy, to Lucyna kartę wzięła. Lucyna nie da się zrobić w bambuko na wnuczka i dokładnie wszystko czyta oraz analizuje. Dlatego analizuje również paragony z Kauflanda i wie, że na swojej karcie PayBack ma zebrane 233 punkty. Kasjerka powiedziała, że to na razie mało, ale Lucyna jest cierpliwa i zawsze pokazuje kartę PayBack podczas płacenia za zakupy. Lucyna nie ma w domu internetu, bo nie jest jej do niczego potrzebny. Lubi poczytać gazetę codzienną; nie bierze udziału w żadnych konkursach ani loteriach.
TADAM! Lucyna wygrała 10.000 zł w loterii PayBack, ale nigdy ich nie otrzyma, bo nigdy się nie dowie, że wygrała. Bo przecież Lucyna nawet nie wie, że wzięła udział w jakiejkolwiek loterii.

Marcin zajmuje się instalacjami gazowymi. Od lat posiada kartę PayBack, to ze względu na nią tankuje na stacjach BP. A tankuje często. Nie da się przewidzieć, co u którego klienta się skomplikuje. Teraz ma szczególnie dużo pracy, bo zbliża się zima, a ludzie wymieniają ogrzewanie na gazowe przy dofinansowaniu miasta. Roboty masa. W Castoramie Marcin zna rozkład asortymentu lepiej, niż pracownicy marketu. Marcin nie bierze udziału w loteriach, bo nie ma szczęścia.
TADAM! Marcin wygrał 10.000 zł w loterii PayBack, ale nigdy ich nie otrzyma, bo nigdy się nie dowie, że wygrał. Bo przecież Marcin nawet nie wie, że wziął udział w jakiejkolwiek loterii.

Podsumowując zasady loterii "Urodzinowe punktowanie":
1) klient nie wie, że jego zakup bierze udział w loterii, nie jest o tym w żaden sposób informowany w momencie dokonywania zakupu.
2) klient nie może nawet zrezygnować z udziału w loterii, a tym samym umożliwić komuś innemu ubieganie się o nagrodę.
3) klient nie zostaje poinformowany o wygranej, powinien sam wejść na stronę loterii (w której nawet świadomie nie bierze udziału!) i sprawdzić, czy czasem Smolar nie raczył go wylosować.
4) regulamin nie przewiduje losowań dodatkowych ani losowania laureatów rezerwowych.

Całkiem możliwe, że ŻADNA nagroda w tej loterii nie zostanie wydana któremukolwiek z laureatów.

Serio tak to działa? emotka  No żart emotka  To ja nie zaglądam nigdy w żadne wyniki, bo wyszłam z założenia, że jednak w takiej dużej akcji jak w tej z payback to jak wygram to ktoś mnie poinformuje jakoś... emotka  no to dobrze wiedzieć. Słabooo... To co to za fejkowe konta, które piszą o tej akcji? 
darog 0

joan

Cytuj wiadomość#6646842 wtorek, 8 październik 2019, 22:51:27
zielonaszpilka - Smolar nawet wyraźnie podkreśla, że żaden kontakt w kwestii informowania o nagrodach nie nastąpi, poza tym samodzielnym sprawdzeniem wyników. 
0 0

mariolakal

Cytuj wiadomość#6646843 wtorek, 8 październik 2019, 22:54:27
Sądziłam, że jeśli ktoś wygra to Mu doładują "z urzędu" konto na paybacku tym milionem punktów... Być może jednak trzeba jakoś potwierdzić wygraną /przyznam bez bicia, że Regulaminu, jak zwykle nie czytałam.../  emotka

darog

Cytuj wiadomość#6646844 wtorek, 8 październik 2019, 22:57:55
misiamarysia napisał(a):

joan napisał(a):

Właśnie zorientowałam się, że miałam wyrazić swoją opinię na temat najdurniejszej akcji promocyjnej ever, czyli loterii "Urodzinowe punktowanie".

A czymże ta loteria różnic się od innych? Ano tak szatańskiego regulaminu jeszcze nie było. Oto w/w loteria w praktyce, czyli (fikcyjni) Lucyna i Marcin na zakupach.

Lucyna ma 66 lat i od niedawna kartę PayBack - wyrobiła sobie, bo pani kasjerka w Kauflandzie tak zachwalała, że zniżki, że tańsze zakupy, to Lucyna kartę wzięła. Lucyna nie da się zrobić w bambuko na wnuczka i dokładnie wszystko czyta oraz analizuje. Dlatego analizuje również paragony z Kauflanda i wie, że na swojej karcie PayBack ma zebrane 233 punkty. Kasjerka powiedziała, że to na razie mało, ale Lucyna jest cierpliwa i zawsze pokazuje kartę PayBack podczas płacenia za zakupy. Lucyna nie ma w domu internetu, bo nie jest jej do niczego potrzebny. Lubi poczytać gazetę codzienną; nie bierze udziału w żadnych konkursach ani loteriach.
TADAM! Lucyna wygrała 10.000 zł w loterii PayBack, ale nigdy ich nie otrzyma, bo nigdy się nie dowie, że wygrała. Bo przecież Lucyna nawet nie wie, że wzięła udział w jakiejkolwiek loterii.

Marcin zajmuje się instalacjami gazowymi. Od lat posiada kartę PayBack, to ze względu na nią tankuje na stacjach BP. A tankuje często. Nie da się przewidzieć, co u którego klienta się skomplikuje. Teraz ma szczególnie dużo pracy, bo zbliża się zima, a ludzie wymieniają ogrzewanie na gazowe przy dofinansowaniu miasta. Roboty masa. W Castoramie Marcin zna rozkład asortymentu lepiej, niż pracownicy marketu. Marcin nie bierze udziału w loteriach, bo nie ma szczęścia.
TADAM! Marcin wygrał 10.000 zł w loterii PayBack, ale nigdy ich nie otrzyma, bo nigdy się nie dowie, że wygrał. Bo przecież Marcin nawet nie wie, że wziął udział w jakiejkolwiek loterii.

Podsumowując zasady loterii "Urodzinowe punktowanie":
1) klient nie wie, że jego zakup bierze udział w loterii, nie jest o tym w żaden sposób informowany w momencie dokonywania zakupu.
2) klient nie może nawet zrezygnować z udziału w loterii, a tym samym umożliwić komuś innemu ubieganie się o nagrodę.
3) klient nie zostaje poinformowany o wygranej, powinien sam wejść na stronę loterii (w której nawet świadomie nie bierze udziału!) i sprawdzić, czy czasem Smolar nie raczył go wylosować.
4) regulamin nie przewiduje losowań dodatkowych ani losowania laureatów rezerwowych.

Całkiem możliwe, że ŻADNA nagroda w tej loterii nie zostanie wydana któremukolwiek z laureatów.



Jak to mówią "w punkt". Lepiej nie da się tego podsumować.

NO JAJA. jasne że nie sprawdzam wyników, karte przy zakupach pokazuje i tyle. wydawało mi się, że zakupy trzeba rejestrować? paragony? mi się nie chciało..a tu może była wygrana i przepadła?? 

to za co organizator bierze kasiore-skoro nie raczy się aż tak przepracować i powiadomić laureata? (w sumie jak? ?) DNO DNA kto to wymyślił i zaakceptował? ot Kaufland zadowolił Smolara a nie klientów..
0 0

joan

Cytuj wiadomość#6646846 wtorek, 8 październik 2019, 22:58:55
mariolakal napisał(a):

Sądziłam, że jeśli ktoś wygra to Mu doładują "z urzędu" konto na paybacku tym milionem punktów... Być może jednak trzeba jakoś potwierdzić wygraną /przyznam bez bicia, że Regulaminu, jak zwykle nie czytałam.../  emotka

Trzeba zaznaczyć zgody, kliknąć w linka z formularzem laureata, odesłać czego chcą i dopiero wtedy dostaniesz nagrodę... 
0 0
|< << < 285 286 287 288 289 290291 292 293 294 295 > >> >|