Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika santi333

santi333

#6581586 Napisano: 18.03.2019 16:22:10 w moje dzisiejsze wygrane :)
Wpadły drugie słuchaweczki z TT emotka ! Będzie do pary i nikt nie będzie poszkodowany emotka
Nieśmiało poproszę o 1 głośniczek w kolejnych etapach i ustrzelimy komplet ! Wyświetl w wątku >>

santi333

#6580052 Napisano: 13.03.2019 12:30:02 w moje dzisiejsze wygrane :)

santi333

#6579790 Napisano: 12.03.2019 20:37:54 w Pomocy!!!!
ziolko napisał(a):

santi333 ja pisałam, ale moje sprawy były o wiele prostsze od Twojej  emotka emotka  więc za bardzo Ci nie pomogę...
Może opisz to na FB na profilu Develey?Jak ludzie zaczną komentować, to może coś się ruszy...  Albo skontaktuj się z Rzecznikiem praw konsumenta?

Tak z ciekawości - "znaczna ilość paragonów" to ile? emotka  

Tzn. znaczna ilość jak dla nas, bo nie wiem ile inni wysyłali. My zgłosiliśmy po ok. 70 szt. z różnych sklepów konkursowych. Wyświetl w wątku >>

santi333

#6579787 Napisano: 12.03.2019 20:31:03 w moje dzisiejsze wygrane :)
W końcu się udało - upolowane słuchawki Bose z TT (mail o 16:38) . Nawet nie pytajcie o skuteczność...przeliczyliśmy nasze zgłoszenia z narzeczoną - gramy od II etapu i wyszło łącznie 2/108 (jedne słuchawki i jedna karta Eventim). Plus, że TicTaci się nie zmarnują, bo na bieżąco znikają emotka Wyświetl w wątku >>

santi333

#6579435 Napisano: 12.03.2019 03:51:41 w Pomocy!!!!
Moi drodzy,

uprzejmie proszę Was o pomoc.

Czy ktoś pisał już kiedykolwiek reklamację do jakiejś agencji ? Niestety pierwszy raz jestem w takiej sytuacji - chodzi dokładnie o loterię "Potrójne wygrywanie" organizowaną przez i360 (to ta sama "poważna" agencja, która organizowała promocję "Benecol - satysfakcja gwarantowana").
Jak najskuteczniej przygotować taką reklamację ?


Chodzi o to, że wraz z narzeczoną zgłosiliśmy znaczną ilość paragonów w ww. loterii. Po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń otrzymaliśmy maile od Develey z prośbą o podanie danych adresowych, gdyż kancelaria prawna ze strony Develey chciałby się z nami skontaktować pisemnie celem weryfikacji autentyczności zgłoszonych paragonów w sklepach oraz odprowadzenia od nich odpowiednich podatków CIT etc. Otrzymaliśmy stosowane pisma od kancelarii, wysłaliśmy wszystkie zgłoszone paragony wraz z oświadczeniami o tym, że nie jesteśmy pracownikami danych sklepów konkursowych ani nikt z rodziny itd. Pisma z paragonami wysłaliśmy 24 grudnia, a dnia 11 stycznia odebrałem telefon z Develey z pytaniem czy wiem o byciu laureatem m.in. telewizora w loterii i czy zgadzam się na jego wręczenie w którymś ze sklepów konkursowych wraz z dodatkowym upominkiem. Poinformowałem, że nic nie wiem, bo żadne maile od agencji i360 nie dotarły, więc zostałem zapewniony, że maile dotrą pod wieczór ze względu na problemy techniczne agencji. Wieczorem otrzymaliśmy od i360 na swoje maile wybiórczo po jednej wiadomości z każdej loterii o wygranej (także nawet nie wiem jaka ilość nagród została mi jak i narzeczonej przypisana) i informację o konieczności przesłania na adres agencji i360 wszystkich paragonów, gdzie wysłaliśmy je już wcześniej do kancelarii prawnej Develey. Po kontakcie telefonicznym z Develey mieliśmy wysłać agencji i360 informacje mailowe, że dowody zakupu są u nich w kancelarii i to miało zamknąć całą sprawę weryfikacji paragonów. Od tego momentu czekaliśmy już tylko na dostarczenie nagród.

Zaniepokojeni przedłużającym się terminem wydania nagród (znajoma otrzymała już swoje bony, a także osoby z forum informowały, że nagrody dotarły) na bieżąco kontaktowaliśmy się telefonicznie z agencją i360 z prośbą o wyjaśnienie. Za każdym razem telefon odbierała osoba, która niestety nie wiedziała nic w sprawie i zbywała nas informacją, że osoba zarządzająca loterią akurat nie była dostępna itd. Byliśmy za każdym razem zapewniani, że osoba koordynująca loterię oddzwoni następnego dnia, ale ani razu nie oddzwoniła i tylko dostaliśmy suchą informację po którymś z telefonów, że paragony są jeszcze w weryfikacji. Co najciekawsze po ostatnim kontakcie telefonicznym 13 lutego i ponownej informacji, że weryfikacja nadal trwa i jak tylko będzie coś wiadomo to otrzymamy jakąś wiadomość, nagle 19 lutego otrzymujemy pisma o wykluczeniu nas z ww. loterii i anulowania tym samym wszystkich naszych zgłoszeń, które wysłane zostało właśnie 13 lutego, a datowane jest na piśmie - UWAGA - na 30 stycznia ?!

To co ta agencja wyprawia jest chore. W moim przypadku rzekomo dwukrotnie zarejestrowałem ten sam paragon, gdzie podczas zgłaszania dowodów zakupu nawet niewiele różniące się
paragony trafiały z automatu do ręcznej weryfikacji i nawet przypadkowe (w co wątpię) podwójne zgłoszenie byłoby wcześniej odrzucone. Tym bardziej, że przed przesłaniem paragonów do kancelarii prawnej Develeya sprawdzałem swoje zgłoszenia na stronie i nie przypominam sobie tam żadnego podwójnego paragonu. Powód wykluczenia mojej narzeczonej jest jeszcze ciekawszy - to naruszenie punktu 2.4 (nie podkreśliła produktu promocyjnego na paragonie, gdy nie wynikało z niego że to produkt Develey). To jest chore, bo specjalnie robiliśmy zakupy konkursowe produktów promocyjnych na osobne paragony, także praktycznie na wszystkich są
pojedyncze produkty jak musztarda Dev. lub np. taki z Kauflandu składający się z ketchup premium 300g oraz cytryny. Nasza znajoma też brała udział w tej loterii, nie podkreśliła produktu na paragonie, a otrzymała wylosowane bony.
Człowiek specjalnie angażuje się w daną loterię, jeździ po rożnych sklepach, uprzejmie prosi kasjerki o nabijanie zakupów na osobne paragony, wysyła wszystkie zgłoszone paragony do kancelarii prawnej celem weryfikacji, a na koniec taka pseudo-agencja wyklucza uczestników pod byle pretekstem i chyba ma zamiar pozostawić sobie do dyspozycji nagrody...dlatego też proszę serdecznie kogoś o pomoc jak kwestię tej reklamacji najlepiej "ugryźć".

Oczywiście, po otrzymaniu decyzji o wykluczeniu nas z loterii, kontaktowaliśmy się telefonicznie oraz mailowo z firmą Develey przedstawiając im szczegółowo przebieg naszego udziału w loterii oraz żenujące postępowanie i360, ale umywają ręce. Nie mogą ingerować w działanie agencji, także nawet nie zainterweniują i nie przeanalizują sytuacji. Taki Benecol, po serii negatywnych komentarzy na FB odnośnie działania i360 jednak zareagował na działanie agencji, a Develey podsumowując cała sytuację zaproponował w formie rekompensaty drobny upominek.

Proszę pomóżcie ! Wyświetl w wątku >>
0 0

santi333

#6571379 Napisano: 15.02.2019 00:02:50 w Paragony na trwające konkursy
Poszukuję Wedel Intermarche (1-2 szt.) - odkupię lub wymienię na Sensodyne Biedronka / WEDEL C4 / Nimm2 C4 Wyświetl w wątku >>
0 0

santi333

#6570997 Napisano: 13.02.2019 15:55:28 w Smolar
Może być zwykłym, chociaż dla pewności lepiej dołożyć te 2,60 zł do poleconego ekonomicznego.
Ma się przynajmniej potwierdzenie nadania, jeżeli zwrot nie dotrze itp. Wyświetl w wątku >>
0 0

santi333

#6570784 Napisano: 12.02.2019 19:25:34 w Smolar
Ja dostałem dzisiaj smsa o nagrodzie III st. (maska/chusta) z Tigera, a zgłaszałem w piątek także możliwe, że informują na bieżąco.

Czy ktoś zagłębiał się w regulamin loterii Tiger w Tesco ? Nie znalazłem tam standardowej informacji, że tylko jedna osoba z gospodarstwa domowego może wygrać nagrodę ? Wychodzi na to, że może więcej osób z jednego adresu wygrać ? Wyświetl w wątku >>
0 0

santi333

#6566295 Napisano: 24.01.2019 12:34:57 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Mam swój drugi numer w VMobile, bo do końca zeszłego roku mieli fajną ofertę Freemium, ale pod względem funkcjonalności konkursowej to masakra.
Tak się zastanawiam czy właśnie w drugą stronę też nie są blokowane np. smsy/telefony od Smolara czy innych agencji, bo jeżeli już coś wygrywałem to na głównym numerze z Plusa, a nie na tym z Virgina emotka U Smolara to można jeszcze sprawdzić na stronie w razie czego, ale od innych to nawet można się nie dowiedzieć, że się coś wygrało.
  Wyświetl w wątku >>
0 0

santi333

#6566287 Napisano: 24.01.2019 12:08:16 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Czy smsy np. z informacją o wygranej (Smolar czy inne agencje) dochodzą Wam normalnie na numer w sieci Virgin Mobile ?

Dostałem już któregoś smsa od z informacją "Przepraszamy, ale obecnie ten numer nie jest przez nas obsługiwany" i zastanawiam się czego one dotyczą emotka   Tak jakby ktoś próbował się skontaktować, ale został zablokowany ? Wyświetl w wątku >>
0 0

santi333

#6564690 Napisano: 18.01.2019 00:52:54 w moje dzisiejsze wygrane :)
Pringles Stokrotka - u mnie tygodniowa, także Nowy Rok rozpoczęty po prawie 3 tygodniach emotka
W końcu będzie przesiadka z wygranego jakieś 2 lata temu w Kauflandzie S7 na Pringelsowy S9...a już w lutym/marcu podobno premiera S10 emotka Wyświetl w wątku >>

santi333

#6546296 Napisano: 11.11.2018 23:45:08 w Auchan
u mnie 0/20 emotka

Dziękuję Ci Auchanie, że mogłem zrobić u Ciebie zakupy za ponad 1k ;/ Wyświetl w wątku >>
1 brucee 0

santi333

#6532562 Napisano: 27.09.2018 17:25:13 w Czy informują/ informowali?
Ktoś pisał, że dostał smsa przed 15 z Wedla C4. Wyświetl w wątku >>
0 0

santi333

#6532131 Napisano: 26.09.2018 16:19:05 w Czy informują/ informowali?
Wedel - C4 ?  Ktoś wygrał ?

Smsy przy nagrodach III st. (100zł) powinny być najpóźniej dzisiaj emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

santi333

#6479868 Napisano: 06.04.2018 14:08:45 w moje dzisiejsze wygrane :)
Kurta V.Rossi z Monstera w Intermarche emotka Wyświetl w wątku >>

santi333

#6479705 Napisano: 05.04.2018 18:11:46 w moje dzisiejsze wygrane :)
dzienna I stopnia Woseba od Smolara emotka Wyświetl w wątku >>

santi333

#6467601 Napisano: 26.02.2018 20:00:29 w moje dzisiejsze wygrane :)
Po 1,5 miesiąca bez najmniejszej wygranej koniec lutego okazał się super szczęśliwy - w zeszłym tygodniu voucher z Wedla, a teraz sms o wygranym iPhone 8 z FuzeTea emotka ! Wyświetl w wątku >>

santi333

#6466378 Napisano: 22.02.2018 14:25:54 w moje dzisiejsze wygrane :)
voucher Itaka o wartości 10000 zł - Wedel emotka ! Nieodebrane z wczoraj, dzisiaj dzwonili po raz drugi.
Radość ogromna jak się słyszy, że chodzi o nagrodę I stopnia emotka Wyświetl w wątku >>

santi333

#6458459 Napisano: 01.02.2018 11:06:54 w Smolar
Monika11 napisał(a):

Z loterii Kaufland miesięczną nagrodę  5 000 zł wybierają z wygranych bonów, czy z wszystkich zgłoszeń ?


Ze wszystkich zgłoszeń w danym okresie czasu. Wyświetl w wątku >>
1 Monika11 0

santi333

#6458445 Napisano: 01.02.2018 11:00:11 w Smolar
magnez20 napisał(a):

Czy ktoś wie o sms-ach od Smolara Red Bull na stacjach Orlen za zeszły tydzień (22/01-28/01)?


Ta loteria to trochę widmo...

W Coca-Coli udało się pary osobom z forum wygrać karty paliwowe, a w RedBullowej nawet nikt się nie chwali. Co prawda jest 9 nagród dziennych mniej niż w Coca-Coli na Orlenie, ale żeby była aż taka susza ? Wyświetl w wątku >>
0 0