Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika scofield

scofield

#6539794 Napisano: 18.10.2018 13:20:04 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
mdepfs napisał(a):

do osób które wygrały 500 zł w prince polo, trzeba odsyłać paragon czy wystarczy skan do weryfikacji?
mam na paragonie produkt na gwarancji i na tym mi zależy, ale też wafelek... niekoniecznie chciałabym go odsyłać. Jedynie nie zgłoszę emotka

skan wystarczy, podajesz numer konta, dane i wysylasz przez strone Wyświetl w wątku >>
1 mdepfs 0

scofield

#6537300 Napisano: 11.10.2018 21:12:51 w SZUKAM....
Czekacie na karte z magnata ? cy tylko ja ??? Wyświetl w wątku >>
0 0

scofield

#6530264 Napisano: 20.09.2018 14:10:33 w Czy informują/ informowali?
zapakuj co dobre ostatnie dni ? Wyświetl w wątku >>
0 0

scofield

#6527944 Napisano: 12.09.2018 22:33:37 w WC - rozmowy o wszystkim
Sendit taka wielka firma a tak zbywała mnie tyle czasu, także kończymy współprace,  emotka  pare paczek u nich wysłałem ale to co odwalili teraz przekroczyło wszelkie granice przyzwoitości. 

W międzyczasie federacja konsumentów dała mi 2 porady i tu cytuje:
....
W mojej opinii wskazany zapis regulaminu może nosić cechy klauzuli niedozwolonej określonej w przepisie art. 385 kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2018 r., poz. 1025 z późn. zm.). Stosownie do treści tegoż przepisu:
Art.  385
§  1. Postanowienia umowy zawieranej z konsumentem nieuzgodnione indywidualnie nie wiążą go, jeżeli kształtują jego prawa i obowiązki w sposób sprzeczny z dobrymi obyczajami, rażąco naruszając jego interesy (niedozwolone postanowienia umowne). Nie dotyczy to postanowień określających główne świadczenia stron, w tym cenę lub wynagrodzenie, jeżeli zostały sformułowane w sposób jednoznaczny.
§  2. Jeżeli postanowienie umowy zgodnie z § 1 nie wiąże konsumenta, strony są związane umową w pozostałym zakresie.
§  3. Nieuzgodnione indywidualnie są te postanowienia umowy, na których treść konsument nie miał rzeczywistego wpływu. W szczególności odnosi się to do postanowień umowy przejętych z wzorca umowy zaproponowanego konsumentowi przez kontrahenta.
§  4. Ciężar dowodu, że postanowienie zostało uzgodnione indywidualnie, spoczywa na tym, kto się na to powołuje.
Z Pana wiadomości wynika, że zgodnie z przytoczonym zapisem umownym przedsiębiorca nie tylko ma prawo do jednostronnej zmiany umowy, ale przyznał sobie także uprawnienie do stwierdzania zgodności przesyłki z regulaminem bez powiadamiania o tym konsumenta. W mojej opinii takie sformułowania umowne powodują nieuzasadnioną przewagę przedsiębiorcy nad konsumentem, który nie ma narzędzi zweryfikowania podstaw żądania przedsiębiorcy co do dodatkowej opłaty.
W tym miejscu wyjaśniam, że od 17.04.2016 roku obowiązują nowe zasady dotyczące kontroli postanowień wzorców umów. W wyniku zmian klauzule niedozwolone nie są wpisywane już do rejestru klauzul niedozwolonych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. Pomimo tego nadal zakazane jest stosowanie przez przedsiębiorców we wzorcach umowy klauzul abuzywnych wpisanych do rejestru.
Obecnie ostatecznie o tym czy dany zapis stanowi klauzulę niedozwoloną decyduje sąd w indywidualnym postępowaniu sądowym (kontrola incydentalna wzorca umowy) lub Prezes UOKiK.
Pamiętać należy, że w postępowaniu sądowym konsument dochodzi konkretnych roszczeń lub broni się przed roszczeniami przedsiębiorcy (np. zapłata, wymiana towaru itp.), a kwestię stosowania lub nie klauzuli sąd rozpatruje niejako pobocznie – nie jest to główny przedmiot procesu.
Równocześnie wskazuję, że od 17.04.2016 roku kompetencję do badania czy zapis jest klauzulą niedozwoloną posiada również Prezes UOKiK i do niego można zgłaszać fakt podejrzenia stosowania niedozwolonych zapisów umownych.
Biorąc pod uwagę okoliczności sprawy oraz informacje zawarte powyżej w mojej ocenie nie powinien Pan ponosić dodatkowych opłat bez co najmniej wskazania przyczyny nałożenia takiej opłaty albo zwrócenia się do Pana z zapytaniem, czy zgadza się Pan na dodatkową opłatę, czy rezygnuje z umowy.
Zatem w chwili obecnej – ponieważ Pana działanie nie przyniosło efektów – proponuję wstrzymać się od zapłaty i zwrócić się powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów albo organizacji konsumenckiej w celu podjęcia pisemnej interwencji w Pana sprawie.
.....
2
....
Szanowny Panie,
w mojej ocenie działanie przedsiębiorcy ewidentnie ma na celu uchylenie się od odpowiedzialności i zniechęcenie konsumenta do dochodzenia roszczeń. W mojej ocenie  ponieważ Pana działanie nie przynosi efektów – proponuję  zwrócić się powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów albo organizacji konsumenckiej w celu podjęcia pisemnej interwencji w Pana sprawie.
Dane teleadresowe wskazanych podmiotów można ustalić na stronach: http://mapa.fupp.org.pl/ lub www.uokik.gov.pl.
......
Kończyc wysyłając kurierem zabezpieczajcie się zdjęciami bo może na Wam przydarzy się podobna sytuacja. W mojej kurier zawyżył wymiar o 3 cm i przysyłka już była paletowa. Zdjęcia mi pomogły. Drążąc temat dowiedziałem się również,  że nie jestem jedynym któremu kurier UPS chciał podnieść cene. Walczacie i nie dajcie się nastraszyć, bo nie tylko chodzi o pieniądze, ale o nauczkę dla tej bandy  emotka )  Argumenty o nowoczesnych maszynach to tylko pic na wodę . Jakby ktoś miał pytania to prv  emotka

Pozdrawiam  Wyświetl w wątku >>

scofield

#6527941 Napisano: 12.09.2018 22:32:34 w WC - rozmowy o wszystkim
Z uwagi na oszustwo jakie dopuszczaja się kurierzy, ku przestrodze Waszej lub waszych znajomych, dam parę wskazówek jak walczyć o swoje;) 
Moja historia wygląda mniej więcej tak:
Wysłałem paczkę firma Sendit - kurierem UPS - koszt 75 zł - paczka regularne kształty wymiarowo weszła
Po miesiącu czasu od wysłania otrzymałem informacje, że źle podałem wymiary i firma transportowa wystawiła korektę - dopłate za przekroczenie gabarytu. (kwota:coś ponad 100 zł)
Złożyłem reklamacje, bo paczkę dokładnie zmierzyłem przed wysłaniem, dodatkowo miałem zdjęcia pudełka na której podane były dokładne wymiary. Sendit - 12/06/2018 przekazał reklamacje do UPS  . Prawie miesiąc trwało rozpatrywanie reklamacji 06/07/2018 - odpowiedz negatywna w której nie otrzymałem żadnej logicznej odpowiedzi na moje argumenty tylko regułkę - informacje że ultranowoczesne maszyny mierzą paczki bez możliwości popełnienia \"błędu ludzkiego\". Cytuje:
Szanowni Państwo,
W odpowiedzi na zgłoszenie chcielibyśmy poinformować, iż przewoźnik nie mógł pozytywnie ustosunkować się do Państwa roszczeń.
Uzasadnienie przesłane przez firmę kurierską: \"W odpowiedzi na reklamację dotyczącą przesyłki o numerze ....... uprzejmie informuję, iż zostało zakończone postępowanie wyjaśniające.
Stawki obowiązujące w firmie UPS naliczane są na podstawie kilku czynników, w tym wagi i rozmiarów.
UPS zastrzega sobie prawo do naliczenia opłaty za dodatkową obsługę dla każdej paczki, która w ocenie UPS wymaga specjalnej obsługi.
Weryfikacja wagi i wymiarów odbywa się automatycznie za pomocą nowoczesnych urządzeń pomiarowych posiadających międzynarodowe Certyfikaty  bez możliwości popełnienia \"błędu ludzkiego\", czy też innych czynników jakie mogłby nastąpić przy zwykłym pomiarze (manualnym).
Ponadto informuję, iż zgodnie z Ogólnymi Warunkami Świadczenia Usług UPS pkt. 1A \"Przewodnik zawiera istotne informacje szczegółowe na temat usług świadczonych przez UPS, z którymi nadawca powinien się zapoznać i które stanowią element umowy pomiędzy UPS a nadawcą.\"
Dana paczka jest traktowana jako \"Duża paczka\", kiedy jej długość oraz obwód [ obwód=(2x szerokość)+(2 x wysokość)]łącznie wynoszą więcej niż 330 cm, ale nie przekraczają maksymalnego rozmiaru UPS wynoszącego 419 cm. W przypadku dużych paczek stosowana jest minimalna waga podlegająca opłacie wynosząca 40 kg.Ponadto zostanie zastosowana opłata za dużą paczkę.Opłata dodatkowa wynosi 129,25 pln za paczkę dodana do podstawowego kosztu przesyłki.
Pragnę przy tym podkreślić, iż takie czynniki jak: sposób zabezpieczenia do transportu, rodzaj i kształt, a więc zawartość przesyłki przekładają się na końcowy wymiar paczki.
W związku z powyższym reklamacja do w/w przesyłki  nie może być uznana. \"
Ewentualne odwołanie prosimy kierować do serwisu Sendit, odpowiadając w formularzu reklamacyjnym. Termin złożenia odwołania to 7 dni.

 Następnego dnia 07/07/2018 złożyłem odwołanie do reklamacji w której wymieniłem kilka argumentów w których nie zgadzam się z decyzją. Podważając pomiar wykonywane przez kuriera, prosząc o szczegóły dokonania pomiaru, kiedy został wykonany, w jakich warunkach dokonano pomiaru. Dołączyłem zdjęcie pudełka. 11/07/2018 Sendit przesłał moja reklamacje do UPS. Od tego czasu przez 2 miesiące czekałem na odpowiedz z Sendit/UPS. W międzyczasie dostawałem na maila informację o procedurze windykacji, odsetkach które mi naliczają za zwłokę. Dzwonili do mnie z windykacji ale się nie ugiąłem straszeniu emotka
Sendit domagał się ode mnie zapłaty za wystawiona korektę , z uwagi na przekroczenie czasu na wpłate sprawe skierował do windykacji. Ja czekałem na odpowiedz na reklamacje około 60 dni i nie mogłem uzyskać odpowiedzi. Sam nie byłęm  stroną i w UPS nic nie mogłem wskórać bo to Sendit zawarł umowe na wysłanie mojej paczki.
W regulaminie UPS znalazłem zapisy o terminach rozpatrzenia reklamacji, które mi pomogły:
\"PROCEDURY REKLAMACYJNEJ UPS, tak by było łatwiej: §9 W przypadku odmowy uwzględnienia reklamacji dotyczącej krajowych przesyłek kurierskich w całości lub w części, reklamujący może wnieść odwołanie do UPS w terminie 14 dni od jej doręczenia. UPS rozpoznaje takie odwołanie niezwłocznie i informuje reklamującego o wyniku rozpatrzenia odwołania w TERMINIE NIE DŁUŻSZYM NIŻ 30 DNI od dnia otrzymania takiego odwołania. Postanowienia § 8 pkt 1) – 5) i 7) stosuje się odpowiednio. Informacja o wyniku rozpatrzenia odwołania powinna również zawierać pouczenie o wyczerpaniu drogi postępowania reklamacyjnego i prawie dochodzenia odszkodowania w postępowaniu sądowym, albo mediacyjnym przed Prezesem Urzędu Komunikacji Elektronicznej albo przed stałym polubownym sądem konsumenckim przy Prezesie Urzędu Komunikacji Elektronicznej.\"
Terminy zostały przekroczone, na moje prośby o przyśpieszenie Sendit odpowiadał:
Szanowni Państwo,
Ponaglenie zostało przesłane do przewoźnika. Jak tylko otrzymamy decyzję to przekażemy jej treść.
Z poważaniem,
.....
i tak prare razy emotka

17/8/2018 - wysłałem do Sendit pismo o zakończenie reklamacji z tytułu przekroczenia terminów powołując się na ustawe:
\" Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014. 827) Art. 7a. 1. Jeżeli przepisy odrębne nie stanowią inaczej, przedsiębiorca jest obowiązany udzielić odpowiedzi na reklamację konsumenta w terminie 30 dni od dnia jej otrzymania. 2. Jeżeli przedsiębiorca nie udzielił odpowiedzi na reklamację w terminie, o którym mowa w ust. 1, uważa się, że uznał reklamację. 3. Odpowiedź na reklamację przedsiębiorca przekazuje konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.\" Wyświetl w wątku >>
0 0

scofield

#6527932 Napisano: 12.09.2018 22:03:25 w moje dzisiejsze wygrane :)
Uznana po bojach reklamacja w Sendit emotka  100 w kieszeni została 

Wyprawka Lego z 2 etapu, zapakuj co dobre  Wyświetl w wątku >>
1 darog 0

scofield

#6527168 Napisano: 10.09.2018 15:57:38 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Były wyniki zapakuj co dobre ? Informowali kogoś ? Wyświetl w wątku >>
0 0

scofield

#6525039 Napisano: 03.09.2018 14:13:08 w SZUKAM....
Witam,
czy do wszystkich już dotarły koszulki z Tymbark Słowa dają moc  ?   Wyświetl w wątku >>
0 0

scofield

#6523936 Napisano: 30.08.2018 14:38:59 w Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
Astra Itm, wszyscy macie 2 kawy ziarniste? U mnie tylko jedna hmmm Wyświetl w wątku >>
0 0

scofield

#6523931 Napisano: 30.08.2018 14:34:40 w Zdjęcia naszych wygranych
kropka-82 napisał(a):

darog napisał(a):

jacu007 napisał(a):

darog napisał(a):

jacu007 napisał(a):

violetta napisał(a):

Astra ITM nawet spory zestaw

Ja dostałem jeszcze jedną herbatę Earl Grey, Ty nie?

? wszyscy mają w paczce 2x herbate rooibos?

Ja mam to co widać plus Earl Grey 100 torebek

właśnie koledze z pracy przywieżli, opakowanie z zewnątrz paczki nienaruszone, brakuje: ear gray i tylko jedna rooibos

Może skontaktujcie się z organizatorem. Kurierzy święci nie są emotka  A ta zawartość Waszych wygranych śmierdzi z daleka i pozostawia wiele do życzenia. Nie sądzę, żeby organizator wysyłał każdemu inną wersję...

Wyświetl w wątku >>
0 0

scofield

#6513633 Napisano: 27.07.2018 10:56:41 w Informują
adrian napisał(a):

Platinum Orlen dzwoni dalej z pufami.

Potwierdzam pufa, na wyższe stopnie nie ma co liczyć wszyscy juz poinformowani ... Wyświetl w wątku >>
1 kreatia 0

scofield

#6507048 Napisano: 07.07.2018 23:58:53 w SZUKAM....
Noclegu w Szczawnicy lub okolicy. Możecie cos polecić, macie cos sprawdzonego? cos dla dziecka by było miło  Wyświetl w wątku >>
0 0

scofield

#6506793 Napisano: 06.07.2018 19:16:48 w Połączenia nieodebrane
537 999 924 kto zna ? Wyświetl w wątku >>
0 0

scofield

#6503577 Napisano: 28.06.2018 17:22:53 w SZUKAM....
smolar do nagrod dodaje informacje o gwarancji ze nie jest podbijama, ze sprzet jest nowy itp zgubilem dokument a potrzebuje dolaczyc do nagrody. kto poratuje skanem ?  Wyświetl w wątku >>
0 0

scofield

#6500465 Napisano: 20.06.2018 19:32:36 w SZUKAM....
Melomana do rozgryzienia Lecha koszulkowego .z uwagi na to ze nie moja działka pytań Pw jak ktos ma wiedzę, czas i chęci do pomocy   Wyświetl w wątku >>
0 0

scofield

#6499173 Napisano: 17.06.2018 15:02:18 w Połączenia nieodebrane
506366775  15.06 po 15 zna ktos ? Wyświetl w wątku >>
0 0

scofield

#6489276 Napisano: 14.05.2018 14:00:27 w Informują
tesco poczuj emocje sms Wyświetl w wątku >>
0 0

scofield

#6473544 Napisano: 15.03.2018 22:03:33 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Claudia77 napisał(a):

atka79  emotka szacun za tyle włożonej pracy i poświęconego czasu

atka79 szacun za poswiecony prywany czas, dlugi czas by zaanalizowac i napisac to wszystko ;) widac ze agencja chce cos ukryc  emotka Wyświetl w wątku >>

scofield

scofield

#6458760 Napisano: 01.02.2018 21:59:47 w Kupię...