Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika lb

lb

#6454934 Napisano: 21.01.2018 16:06:08 w GFK
Global Test Market płatne ankiety czy warto się zapisać, ile potrzeba punktów żeby coś wypłacić Wyświetl w wątku >>
0 0

lb

#6439095 Napisano: 08.12.2017 13:05:18 w Kalendarze adwentowe 2017
marta_1234 napisał(a):

lb napisał(a):

ikropka napisał(a):

lb napisał(a):

czy działa Benefit

u mnie nie działa od wczoraj tak jak everyday

dzięki

Benefir nie działa, a everyday już tak.

dzięki Wyświetl w wątku >>
0 0

lb

#6439069 Napisano: 08.12.2017 12:35:49 w Kalendarze adwentowe 2017
ikropka napisał(a):

lb napisał(a):

czy działa Benefit

u mnie nie działa od wczoraj tak jak everyday

dzięki Wyświetl w wątku >>
0 0

lb

#6439061 Napisano: 08.12.2017 12:27:39 w Kalendarze adwentowe 2017
czy działa Benefit Wyświetl w wątku >>
0 0

lb

#6436158 Napisano: 02.12.2017 12:45:28 w Pomocy!!!!
czy kupując przez internet coś w Media Markt otrzymuje się paragon i kartę gwarancyjną Wyświetl w wątku >>
0 0

lb

lb

lb

lb

lb

#6395397 Napisano: 27.08.2017 17:58:19 w Paragony na trwające konkursy
sprzedam paragon Tymbark Polomarket z 26.08 za 5 zł doładowanie Wyświetl w wątku >>
0 0

lb

#6395336 Napisano: 27.08.2017 12:00:53 w Paragony na trwające konkursy
sprzedam paragon Burn Polomarket z 26.08 za 10 zł doładowanie Wyświetl w wątku >>
0 0

lb

#6344495 Napisano: 10.04.2017 15:36:30 w Wkurza mnie...
lb napisał(a):

Wkurza mnie że na paragonach nie pisze że jest to produkt Mlekovity tylko np. mleko uht, masło polskie, maślanka itd. i co w tym przypadku robić, czy za każdym razem prosić o podpis i pieczątkę sklep


otrzymałam taką odpowiedź z Mlekovity:

Nie, nie trzeba prosić o pieczątkę za każdym razem robiąc zakupy. Po to ma
Pani zachować paragon i kod kreskowy z opakowania, aby w ten oto sposób
potwierdzić ten zakup. W przypadku wygranej gdyby dany paragon budził
nadal nasze wątpliwości, możemy poprosić o pieczątkę sklepu.   Wyświetl w wątku >>

lb

#6344123 Napisano: 09.04.2017 17:06:52 w Wkurza mnie...
Wkurza mnie że na paragonach nie pisze że jest to produkt Mlekovity tylko np. mleko uht, masło polskie, maślanka itd. i co w tym przypadku robić, czy za każdym razem prosić o podpis i pieczątkę sklepu. Wyświetl w wątku >>

lb

lb

#6321306 Napisano: 12.02.2017 16:24:38 w Pomocy!!!!
ziolko napisał(a):

zgadzam się z koper - lb spróbuj najpierw od rzecznika, miejskiego lub powiatowego. Zależy gdzie mieszkasz emotka  
Jeśli rzecznik nie pomoże, a sukienka (oprócz haftów) nie ma innych mankamentów to idź do jakiejś krawcowej, co Ci przyszyje te hafty...
Tylko nie PRZED akcją z rzecznikiem, bo to w ogóle będzie jako ingerencja i wtedy będą mieli podstawy do odrzucenia wszelkich reklamacji.

Swoją drogą dziwna sprawa przyklejanie haftów... do sukienki ślubnej wszystkie hafty miałam przyszyte ręcznie (nie było to zatrważająca ilość, ale były emotka  ) 

Witam wszystkich zainteresowanych może ktoś zechce wpisać komentarz lub opinię na temat tej sukienki podaję stronę
https://www.faceb.../?type=3&theater Wyświetl w wątku >>
0 0

lb

#6320717 Napisano: 10.02.2017 10:53:26 w Pomocy!!!!
joan napisał(a):

lb napisał(a):

Lou nawet nie chciała słyszeć o obniżeniu ceny a co dopiero o zwrocie pieniędzy, proponuje tylko naprawę ale odsyła dalej odklejony haft więc reklamacja nic nie daje. Panie z Lou nawet nie przeprosiły że ta sukienka się odkleja, są raczej bardzo pewne siebie i aroganckie.
Teraz ta sukienka jest przeceniona.


Najlepiej napisać pismo razem z rzecznikiem, działa np. w Urzędach Miasta, a nawet ma dyżury w niektórych marketach. Sama pieczątka jego biura potrafi czynić cuda.

Co do obsługi w butiku - niektóre sklepy mają ZAKAZ przyjmowania reklamacji, serio. Bo tak wymyśliła kierowniczka chcąc mieć idealny porządek w papierach. Może więc panie obsługujące Twoją sprawę mają związane ręce i liczą, że się poddasz. Ale działaj dalej, najlepiej w porozumieniu z rzecznikiem właśnie.

dzięki za rady i wsparcie Wyświetl w wątku >>
0 0

lb

#6320707 Napisano: 10.02.2017 10:41:05 w Pomocy!!!!
koper napisał(a):

lb ja na Twoim miejscu nie prosiłabym o naprawę sukienki, tylko o zwrot pieniędzy, bo przecież oni znowu Ci przykleją ten haft zamiast go przyszyć, będziesz tylko tracić kasę na wysyłkę. A jak na sukience bardzo Ci zależy, to zaniosłabym ją do jakiegoś zakładu krawieckiego (często są przy pasmanteriach) i pokazała tam jakiejś miłej Pani i zapytała czy to da się przyszyć i ile to by ewentualnie kosztowało. 

Lou nawet nie chciała słyszeć o obniżeniu ceny a co dopiero o zwrocie pieniędzy, proponuje tylko naprawę ale odsyła dalej odklejony haft więc reklamacja nic nie daje. Panie z Lou nawet nie przeprosiły że ta sukienka się odkleja, są raczej bardzo pewne siebie i aroganckie.
Teraz ta sukienka jest przeceniona. Wyświetl w wątku >>
0 0

lb

#6320496 Napisano: 09.02.2017 17:11:46 w Pomocy!!!!

lb

#6320390 Napisano: 09.02.2017 12:40:34 w Pomocy!!!!
marzenier napisał(a):

lb napisał(a):

kupiłam sukienkę znanej firmy po jednym założeniu zaczęły się odklejać hafty. Odesłałam sukienkę na mój koszt z reklamacją na zdjęciu pokazałam gdzie odkleja się haft, otrzymałam zwrot i dalej nie ma poprawy bo haft się odkleja, nie sądziłam że droga sukienka i znanej firmy ma haft przyklejony a nie przyszyty, co mam dalej robić czy odpuścić czy walczyć dalej, zaznaczę że zostałam potraktowana bardzo lekceważąco.

Proszę powiedz,że to nie ta nowa"haftowana"kolekcja Orsay taka badziewna?
Tez miałam zamiar zamawiać coś online.
Lepiej od razu nam powiedz czego nie kupować.

jest to sukienka marki Lou sukienka ładna tylko na zdjęciu ale zakup tylko dla odważnych bo  tak wygląda po godzinie użytkowania co widać na załączonym zdjęciu. W tej sukience haft jest klejony a nie przyszyty do materiału i z chwilą użytkowania sukienki haft się odkleja. Będąc na imprezie nie myśli się o zabawie tylko czy sukienka przetrwa do końca i czy się nie rozklei. Gdy kolejny raz pokazałam jak wygląda po reklamacji, Pani odpisała mi proszę przysłać sukienkę - naprawimy.W tej chwili sukienka jest już przeceniona. 



 


Proszę udostępniajcie to na swoich stronach żeby przestrzec innych bo wiadomo jak ważna na imprezie jest sukienka Wyświetl w wątku >>
0 0

lb

#6318486 Napisano: 04.02.2017 17:19:10 w Pomocy!!!!
kupiłam sukienkę znanej firmy po jednym założeniu zaczęły się odklejać hafty. Odesłałam sukienkę na mój koszt z reklamacją na zdjęciu pokazałam gdzie odkleja się haft, otrzymałam zwrot i dalej nie ma poprawy bo haft się odkleja, nie sądziłam że droga sukienka i znanej firmy ma haft przyklejony a nie przyszyty, co mam dalej robić czy odpuścić czy walczyć dalej, zaznaczę że zostałam potraktowana bardzo lekceważąco. Wyświetl w wątku >>
0 0