Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika koper

koper

#6333720 Napisano: 16.03.2017 09:00:02 w Carrefour konkursy
Jak rozumieć sytuację, że na stronie C4 przy grafice konkursowej jest przycisk "lista sklepów", który prowadzi do listy sklepów dla konkursu, a w regulaminie jest inna lista sklepów.
Mój sklep jest na liście na stronie c4, ale w regulaminie go nie ma. To w końcu bierze udział w konkursie, czy nie? Wyświetl w wątku >>
0 0

koper

#6329817 Napisano: 07.03.2017 14:55:12 w Wkurza mnie...
Popsuł mi się laptop. Myślałam, że to tylko zasilacz, a okazało się, że to płyta główna emotka
I teraz nie wiem, czy warto wydać ładne kilka stów na naprawę starego laptopa, czy raczej szukać nowego emotka

Na komputerze męża kompletnie nie mogę się odnaleźć. Nawet pisanie na klawiaturze jest inne niż na moim...
Nie lubię zmian.

Nagromadziło się u mnie w marcu wiele nieprzyjemnych zdarzeń, a ten laptop mnie dobił...
emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

koper

#6327369 Napisano: 01.03.2017 15:37:53 w Dyskusje o wynikach konkursu
joan napisał(a):


Oczywiście, że pisać - praca miała być pisemna i przesłana mejlem, a laureatka na pewno nie posłałą na mejla filmu, tylko link do niego. Wniosek? Nie posłała pracy emotka


Laureatka w mailu też coś napisała pewnie, a organizator jest przecież super uczciwy i nagrodził to, co przeczytał w mailu. Link do filmiku też był i może nawet ktośtam w niego kliknął i rzucił jednym okiem przewijając niektóre fragmenty, ale nagrodzony został sam tekst, a film był tylko nieistotnym dodatkiem...

Mogę się założyć, że odpowiedź na reklamację będzie w podobnym tonie.  Smutne to...
emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

koper

#6327242 Napisano: 01.03.2017 13:30:22 w Informują
To chwilę pewnie potrwa, przed sekundą dosłownie dostałam smsa (oczywiście Kaufland-budżet) Wyświetl w wątku >>
0 0

koper

#6326597 Napisano: 28.02.2017 07:51:00 w Wkurza mnie...
grocz napisał(a):

A mnie wkurza konkurs oleju wielkopolskiego, sprawdziłem pozycje zdjęć w galerii oraz porównałem z inicjałami, które zostały wyłonione. 90% wygranych znajduje się w 1/3 galerii na początku. 

 Spokojnie możesz już się uśmiechnąć i przestać wkurzać, bo po dodaniu wyników danego etapu, galeria tego etapu zostaje przetasowana i zwycieskie prace lądują bliżej początku...  :) Wygrywają i prace z początku, ze środka i z końca etapu  :) Wyświetl w wątku >>
1 paula9891 0

koper

#6325462 Napisano: 24.02.2017 09:23:39 w Dziś cieszę się z.....
Dziś cieszę się, że idzie WIOSNA i to wielkimi krokami. Właśnie za moim oknem przeleciały żurawie pięknie krzycząc!  emotka

edit: Ale jednocześnie ryczeć mi się chce... Żurawie znowu zaczęły krzyczeć i to znacznie bliżej, podeszłam do okna, żeby je zobaczyć i zauważyłam, że na łące którą uwielbiam zostały powycinane drzewa. Piękne wielkie drzewa leżą teraz i już się nie zazielenią na wiosnę... emotka Wyświetl w wątku >>

koper

#6324290 Napisano: 21.02.2017 15:08:24 w Wkurza mnie...
defed napisał(a):

koper - neoznaczki mają kod kreskowy, pewnie w systemie im wyskakuje cena, gdy skanują przesyłki.
(...)

Myślałam, że chodzi o zwykłe znaczki bezniminałowe, ale wygooglowałam i patrz:

Neoznaczek jest znakiem opłaty pocztowej. Można go kupić przez internet, wydrukować w domu lub w biurze i użyć do opłacenia przesyłek Poczty Polskiej. Jest ważny przez rok od momentu zakupu.
(...)
Wszystkie Neoznaczki kupione przez Envelo są beznominałowe. Oznacza to, że ma na nich wydrukowanej ceny.
Można ich użyć do wysłania określonego typu przesyłki przez cały okres ważności, bez konieczności doklejania znaczków z dopłatą w przypadku zmiany cen usług.
(ze strony https://www.envel...dnik/neoznaczek.html )
Życzę powodzenia z reklamacją! Mam nadzieję, że odszkodowanie będzie wyższe niż utracona nagroda emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

koper

#6324265 Napisano: 21.02.2017 14:44:22 w Wkurza mnie...
defed napisał(a):

"Uprzejmie informuję, że w przypadku zmiany cennika Operatora Pocztowego w zakresie usług powszechnych przy posiadaniu neoznaczków należy zakupić tradycyjne znaczki w okienku pocztowym stanowiące równicę pomiędzy wartością nominalną znaczka a obecną ceną danej usługi." - czyli nie da się zaoszczędzić na poleconych. No trudno.
ALE dlaczego pracownik poczty przyjął list, nie wziął ode mnie dopłaty i mój list nie został dostarczony do agencji, przez co nagroda przepadła.
  emotka  Reklamacja będzie soczysta  emotka


emotka  Jak oni doszli do tego, że znaczki zostały zakupione przed podwyżką, a nie po podwyżce?  Wyświetl w wątku >>
0 0

koper

#6323399 Napisano: 18.02.2017 20:30:55 w Wkurza mnie...
szaradzista1 napisał(a):

Przed chwilą wróciłem z zakupów w Kauflandzie. Zachęcony ofertą rabatu w ten weekend kupiłem w sumie artykułów za ponad 150 złotych. Pokusiło mnie powiedzieć do kasjerki, że gdy będzie 100 zł , by zakończyła podliczanie. Kasjerka zrobiła to i po podliczeniu okazało się,że jest 99 złotych. Na swoje nieszczęście byłem z żoną, która zapłaciła kartą i zbeształa mnie,że nie czytam regulaminu, tylko szukam w internecie , "nie wiadomo czego"? Kasjerki powiedziały ,że promocje nie łączą się, czyli z tego wynika,że nie miałem kupować owoców i warzyw, które przez bonifikatę 20% obniżyły wartość zakupu poniżej 100 zł, a także wg wersji kasjerek, obie promocje nie łączą się, czyli kupno jednego jabłuszka wykluczyło udział w promocji.

Zrobiłam dzisiaj zakupy na ok 130 zł i zapłaciłam ok 120 zł. Rabat 10 zł został naliczony automatycznie w kasie, Pani Kasjerka nie musiała nic robić. A moje zakupy w dużej części składały się z owoców i warzyw.  Wyświetl w wątku >>
0 0

koper

#6322930 Napisano: 17.02.2017 10:06:05 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
agicho napisał(a):

kajeczka napisał(a):

jak dobrze, że Tekturowa mnie na fb zablokowała, wreszcie widzę więcej i lepiej  emotka  
a ten pomysł z kartonami to chyba z "M jak miłość" wzięła  emotka

Zmiana może zaszokować - teraz torba ekologiczna będzie wymiatać emotka
https://www.faceb...p;type=3&theater

Wy się nabijacie, a to pewnie jakaś sławna celebrytka pod przykrywką emotka Nie chce ujawniać swojej twarzy, a konkursy to jej wielka pasja i sposób odreagowania stresów związanych z życiem celebryty. 
A po uwagach na forum jakość zdjęć się poprawiła, może ktoś by to docenił emotka Wyświetl w wątku >>
1 kajeczka 0

koper

#6322702 Napisano: 16.02.2017 16:28:24 w Czy informują/ informowali?
truskaweczka123 napisał(a):

koper napisał(a):

cleo25 napisał(a):

Czy były już wyniki z konkursu w Kauflandzie "Troszczymy się o najmłodszych " ?
https://www.e-kon...nd.html#.WKSRafLIOig

Nie informowali.
Wiesz co, jak klikniesz w link który wstawiłaś, tam będziesz mogła kliknąć w odnośnik do regulaminu. A w punkcie 11 regulaminu jest podana data kiedy nastąpi wybór najciekawszych zgłoszeń. Dodam, że ten dzień jeszcze przed nami emotka  
A w punkcie 13 jest podane ile dni może minąć od wybrania zwycięzców do poinformowania ich. Łatwo sobie można policzyć od kiedy do kiedy mogą informować emotka  

uwielbiam takie "dobroduszne pouczenia" i wskazówki.
Po co tak się rozpisywać ... jak się nie podaje konkretnej odpowiedzi na krótkie pytanie... emotka

Ale przecież odpowiedziałam w pierwszym zdaniu mojej odpowiedzi. Przy okazji podpowiedziałam nowej koleżance gdzie może znaleźć więcej informacji, jakby chciała wiedzieć kiedy będą informować... 
Serio masz ochote uderzyć mnie za to młotkiem po głowie? Tak się teraz robi? Wyświetl w wątku >>
0 0

koper

#6322346 Napisano: 15.02.2017 18:44:51 w Czy informują/ informowali?
cleo25 napisał(a):

Czy były już wyniki z konkursu w Kauflandzie "Troszczymy się o najmłodszych " ?
https://www.e-kon...nd.html#.WKSRafLIOig

Nie informowali.
Wiesz co, jak klikniesz w link który wstawiłaś, tam będziesz mogła kliknąć w odnośnik do regulaminu. A w punkcie 11 regulaminu jest podana data kiedy nastąpi wybór najciekawszych zgłoszeń. Dodam, że ten dzień jeszcze przed nami emotka  
A w punkcie 13 jest podane ile dni może minąć od wybrania zwycięzców do poinformowania ich. Łatwo sobie można policzyć od kiedy do kiedy mogą informować emotka   Wyświetl w wątku >>
0 0

koper

#6321322 Napisano: 12.02.2017 18:40:28 w Wkurza mnie...
marta_1234 napisał(a):

Rozumiem Walentynki Walentynkami i mnóstwo konkursów w związku z tym. Im ich więcej tym więcej szans na wygranie, a nagrody czasem nawet niezłe, w tym telefony...  Jednak gdy nie ma się tej drugiej połówki to wszystko na nic. Np. Zrób zdjęcie z ukochaną osoba i oznacz je tak i tak.  Albo zdjęcie kreacji walentynkowej.  Taki konkurs wtedy odpada, sama i to w dresie po domu.
Uff , wreszcie to z siebie wyrzuciłam...


Jak najbardziej możesz zrobić zdjęcie w dresie i napisać, że w Walentynki planujesz randkę z ciepłym kocykiem, kubkiem ulubionej herbaty i dobrą książką. Jak to fajnie opiszesz i sfotografujesz to możesz wybić się na tle "wystrojonych dziewczyn" i wygrać emotka Wyświetl w wątku >>

koper

#6321305 Napisano: 12.02.2017 16:23:44 w Kaufland konkursy
ace napisał(a):

to samo u mnie. Poszedł do Kaufa z długaśną listą zakupów, chciał mnie uszczęśliwić moim ulubionym winem Porto... no i się nie udało emotka Tzn szczęśliwa jestem, że o mnie pomyślał, ale mniej szczęśliwa z paragonu emotka


No właśnie, a jakbym tylko powiedziała mojemu, że chodzi o konkurs, to alkohol byłby na drugim paragonie. Niestety nic nie powiedziałam i w konkursie nie zagram, ale grzane wino było idealne... korzenne, z pomarańczami... emotka  

A jakąś wycieczkę jeszcze nam wygram w tym roku emotka Wyświetl w wątku >>
1 ace 0

koper

#6321304 Napisano: 12.02.2017 16:18:03 w Wkurza mnie...
donia7 napisał(a):

Wkurzają mnie ludzie, którzy przychodzą oglądać moje mieszkanie na sprzedaż. Mam wrażenie, że co niektórzy robią to dla zabawy albo rozrywki, a nie są konkretnie zainteresowani. Ale nie odmówimy przecież, bo każdy może być potencjalnym klientem emotka

Moja siostra to przerabiała przy sprzedaży mieszkania. W końcu zaczęła już podczas rozmowy telefonicznej pytać, czy klient ma "poważne zamiary", po tym jak jedna pani nalegała na szybkie oglądanie, o bardzo konkretnej godzinie, bo akurat będzie w okolicy. Moja siostra poprzekładała spotkania w pracy, żeby się do niej dopasować. A ona spędziła w mieszkaniu 5 minut mówiąc, że tak chciała tylko rzucić okiem, bo jej córka może przeprowadzi się do tego miasta i może będzie chciała kupić jakieś mieszkanie...  Wyświetl w wątku >>
0 0

koper

#6321216 Napisano: 11.02.2017 21:54:16 w Kaufland konkursy
monia24 napisał(a):

koper napisał(a):

(...)
Mam piękny, długi, ale zupełnie nieprzydatny paragon  emotka


I masz kochającego męża emotka

Męża mam najlepszego na świecie emotka  to akurat wiem od dawna emotka Wyświetl w wątku >>

koper

#6321201 Napisano: 11.02.2017 19:51:11 w Kaufland konkursy
Ja lekko przeziębiona siedziałam dziś w domu, mąż poszedł sam do Kauflandu na duże zakupy. Zrobiłam mu listę, wszystko pięknie, ale o konkursie mu nie powiedziałam, bo wiedziałam, że zakupy wyjdą za więcej niż 100%, a paragon zawsze przynosi emotka

Mąż chciał być dobry i troskliwy i wymyślił, że wieczorem zrobi mi grzańca, żebym szybciej wyzdrowiała, więc dokupił też wino...
Mam piękny, długi, ale zupełnie nieprzydatny paragon emotka Wyświetl w wątku >>

koper

#6321049 Napisano: 10.02.2017 23:34:09 w Wkurza mnie...
asantesana napisał(a):

A to nie mix electronics przypadkiem? Moja siostra ostatnio miała taka sama sytuację, przy czym zapłaciła za wniesienie pralki 50 zł dodatkowo w sklepie. Tydzień pralka jeździła na pace samochodu, po tygodniu w piątek o godz. 12 siostra dzwoni co z pralką, bo ona chce prac w weekend, a pan ze on zjeżdża do bazy. Kazała mu natychmiast przyjeżdżać i z nim i koleżanką tachały pralkę. Jeszcze tłumaczył, ze oni wnoszą tylko do pierwszego pietra (na umowie jak byk, że piętro czwarte). A na to pierwsze sam by też nie wyniósł. Napisała reklamację, sklep przeprosił, oddał pieniądze i zrobił dym u kuriera, ale co z tego jeśli ją kręgosłup bolał na drugi dzień.  


Zamawialiśmy bezpośrednio u producenta (bez pośrednictwa żadnego sklepu), dzięki temu dostaliśmy 5 letnią gwarancję producenta, a na tym nam najbardziej zależało. Transport był jakąś dziwną firma przewozową (nie znałam jej wcześniej). Kurier mówił, że on dostarcza sprzęt do różnych sklepów i bardzo rzadko do prywatnych ludzi. W sklepach od niego odbierają bezpośrednio z samochodu, a z prywatnymi ludźmi ma kłopot...
Przez moment rozważałam nieodbieranie pralki, skoro kurier nie ma jak jej skutecznie dostarczyć, ale moja stara pralka popsuła się już tydzień temu, a kosz na pranie pęka w szwach... 
Zgłoszę to, jeszcze nie do końca wiem gdzie i jak, ale zgłoszę...
Wyświetl w wątku >>
0 0

koper

#6320883 Napisano: 10.02.2017 15:47:27 w Wkurza mnie...
Wkurza mnie firma transportowa i to, że kompletnie nie wiem co mam zrobić.

Kupiłam pralkę przez internet. Dostawa z wniesieniem i odbiorem starego sprzętu do utylizacji (tak też napisane na liście przewozowym). Przyjeżdża kurier (słusznych rozmiarów i w słusznym wieku), wchodzi do mnie na 2 piętro z lekką zadyszką, robi oczy Shreka i mówi mi, że jest mu strasznie przykro, ale on nie jest w stanie ani wnieść mi nowej pralki, ani znieść do samochodu starej... Ja go generalnie doskonale rozumiem, bo to jest niemożliwe, żeby ktoś samodzielnie nosił pralkę po schodach...
Pan był bardzo miły i było mu głupio, wiem, że to nie jego wina, tylko jego przełożonych, którzy wysyłają JEDNEGO pracownika zamiast DWÓCH, licząc że ten jeden zorganizuje sobie pomoc. 
Udało mi się zorganizować pomoc w noszeniu tych nieszczęsnych pralek (pan kurier też pomagał nosić i bardzo, bardzo, bardzo się przy tym zmęczył). 
I teraz nie wiem co robić. Jak poskarżę się firmie przewozowej, bo obawiam się, że jedyną osobą która oberwie, to będzie pan kurier. 
Jak poskarżę się firmie od której kupiłam pralkę, to oni uderzą do firmy transportowej i oberwie pan kurier. 
Jak nic nie zrobię, to pan kurier nie oberwie, ale ta firma dalej będzie naciągać na płacenie za usługę niemożliwą do wykonania...

Dostawę miałam darmową, ze względu na wartość zamówienia, ale jestem pewna, że firma od której kupiłam pralkę, dopłaciła przewoźnikowi za opcję wniesienia...  Wyświetl w wątku >>
0 0

koper

#6320720 Napisano: 10.02.2017 10:55:34 w Pomocy!!!!
lb napisał(a):

koper napisał(a):

lb ja na Twoim miejscu nie prosiłabym o naprawę sukienki, tylko o zwrot pieniędzy, bo przecież oni znowu Ci przykleją ten haft zamiast go przyszyć, będziesz tylko tracić kasę na wysyłkę. A jak na sukience bardzo Ci zależy, to zaniosłabym ją do jakiegoś zakładu krawieckiego (często są przy pasmanteriach) i pokazała tam jakiejś miłej Pani i zapytała czy to da się przyszyć i ile to by ewentualnie kosztowało. 

Lou nawet nie chciała słyszeć o obniżeniu ceny a co dopiero o zwrocie pieniędzy, proponuje tylko naprawę ale odsyła dalej odklejony haft więc reklamacja nic nie daje. Panie z Lou nawet nie przeprosiły że ta sukienka się odkleja, są raczej bardzo pewne siebie i aroganckie.
Teraz ta sukienka jest przeceniona.

Masz kilka wyjść.
Wszystko masz udokumentowane, możesz wysłać im sukienkę i oficjalne pismo w którym napiszesz, że sukienka już raz była naprawiana i dalej występuje ten sam problem, który był już reklamowany i w związku z tym nie interesuje Cię kolejna naprawa, tylko zwrot pieniędzy.
Możesz napisać do rzecznika praw konsumenta (poszukaj w necie, pewnie masz kogoś takiego gdzieś w okolicy).
Możesz też wstawić zdjęcia odklejonego haftu i opisać historię nieudanych reklamacji na ich fb, ale bez emocji i naciąganych oskarżeń w stylu "oszuści, partacze i naciągacze", tylko suche fakty, żeby Cię potem nie ciągali za zniesławienie czy cośtam... To często działa... 
Tylko jak już wstawisz to zrób "zrzut ekranu", żeby mieć potem dowód jak usuną... 
Albo olać sprawę i naprawić sukienkę we własnym zakresie (w takim zakładzie krawieckim może się okazać, że przyszycie tego haftu będzie tańsze niż koszty wysyłki sukienki...). Ale to tylko wtedy, gdy na sukience Ci zależy i jedyny jej problem to ten nieszczęsny haft, jak rozchodzi się jeszcze gdzieś na szwach, albo jak masz zastrzeżenia co do jakości materiału, czy wykonania, to nie ma co naprawiać... Wyświetl w wątku >>
1 ziolko 0