Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika renasyrena

renasyrena

#6247098 Napisano: 29.08.2016 12:09:17 w Czy informują/ informowali?
monisss napisał(a):

renasyrena napisał(a):

Czy poinformowane już Pudliszki - Delikatesy Centrum?
I Pudliszki - Intermarche?

już dawno emotka


Dzięki emotka   Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6247092 Napisano: 29.08.2016 12:00:25 w Czy informują/ informowali?
Czy poinformowane już Pudliszki - Delikatesy Centrum?
I Pudliszki - Intermarche? Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6245876 Napisano: 25.08.2016 12:07:25 w SZUKAM....
Szukam info kto NIE DOSTAŁ sztabki złota z konku Żywiec Żabka Pociąg złota ? Z początku konkursu ??? Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6243591 Napisano: 20.08.2016 12:13:07 w Biedronka
defed napisał(a):

ziemniak121 napisał(a):

I mi się udało :-D mam walizke. Wyobraźcie sobie, że cały dzień pilnowalem telefonu i nie zadzwonili. Jechałem autem poszedłem zapłacić za paliwo i zostawiłem telefon w aucie i zadzwonili....odebrała moja dziewczyna i to jej pogratulowali :-D możecie mi powiedzieć co trzeba zrobić, bo ona lekko zaskoczona. Powiedziała mi że mam 14 dni, ale czy trzeba wysyłać paragon z danego dnia? Ona mówi że nie pamięta czy jej mówił z którego? Tylko, żeby oświadczenie wysłać. To wszystko?

Gratulacje emotka Teraz masz 14 dni (liczy się data na stemplu poczt.) na wysłanie podpisanych oświadczeń, danych (w  tym data ur.) i paragonu do Albedo; w rozmowie tel. mówią żeby zapoznać się z pkt. 4.7 i 4.8 regulaminu (bo tam jest wszystko: adres do wysyłki i jakie potrzebne im dane, treść oświadczeń trzeba samemu sklecić na podstawie tych pkt. z reg.) 

ps. paragon musi mieć datę wcześniejszą od smsa, więc jeśli masz kilka paragonów i nie zapisałeś kolejności zgłoszeń= wyślij najwcześniejszy  emotka


Oświadczenia - trzeba formułki skopiować z regulaminu? Czy jest jakiś druk-gotowiec typu Oświadczenie Zwycięzcy? Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6242757 Napisano: 18.08.2016 19:16:18 w Biedronka
Albedo- Henkel - Biedronka: czy jest jakieś gotowe Oświadczenie Laureata do wypełnienia i podpisania? 

Czy trzeba skopiować fragmenty z regulaminu i podpisać? Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6240786 Napisano: 13.08.2016 13:20:57 w Intermarche
Crunchips Intermarche - co wpisujecie na oświadczeniu laureata w polu : data konkursu? czas trwania konkursu?  Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6240778 Napisano: 13.08.2016 12:16:39 w SZUKAM....
kerocna napisał(a):

magalan83 napisał(a):

Szukam oświadczenia o przeniesieniu praw autorskich z konkursu Kibicuj z crunchips ITM.
Czy ktoś może mi pomóc? emotka


Znalazłam emotka  Jakby ktoś szukał
http://media.wix....a9d187f6940b4df9.pdf

http://www.studio...!pobierz-pliki/c6a6i


Co wpisujecie w polu "data konkursu" ?
Czas trwania konkursu?  Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6240698 Napisano: 12.08.2016 22:54:13 w Oddam za darmo
Just222 napisał(a):

2 kody na GB w Play z CocaColi oddam pierwszej osobie pw.


Oddane 



Ślicznie dziękuję emotka  za dobre serduszko emotka   Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6239242 Napisano: 09.08.2016 15:21:40 w SZUKAM....
Szukam info jak najtaniej wysłać pufę Lays? Pocztą? Kurierem - jakim?
Może być pw.
Z góry dziękuję za pomoc. Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6239070 Napisano: 09.08.2016 10:47:08 w Czy informują/ informowali?
Czy informowała - BoboVita ITM - BONY emotka  Proszę o info, ma ktoś wygrany bon? Czy jest jeszcze nadzieja? Wyświetl w wątku >>
0 1 damianus

renasyrena

#6238991 Napisano: 08.08.2016 23:12:29 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
violka88 napisał(a):

malutka456 napisał(a):

violka88 napisał(a):

renasyrena napisał(a):

anialistopad napisał(a):

Były wyniki z itm kaszki bobo vita? jak cos mam paragon


Też mnie to zastanawia... Są 2 wpisy w 'Informują'... Poza tym nikt się nie chwali, a nagród było ponad 60!

chyba do jutra mają czas z informowaniem 

foteliki i maty rozdane, nie wiem co z bonami  emotka

czyli znów się nie udałoemotka  a miałam taką nadzieję że coś fajnego wpadnie


:( oj...foteliki, maty rozdane.. no cóż, Gratuluję Wygranym emotka  ale co z bonamiemotka  ma ktoś bon/bon-y? Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6238911 Napisano: 08.08.2016 19:49:30 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
anialistopad napisał(a):

Były wyniki z itm kaszki bobo vita? jak cos mam paragon


Też mnie to zastanawia... Są 2 wpisy w 'Informują'... Poza tym nikt się nie chwali, a nagród było ponad 60! Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6238796 Napisano: 08.08.2016 15:29:44 w Czy informują/ informowali?
malutka456 napisał(a):

bobovita ITM jeszcze nie informowała? emotka  mam przynajmniej taką nadzieję emotka

 


Podobno już przyznane foteliki i maty.... emotka  A bony emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6237188 Napisano: 04.08.2016 10:14:45 w SZUKAM....
Kwiatuszek2506 napisał(a):

kemli napisał(a):

Kwiatuszek2506 napisał(a):

Szukam osób, które kiedykolwiek jechały Polskim Busem. Mam kilka pytań, ponieważ mam zamiar wybrać się z nimi po raz pierwszy.
Bardzo proszę o priv. z opinią odnośnie tego przewoźnika. W necie jest wiele rozbieżnych, więc chętnie zapoznam się z Waszą oceną.
Z góry dziękuję! 

ja czasem jeździłam na trasie ostrowiec świętokrzyski- rzeszów. czasem zdarzały się opóźnienia max 30 min. ale tak poza tym to wszystko przebiegało w porządku. kierowcy byli mili. nie miałam nigdy żadnych problemów. jedyne na co mogłabym narzekać to fakt, że bilet rzeszów-warszawa jest tańszy niż rzeszów-ostrowiec. zanim się zorientowałam to praktycznie przestałam jeździć. emotka  a tyle mogłam zaoszczędzić emotka

Dziekuje za opinię. Chyba muszę się szykować w drogę emotka


Warto emotka  Polecam serdecznie ze względu na ceny i komfort podróży. Korzystaliśmy z usług Polskiego Busa na trasach zagranicznych  Katowice-Wiedeń, Wiedeń-Katowice. Super ceny. Szybki, komfortowy przejazd. Zawsze planowo na czas, a czasami nawet do godzinki wcześniej na miejscu emotka  Szybko, sprawnie, do celu. Polecam serdecznie emotka
Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6236757 Napisano: 03.08.2016 10:59:24 w SZUKAM....
maliszka napisał(a):

Jak wygląda realizacja bonów w Żabce? U mnie ciągle są ciągle nowe dziewczyny i pewnie usłyszę że one nie wiedzą co z tym bonem zrobić.


Po "nabiciu' zakupów na kasę fiskalną, skanują bon z kodu kreskowego i pomniejsza on wartość zakupów. Jeżeli zakupy przewyższają wartość nominalną bonu, resztę można dopłacić emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6236753 Napisano: 03.08.2016 10:57:56 w SZUKAM....
renasyrena napisał(a):

joan napisał(a):

renasyrena napisał(a):

Dziękuję za pomoc. Też dostałam od kierowników sklepów numery kontaktowe do jakiś sekcji w centrali, więc będę dzwoniła rano...


Powodzenia, no bo przecież ile jeszcze sklepów miałabyś odwiedzić emotka

Inna sprawa, że na stronie Żabki napisano, iż bony mają wartość 25 zł albo 50 zł, więc skąd te 20 zł? emotka


Nie mam pojęcia o co chodzi... Byłam ciekawa czy ktoś jeszcze zmierzył się dzisiaj z takim problemem, ale nikt się nie odzywa... 


Dzwoniłam do Centrali Żabki i mam informację, że problem został już rozwiązany i ma być jak na nominałach 25 zł emotka  Dziękuję wszystkim z forum, którzy włączyli się w rozwiązanie tego problemu, przysłali linki do regulaminów i numery telefonów do działu reklamacji. Dziękuję emotka Wyświetl w wątku >>
1 joan 0

renasyrena

#6236750 Napisano: 03.08.2016 10:54:31 w Wkurza mnie...
giulietta napisał(a):

giulietta napisał(a):

renasyrena napisał(a):

joan napisał(a):

renasyrena napisał(a):

Wkurza mnie BARDZO emotka  że bony do Żabki, wygrane w konkursie Colgate, które miały być 2 x 25 zł, okazały się nominałami 20 zł !!! zamiast 25 zł.... Na bonie wyraźnie pisze 25 zł, a po zeskanowaniu odejmuje z paragonu tylko 20 zł...! Czy ktoś już realizował te bony? Czy ktoś ma taki sam problem? 


Właśnie miałam pytać, czy ktoś już realizował bony - żebym potem nie blokowała przez pół godziny kolejki emotka


Byłam w 2 Żabkach.... 4 próby sfinalizowania transakcji i za każdym razem to samo! Bon zdejmuje z paragonu tylko 20 zł! 4 anulacje paragonów. Bezskuteczne telefony do Centrali (pracują tylko do 16:00) a informatycy, z którymi się kontaktowali nic nie są w stanie ustalić... Kierownicy sklepów patrzeli na mnie wilkiem, jakbym coś kombinowała z tymi bonami. Jestem BARDZO niezadowolona, wręcz zniesmaczona całą sytuacjąemotka

nie zdążyłam dziś do Żabki... ale to pewnie pomyłka, tu jest reg. "7. Każdy bon towarowy stanowi uprawnienie do otrzymania i odbioru towarów we wszystkich sklepach Żabka lubFreshmarket na terenie całego kraju o wartości odpowiadającej wartości nominału na jaki opiewa bon towarowy lubmniejszej. W przypadku realizacji zakupu towarów za kwotę niższą niż wartość bonu, różnica nie będzie wydawana
w gotówce lub jakiejkolwiek innej formie. W przypadku realizacji zakupu towarów za kwotę wyższą niż wartość
bonu towarowego, Klient jest zobowiązany do zapłacenia różnicy gotówką lub kartą płatniczą. " na dole wzór bonów, ja się cieszę, że dostaliśmy te za 25, a jutro wszystko się wyjaśni emotka   http://zabka.pl/f...in_bony_towarowe.pdf

dzwoniłam do Żabki i już zostało poprawione w systemie z 20 na 25 zł emotka


Również dzwoniłam i również potwierdzono, że problem został rozwiązany i ma być jak na nominale 25 zł emotka  
Wyświetl w wątku >>
1 joan 0

renasyrena

#6236637 Napisano: 02.08.2016 21:44:04 w SZUKAM....
joan napisał(a):

renasyrena napisał(a):

Dziękuję za pomoc. Też dostałam od kierowników sklepów numery kontaktowe do jakiś sekcji w centrali, więc będę dzwoniła rano...


Powodzenia, no bo przecież ile jeszcze sklepów miałabyś odwiedzić emotka

Inna sprawa, że na stronie Żabki napisano, iż bony mają wartość 25 zł albo 50 zł, więc skąd te 20 zł? emotka


Nie mam pojęcia o co chodzi... Byłam ciekawa czy ktoś jeszcze zmierzył się dzisiaj z takim problemem, ale nikt się nie odzywa... 
Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6236632 Napisano: 02.08.2016 21:36:21 w SZUKAM....
joan napisał(a):

renasyrena napisał(a):

Szukam info, czy ktoś realizował już wygrane bony do Żabki (z konkursu Colgate nominały 2 x 25 zł)??? Pomimo czytelnego nominału na bonie 25 zł, system po zeskanowaniu bonu i dokonywaniu płatności bonem odejmuje z paragonu tylko 20 zł!!!! emotka  Czy ktoś ma ten sam problem? Czy ktoś już realizował? Proszę o info na forum, albo pw. Z góry dziękuję.


Spróbuj z samego rana dowiedzieć się u źródła, o co chodzi:
§ 3
Reklamacje
1. Każdy Klient ma prawo złożyć reklamacje dotyczącą realizacji transakcji zakupu towaru przy użyciu bonu towarowego.
2. Klient składa reklamację do Żabka Polska:
a) pisemnie na adres: Żabka Polska sp. z o.o., ul. Ogrodowa 12, 61-821 Poznań;
b) faksem na numer (61) 856 39 57;
c) e-mail’owo na adres uslugi@zabka.pl;
d) telefonicznie w godzinach od 8:00 – do 16:00 na numer (61) 856 39 32, w dniach od poniedziałku – do piątku, za wyjątkiem świąt i dni wolnych od pracy.


Dziękuję za pomoc. Też dostałam od kierowników sklepów numery kontaktowe do jakiś sekcji w centrali, więc będę dzwoniła rano... Wyświetl w wątku >>
0 0

renasyrena

#6236631 Napisano: 02.08.2016 21:33:56 w Wkurza mnie...
joan napisał(a):

renasyrena napisał(a):

Wkurza mnie BARDZO emotka  że bony do Żabki, wygrane w konkursie Colgate, które miały być 2 x 25 zł, okazały się nominałami 20 zł !!! zamiast 25 zł.... Na bonie wyraźnie pisze 25 zł, a po zeskanowaniu odejmuje z paragonu tylko 20 zł...! Czy ktoś już realizował te bony? Czy ktoś ma taki sam problem? 


Właśnie miałam pytać, czy ktoś już realizował bony - żebym potem nie blokowała przez pół godziny kolejki emotka


Byłam w 2 Żabkach.... 4 próby sfinalizowania transakcji i za każdym razem to samo! Bon zdejmuje z paragonu tylko 20 zł! 4 anulacje paragonów. Bezskuteczne telefony do Centrali (pracują tylko do 16:00) a informatycy, z którymi się kontaktowali nic nie są w stanie ustalić... Kierownicy sklepów patrzeli na mnie wilkiem, jakbym coś kombinowała z tymi bonami. Jestem BARDZO niezadowolona, wręcz zniesmaczona całą sytuacjąemotka Wyświetl w wątku >>
0 0