Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika avanti9

avanti9

#6047696 Napisano: 22.07.2015 14:19:52 w Intermarche
mia napisał(a):

kreatia napisał(a):

gratki dla zwyciezcow! mam pytanie do szczesliwcow - miesciliscie sie w 160 znakach, czy pisaliscie dluuuugasne odpowiedzi?? emotka

Ja tak mniej więcej na 2 smsy.
Ale jak znam tę agencję, to nie sądzę, żeby długość miała u nich znaczenie.

dokładnie. myslę, że jeśli chodzi o nich to jakość wielkimi literami przede wszystkim. Więc szanse male teksty tez maja. Oni nie leca w kulki- wybierają najlepszych. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6047661 Napisano: 22.07.2015 13:36:45 w Intermarche
pozwole sobie jeszcze zaznaczyć, że gdy ja wygrałam u nich kiedyś to informowanie podzielili na dwa dni wtedy. z tego co kojarze nagród było mniej więcej tyle samo. jeszcze raz wspomnę - sa mega kulturalni. według mnie to ferrari wśród agencji emotka   Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6047654 Napisano: 22.07.2015 13:27:20 w Intermarche
ojej czekamy z niecierpliwością. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6046528 Napisano: 20.07.2015 14:00:02 w Intermarche
miriam napisał(a):

cc_investigator napisał(a):

slonko365 napisał(a):

Ach, te emocje, to napięcie, to oczekiwanie, normalnie lepsze niż wygrywanie   emotka

I zdecydowanie lepsze niż rozczarowanie, kiedy człowiek nadmuchał balonik oczekiwania, a telefon ma atak milczenia emotka

wolała bym jednak,żeby do mnie nie dzwonili...zamiast numeru systemowego-wpisałam numer paragonu,buuuuu!!!
podobno ta agencja takiego numeru nie przepuści
emotka

to samo. rzeczywiście oni sa bardzo solidni. kiedyś wygrałam u nich pralke i naprawdę, według mnie to agencja na medal. wszystko dograne na ostatni guzik, przemyślane, uprzejmy kontakt. bylam pod wrazeniem = widać, że traktują siebie, swoją pracę oraz wygranych z należnym szacunkiem i powaga. Obstawiam, że wszystko skrupulatnie będą odnotowywać. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6046155 Napisano: 19.07.2015 09:34:08 w Hochland
giulietta napisał(a):

avanti9 napisał(a):

no to zadzwoniłam. coz za beznadziejna firma. Babka zapewia zebym cierpliwie czekala na odp. No to czekam. Już 10 dzień. Po prostu nie mogę z nimi, środków nie mam w dalszym ciągu na karcie. Napisze chyba do Hochland bo po prostu slabo mi się robi jak o nich pomysle.

a wiesz ile czasu my się bujaliśmy z aktywacją kart.... emotka i te dziwne wytłumaczenia dla kogoś kto gra w to od lat...  niech wróci Grasp (tylko nie z loteriami, bo ta loteria wszystko zepsuła!), a konkursy spoko: organizacja, wyniki i nagrody jak w zegarku emotka

ja po prostu obstawiam, że to totalna amatorszczyzna. siedzi jedna albo dwie laski i tego nie mogą ogarnąć ani logistycznie ani umysłowo. rozumiem jedna wpada, druga, zły zbieg okoliczności. Takie sytuacje się zdarzają. Ale coś takiego...Słów brak. Napisze do Hochland i przedstawie logiczne argumenty świadczące o tym, że to po prostu kpina. Aspe powinno biznes prowadzić 20 lat temu, wtedy by się sprawdziło. Ale dzisiaj? W dobie komputerów i systemów oni podpisują ręcznie koperty, piszą jakieś smieszne wykręty na poziomie podstawówki (mogliby się postarać i być bardziej kreatywni w ich wymyślaniu- w końcu to agencja) i nie wywiązują się z terminów oraz regulaminu. Szok. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6046067 Napisano: 18.07.2015 15:55:13 w Hochland
no to zadzwoniłam. coz za beznadziejna firma. Babka zapewia zebym cierpliwie czekala na odp. No to czekam. Już 10 dzień. Po prostu nie mogę z nimi, środków nie mam w dalszym ciągu na karcie. Napisze chyba do Hochland bo po prostu slabo mi się robi jak o nich pomysle. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045881 Napisano: 17.07.2015 20:43:19 w Intermarche
to wszystko zagadkowe jest. pamiętam kiedyś Karlsbad dzwonil w ciągu kilku dni. hmm....chociaż nos mi mowi ze Toyka poszla Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045789 Napisano: 17.07.2015 16:26:10 w Leclerc
15:42 radom jezu jak się cieszę, marzyłam o tych garnkach dla mamy bo takie stare miała, ze normalnie prl. wlasnie zadzwoniłam do niej, ze jak przyjadę i nowe przyjdą to starocie maja być wydane albo wyrzucone. ale się cieszyla emotka )) Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045712 Napisano: 17.07.2015 14:31:03 w Leclerc
pewnie po weekendzie się odezwa Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045680 Napisano: 17.07.2015 13:41:27 w Leclerc
rzeczywiście. niemożliwe. albo mają jakiś błąd (nie wiem-ktoś nastawił mailing na jakiś inny dzień, mejle nie wyszły - dostała info tylko osoba która miała doprecyzować adres więc jest to logiczne) albo się jeszcze nie wyrobili i ktoś udzielił błędnej informacji lub po prostu...sciema??? Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045671 Napisano: 17.07.2015 13:23:20 w Leclerc
może coś im się popsuło z mailingiem, jakiś błąd systemu. takie rzeczy się zdarzają. ciężko uwierzyć, że tylko jedna osoba wygrała z forum. jeszcze takiego przypadku nie było chyba tutaj biorąc pod uwagę liczbę nagród. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045667 Napisano: 17.07.2015 13:15:39 w Leclerc
bardzo dziwne. tylko jedna osoba wygrala z forum. to wręcz niemożliwe. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6045604 Napisano: 17.07.2015 11:00:55 w Leclerc
ja tez czekam i licze na wygrana. jak na razie chyba cisza... Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6044919 Napisano: 15.07.2015 17:31:33 w Leclerc
ja się jeszcze ludze bo to tylko jedna osoba doniosła o wygranej. tak marze o tych garnkach Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6044097 Napisano: 14.07.2015 10:02:25 w Ambasadorinnowacji - Philips
piszcie po prostu do philipsa żeby nie zerowali punktów bo się zaangażowaliście a ta perspektywa jest zla. tyle. zaraz zaczniemy sobie do gardel skakać. Raz dają takie produkty, innym razem inne. Nie wiem czemu największy hejt zgarniają Ci co maja najwięcej - w końcu oni się najdłużej napracowali i uważam, że im się należą najlepsze nagrody. (nie jestem wśród nich). Po prostu przyznajmy się z nutą żalu, każdy chce tam być. Teraz wielkie halo się zrobiło bo dali dokładnie 10 produktów o wyższej wartości (ze średniej półki było ich o wiele więcej). Nie jest tam tak kolorowo. Pomyślcie co im dali - mikrodermabrazje, która była o wiele tańsza wcześniej i żelazka. Nie licytowali, bo uważają że zbierali na coś naprawdę super. I ja uważam osobiście, że im się należy. Zaraz pisze mejl do Philipsa żeby nam punktów nie zabierali, bo tak naprawdę to jest niesprawiedliwe. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6044092 Napisano: 14.07.2015 09:53:12 w Ambasadorinnowacji - Philips
milax88 napisał(a):

erychta00 napisał(a):

milax88 napisał(a):

Kolejna aukcja i nic. Chciałam licytować lokówkę bo po co mi te wszystkie pkt skoro mają zerować z końcem roku? Chociaż lokówkę będę miała no ale niestety... Kpina i tyle. Każdy powinien mieć taką samą szansę na licytowanie.

Mam nadzieję, że chodzi o normalny koniec roku? ;/

trafiłam w odpowiednią sekundę w odświeżaniu strony..... nacisnęłam odbierz nagrodę.... a tam " AUKCJA SIĘ JESZCZE NIE ZACZĘŁA".... i tak już piąty raz.....

No o normalny mi chodziło  emotka
Też chyba napiszę maila do nich w tej sprawie bo się wpieniłam. Jak mają tak wymyślać to może czas skończyć z tą zabawą. Marnuję tylko czas na tych ich zadaniach a oni nie wiedzieć czemu ostatnio nie uznali mi dwóch zadań a teraz pozmieniali zasady, które dyskryminują osoby z mniejszą ilością punktów. Jestem na nich wściekła. Po ostatniej aukcji też byłam wściekła i wygarnęłam im w mailu emotka

ale co to za dyskryminacja. pierwsza 10 mogła licytować 15 minut wcześniej. Zalicytowaly tylko 4 osoby z pierwszej 10. Tych z mniejsza iloscią punktów i tak nie było stać na nagrody za 4000-5000 tys filipsów. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6043837 Napisano: 13.07.2015 16:15:11 w Ambasadorinnowacji - Philips
wystarczyłoby odznaki obniżyć ehh Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6043606 Napisano: 13.07.2015 11:16:59 w Ambasadorinnowacji - Philips
bootex napisał(a):

Ja z miłą chęcią przygarnęłabym żelazko nawet za tę wygórowaną cenę, ale brakuje mi jednej odznaki emotka i to pierwszy raz od początku zbierania punktów na tym portalu. Jakoś szczęście mi nie sprzyja!

na poprzednich aukcjach nie tylko spadały ceny ale również wymagane odznaki. sledz aukcje uważnie-może się uda emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6043569 Napisano: 13.07.2015 10:19:43 w Ambasadorinnowacji - Philips
ja na przykład w tej licytacji nie widze kompletnie nic dla siebie. żelazko może bym i chciała, mama by miała super prezent ode mnie, ale mnie nie stać z punktami. słuchajcie, może rozwiążemy ten problem bo mam wrażenie, że sprowadza się on do jednego - kasowania punktów. Każdy staje się nerwowy bo boi się ich straty i zostania z niczym po długiej przygodzie z zadaniami. To dlatego ciagle piszemy,ze beznadzieja. Gdybyśmy mieli pewność, że punkty się nie zeruja - każdy spokojnie czekałby na produkt, który go zainteresuje. Nie byłoby marudzenia, że beznadziejne produkty (czy tak jest? nie-po prostu aktualnie nie sa one w naszym guście- i tak powinno być bo jeden woli żelazko inny ekspres czy wypasioną golarkę) Piszmy więc do Philips'a, im więcej będą mieli mejli w tej sprawie to może zmienią zapis o kasowaniu pkt. Wyświetl w wątku >>
0 0

avanti9

#6043390 Napisano: 12.07.2015 13:31:39 w Ambasadorinnowacji - Philips
moim zdaniem będą jeszcze 4 aukcje do końca roku. jak zwykle ucierpi najbardziej klasa średnia. Ci co maja mało no to wiadomo - mala strata, Ci co maja dużo- duza strata (współczuję) ale ich jest niewielka liczba wiec piać nie będą tak licznie jak Ci, którzy przez cały rok zbierali punkty (tych jest najwięcej) i nagle zostaną z figą. zapis w regulaminie pewnie maja, że mogą zmienić więc może zmienią. Wyświetl w wątku >>
0 0