Reklama na e-Konkursy.info 23.07.19 08:52:10

SZUKAM....

|< << < 1856 1857 1858 1859 1860 18611862 1863 1864 1865 1866 > >> >|

rare85

Cytuj wiadomość#6570861 środa, 13 luty 2019, 09:44:10
Gdyby ktoś chciał skorzystać z linku polecającego na Booking (zwrot 50 zł) - https://www.booking.com/s/34_6/hare8513
0 0

kreatia

Cytuj wiadomość#6570862 środa, 13 luty 2019, 09:49:55
ivanotta sylwika76 zadzwoniłam do tej nieszczęsnej sieci i oczywiście w regulaminie jest punkt 2.11 mówiący:
"2.11. Po dezaktywacji Oferty nastąpi skrócenie Ważności Konta do 30 dni kalendarzowych" także dups

tmobile to żenada swoją drogą. non stop jakiś spam telefoniczny, smsowy i ważności konta nie dadzą emotka
joan 0

nswe69

Cytuj wiadomość#6570863 środa, 13 luty 2019, 09:49:57
superloser napisał(a):

Szukam na czym polega GWARANCJA, DOKłADNIE na konsole PS4 z protokołem przekazania nagrody?  

Co taki papierek daje? To nie paragon a pan z Centrum Sony poinformował, że oni tego nie uznają.  emotka

z telewizorem jak dzwoniłem do agencji, to poinformowali mnie, żeby najpierw kontaktować się z nimi, tj.agencją i oni zgłaszają ewentualnie...
obym nie musiał się przekonać, czy rzeczywiście tak jest.
0 0

martucha-jk

Cytuj wiadomość#6570866 środa, 13 luty 2019, 10:00:36
nswe69 napisał(a):

superloser napisał(a):

Szukam na czym polega GWARANCJA, DOKłADNIE na konsole PS4 z protokołem przekazania nagrody?  

Co taki papierek daje? To nie paragon a pan z Centrum Sony poinformował, że oni tego nie uznają.  emotka

z telewizorem jak dzwoniłem do agencji, to poinformowali mnie, żeby najpierw kontaktować się z nimi, tj.agencją i oni zgłaszają ewentualnie...
obym nie musiał się przekonać, czy rzeczywiście tak jest.

Ja w przypadku deskorolki elektrycznej najpierw kontaktowałam się z agencją, a potem z producentem i nie było problemu w uznaniu gwarancji na podstawie protokołu.
nswe69 0

anialistopad

Cytuj wiadomość#6570872 środa, 13 luty 2019, 10:24:30
Kamerki od avanti tez nie bylo problemu z gwarancja. Odsylalo sie do producenta,a oni wymieniali na nowe. Tylko wczesniej wysylalam im na @ skan  protokolu nagrody
0 0

gyrydymptum

Cytuj wiadomość#6570873 środa, 13 luty 2019, 10:29:12
Ja dzwoniłam w grudniu do sony odnośnie projektora z loterii świątecznej i powiedzieli, że protokół im wystarczy, że potrzebują jakiegokolwiek dokumentu z datą żeby było jasne od kiedy liczyć gwarancje.
0 0

nikusia88

Cytuj wiadomość#6570874 środa, 13 luty 2019, 10:34:12
superloser napisał(a):

Szukam na czym polega GWARANCJA, DOKłADNIE na konsole PS4 z protokołem przekazania nagrody?  

Co taki papierek daje? To nie paragon a pan z Centrum Sony poinformował, że oni tego nie uznają.  emotka

Kolejność jest taka, że zawsze w pierwszym ruchu zgłaszasz to do organizatora i oni Cię instruuują co dalej.
Ja miałam takie sytuacje:

- organizator kazał odesłać do niego "telefon" (nagroda) i oni w moim imieniu reklamowali produkt i potem mi odsyłali - taka rola pośrednika
- organizator wysłał mi skan faktury i na tej podstawie mogłam zareklamować produkt w sklepie
- organizator wskazał gdzie mam się udać do serwisu

Dlatego zawsze dziwi mnie fakt, że ludzie sprzedając nagrodę przekazują protokół nagrody, i tym samym pozbawiają i kupującego (kupujący nie może w naszym imieniu zadzwonić do organizatora) i siebie ( ze względu na brak dokumentu) podstawy gwarancji.

superloser

Cytuj wiadomość#6570878 środa, 13 luty 2019, 10:40:04
nikusia88 napisał(a):

superloser napisał(a):

Szukam na czym polega GWARANCJA, DOKłADNIE na konsole PS4 z protokołem przekazania nagrody?  

Co taki papierek daje? To nie paragon a pan z Centrum Sony poinformował, że oni tego nie uznają.  emotka

Kolejność jest taka, że zawsze w pierwszym ruchu zgłaszasz to do organizatora i oni Cię instruuują co dalej.
Ja miałam takie sytuacje:

- organizator kazał odesłać do niego "telefon" (nagroda) i oni w moim imieniu reklamowali produkt i potem mi odsyłali - taka rola pośrednika
- organizator wysłał mi skan faktury i na tej podstawie mogłam zareklamować produkt w sklepie
- organizator wskazał gdzie mam się udać do serwisu

Dlatego zawsze dziwi mnie fakt, że ludzie sprzedając nagrodę przekazują protokół nagrody, i tym samym pozbawiają i kupującego (kupujący nie może w naszym imieniu zadzwonić do organizatora) i siebie ( ze względu na brak dokumentu) podstawy gwarancji.

Dlatego pytam. Bo kolega chciał konsole odkupić, ale widać, że lepiej w sklepie kupić z paragonem.
Dzieki.
0 0

superloser

Cytuj wiadomość#6570880 środa, 13 luty 2019, 10:43:49
martucha-jk napisał(a):

nswe69 napisał(a):

superloser napisał(a):

Szukam na czym polega GWARANCJA, DOKłADNIE na konsole PS4 z protokołem przekazania nagrody?  

Co taki papierek daje? To nie paragon a pan z Centrum Sony poinformował, że oni tego nie uznają.  emotka

z telewizorem jak dzwoniłem do agencji, to poinformowali mnie, żeby najpierw kontaktować się z nimi, tj.agencją i oni zgłaszają ewentualnie...
obym nie musiał się przekonać, czy rzeczywiście tak jest.

Ja w przypadku deskorolki elektrycznej najpierw kontaktowałam się z agencją, a potem z producentem i nie było problemu w uznaniu gwarancji na podstawie protokołu.

Chodzi o odkupienie nagrody. Wtedy nowy właściciel nagrody nie jest w papierach agencji. I cos sie stanie to on odeśle PS4 do nich, a agencja później zwróci temu co wygrał, zgodnie z papierami??? Czy odeśle jemu?
0 0

superloser

Cytuj wiadomość#6570883 środa, 13 luty 2019, 10:49:53
gyrydymptum napisał(a):

Ja dzwoniłam w grudniu do sony odnośnie projektora z loterii świątecznej i powiedzieli, że protokół im wystarczy, że potrzebują jakiegokolwiek dokumentu z datą żeby było jasne od kiedy liczyć gwarancje.

I w tym problem. Dzwonić, szukać i coś udowadniać za 200zl taniej. A tak podejdziesz do sklepu z paragonem i wadliwym sprzętem. 
Inaczej jak to jest Twoja nagroda, a nie odkupiona konsola z papierkiem, który nie ma Twoich danych.

Dzieki  emotka
joan 0

nikusia88

Cytuj wiadomość#6570884 środa, 13 luty 2019, 10:51:18
superloser napisał(a):

martucha-jk napisał(a):

nswe69 napisał(a):

superloser napisał(a):

Szukam na czym polega GWARANCJA, DOKłADNIE na konsole PS4 z protokołem przekazania nagrody?  

Co taki papierek daje? To nie paragon a pan z Centrum Sony poinformował, że oni tego nie uznają.  emotka

z telewizorem jak dzwoniłem do agencji, to poinformowali mnie, żeby najpierw kontaktować się z nimi, tj.agencją i oni zgłaszają ewentualnie...
obym nie musiał się przekonać, czy rzeczywiście tak jest.

Ja w przypadku deskorolki elektrycznej najpierw kontaktowałam się z agencją, a potem z producentem i nie było problemu w uznaniu gwarancji na podstawie protokołu.

Chodzi o odkupienie nagrody. Wtedy nowy właściciel nagrody nie jest w papierach agencji. I cos sie stanie to on odeśle PS4 do nich, a agencja później zwróci temu co wygrał, zgodnie z papierami??? Czy odeśle jemu?

Podajesz adres na jaki mają odesłać. Z tym, że jeżeli zadzwoni i powie, że odkupił nagrodę to mogą nie uwzględnić takiej reklamacji.
Część producentów ma w regulaminach zapis, że gwarancja jest uwzględniana tylko pierwszemu nabywcy - (tak jest np. w przypadku produktów firmy Bose )

superloser

Cytuj wiadomość#6570886 środa, 13 luty 2019, 10:57:25
anialistopad napisał(a):

Kamerki od avanti tez nie bylo problemu z gwarancja. Odsylalo sie do producenta,a oni wymieniali na nowe. Tylko wczesniej wysylalam im na @ skan  protokolu nagrody

Ania ta kamerka to 40zl a konsola jakieś 1000zl z przesłaniem.
Głupio, że Agencjie kupują takie tagrody BEZ POJEDYŃCZYCH PARAGONÓW!!! 
IQ Marketing daje paragon na słoik za 20zl  i na nagrody po kilkaset złoty z Milko na droge. 
A  tu Agencja marnuje czas i papier na protokół i później czas na pośrednictwo w naprawie. A wystarczy zakupić nagrody na pojedyńcze paragony a nie zbiorcze faktury. 
0 0

assal

Cytuj wiadomość#6570891 środa, 13 luty 2019, 11:19:23
Reklamowałam już chyba z trzy razy wygrany produkt. Zawsze było trochę zamieszania z tym, bo serwis nie uznał samego protokołu od agencji.
Pisałam w każdym przypadku do agencji. Raz dostałam od nich skan faktury zbiorczej z wymazanymi kwotami  emotka , drugim razem przyjechał kurier i wziął uszkodzony sprzęt do agencji, a ci się zajęli resztą.
Trzeciego przypadku za dobrze nie pamiętam, bo ktoś się wtedy zajmował tym za mnie, bo mnie w domu dłużej nie było.
Jedynie reklamację bez problemu uznają te firmy, które po numerze seryjnym mają wszystko wpisane w system. A tak to bywa różnie z tym. Na kogo gdzie się trafi  emotka
0 0

renatak0

Cytuj wiadomość#6570895 środa, 13 luty 2019, 11:23:07
Czy czeka ktoś jeszcze na Ballantines'a?
0 0

superloser

Cytuj wiadomość#6570901 środa, 13 luty 2019, 11:29:16
assal napisał(a):

Reklamowałam już chyba z trzy razy wygrany produkt. Zawsze było trochę zamieszania z tym, bo serwis nie uznał samego protokołu od agencji.
Pisałam w każdym przypadku do agencji. Raz dostałam od nich skan faktury zbiorczej z wymazanymi kwotami  emotka , drugim razem przyjechał kurier i wziął uszkodzony sprzęt do agencji, a ci się zajęli resztą.
Trzeciego przypadku za dobrze nie pamiętam, bo ktoś się wtedy zajmował tym za mnie, bo mnie w domu dłużej nie było.
Jedynie reklamację bez problemu uznają te firmy, które po numerze seryjnym mają wszystko wpisane w system. A tak to bywa różnie z tym. Na kogo gdzie się trafi  emotka

Ale to byľy Twoje nagrody a nie odkupione. 
Dlatego odkupienie konsoli na odległość jest nie zbyt dobrym pomysłem, chyba ???
0 0

nikusia88

Cytuj wiadomość#6570908 środa, 13 luty 2019, 11:41:51
superloser napisał(a):

assal napisał(a):

Reklamowałam już chyba z trzy razy wygrany produkt. Zawsze było trochę zamieszania z tym, bo serwis nie uznał samego protokołu od agencji.
Pisałam w każdym przypadku do agencji. Raz dostałam od nich skan faktury zbiorczej z wymazanymi kwotami  emotka , drugim razem przyjechał kurier i wziął uszkodzony sprzęt do agencji, a ci się zajęli resztą.
Trzeciego przypadku za dobrze nie pamiętam, bo ktoś się wtedy zajmował tym za mnie, bo mnie w domu dłużej nie było.
Jedynie reklamację bez problemu uznają te firmy, które po numerze seryjnym mają wszystko wpisane w system. A tak to bywa różnie z tym. Na kogo gdzie się trafi  emotka

Ale to były Twoje nagrody a nie odkupione. 
Dlatego odkupienie konsoli na odległość jest nie zbyt dobrym pomysłem, chyba ???

Superloser chyba powinieneś się nad tym zastanowić w zaciszu swojego pokoju, bo jak mamy Ci doradzić w takiej sytuacji?
Jak ktoś sprzedaje "nagrodę" to najczęściej po niższej cenie właśnie dlatego, że nie jest to produkt ze sklepu. Więc albo płacisz mniej i bierzesz na siebie ryzyko związane z ewentualnym brakiem gwarancji, albo idź kupić w sklepie.

Z doświadczenia wiem, że sprzęt jak ma się zepsuć, to zepsuje się dzień po upływie gwarancji emotka  więc ja lubię odkupować nagrody bo mam dobry sprzęt w niższej cenie.
Jak chcesz kupić nagrodę za 1000 zł to licz się jeszcze z podatkiem jaki powinieneś zapłacić, więc może ta konsola wyjdzie Cię jednak taniej w sklepie?
0 0

asia575

Cytuj wiadomość#6570910 środa, 13 luty 2019, 11:44:12
Szukam dobrej duszyczki która podpowie mi w takim temacie.
Wygrałam piłkę z Nesquika i do dzisiaj nie otrzymałam nagrody.Pisałam @ w tej sprawie i co się okazało,że zgłosiłam paragon minutę wcześniej niż jest godzina na paragonie! 
Myślałam jak to mogło się stać i jedno co mi przychodzi do głowy to to,że mogła się nie przestawić godzina na kasie po zmianie czasu (zgłoszenie 30 października)
Czy jest taka opcja wogóle możliwa?
0 0

Reni

Cytuj wiadomość#6570911 środa, 13 luty 2019, 11:44:48
superloser napisał(a):

assal napisał(a):

Reklamowałam już chyba z trzy razy wygrany produkt. Zawsze było trochę zamieszania z tym, bo serwis nie uznał samego protokołu od agencji.
Pisałam w każdym przypadku do agencji. Raz dostałam od nich skan faktury zbiorczej z wymazanymi kwotami  emotka , drugim razem przyjechał kurier i wziął uszkodzony sprzęt do agencji, a ci się zajęli resztą.
Trzeciego przypadku za dobrze nie pamiętam, bo ktoś się wtedy zajmował tym za mnie, bo mnie w domu dłużej nie było.
Jedynie reklamację bez problemu uznają te firmy, które po numerze seryjnym mają wszystko wpisane w system. A tak to bywa różnie z tym. Na kogo gdzie się trafi  emotka

Ale to byľy Twoje nagrody a nie odkupione. 
Dlatego odkupienie konsoli na odległość jest nie zbyt dobrym pomysłem, chyba ???

Ja kiedyś sprzedałam ekspres do kawy z protokołem (na protokole było wyraźnie napisane, że ten dokument jest podstawą ewentualnej reklamacji), niestety ekspres nie został przyjęty przez serwis i kupujący skontaktował się ze mną. Zadzwoniłam w tej sprawie do agencji i oni poprosili mnie o dokładny adres serwisu. Agencja kontaktowała się w tej sprawie z serwisem a później ze mną, że już wszystko jest wyjaśnione i ekspres można zawieźć w to samo miejsce w ramach reklamacji.
No ale niestety co agencja to inne podejście  emotka
0 0

nikusia88

Cytuj wiadomość#6570918 środa, 13 luty 2019, 11:58:38
asia575 napisał(a):

Szukam dobrej duszyczki która podpowie mi w takim temacie.
Wygrałam piłkę z Nesquika i do dzisiaj nie otrzymałam nagrody.Pisałam @ w tej sprawie i co się okazało,że zgłosiłam paragon minutę wcześniej niż jest godzina na paragonie! 
Myślałam jak to mogło się stać i jedno co mi przychodzi do głowy to to,że mogła się nie przestawić godzina na kasie po zmianie czasu (zgłoszenie 30 października)
Czy jest taka opcja wogóle możliwa?

Jest możliwe, godzina w kasie fiskalnej nie zmienia się sama, tylko trzeba ją zmienić ręcznie i to nie jest proste, więc jeśli ktoś zapomniał to jest takie prawdopodobieństwo.
0 0

ivanotta

Cytuj wiadomość#6570936 środa, 13 luty 2019, 12:33:40
Szukam pomocy w sprawie virgin mobile. Czy jest jakas awaria z polaczeniami przychodzacymi? Od rana nikt nie moze sie do mnie dzwonic bo abonent jest poza zasiegiem a ja do wszystkich normalnie dzwonie. Blokuja mi polaczenia przychodzace.. czy ktos w virginie tez tak ma teraz emotka ?
0 0

|< << < 1856 1857 1858 1859 1860 18611862 1863 1864 1865 1866 > >> >|