Reklama na e-Konkursy.info

WC - rozmowy o wszystkim

agakaz2

Cytuj wiadomość#6654800 środa, 6 listopad 2019, 14:56:36
dostałam odpowiedź na reklamację zestaw Persil 
Dzień Dobry


zleciliśmy spakowanie po dwa zestawy. Sprawdzimy co się stało z jednym
zestawem, złożymy reklamacje a do Pani nadamy drugi zestaw nie czekając
na odpowiedź Poczty, która udziela wyjaśnień w terminie 30 dni.

Przepraszamy za zaistniałą sytuację

Pozdrawiamy

BOK

reniii

Cytuj wiadomość#6654818 środa, 6 listopad 2019, 15:40:21
ziolko napisał(a):

emotka  JAKIE - WEDŁUG WAS - SĄ NAJBARDZIEJ UCZCIWE SPOSOBY NA WYŁANIANIE LAUREATÓW?
Chodzi o konkursy internetowe.
emotka  

Jestem ciekawa, jakie macie odczucia, wrażenia i doświadczenia w tego typu konkursach.
Jak również ciekawi mnie, czy dowiem się coś nowego oprócz tego, co już wiem emotka  


ŚMIAŁO! DO KLAWIATUR!  emotka

Osobiście myślę, że najbardziej uczciwe są konkursy kreatywne z publikacją laureatów i ich odpowiedzi. Na drugim miejscu loterie, gdzie losuje agencja a nie te nieszczęsne bramki, bo tam niestety trudno jest, zwykłemu konkursowi, cokolwiek trafić, ale również z publikacją laureatów, a nie ściśle tajne jak np. u Smolara. Konkursy zdjęciowe po ostatnich konkursach, gdzie osoby poleciały po bandzie i plagiatowały nie swoje prace lub przerabiały w programach graficznych to jakaś żenada.

ziolko

Cytuj wiadomość#6654824 środa, 6 listopad 2019, 15:48:14
reniii - ok, rozumiem. 
Ale jakbyś widziała rozwiązywanie konkursów typowo internetowych? nie promocyjne, nie bramki.
Czyli wysyła się zdjęcie lub inne zgłoszenie pisane i jaki wybór najlepszy?
Wiadomo, lajki odpadają, bo wg mnie to najmniej uczciwy sposób wybierania zwycięzców. Chyba, że pula nagród jest podzielona pomiędzy lajki a wybór komisji.
0 0

reniii

Cytuj wiadomość#6654841 środa, 6 listopad 2019, 16:04:22
ziolko napisał(a):

reniii - ok, rozumiem. 
Ale jakbyś widziała rozwiązywanie konkursów typowo internetowych? nie promocyjne, nie bramki.
Czyli wysyła się zdjęcie lub inne zgłoszenie pisane i jaki wybór najlepszy?
Wiadomo, lajki odpadają, bo wg mnie to najmniej uczciwy sposób wybierania zwycięzców. Chyba, że pula nagród jest podzielona pomiędzy lajki a wybór komisji.

Lajki można zbierać nieuczciwie i jeśli się ma duuuuużo znajomych to mogą oni naparzyć ich mnóstwo. Laureatów powinna wybierać komisja i to uczciwie i zgodnie z regulaminem, ze wszystkich zgłoszonych prac i dopiero po zakończeniu konkursu a nie etapami, bo ludzie kopiują nagradzane pracę, chcąc się przypodobać jurorom i tworzą bardzo podobne albo prawie identyczne, do tych już nagrodzonych. 
0 0

reniii

Cytuj wiadomość#6654849 środa, 6 listopad 2019, 16:16:27
bruce napisał(a):

ziolko napisał(a):

emotka  JAKIE - WEDŁUG WAS - SĄ NAJBARDZIEJ UCZCIWE SPOSOBY NA WYŁANIANIE LAUREATÓW?
Chodzi o konkursy internetowe.
emotka  

Jestem ciekawa, jakie macie odczucia, wrażenia i doświadczenia w tego typu konkursach.
Jak również ciekawi mnie, czy dowiem się coś nowego oprócz tego, co już wiem emotka  


ŚMIAŁO! DO KLAWIATUR!  emotka

Tak mi się nasuwa - loteria, może nawet promocyjna (tylko bez przesady z ceną produktu emotka ) , ale pod warunkiem - że tylko jedno zgłoszenie na jedno gospodarstwo domowe przez cały czas trwania loterii. 
Kiedyś byłam za kreatywnymi, sama lubię bardzo pisać jakieś częstochowskie rymowanki, ale obawa o plagiaty, nawet - nieświadome - sprzed wielu lat: autoplagiaty - jest ogromna.  emotka

Tak, najlepiej tylko jedno zgłoszenie na gospodarstwo. Popieram. Ale wiem, że to nierealne bo jak się ma rodzinę dużą i do tego jeszcze rozwleczoną po całym kraju to zgłasza się w ich imieniu. A potem babcia albo pies zdziwieni są kiedy kurier kołacze co chwilę do drzwi z ogromną ilością wygranych przedmiotów o których to oni nawet nie słyszeli, że takowe istnieją. Sama czasem wyślę na koleżankę, która się dziwi potem na widok kuriera. Ale ja tak dla hobby to robię i nagrody są dla niej, bo u nich z kasą cienko jest, a nie żebym je potem zabierała, żeby było jasne.

pikawka

Cytuj wiadomość#6654943 środa, 6 listopad 2019, 22:04:25
Agencja INNOVA czy to jakaś nowa agencja? Nie spotkałam się z nią wcześniej (gram dobry rok dopiero) jest ok? Można u nich wygrać?  emotka emotka
0 0

pikawka

Cytuj wiadomość#6654945 środa, 6 listopad 2019, 22:09:52
Jeszcze jedno pytanko. 
Czy z Waszego doświadczenia jeśli jest odp. bez ograniczenia ilości znakow warto pisać dłuższe wypowiedzi? Czy z przyzwyczajenia piszecie 160 i nie ma to znaczenia bo też wygrywacie?
0 0

bonawentura23

Cytuj wiadomość#6655027 czwartek, 7 listopad 2019, 11:17:50
Czy ktoś z Was wygrał główną z 4move (trening z mistrzem olimpijskim)?
Jest ktoś może z okolic Wrocławia i się wybiera?
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#6655097 czwartek, 7 listopad 2019, 13:33:29
pikawka napisał(a):

Jeszcze jedno pytanko. 
Czy z Waszego doświadczenia jeśli jest odp. bez ograniczenia ilości znakow warto pisać dłuższe wypowiedzi? Czy z przyzwyczajenia piszecie 160 i nie ma to znaczenia bo też wygrywacie?

To zależy, jak mi podejdzie temat.
Pisałam dłuższe i krótsze.. ale jakoś ostatnio mam chyba jakiegoś bana na wygrywanie, bo totalnie NIC nie wpada. 
0 0

patyk

Cytuj wiadomość#6655108 czwartek, 7 listopad 2019, 13:50:29
Jak widzę że konkurs bez ograniczenia znaków to od razu mnie odrzuca... Wiadomo że zaraz jakieś elaboraty ludzie beda pisać. Uważam że 1000 znaków to jest tak Max ile powinno być w konkursach. A już najbardziej mnie wpienia jak jest powiedziane zeby opisać krótko a wygrywa elaborat emotka

edzia21

Cytuj wiadomość#6655119 czwartek, 7 listopad 2019, 14:19:10
pikawka napisał(a):

Agencja INNOVA czy to jakaś nowa agencja? Nie spotkałam się z nią wcześniej (gram dobry rok dopiero) jest ok? Można u nich wygrać?  emotka emotka

Stara agencja. Mozna.
0 0

margobb

Cytuj wiadomość#6655330 czwartek, 7 listopad 2019, 22:49:46
Czy komuś udało się odzyskać kasę za zarezerwacje niezgodna ze stanem faktycznym od bookingu? Zarezerwowalam hotel w Atenach, pokój rodzinny, 25m2, łóżko podwójne plus pojedyncze, a dostałam klite dla 1osoby z jednym łóżkiem. Zdjęcia na bookingu wskazują, że dali mi pokój dwuosobowy(o wiele tańszy niż też, który oplacilam). Personel twierdził, że na bookingu jest błąd w opisie I że kolację mi mogą dac w gratisie emotka  nie można było dojść z nimi do porozumienia. Musieliśmy szukać nowego miejsca. Jest szansa na odzyskanie opłaty za rezerwację? Napisałam już wiadomość do bookingu, pewnie będą robić problem. Może jest jakaś inna droga? Z góry dziękuję emotka
bruce 0

nelunia

Cytuj wiadomość#6655615 sobota, 9 listopad 2019, 08:17:00
Ciekawe czy w tym roku Heineken zrobi konkurs typu "Podaruj najlepszy prezent"? W ostatnich latach zaczynał się po 15 listopada emotka

nataszka

Cytuj wiadomość#6655621 sobota, 9 listopad 2019, 08:36:46
Jakie żelazko polecacie kupić do 350zł ?
0 0

pikawka

Cytuj wiadomość#6655874 niedziela, 10 listopad 2019, 16:42:50
Kod in post z loterii. Chce wykorzystać. Rozumiem, że przy wysyłaniu paczki w paczkomacie gdzieś po drodze muszę to wpisać? 
0 0

nswe69

Cytuj wiadomość#6655875 niedziela, 10 listopad 2019, 16:49:22
pikawka napisał(a):

Kod in post z loterii. Chce wykorzystać. Rozumiem, że przy wysyłaniu paczki w paczkomacie gdzieś po drodze muszę to wpisać? 

https://inpost.pl/SzybkieNadania/
0 koper

nswe69

Cytuj wiadomość#6655876 niedziela, 10 listopad 2019, 16:53:07
margobb napisał(a):

Czy komuś udało się odzyskać kasę za zarezerwacje niezgodna ze stanem faktycznym od bookingu? Zarezerwowalam hotel w Atenach, pokój rodzinny, 25m2, łóżko podwójne plus pojedyncze, a dostałam klite dla 1osoby z jednym łóżkiem. Zdjęcia na bookingu wskazują, że dali mi pokój dwuosobowy(o wiele tańszy niż też, który oplacilam). Personel twierdził, że na bookingu jest błąd w opisie I że kolację mi mogą dac w gratisie emotka  nie można było dojść z nimi do porozumienia. Musieliśmy szukać nowego miejsca. Jest szansa na odzyskanie opłaty za rezerwację? Napisałam już wiadomość do bookingu, pewnie będą robić problem. Może jest jakaś inna droga? Z góry dziękuję emotka

tak. piszesz do bookingu,przy okazji warto zadzwonić na polską infolinię, opisujesz, że nie było dostępnego "Twojego" pokoju itd, pokrywają Ci różnicę w cenie + dodatkowo poniesione koszty typu dojazd do innej lokalizacji.

do 25e z miejsca konsultant może, powyżej uzgadniają z przełożonymi, ale w takim przypadku powinno być bez problemu. 
oczywiście musisz mieć rachunki/faktury
0 0

edi999a

Cytuj wiadomość#6655884 niedziela, 10 listopad 2019, 18:08:52
nataszka napisał(a):

Jakie żelazko polecacie kupić do 350zł ?

Ja polecam stację  parową 
0 0

margobb

Cytuj wiadomość#6655888 niedziela, 10 listopad 2019, 18:19:02
nswe69 napisał(a):

margobb napisał(a):

Czy komuś udało się odzyskać kasę za zarezerwacje niezgodna ze stanem faktycznym od bookingu? Zarezerwowalam hotel w Atenach, pokój rodzinny, 25m2, łóżko podwójne plus pojedyncze, a dostałam klite dla 1osoby z jednym łóżkiem. Zdjęcia na bookingu wskazują, że dali mi pokój dwuosobowy(o wiele tańszy niż też, który oplacilam). Personel twierdził, że na bookingu jest błąd w opisie I że kolację mi mogą dac w gratisie emotka  nie można było dojść z nimi do porozumienia. Musieliśmy szukać nowego miejsca. Jest szansa na odzyskanie opłaty za rezerwację? Napisałam już wiadomość do bookingu, pewnie będą robić problem. Może jest jakaś inna droga? Z góry dziękuję emotka

tak. piszesz do bookingu,przy okazji warto zadzwonić na polską infolinię, opisujesz, że nie było dostępnego "Twojego" pokoju itd, pokrywają Ci różnicę w cenie + dodatkowo poniesione koszty typu dojazd do innej lokalizacji.

do 25e z miejsca konsultant może, powyżej uzgadniają z przełożonymi, ale w takim przypadku powinno być bez problemu. 
oczywiście musisz mieć rachunki/faktury

Dziękuję emotka  pieniądze już na koncie. 
bruce 0

nswe69

Cytuj wiadomość#6655904 niedziela, 10 listopad 2019, 19:29:03
margobb napisał(a):

nswe69 napisał(a):

margobb napisał(a):

Czy komuś udało się odzyskać kasę za zarezerwacje niezgodna ze stanem faktycznym od bookingu? Zarezerwowalam hotel w Atenach, pokój rodzinny, 25m2, łóżko podwójne plus pojedyncze, a dostałam klite dla 1osoby z jednym łóżkiem. Zdjęcia na bookingu wskazują, że dali mi pokój dwuosobowy(o wiele tańszy niż też, który oplacilam). Personel twierdził, że na bookingu jest błąd w opisie I że kolację mi mogą dac w gratisie emotka  nie można było dojść z nimi do porozumienia. Musieliśmy szukać nowego miejsca. Jest szansa na odzyskanie opłaty za rezerwację? Napisałam już wiadomość do bookingu, pewnie będą robić problem. Może jest jakaś inna droga? Z góry dziękuję emotka

tak. piszesz do bookingu,przy okazji warto zadzwonić na polską infolinię, opisujesz, że nie było dostępnego "Twojego" pokoju itd, pokrywają Ci różnicę w cenie + dodatkowo poniesione koszty typu dojazd do innej lokalizacji.

do 25e z miejsca konsultant może, powyżej uzgadniają z przełożonymi, ale w takim przypadku powinno być bez problemu. 
oczywiście musisz mieć rachunki/faktury

Dziękuję emotka  pieniądze już na koncie. 

tyle że pewnie tylko opłata za rezerwację ? a możesz dostać jeszcze ew.różnicę cenową, bo pewnie na szybko drożej wyszło...
0 0