Reklama na e-Konkursy.info

Wielkie testowanie

|< << < 5 6 7 8 9 10 1112 13 14 15 >

joan

Cytuj wiadomość#6257506 środa, 21 września 2016, 11:23:44
malutka456 napisał(a):

joan napisał(a):

katrin1 napisał(a):

ile kosztują u was te fairy 18 sztuk? U mnie jakieś większe, promocyjne opakowania są, nie ma na paragonie ilości sztuk, czy jest określona maksymalna kwota zwrotu?


Nie pamiętam, ale na pewno są w innej cenie, niż 20 szt.; na te 20 szt. jest promocja: 17,99 zł.


Dziś płaciłam 25,29 - za 18 sztuk, mam nadzieję, że obejmuje je zwrot  emotka  nigdzie nie było opakowań po 20 sztuk ;/


Bo jest promocja cenowa, więc mugole nieświadomi Wielkiego testowania wykupili nam te Fairy 20 szt. emotka U mnie w markecie było aż jedno opakowanie, w dodatku akurat market w remoncie i tak to Fairy poukładali, że bez szczudeł ani rusz emotka
0 0

viviean

Cytuj wiadomość#6257507 środa, 21 września 2016, 11:24:16
malutka456 napisał(a):

joan napisał(a):

katrin1 napisał(a):

ile kosztują u was te fairy 18 sztuk? U mnie jakieś większe, promocyjne opakowania są, nie ma na paragonie ilości sztuk, czy jest określona maksymalna kwota zwrotu?


Nie pamiętam, ale na pewno są w innej cenie, niż 20 szt.; na te 20 szt. jest promocja: 17,99 zł.

Dziś płaciłam 25,29 - za 18 sztuk, mam nadzieję, że obejmuje je zwrot  emotka  nigdzie nie było opakowań po 20 sztuk ;/

0 0

iceflower

Cytuj wiadomość#6257529 środa, 21 września 2016, 11:57:53
Just222 napisał(a):

ilonaaa93 napisał(a):

Cały czas informują o tym zwrocie, czy jak? Ktoś jeszcze nie dostał smsa, pomimo wysłania maila rano?

Tak, ja też nie dostałam smsa. 

U  mnie smsa brak, natomiast u mojej mamy, która wysyłała zgłoszenie po mnie (niby po wyczerpaniu puli) sms o zwrocie dotarł wczoraj koło 14. Chaotyczna ta akcja emotka
0 0

harnas

Cytuj wiadomość#6257530 środa, 21 września 2016, 12:01:41
iceflower napisał(a):

Just222 napisał(a):

ilonaaa93 napisał(a):

Cały czas informują o tym zwrocie, czy jak? Ktoś jeszcze nie dostał smsa, pomimo wysłania maila rano?

Tak, ja też nie dostałam smsa. 

U  mnie smsa brak, natomiast u mojej mamy, która wysyłała zgłoszenie po mnie (niby po wyczerpaniu puli) sms o zwrocie dotarł wczoraj koło 14. Chaotyczna ta akcja emotka

Nie uwzględniają zgłoszeń zbyt wczesnych/uniemożliwiających przetestowanie produktu? Albo załącznik miałaś nieregulaminowy powyżej 2MB
0 0

estrelitta

Cytuj wiadomość#6257532 środa, 21 września 2016, 12:05:27
Gdzie pojawia się informacja, jeżeli pula pieniędzy na zwroty juz się wyczerpie?
0 0

joan

Cytuj wiadomość#6257534 środa, 21 września 2016, 12:10:32
iceflower napisał(a):

U  mnie smsa brak, natomiast u mojej mamy, która wysyłała zgłoszenie po mnie (niby po wyczerpaniu puli) sms o zwrocie dotarł wczoraj koło 14. Chaotyczna ta akcja emotka


Dziwne. A nie było czasem tak, że np. posłałaś zbyt krótką recenzję? Regulamin mówi, ile recenzja ma mieć słów.
0 0

benasia

Cytuj wiadomość#6257539 środa, 21 września 2016, 12:15:15
wg pula się przesunęła jak ktoś kupił np dwa tej samej marki produkty, albo w gospodarstwie więcej niż dwa produkty.
0 0

iceflower

Cytuj wiadomość#6257593 środa, 21 września 2016, 12:59:46
harnas napisał(a):

iceflower napisał(a):

Just222 napisał(a):

ilonaaa93 napisał(a):

Cały czas informują o tym zwrocie, czy jak? Ktoś jeszcze nie dostał smsa, pomimo wysłania maila rano?

Tak, ja też nie dostałam smsa. 

U  mnie smsa brak, natomiast u mojej mamy, która wysyłała zgłoszenie po mnie (niby po wyczerpaniu puli) sms o zwrocie dotarł wczoraj koło 14. Chaotyczna ta akcja emotka

Nie uwzględniają zgłoszeń zbyt wczesnych/uniemożliwiających przetestowanie produktu? Albo załącznik miałaś nieregulaminowy powyżej 2MB

Nic takiego. Zgłoszenie z godziny 16-tej, załączniki w porządku, pełna nazwa produktu na paragonie, recenzja z wymaganą ilością słów.
0 0

Just222

Cytuj wiadomość#6257598 środa, 21 września 2016, 13:03:43
iceflower napisał(a):

harnas napisał(a):

iceflower napisał(a):

Just222 napisał(a):

ilonaaa93 napisał(a):

Cały czas informują o tym zwrocie, czy jak? Ktoś jeszcze nie dostał smsa, pomimo wysłania maila rano?

Tak, ja też nie dostałam smsa. 

U  mnie smsa brak, natomiast u mojej mamy, która wysyłała zgłoszenie po mnie (niby po wyczerpaniu puli) sms o zwrocie dotarł wczoraj koło 14. Chaotyczna ta akcja emotka

Nie uwzględniają zgłoszeń zbyt wczesnych/uniemożliwiających przetestowanie produktu? Albo załącznik miałaś nieregulaminowy powyżej 2MB

Nic takiego. Zgłoszenie z godziny 16-tej, załączniki w porządku, pełna nazwa produktu na paragonie, recenzja z wymaganą ilością słów.

U mnie też wszystko ok, wysłane przed 15. Napisałam do nich maila z prośbą o sprawdzenie. Ciekawe co odpisza...
0 0

Ashedalka

Cytuj wiadomość#6257664 środa, 21 września 2016, 14:04:32
czy jeśli kupilam 2 produkty to moge w jednym emailu wyslac 2 skany paragonu i 2 skany formularza?
0 0

karkocka

Cytuj wiadomość#6257699 środa, 21 września 2016, 14:28:34
Ashedalka napisał(a):

czy jeśli kupilam 2 produkty to moge w jednym emailu wyslac 2 skany paragonu i 2 skany formularza?

ja tak zrobiłam w pierwszej turze i dostałam potwierdzenie o dwóch zwrotach
0 0

Ashedalka

Cytuj wiadomość#6257702 środa, 21 września 2016, 14:30:33
karkocka napisał(a):

Ashedalka napisał(a):

czy jeśli kupilam 2 produkty to moge w jednym emailu wyslac 2 skany paragonu i 2 skany formularza?

ja tak zrobiłam w pierwszej turze i dostałam potwierdzenie o dwóch zwrotach

Dzięki właśnie tak wysłałam teraz emotka
0 0

toka

Cytuj wiadomość#6257828 środa, 21 września 2016, 16:32:11
andii napisał(a):

czy przychodzi Wam jakieś potwierdzenie jak wysyłacie @ na testowanie???? 

nie
andii 0

magchem

Cytuj wiadomość#6257838 środa, 21 września 2016, 16:40:29
a co jeśli wpisałam numer transakcji? tak mi pan w obsłudze klienta powiedział ze to ten numer anie ten obok daty emotka :/
0 0

Ashedalka

Cytuj wiadomość#6257867 środa, 21 września 2016, 17:32:00
magchem napisał(a):

a co jeśli wpisałam numer transakcji? tak mi pan w obsłudze klienta powiedział ze to ten numer anie ten obok daty emotka emotka

a to który numer trzeba było wpisać?
0 0

trampek,

Cytuj wiadomość#6260766 wtorek, 27 września 2016, 20:46:14
podbijam bo jutro chce wyslac ktory nr wpisujemy???
0 0

madzia1-s

Cytuj wiadomość#6260771 wtorek, 27 września 2016, 20:51:46
trampek, napisał(a):

podbijam bo jutro chce wyslac ktory nr wpisujemy???

Wg mnie ten na górze po prawej stronie
0 0

izak1000

Cytuj wiadomość#6260775 wtorek, 27 września 2016, 20:56:11
madzia1-s napisał(a):

trampek, napisał(a):

podbijam bo jutro chce wyslac ktory nr wpisujemy???

Wg mnie ten na górze po prawej stronie

Ja wpisywałam właśnie ten górny prawy i  sms o  zwrocie  otrzymałam..
0 0

trampek,

Cytuj wiadomość#6260806 wtorek, 27 września 2016, 21:46:55
izak1000 napisał(a):

madzia1-s napisał(a):

trampek, napisał(a):

podbijam bo jutro chce wyslac ktory nr wpisujemy???

Wg mnie ten na górze po prawej stronie

Ja wpisywałam właśnie ten górny prawy i  sms o  zwrocie  otrzymałam..

dziękuję emotka
0 0

visserarthur

Cytuj wiadomość#6260840 wtorek, 27 września 2016, 23:23:21
Były już jakieś zwroty?
0 0
|< << < 5 6 7 8 9 10 1112 13 14 15 >