Reklama na e-Konkursy.info

Wkurza mnie...

wilhelmzdobywca

Cytuj wiadomość#6595556 sobota, 4 maj 2019, 12:28:34
Jak nie wygrywam w loteriach, tak właśnie trafiła mi się butelka termiczna z visy, na której mi zależało. Po ochłonięciu okazało się, że do tej transakcji nie mam potwierdzenia płatności, wygenerowałam więc sobie wyciąg z banku (wykłócałam się z bardzo niekumatym kasjerem o każde potwierdzenie z kilku kolejnych transakcji, za każdym razem miął je i wyrzucał do kosza, po czym na moją prośbę wyciągał z łaską kupon na colę/loda i musiałam tłumaczyć, że nie o to mi chodzi, więc w końcu dałam spokój, wiedząc, że potwierdzenie z banku też się liczy...). Czytam regulamin dokładniej, no i d**a. Wyciąg musi być wygenerowany przed zgłoszeniem emotka Myślałam, że wystarczy, że płatność nastąpiła przed zgłoszeniem, co widać na wyciągu...
0 0

dwaburekoty

Cytuj wiadomość#6595560 sobota, 4 maj 2019, 13:08:01
wilhelmzdobywca napisał(a):

Jak nie wygrywam w loteriach, tak właśnie trafiła mi się butelka termiczna z visy, na której mi zależało. Po ochłonięciu okazało się, że do tej transakcji nie mam potwierdzenia płatności, wygenerowałam więc sobie wyciąg z banku (wykłócałam się z bardzo niekumatym kasjerem o każde potwierdzenie z kilku kolejnych transakcji, za każdym razem miął je i wyrzucał do kosza, po czym na moją prośbę wyciągał z łaską kupon na colę/loda i musiałam tłumaczyć, że nie o to mi chodzi, więc w końcu dałam spokój, wiedząc, że potwierdzenie z banku też się liczy...). Czytam regulamin dokładniej, no i d**a. Wyciąg musi być wygenerowany przed zgłoszeniem emotka Myślałam, że wystarczy, że płatność nastąpiła przed zgłoszeniem, co widać na wyciągu...


serio??? ale to bez sensu.... no moja piłka też poszła....

alan84

Cytuj wiadomość#6595595 sobota, 4 maj 2019, 16:10:51
dwaburekoty napisał(a):

wilhelmzdobywca napisał(a):

Jak nie wygrywam w loteriach, tak właśnie trafiła mi się butelka termiczna z visy, na której mi zależało. Po ochłonięciu okazało się, że do tej transakcji nie mam potwierdzenia płatności, wygenerowałam więc sobie wyciąg z banku (wykłócałam się z bardzo niekumatym kasjerem o każde potwierdzenie z kilku kolejnych transakcji, za każdym razem miął je i wyrzucał do kosza, po czym na moją prośbę wyciągał z łaską kupon na colę/loda i musiałam tłumaczyć, że nie o to mi chodzi, więc w końcu dałam spokój, wiedząc, że potwierdzenie z banku też się liczy...). Czytam regulamin dokładniej, no i d**a. Wyciąg musi być wygenerowany przed zgłoszeniem emotka Myślałam, że wystarczy, że płatność nastąpiła przed zgłoszeniem, co widać na wyciągu...


serio??? ale to bez sensu.... no moja piłka też poszła....



3) data wystawienia lub wygenerowania Wyciągu z Bankowości Elektronicznej przypada w
Okresie Promocyjnym, ale przed datą wysłaniem wylosowanego Zgłoszenia i nie wcześniej
niż 10 kwietnia 2019 r. o godzinie 00:00:00,

0 0

wilhelmzdobywca

Cytuj wiadomość#6595600 sobota, 4 maj 2019, 16:48:03
[quote=

alan84] 3) data wystawienia lub wygenerowania Wyciągu z Bankowości Elektronicznej przypada w
Okresie Promocyjnym, ale przed datą wysłaniem wylosowanego Zgłoszenia i nie wcześniej
niż 10 kwietnia 2019 r. o godzinie 00:00:00,

No właśnie emotka Nawet bym na to nie wpadła... Wiedziałam, kiedy była robiona transakcja i w sumie nie skojarzyłam, że na każdym wyciągu rzeczywiście JEST data wygenerowania i będzie musiała być wcześniejsza... emotka
0 0

lb

Cytuj wiadomość#6595710 niedziela, 5 maj 2019, 12:16:59
mam kody do Empiku a gdy chcę coś kupić i wpisuję kod wyświetla się informacja, że kody rabatowe dotyczą tylko produktów sprzedawanych i dostarczanych przez Empik.
0 0

wilhelmzdobywca

Cytuj wiadomość#6595747 niedziela, 5 maj 2019, 16:09:10
Ha ha i wkurzę się jeszcze raz na visę, bo akurat skoczyłam po jedną rzecz do żabki, standardowo nie dostałam potwierdzenia "bo komu to potrzebne" i wychodzi na to, że muszę czekać z loterią do jutra albo i wtorku, aż bank litościwie rozliczy transakcję i będę mogła pobrać wyciąg emotka Tym samym oszukują, że do loterii liczą się wszystkie zgłoszenia dokonane w "okresie promocyjnym", bo ktoś, kto kupi coś ostatniego dnia po 17:00 i nie weźmie papierowego świstka, nie będzie mógł zgłosić zakupu do loterii emotka
0 0

maa

Cytuj wiadomość#6595748 niedziela, 5 maj 2019, 16:13:11
Wkurza mnie że moje dzieci znow dopadł jakiś rotawirus
0 0

zaczytana-pola

Cytuj wiadomość#6595749 niedziela, 5 maj 2019, 16:13:14
wilhelmzdobywca napisał(a):

Ha ha i wkurzę się jeszcze raz na visę, bo akurat skoczyłam po jedną rzecz do żabki, standardowo nie dostałam potwierdzenia "bo komu to potrzebne" i wychodzi na to, że muszę czekać z loterią do jutra albo i wtorku, aż bank litościwie rozliczy transakcję i będę mogła pobrać wyciąg emotka Tym samym oszukują, że do loterii liczą się wszystkie zgłoszenia dokonane w "okresie promocyjnym", bo ktoś, kto kupi coś ostatniego dnia po 17:00 i nie weźmie papierowego świstka, nie będzie mógł zgłosić zakupu do loterii emotka

A propos tego... wkurza mnie, że w sklepach kasjerzy sami z siebie nie dają potwierdzenia transakcji. Ale też to ciągłe: " Potwierdzenie drukować?" emotka

wilhelmzdobywca

Cytuj wiadomość#6595751 niedziela, 5 maj 2019, 16:16:37
zaczytana-pola napisał(a):

A propos tego... wkurza mnie, że w sklepach kasjerzy sami z siebie nie dają potwierdzenia transakcji. Ale też to ciągłe: " Potwierdzenie drukować?"

Akurat zazwyczaj mi niepotrzebne i cieszę się, że nie dają więcej niepotrzebnego papieru, ale tym razem mam wyjątkowo pecha, bo nawet proszę o potwierdzenie, ale nie dają, bo nie. Dziś np. usłyszałam, że już za późno, bo terminal zdążył przetworzyć transakcję, a to trzeba powiedzieć na początku... Strasznie pod górkę mam z visą emotka
0 0

psotka

Cytuj wiadomość#6595752 niedziela, 5 maj 2019, 16:19:00
wilhelmzdobywca napisał(a):

zaczytana-pola napisał(a):

A propos tego... wkurza mnie, że w sklepach kasjerzy sami z siebie nie dają potwierdzenia transakcji. Ale też to ciągłe: " Potwierdzenie drukować?"

Akurat zazwyczaj mi niepotrzebne i cieszę się, że nie dają więcej niepotrzebnego papieru, ale tym razem mam wyjątkowo pecha, bo nawet proszę o potwierdzenie, ale nie dają, bo nie. Dziś np. usłyszałam, że już za późno, bo terminal zdążył przetworzyć transakcję, a to trzeba powiedzieć na początku... Strasznie pod górkę mam z visą emotka

A ten konkurs visa się przypadkiem nie skończył?
0 0

wilhelmzdobywca

Cytuj wiadomość#6595755 niedziela, 5 maj 2019, 16:22:34
psotka napisał(a):

wilhelmzdobywca napisał(a):

zaczytana-pola napisał(a):

A propos tego... wkurza mnie, że w sklepach kasjerzy sami z siebie nie dają potwierdzenia transakcji. Ale też to ciągłe: " Potwierdzenie drukować?"

Akurat zazwyczaj mi niepotrzebne i cieszę się, że nie dają więcej niepotrzebnego papieru, ale tym razem mam wyjątkowo pecha, bo nawet proszę o potwierdzenie, ale nie dają, bo nie. Dziś np. usłyszałam, że już za późno, bo terminal zdążył przetworzyć transakcję, a to trzeba powiedzieć na początku... Strasznie pod górkę mam z visą emotka

A ten konkurs visa się przypadkiem nie skończył?

Już końcówka, chyba do 7.05.
psotka 0

psotka

Cytuj wiadomość#6595757 niedziela, 5 maj 2019, 16:30:14
wilhelmzdobywca napisał(a):

psotka napisał(a):

wilhelmzdobywca napisał(a):

zaczytana-pola napisał(a):

A propos tego... wkurza mnie, że w sklepach kasjerzy sami z siebie nie dają potwierdzenia transakcji. Ale też to ciągłe: " Potwierdzenie drukować?"

Akurat zazwyczaj mi niepotrzebne i cieszę się, że nie dają więcej niepotrzebnego papieru, ale tym razem mam wyjątkowo pecha, bo nawet proszę o potwierdzenie, ale nie dają, bo nie. Dziś np. usłyszałam, że już za późno, bo terminal zdążył przetworzyć transakcję, a to trzeba powiedzieć na początku... Strasznie pod górkę mam z visą emotka

A ten konkurs visa się przypadkiem nie skończył?

Już końcówka, chyba do 7.05.

Racja. Właśnie wróciłam z zabki z batonem. Myślalam że konkurs się skończył.
0 0

atanerka

Cytuj wiadomość#6595760 niedziela, 5 maj 2019, 16:42:52
wilhelmzdobywca napisał(a):

zaczytana-pola napisał(a):

A propos tego... wkurza mnie, że w sklepach kasjerzy sami z siebie nie dają potwierdzenia transakcji. Ale też to ciągłe: " Potwierdzenie drukować?"

Akurat zazwyczaj mi niepotrzebne i cieszę się, że nie dają więcej niepotrzebnego papieru, ale tym razem mam wyjątkowo pecha, bo nawet proszę o potwierdzenie, ale nie dają, bo nie. Dziś np. usłyszałam, że już za późno, bo terminal zdążył przetworzyć transakcję, a to trzeba powiedzieć na początku... Strasznie pod górkę mam z visą emotka

U mnie w Żabkach to nawet nie pytają się czy drukować.. Z około 8 Żabek zostały 4, a w każdej z nich obsługa woła o pomstę do  nieba... ja wiem, że ciężkie czasy, ciężko o dobrego pracownika, ale ostatnio ludzie tam pracujący to po prostu robią tam z musu jak nic. Ani dzień dobry, ani dziękuje, ani całuj w ****! Jestem lekko po 30-stce , a moje poglądy są może starej daty, ale ludzie: Trochę kultury i szacunku do drugiego człowieka! Nie mówię, że klient to nasz Pan i nie oczekuję fanfar i kłaniania się, tylko SZACUNKU!
Wchodzę do Żabki, sama pierwsza mówię :dzień dobry! Nic. cisza. Dwie panie sprzedawczynie przy 2 kasach, dyskusje prowadzą w najlepsze, jakieś smiechy, chichy... Bez ani me, ani be bierze produkty wyłożone przeze mnie na ladę, kasuje. "8,75"- jedyne skierowane słowo do mnie. Mówię, że poproszę kartą ( loteria Visa). Dostaję paragon. Czekam jak to ciele na malowane wrota, druga Pani już uśmiech pod nosem...Wydrukowało się potwierdzenie, Pani myk bierze dla siebie na bok. Kolejne 5 sekund drukuje się potwierdzenie do loterii Visa i bon na colę...Pani myk dla siebie na bok. HALO! Ja tam stoję!
Na moje zwrócenie uwagi, że poproszę o wydruk transakcji dopiero je dostaję. Oczywiście o kupon na cole też się muszę prosić...
W pozostałych 2 Żabkach to nawet kupon i potwierdzenia się nie drukowały (być może jeśli nie drukuje pracownik potwierdzenia transakcji to i kupon na Colę się nie drukuje. Nie wiem, nie pytałam, już nie miałam nerwów i siły na dyskusję)
Dziękuje loterii Visa, dziękuje Żabkom, dla wygrania woreczka i piłki nie skorzystam emotka

p.s. Dla porównania: Belgia, kasa jednego ze sklepów Aldi/Lidl/jakikolwiek: Słyszę Dzień dobry od pracownika podchodząc do kasy! Podaje pieniadze, a on mówi: dziękuje!( shit! za fakt zapłacenia). Płacę, dziękuję. Słyszę: Proszę. A następnie : Miłego dnia/Miłego wieczoru/Miłego weekendu!
Czy naprawdę w Polsce tak się nie da? Czy w Polsce za mało zarabiają na tym stanowisku? Jeśli tak to Europa czeka! ooo przepraszam! Nie wiem czy z takim podejściem do pracy i ludzi, długo tam popracują! emotka

Niebieska_Laguna

Cytuj wiadomość#6595764 niedziela, 5 maj 2019, 17:02:49
atanerka napisał(a):

wilhelmzdobywca napisał(a):

zaczytana-pola napisał(a):

A propos tego... wkurza mnie, że w sklepach kasjerzy sami z siebie nie dają potwierdzenia transakcji. Ale też to ciągłe: " Potwierdzenie drukować?"

Akurat zazwyczaj mi niepotrzebne i cieszę się, że nie dają więcej niepotrzebnego papieru, ale tym razem mam wyjątkowo pecha, bo nawet proszę o potwierdzenie, ale nie dają, bo nie. Dziś np. usłyszałam, że już za późno, bo terminal zdążył przetworzyć transakcję, a to trzeba powiedzieć na początku... Strasznie pod górkę mam z visą emotka

U mnie w Żabkach to nawet nie pytają się czy drukować.. Z około 8 Żabek zostały 4, a w każdej z nich obsługa woła o pomstę do  nieba... ja wiem, że ciężkie czasy, ciężko o dobrego pracownika, ale ostatnio ludzie tam pracujący to po prostu robią tam z musu jak nic. Ani dzień dobry, ani dziękuje, ani całuj w ****! Jestem lekko po 30-stce , a moje poglądy są może starej daty, ale ludzie: Trochę kultury i szacunku do drugiego człowieka! Nie mówię, że klient to nasz Pan i nie oczekuję fanfar i kłaniania się, tylko SZACUNKU!
Wchodzę do Żabki, sama pierwsza mówię :dzień dobry! Nic. cisza. Dwie panie sprzedawczynie przy 2 kasach, dyskusje prowadzą w najlepsze, jakieś smiechy, chichy... Bez ani me, ani be bierze produkty wyłożone przeze mnie na ladę, kasuje. "8,75"- jedyne skierowane słowo do mnie. Mówię, że poproszę kartą ( loteria Visa). Dostaję paragon. Czekam jak to ciele na malowane wrota, druga Pani już uśmiech pod nosem...Wydrukowało się potwierdzenie, Pani myk bierze dla siebie na bok. Kolejne 5 sekund drukuje się potwierdzenie do loterii Visa i bon na colę...Pani myk dla siebie na bok. HALO! Ja tam stoję!
Na moje zwrócenie uwagi, że poproszę o wydruk transakcji dopiero je dostaję. Oczywiście o kupon na cole też się muszę prosić...
W pozostałych 2 Żabkach to nawet kupon i potwierdzenia się nie drukowały (być może jeśli nie drukuje pracownik potwierdzenia transakcji to i kupon na Colę się nie drukuje. Nie wiem, nie pytałam, już nie miałam nerwów i siły na dyskusję)
Dziękuje loterii Visa, dziękuje Żabkom, dla wygrania woreczka i piłki nie skorzystam emotka

p.s. Dla porównania: Belgia, kasa jednego ze sklepów Aldi/Lidl/jakikolwiek: Słyszę Dzień dobry od pracownika podchodząc do kasy! Podaje pieniadze, a on mówi: dziękuje!( shit! za fakt zapłacenia). Płacę, dziękuję. Słyszę: Proszę. A następnie : Miłego dnia/Miłego wieczoru/Miłego weekendu!
Czy naprawdę w Polsce tak się nie da? Czy w Polsce za mało zarabiają na tym stanowisku? Jeśli tak to Europa czeka! ooo przepraszam! Nie wiem czy z takim podejściem do pracy i ludzi, długo tam popracują! emotka

U nas w sklepach panuje samowolka, jak ktoś sam z siebie jest miły, to się grzecznie odezwie, a jak ktoś naburmuszony, to nawet na dzień dobry nie odpowie. W większości sklepów nawet chyba tego nie wymagają, nie ma żadnych szkoleń, bo w Żabce czy w Intermarche zrealizować bon u nowego pracownika to jest cud... Ale czego tu od nich wymagać, skoro często kierownictwo nie wykazuje się kulturą wobec klienta i pozostałych. Mi kiedyś babka w Tesco kazała iść zapłacić za jakąś rzecz do samoobsługowej kasy, bo ona nie wiedziała jak to skasować. Pomimo moich próśb nie wykazywała żadnych chęci, żeby zadzwonić po kierownika czy kogoś, kto by jej to wprowadził. Po prostu odłożyła ten produkt... a ja akurat płaciłam bonem i miałam wyliczone zakupy. Przez to że była tak chamska, to zapytałam po ile są jednorazówki i poprosiłam sto, żeby wydać cały bon. Babka oczywiście nie chciała liczyć tylu reklamówek, ale nie dałam jej wyboru. Okazało się, że nagle potrafi otworzyć usta do innych pracowników, żeby zapytać czy mają pakowane po sto, ale nie mieli... i musiała liczyć emotka   Zazwyczaj się nie mszczę, ale strasznie wkurzyło mnie takie lekceważące podejście do klienta. Jak do jakiegoś natręta...

reniii

Cytuj wiadomość#6595766 niedziela, 5 maj 2019, 17:09:23
atanerka napisał(a):

wilhelmzdobywca napisał(a):

zaczytana-pola napisał(a):

A propos tego... wkurza mnie, że w sklepach kasjerzy sami z siebie nie dają potwierdzenia transakcji. Ale też to ciągłe: " Potwierdzenie drukować?"

Akurat zazwyczaj mi niepotrzebne i cieszę się, że nie dają więcej niepotrzebnego papieru, ale tym razem mam wyjątkowo pecha, bo nawet proszę o potwierdzenie, ale nie dają, bo nie. Dziś np. usłyszałam, że już za późno, bo terminal zdążył przetworzyć transakcję, a to trzeba powiedzieć na początku... Strasznie pod górkę mam z visą emotka

U mnie w Żabkach to nawet nie pytają się czy drukować.. Z około 8 Żabek zostały 4, a w każdej z nich obsługa woła o pomstę do  nieba... ja wiem, że ciężkie czasy, ciężko o dobrego pracownika, ale ostatnio ludzie tam pracujący to po prostu robią tam z musu jak nic. Ani dzień dobry, ani dziękuje, ani całuj w ****! Jestem lekko po 30-stce , a moje poglądy są może starej daty, ale ludzie: Trochę kultury i szacunku do drugiego człowieka! Nie mówię, że klient to nasz Pan i nie oczekuję fanfar i kłaniania się, tylko SZACUNKU!
Wchodzę do Żabki, sama pierwsza mówię :dzień dobry! Nic. cisza. Dwie panie sprzedawczynie przy 2 kasach, dyskusje prowadzą w najlepsze, jakieś smiechy, chichy... Bez ani me, ani be bierze produkty wyłożone przeze mnie na ladę, kasuje. "8,75"- jedyne skierowane słowo do mnie. Mówię, że poproszę kartą ( loteria Visa). Dostaję paragon. Czekam jak to ciele na malowane wrota, druga Pani już uśmiech pod nosem...Wydrukowało się potwierdzenie, Pani myk bierze dla siebie na bok. Kolejne 5 sekund drukuje się potwierdzenie do loterii Visa i bon na colę...Pani myk dla siebie na bok. HALO! Ja tam stoję!
Na moje zwrócenie uwagi, że poproszę o wydruk transakcji dopiero je dostaję. Oczywiście o kupon na cole też się muszę prosić...
W pozostałych 2 Żabkach to nawet kupon i potwierdzenia się nie drukowały (być może jeśli nie drukuje pracownik potwierdzenia transakcji to i kupon na Colę się nie drukuje. Nie wiem, nie pytałam, już nie miałam nerwów i siły na dyskusję)
Dziękuje loterii Visa, dziękuje Żabkom, dla wygrania woreczka i piłki nie skorzystam emotka

p.s. Dla porównania: Belgia, kasa jednego ze sklepów Aldi/Lidl/jakikolwiek: Słyszę Dzień dobry od pracownika podchodząc do kasy! Podaje pieniadze, a on mówi: dziękuje!( shit! za fakt zapłacenia). Płacę, dziękuję. Słyszę: Proszę. A następnie : Miłego dnia/Miłego wieczoru/Miłego weekendu!
Czy naprawdę w Polsce tak się nie da? Czy w Polsce za mało zarabiają na tym stanowisku? Jeśli tak to Europa czeka! ooo przepraszam! Nie wiem czy z takim podejściem do pracy i ludzi, długo tam popracują! emotka

Tak to prawda, też mnie to wkurza, że czasem to zero kultury u sprzedawców. Nie usłyszy się nic, ani dzień dobry ani do widzenia i mina niczym u Sfinksa. Ale nie wszędzie i nie wszyscy na szczęście tacy są, bo bywają też takie sklepy, gdzie cała obsługa jest bardzo miła i uczynna i gdy tylko wrota do sklepu się otwierają, to już słyszy się powitanie. I w takim sklepie to i jakoś mniejsza jest gorycz podczas płacenia za coraz droższe zakupy.

jokan

Cytuj wiadomość#6595770 niedziela, 5 maj 2019, 17:22:36
Wyslalam wniosek o zwrot prowizji na Alle$%%$%, ale kupujacy sobie kliknal, ze nie potwierdza tego (ocywiscie nie zaplacil, bo po co? ) i wniosek mi odrzucili. Czy to juz koniec walki w glupim kupujacym?
0 0

androm

Cytuj wiadomość#6595784 niedziela, 5 maj 2019, 18:10:32
jokan napisał(a):

Wyslalam wniosek o zwrot prowizji na Alle$%%$%, ale kupujacy sobie kliknal, ze nie potwierdza tego (ocywiscie nie zaplacil, bo po co? ) i wniosek mi odrzucili. Czy to juz koniec walki w glupim kupujacym?

pisz do allegro, przeciez widzą że nie wpłacił
0 0

androm

Cytuj wiadomość#6595786 niedziela, 5 maj 2019, 18:14:04
Niebieska_Laguna napisał(a):

atanerka napisał(a):

wilhelmzdobywca napisał(a):

zaczytana-pola napisał(a):

A propos tego... wkurza mnie, że w sklepach kasjerzy sami z siebie nie dają potwierdzenia transakcji. Ale też to ciągłe: " Potwierdzenie drukować?"

Akurat zazwyczaj mi niepotrzebne i cieszę się, że nie dają więcej niepotrzebnego papieru, ale tym razem mam wyjątkowo pecha, bo nawet proszę o potwierdzenie, ale nie dają, bo nie. Dziś np. usłyszałam, że już za późno, bo terminal zdążył przetworzyć transakcję, a to trzeba powiedzieć na początku... Strasznie pod górkę mam z visą emotka

U mnie w Żabkach to nawet nie pytają się czy drukować.. Z około 8 Żabek zostały 4, a w każdej z nich obsługa woła o pomstę do  nieba... ja wiem, że ciężkie czasy, ciężko o dobrego pracownika, ale ostatnio ludzie tam pracujący to po prostu robią tam z musu jak nic. Ani dzień dobry, ani dziękuje, ani całuj w ****! Jestem lekko po 30-stce , a moje poglądy są może starej daty, ale ludzie: Trochę kultury i szacunku do drugiego człowieka! Nie mówię, że klient to nasz Pan i nie oczekuję fanfar i kłaniania się, tylko SZACUNKU!
Wchodzę do Żabki, sama pierwsza mówię :dzień dobry! Nic. cisza. Dwie panie sprzedawczynie przy 2 kasach, dyskusje prowadzą w najlepsze, jakieś smiechy, chichy... Bez ani me, ani be bierze produkty wyłożone przeze mnie na ladę, kasuje. "8,75"- jedyne skierowane słowo do mnie. Mówię, że poproszę kartą ( loteria Visa). Dostaję paragon. Czekam jak to ciele na malowane wrota, druga Pani już uśmiech pod nosem...Wydrukowało się potwierdzenie, Pani myk bierze dla siebie na bok. Kolejne 5 sekund drukuje się potwierdzenie do loterii Visa i bon na colę...Pani myk dla siebie na bok. HALO! Ja tam stoję!
Na moje zwrócenie uwagi, że poproszę o wydruk transakcji dopiero je dostaję. Oczywiście o kupon na cole też się muszę prosić...
W pozostałych 2 Żabkach to nawet kupon i potwierdzenia się nie drukowały (być może jeśli nie drukuje pracownik potwierdzenia transakcji to i kupon na Colę się nie drukuje. Nie wiem, nie pytałam, już nie miałam nerwów i siły na dyskusję)
Dziękuje loterii Visa, dziękuje Żabkom, dla wygrania woreczka i piłki nie skorzystam emotka

p.s. Dla porównania: Belgia, kasa jednego ze sklepów Aldi/Lidl/jakikolwiek: Słyszę Dzień dobry od pracownika podchodząc do kasy! Podaje pieniadze, a on mówi: dziękuje!( shit! za fakt zapłacenia). Płacę, dziękuję. Słyszę: Proszę. A następnie : Miłego dnia/Miłego wieczoru/Miłego weekendu!
Czy naprawdę w Polsce tak się nie da? Czy w Polsce za mało zarabiają na tym stanowisku? Jeśli tak to Europa czeka! ooo przepraszam! Nie wiem czy z takim podejściem do pracy i ludzi, długo tam popracują! emotka

U nas w sklepach panuje samowolka, jak ktoś sam z siebie jest miły, to się grzecznie odezwie, a jak ktoś naburmuszony, to nawet na dzień dobry nie odpowie. W większości sklepów nawet chyba tego nie wymagają, nie ma żadnych szkoleń, bo w Żabce czy w Intermarche zrealizować bon u nowego pracownika to jest cud... Ale czego tu od nich wymagać, skoro często kierownictwo nie wykazuje się kulturą wobec klienta i pozostałych. Mi kiedyś babka w Tesco kazała iść zapłacić za jakąś rzecz do samoobsługowej kasy, bo ona nie wiedziała jak to skasować. Pomimo moich próśb nie wykazywała żadnych chęci, żeby zadzwonić po kierownika czy kogoś, kto by jej to wprowadził. Po prostu odłożyła ten produkt... a ja akurat płaciłam bonem i miałam wyliczone zakupy. Przez to że była tak chamska, to zapytałam po ile są jednorazówki i poprosiłam sto, żeby wydać cały bon. Babka oczywiście nie chciała liczyć tylu reklamówek, ale nie dałam jej wyboru. Okazało się, że nagle potrafi otworzyć usta do innych pracowników, żeby zapytać czy mają pakowane po sto, ale nie mieli... i musiała liczyć emotka   Zazwyczaj się nie mszczę, ale strasznie wkurzyło mnie takie lekceważące podejście do klienta. Jak do jakiegoś natręta... m

masz charakterek kocie:)

jokan

Cytuj wiadomość#6595792 niedziela, 5 maj 2019, 18:48:37
androm napisał(a):

jokan napisał(a):

Wyslalam wniosek o zwrot prowizji na Alle$%%$%, ale kupujacy sobie kliknal, ze nie potwierdza tego (ocywiscie nie zaplacil, bo po co? ) i wniosek mi odrzucili. Czy to juz koniec walki w glupim kupujacym?

pisz do allegro, przeciez widzą że nie wpłacił

nie mozna, bo to jest formularz w formie informacji, ze wniosek odrzucony i koniec kropka...
0 0

androm

Cytuj wiadomość#6595795 niedziela, 5 maj 2019, 19:02:45
jokan napisał(a):

androm napisał(a):

jokan napisał(a):

Wyslalam wniosek o zwrot prowizji na Alle$%%$%, ale kupujacy sobie kliknal, ze nie potwierdza tego (ocywiscie nie zaplacil, bo po co? ) i wniosek mi odrzucili. Czy to juz koniec walki w glupim kupujacym?

pisz do allegro, przeciez widzą że nie wpłacił

nie mozna, bo to jest formularz w formie informacji, ze wniosek odrzucony i koniec kropka...

nie musisz pisać przez ten tylko normalnie poszukać i do BOK
vazzz 0