Reklama na e-Konkursy.info 17.08.19 15:21:21

Wkurza mnie...

|< << < 4554 4555 4556 4557 4558 45594560 4561 4562 4563 4564 > >> >|

androm

Cytuj wiadomość#6622299 niedziela, 21 lipiec 2019, 18:51:02
Na miejscu agencji to zamiast jakichś adnotacji, których się boją często w sklepach dawać (sama miałam sytuację jak babka się bała dać pieczątki "bo ona nie może dawać pieczątek", a to kierownik sklepu taki mądry...
Agencja powinna się kontaktować ze sklepem jak mą wąty (niech se zadzwoni). Konsument nie powinien być pokrzywdzony, powinno się to odbyć poza nim. W żadnym wypadku jak kupił, nie powinna mu być odebrana nagroda.
Wszystko powinno być przesądzane na jego korzyść w razie niejasności, a to dlatego, że agencja i producent żyją z konsumenta, bez niego, by nie było businessu więc powinni się z nim jak z jajkiem obchodzić, a nie uwalać przy byle okazji pozostawiając niesmak, czyli zgoła przeciwny efekt osiągając niż ten do którego ich zatrudniono.

bruce

Cytuj wiadomość#6622302 niedziela, 21 lipiec 2019, 19:00:09
androm napisał(a):

Na miejscu agencji to zamiast jakichś adnotacji, których się boją często w sklepach dawać (sama miałam sytuację jak babka się bała dać pieczątki "bo ona nie może dawać pieczątek", a to kierownik sklepu taki mądry...
Agencja powinna się kontaktować ze sklepem jak mą wąty (niech se zadzwoni). Konsument nie powinien być pokrzywdzony, powinno się to odbyć poza nim. W żadnym wypadku jak kupił, nie powinna mu być odebrana nagroda.
Wszystko powinno być przesądzane na jego korzyść w razie niejasności, a to dlatego, że agencja i producent żyją z konsumenta, bez niego, by nie było businessu więc powinni się z nim jak z jajkiem obchodzić, a nie uwalać przy byle okazji pozostawiając niesmak, czyli zgoła przeciwny efekt osiągając niż ten do którego ich zatrudniono.

emotka

superloser

Cytuj wiadomość#6622306 niedziela, 21 lipiec 2019, 19:14:49
gryfnobabka napisał(a):

superloser napisał(a):

gryfnobabka napisał(a):

bruce napisał(a):

tereniagno napisał(a):

isiulka napisał(a):

Może w tym, że mondelez robi tez inne batoniko/wafle. A może w tym, ze regulamin pisze o tym w conajmniej 4 punktach, ze jeśli na paragonie nie widnieje nazwa to należy odesłać zdjęcie z adnotacja sklepu. Nie rozumiem, ktos bierze konkursowy paragon, widzi ze nie ma nazwy i pomimo informacji co należy zrobić w tej sytuacji, odsyła paragon bez nazwy produktu i bez adnotacji sklepu a potem ma pretensje do organizatora? O ile dobrze pamietam to  nawet w formularzu było dodatkowe okienko na zdjęcie adnotacji.

Nie wysyłałam adnotacji, ponieważ  sugerowałam się tym, że na paragonie jest napisane "Wafelek KRAFT  P " i  to wystarczy.
Kij im w oko, było minęło i przepadło emotka
Człowiek zawsze uczy się na błędach emotka

Tylko w sumie nigdy się nie wie, jaki opis organizatorowi się spodoba, a jaki nie... emotka  A odstawać po jednej kolejce jeszcze drugą do POK tylko dlatego, że sieć sklepowa ma źle opisane paragony, to skandal.  emotka


Jaki się spodoba? Na pewno konkretny czyli w tym przypadku Prince Polo. Naprawdę w przypadku tej loterii jest to tak jasno określone w regulaminie, że jaśniej się już chyba nie da. Nie wiem o co ta afera i jaka reklamacja? Opis nie świadczył jednoznacznie o zakupie produktu promocyjnego, regulamin jasno określa co należy w takim przypadku zrobić. W formularzu było osobne miejsce na adnotację. Co jeszcze organizator miał zrobić, żeby to było zrozumiałe? Mugol nie ogarnie, ale dla konkursowicza sprawa powinna być oczywista.

W twym wywodzie zapomiałeš o jednej istotnej, w sumie najważniejszej rzeczy - IQ Marketing oraz inne Agencje promocyjne mają DOTRZEĆ DO KLIENTA a nie go odstraszać, wkurzyć, nazwać oszustem.

IQ MARKETING poległo. Głupie adnotacje nie gwarantują, że wafelek za 90gr to Prince Polo - bo pani w sklepie może mieć  Grześki, "bezfirmowe" oraz inne markowe wafle w tej samej cenie i stawiać pieczątkI na każdym wafelkowym paragonie.
Jeśli nie zależy im na zadowoleniu klienta to za co Mondelez im płaci? Rozdać dmuchańce można na Dworcu Centralnym, przy znaczenie mniejszym nakładzie kosztów prowadzenia promocji a dotrzeć można do znacznie większej liczby odbiorców. 


A Ty zapominasz o tym, że biorąc udział w loterii/konkursie zaznacza się dość istotne okienko typu "oświadczam że zapoznałem się z regulaminem i akceptuję jego warunki". Więc potem trzeba się jeszcze do tego regulaminu zastosować.
Poza tym co Ty masz za jazdę z tymi pieczątkami stawianymi bez opamiętania przez panie z wiejskich/osiedlowych sklepów? Za każdym razem ta sama jazda. Nawet dłuższa nieobecność na forum nie pomogła...

Teraz to juz odlot z tym regulaminem. Ile osób sprzedaje nagrody przed odesłaniem danych? Przytocz chociaż 1-5 regulaminów, które zezwalają na przenoszenie nagrody na osoby trzecie.
Mugol - ten osobnik, który nie gra zawodowo w konkursach na brata-tescia-kolezanki-wnuki itd, nie ma obeznania w paragonach. A skoro IQ marketing ma problem z opisem Kraft to powinni zrobić zakup produktu promocyjnego w wybranych sklepach, które maja zrozumiały dla nich opis.  Wówczas nie bedzie antypromocyjnie, ani śmiesznie.
Zasłanianie się regulaminem, "okienkiem", poważnie? Ile osób tu sprzedało aparat Actimel, plastikowego dmuchańca od Prince Polo przed odesłaniem danych?  - mówisz, że oni nie czytają regulaminów? Czy jedynie konkursowo dostosowują regulaminy do własnych potrzeb? I to już jest ok emotka   bo konkursowicz wie, jak pokonać regulaminowe zapisy. Dlatego standardowy mugol tak rzadko wygrywa, bo źle sobie interpretuje regulaminy..... 
0 0

tereniagno

Cytuj wiadomość#6622327 niedziela, 21 lipiec 2019, 21:12:07
androm napisał(a):

Na miejscu agencji to zamiast jakichś adnotacji, których się boją często w sklepach dawać (sama miałam sytuację jak babka się bała dać pieczątki "bo ona nie może dawać pieczątek", a to kierownik sklepu taki mądry...
Agencja powinna się kontaktować ze sklepem jak mą wąty (niech se zadzwoni). Konsument nie powinien być pokrzywdzony, powinno się to odbyć poza nim. W żadnym wypadku jak kupił, nie powinna mu być odebrana nagroda.
Wszystko powinno być przesądzane na jego korzyść w razie niejasności, a to dlatego, że agencja i producent żyją z konsumenta, bez niego, by nie było businessu więc powinni się z nim jak z jajkiem obchodzić, a nie uwalać przy byle okazji pozostawiając niesmak, czyli zgoła przeciwny efekt osiągając niż ten do którego ich zatrudniono.

Na każdym paragonie jest nr NIP i nr kasy fiskalnej, które to wpisuje się w formularz, więc mają wgląd do sprawdzenia paragonu, czy taki produkt był zakupiony. Przy weryfikacji ponoć dokładnie   sprawdzają paragony. Skoro mieli wątpliwości, powinni sobie zadzwonić do danego sklepu. Już pisałam, że kierowniczka sklepu wpisała na odwrocie paragonu, że to ten produkt i postawiła pieczątkę. To nie jest jakiś sklepik osiedlowy, tylko duża sieć sklepów.
Nie chodzi mi w tej chwili o mój paragon, ale ogólnie o Organizatorów.

pc174

Cytuj wiadomość#6622356 poniedziałek, 22 lipiec 2019, 00:44:41
Ja już nie chcę więcej fartuchów z Kasztelana. Dajcie coś innego emotka  
0 0

taalvikki

Cytuj wiadomość#6622360 poniedziałek, 22 lipiec 2019, 02:13:13
a mnie wkurza to, co zadziało się w Białymstoku. wkurza i smuci. i jeszcze to, że typy z butelkami i petardami zasłaniali się dzieciakami. to jakiś chory region, wybaczcie (mój rodziny Tarnów też pewnie nie byłby gorszy). emotka

jokan

Cytuj wiadomość#6622805 wtorek, 23 lipiec 2019, 11:42:36
niech chwal...przed zachodem slonca....a jednak idioci tez sa na allegro.... emotka emotka emotka tylko dlaczego na mnie trafilo ?

wilhelmzdobywca

Cytuj wiadomość#6622812 wtorek, 23 lipiec 2019, 11:58:06
Wkurza mnie, że firmy nie podchodzą poważnie do pisemnych zgłoszeń problemów - dopiero jak się dzwoni i zrobi awanturę, może ktoś się przejmie. A ja nie lubię, wolę pisać. W ostatnich dwóch tygodniach na kilka różnych zgłoszeń, do różnych firm, bez odpowiedzi wiszą 3, w 1 dostałam odpowiedź mniej więcej "przykro nam, ale czas minął", a w 2 odpowiedź była zupełnie jak z automatu, w stylu "dziękujemy za zgłoszenie, w razie dalszych problemów prosimy o kontakt." SERIO. emotka
0 0

jokan

Cytuj wiadomość#6622828 wtorek, 23 lipiec 2019, 12:02:00
wilhelmzdobywca napisał(a):

Wkurza mnie, że firmy nie podchodzą poważnie do pisemnych zgłoszeń problemów - dopiero jak się dzwoni i zrobi awanturę, może ktoś się przejmie. A ja nie lubię, wolę pisać. W ostatnich dwóch tygodniach na kilka różnych zgłoszeń, do różnych firm, bez odpowiedzi wiszą 3, w 1 dostałam odpowiedź mniej więcej "przykro nam, ale czas minął", a w 2 odpowiedź była zupełnie jak z automatu, w stylu "dziękujemy za zgłoszenie, w razie dalszych problemów prosimy o kontakt." SERIO. emotka

tak dziala niestety wiekszosc firm...czasami stawiam sobie pytanie, jak taka firma funkcjonuje na rynku? Masakra...

wilhelmzdobywca

Cytuj wiadomość#6622834 wtorek, 23 lipiec 2019, 12:17:42
jokan napisał(a):

wilhelmzdobywca napisał(a):

Wkurza mnie, że firmy nie podchodzą poważnie do pisemnych zgłoszeń problemów - dopiero jak się dzwoni i zrobi awanturę, może ktoś się przejmie. A ja nie lubię, wolę pisać. W ostatnich dwóch tygodniach na kilka różnych zgłoszeń, do różnych firm, bez odpowiedzi wiszą 3, w 1 dostałam odpowiedź mniej więcej "przykro nam, ale czas minął", a w 2 odpowiedź była zupełnie jak z automatu, w stylu "dziękujemy za zgłoszenie, w razie dalszych problemów prosimy o kontakt." SERIO. emotka

tak dziala niestety wiekszosc firm...czasami stawiam sobie pytanie, jak taka firma funkcjonuje na rynku? Masakra...

No właśnie... mają standardy obsługi, osobne biura obsługi klienta... To duże firmy, m. in. Amazon, Payback, mam wrażenie, że bardziej przejęłaby się Pani Stasia z osiedlowego sklepu... emotka
0 0

koniczynka123

Cytuj wiadomość#6622839 wtorek, 23 lipiec 2019, 12:23:48
pc174 napisał(a):

Ja już nie chcę więcej fartuchów z Kasztelana. Dajcie coś innego emotka  

To dlaczego grasz ciągle o tej samej godzinie? Przeciez wiesz, że nagroda przypisana jest do okreslonej i innej nagrody o tej godzinie nie trafisz. Ja fartuchy odpuscilam, bo wiem że jest wielu którzy sie ucieszą nawet z fartucha.  

cudaczek121

Cytuj wiadomość#6622841 wtorek, 23 lipiec 2019, 12:28:21
tereniagno napisał(a):

isiulka napisał(a):

Może w tym, że mondelez robi tez inne batoniko/wafle. A może w tym, ze regulamin pisze o tym w conajmniej 4 punktach, ze jeśli na paragonie nie widnieje nazwa to należy odesłać zdjęcie z adnotacja sklepu. Nie rozumiem, ktos bierze konkursowy paragon, widzi ze nie ma nazwy i pomimo informacji co należy zrobić w tej sytuacji, odsyła paragon bez nazwy produktu i bez adnotacji sklepu a potem ma pretensje do organizatora? O ile dobrze pamietam to  nawet w formularzu było dodatkowe okienko na zdjęcie adnotacji.

Nie wysyłałam adnotacji, ponieważ  sugerowałam się tym, że na paragonie jest napisane "Wafelek KRAFT  P " i  to wystarczy.
Kij im w oko, było minęło i przepadło emotka
Człowiek zawsze uczy się na błędach emotka

Przeginają.Pamiętam, bodajże w 2017 roku był konkurs BIC w Biedronce, do wygrania tablety. Na paragonie miałam opis typu: "flamastry", "długopis", bez adnotacji,że to BIC. Zadzwoniłam do Organizatora, czy mam lecieć po pieczątkę.Miła pani z agencji mi powiedziała,że  nie ma takiej potrzeby, bo oni wiedzą, jakie tam w Biedronce mają opisy produktów.Swoją drogą fajna loteria była, tablet wpadł 2 zgłoszeniami.

delfinka101

Cytuj wiadomość#6622847 wtorek, 23 lipiec 2019, 12:53:34
kermit napisał(a):

Tak trochę w temacie, a trochę nie... Kupiłam dziś Fantasię do picia, żeby spróbować nowości i jestem przerażona opakowaniem.Niby wszyscy trąbią, żeby ograniczać ten plastik a tu: plastikowa pokrywka, pod nią aluminiowe wieczko, pod nim (uwaga) jeszcze jedno, tym raz foliowe wieczko z dziurką do picia. Ja nie jestem jakaś eko, ale to już jakaś przesada. Tak samo mną wstrząsnął ostatnio wygrany ekspres na kapsułki. Nie miałam wcześniej do czynienia z takim, nawet nie do końca wiedziałam jak te kapsułki wyglądają. Zaczyna się od opakowania - gruba folia, w środku kapsułki w dwóch powleczonych kartonikach, no i same kapsułki - kupa plastiku, którą wyrzucasz. Takie ekspresy chyba powinny być zakazane ..

Do tego cena tych kapsułek  wysoka.Ja kupiłam sobie 3 wielokrotnego użytku, wsypywałam tam swoją kawę, przeżyły sam ekspres:)
joan 0

kermit

Cytuj wiadomość#6622859 wtorek, 23 lipiec 2019, 13:15:29
delfinka101 napisał(a):

kermit napisał(a):

Tak trochę w temacie, a trochę nie... Kupiłam dziś Fantasię do picia, żeby spróbować nowości i jestem przerażona opakowaniem.Niby wszyscy trąbią, żeby ograniczać ten plastik a tu: plastikowa pokrywka, pod nią aluminiowe wieczko, pod nim (uwaga) jeszcze jedno, tym raz foliowe wieczko z dziurką do picia. Ja nie jestem jakaś eko, ale to już jakaś przesada. Tak samo mną wstrząsnął ostatnio wygrany ekspres na kapsułki. Nie miałam wcześniej do czynienia z takim, nawet nie do końca wiedziałam jak te kapsułki wyglądają. Zaczyna się od opakowania - gruba folia, w środku kapsułki w dwóch powleczonych kartonikach, no i same kapsułki - kupa plastiku, którą wyrzucasz. Takie ekspresy chyba powinny być zakazane ..

Do tego cena tych kapsułek  wysoka.Ja kupiłam sobie 3 wielokrotnego użytku, wsypywałam tam swoją kawę, przeżyły sam ekspres:)


Ja bym bardzo chętnie takie
wielorazowe kupiła, ale nie potrafię znaleźć do Tassimo. Do Nespresso widziałam, a do tego nie. A ty jaki masz/miałaś ten ekspres?
0 0

delfinka101

Cytuj wiadomość#6622861 wtorek, 23 lipiec 2019, 13:18:24
kermit napisał(a):

Ja bym bardzo chętnie takie
wielorazowe kupiła, ale nie potrafię znaleźć do Tassimo. Do Nespresso widziałam, a do tego nie. A ty jaki masz/miałaś ten ekspres?

Właśnie do  dolce gusto nescafe. Do tasimo nie ma bo tam są te kapsułki po kodzie odczytywane. 
0 0

pikawka

Cytuj wiadomość#6622983 wtorek, 23 lipiec 2019, 16:48:10
Wszyscy się chwalą jakimiś rezerwami, głosnikami, leżuchami a u mnie nic. Zero, nuul nic. NIGDY nie wpadła mi żadna rezerwa a gram juz z 8 miesięcy jak nic  emotka emotka emotka

cudaczek121

Cytuj wiadomość#6623053 wtorek, 23 lipiec 2019, 20:45:14
Wkurza mnie, gdy ludzie w wątku mdw piszą, że wygrali coś tam,ale i tak im ta rzecz przepadnie, bo wyrzucili/zgubili paragon albo w ogóle nie posiadali nigdy dowodu zakupu emotka Przecież to jasne,że nagrody nie otrzymają,więc po co się w ogóle wpisywać emotka

wilhelmzdobywca

Cytuj wiadomość#6623054 wtorek, 23 lipiec 2019, 20:52:47
wilhelmzdobywca napisał(a):

Wkurza mnie, że firmy nie podchodzą poważnie do pisemnych zgłoszeń problemów - dopiero jak się dzwoni i zrobi awanturę, może ktoś się przejmie. A ja nie lubię, wolę pisać. W ostatnich dwóch tygodniach na kilka różnych zgłoszeń, do różnych firm, bez odpowiedzi wiszą 3, w 1 dostałam odpowiedź mniej więcej "przykro nam, ale czas minął", a w 2 odpowiedź była zupełnie jak z automatu, w stylu "dziękujemy za zgłoszenie, w razie dalszych problemów prosimy o kontakt." SERIO. emotka

Od tego wpisu otrzymałam 3 maile, z czego 2 to zaległe odpowiedzi po wielu dniach, a jeden to kolejna odpowiedź, mimo że już do firmy nie pisałam emotka Jeśli to forum tak zaklina, to już się nie dziwię, że tyle osób pisze w wątku "nic dziś nie wygrałam/em" i ... wygrywa emotka Chyba też zacznę częściej się skarżyć, niesamowite emotka

asantesana

Cytuj wiadomość#6623062 wtorek, 23 lipiec 2019, 21:09:04
pc174 napisał(a):

Ja już nie chcę więcej fartuchów z Kasztelana. Dajcie coś innego emotka  

Oddawaj fartucha, ja nic nie mogę wygrać  emotka

pc174

Cytuj wiadomość#6623065 wtorek, 23 lipiec 2019, 21:13:41
koniczynka123 napisał(a):

pc174 napisał(a):

Ja już nie chcę więcej fartuchów z Kasztelana. Dajcie coś innego emotka  

To dlaczego grasz ciągle o tej samej godzinie? Przeciez wiesz, że nagroda przypisana jest do okreslonej i innej nagrody o tej godzinie nie trafisz. Ja fartuchy odpuscilam, bo wiem że jest wielu którzy sie ucieszą nawet z fartucha.  

Na początku nie myślałem, że są aż tak leniwi, no ale cóż... Znajomi się bardzo ucieszą z fartuchów emotka
0 0
|< << < 4554 4555 4556 4557 4558 45594560 4561 4562 4563 4564 > >> >|