Reklama na e-Konkursy.info

www.onet.pl

< 1 2 34 5 6 7 8 9 10 11 > >> >|

leniviec

Cytuj wiadomość#80756 wtorek, 17 stycznia 2006, 12:10:00
To chyba jakiś dziwny zbieg okoliczności, że trzy pierwsze nagrody zdobyli członkowie jednej rodziny - państwo na literkę K (bez nazwisk, żeby nie było emotka ). Ten konkurs na Onecie to chyba nie dla idiotów emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#80773 wtorek, 17 stycznia 2006, 09:04:33
normalne, że jak mają bardzo dobry patent to nie biorą farszu tylko czekają na coś materialnego i dopiero wypełniają formularz.
ja w tym konku nic nie wygrałem, a zegarek się już wcale nie pojawia
zobacze jeszcze sugerowane tutaj 3 minuty przed emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#80805 wtorek, 17 stycznia 2006, 10:41:41
alan, u mnie tez sie juz nie pojawia. emotka Albo sie przeliczyli i nie maja juz nagrod, albo cos sie im skopalo.
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#80843 wtorek, 17 stycznia 2006, 12:52:16

alan, u mnie tez sie juz nie pojawia. emotka Albo sie przeliczyli i nie maja juz nagrod, albo cos sie im skopalo.



Poprawiali. Zegarek znowu się pokazuje. Teraz trzeba wpisać turing number żeby dowiedzieć się że za późno emotka
Po poprawce wyrównały się szanse i znowu mogą wygrywać ludzie, a nie programy. Powodzenia.
0 0

alusia29

Cytuj wiadomość#80918 wtorek, 17 stycznia 2006, 05:48:20
tak z innej beczki zupełnie, pytanie do osób posiadających konta na onet.pl. czy wy też nie możecie się zalogować na swoje konta? bo ja od rana próbuję i nic! :@
0 0

Monika11

Cytuj wiadomość#81211 środa, 18 stycznia 2006, 08:02:08
alusia29 ja też nie mogę ma onecie zalogować ani sprawdzić poczty
0 0

Bocik e-Konkursy.info

Cytuj wiadomość#82157 poniedziałek, 23 stycznia 2006, 02:35:33
W konkursach muzycznych czy filmowaych na Onecie w regulaminie mowa jest o tym, że w konkursie może wziąć udział każdy użytkownik portalu Onet.pl. Czy to oznacza, że trzeba mieć założone u nich konto?
Z góry przepraszam, za byc może kretyńskie pytanie , ale jak sobie pomyślę, że męczę sią na darmo...
Pozdrawiam
Nowa
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#82158 poniedziałek, 23 stycznia 2006, 02:37:01
nie sadze, chodzi tylko o to ze poprostu uzywasz portalu onet.pl, wygralam tam kilka razy i nie mam konta u nich.
0 0

Bocik e-Konkursy.info

Cytuj wiadomość#82163 poniedziałek, 23 stycznia 2006, 02:44:22
Dzięki wszystkim za odpowiedź - tu i w innym miejscu emotka

Pozdrawiam
0 0

Dorotka

Cytuj wiadomość#82179 poniedziałek, 23 stycznia 2006, 03:24:43
NIE TO NIE JEST TAK, ZE TRZEBA MIEC U NICH KONTO! Wygrałąm u nich mase razy a nie mam konta!
z Tego co wiem to tak jest na gazecie i na wp.pl!
0 0

Bocik e-Konkursy.info

Cytuj wiadomość#82315 poniedziałek, 23 stycznia 2006, 09:08:52
mam pytanie kiedy będa wyniki konkursu Bądź legalny i bezpieczny IV na onecie konkurs zakonczyl sie w piatek a o wyniakch ani widu ani slychu tylko napisane ze konkurs ei zakonczyl moze ktos cos wie??
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#82319 poniedziałek, 23 stycznia 2006, 09:16:51
oj na onecie czesto czeka sie bardzo dlugo, czasem nawet do dwoch tygodni, ale czasem sie pospiesza - wiec nie ma zadnej gwarancji kiedy beda...tpozostaje tylko czekac...
0 0

haniap

Cytuj wiadomość#110123 sobota, 25 marca 2006, 08:36:58
ja na onecie wygrałam dwa razy od stycznia - dwie książki - więc nie narzekam - w tym raz Historyk E. Kostova -że aż użyję niecenzuralnych słów - cenzura książka!!!!
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#110156 sobota, 25 marca 2006, 09:55:32
Ja na onecie nic..., emotka ale na innych i owszem emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#110167 sobota, 25 marca 2006, 10:31:00
Ja też nic nigdy u nich nie wygrałam
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#110168 sobota, 25 marca 2006, 10:31:44
W końcu nawet sobie konto u nich założyłam, żeby na ich konkursy wysyłać i też nic emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#110200 sobota, 25 marca 2006, 11:40:06
kocie z klasą, ja wygrałam raz ale za to fantastyczną książkę...
teraz szczęścia brak... emotka emotka
0 0

haniap

Cytuj wiadomość#110321 niedziela, 26 marca 2006, 08:24:04
Nie trzeba mieć u nich konta, żeby wygrywać. Ja dwa razy wygrałam z konta na tlenie.
0 0

Bocik e-Konkursy.info

Cytuj wiadomość#110379 niedziela, 26 marca 2006, 11:38:59
ja w onecie wygrałam dwa zaproszenia na maraton filmowy dla nastolatek... szczerze mówiąc nie spodziewałam się, ale los się do mnie uśmiechnął... jak na razie raz... i życzę wam powodzenia w konkursach na onecie!!!
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#110391 niedziela, 26 marca 2006, 11:55:34
Melisa gratuluję, zdradzisz jaką?
Haniap, no nie trzeba, ale chcialam szczęściu jakoś pomóc emotka
0 0
< 1 2 34 5 6 7 8 9 10 11 > >> >|