Reklama na e-Konkursy.info

Zostań testerem.

|< << < 111 112 113 114 115 116117 118 119 120 121 > >> >|

asiunia260

Cytuj wiadomość#4121600 wtorek, 8 lutego 2011, 01:51:24
mój brat dostał się do kampanii adidas... czy otwiera się Wam regulamin na stronie? Bo mi nie a przy rejestracji trzeba go zaakceptować
0 0

sanu

Cytuj wiadomość#4121995 wtorek, 8 lutego 2011, 03:46:55
I u mnie Warzylion emotka

Współczuje Wam tych butów, bo to takie nabijanie w butelkę... a jak nie zaraportujecie i nie weźmiecie udziału, to uznają, że nie macie aktywności i nie dadzą kolejnych kampanii... ja z bólem serca musiałam tak niagaro testować
0 0

fryz

Cytuj wiadomość#4122007 wtorek, 8 lutego 2011, 03:49:48
asiunia260 napisał(a):

mój brat dostał się do kampanii adidas... czy otwiera się Wam regulamin na stronie? Bo mi nie a przy rejestracji trzeba go zaakceptować


Nie otwiera sie emotka
0 0

kurlandzki

Cytuj wiadomość#4122144 wtorek, 8 lutego 2011, 04:30:28
ja nei będę raportował butów jak ich nie widziałem na oczy, co mam znajomym mówić? ściema... wkurzyłem się bo wciskają kity, miało być kilkaset par butów do testowania , niagaro również miałem i nie testowałem tego w ogóle.
0 0

grazia1981

Cytuj wiadomość#4122539 wtorek, 8 lutego 2011, 06:51:54
a propos streetcomu,chce ktoś jeszcze pieluszki?
http://www.streetcom.pl/l
anguage/pl-PL/Ankietaopie
luszkachdlaznajomych?code
=35495E91-8439-4233-891B-
C4F228D6AB81
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4123520 środa, 9 lutego 2011, 07:51:44
Co z pieluszkami z kampanii sleep&play miały być w ciągu 7-10 dni,a minęło już więcej
0 0

fryteczka

Cytuj wiadomość#4123583 środa, 9 lutego 2011, 08:10:44
agee napisał(a):

Co z pieluszkami z kampanii sleep&play miały być w ciągu 7-10 dni,a minęło już więcej


a nie mialy czasem byc wysylane na poczatku lutego ?
0 0

fryteczka

Cytuj wiadomość#4123597 środa, 9 lutego 2011, 08:13:22
agee napisał(a):

Co z pieluszkami z kampanii sleep&play miały być w ciągu 7-10 dni,a minęło już więcej


W przeciągu 30 dni otrzymasz od nas drogą pocztową przesyłkę
zawierającą dzienny zapas pieluszek Pampers Sleep & Play w wybranym przez


ja tego @ dostalam 20 stycznia bo gdzies w tych dniach byla akcja.. w kazdym razie nie pisali 7-10 dni
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4123629 środa, 9 lutego 2011, 08:22:40
fryteczka napisał(a):

agee napisał(a):

Co z pieluszkami z kampanii sleep&play miały być w ciągu 7-10 dni,a minęło już więcej


W przeciągu 30 dni otrzymasz od nas drogą pocztową przesyłkę
zawierającą dzienny zapas pieluszek Pampers Sleep & Play w wybranym przez


ja tego @ dostalam 20 stycznia bo gdzies w tych dniach byla akcja.. w kazdym razie nie pisali 7-10 dni




Piszecie o dwoch roznych akcjach - Fryteczka o dziennym zapasie ( pewnie znow 5 szt ) dla znajomych ekspertow a agee o przesylce głownej dla ekspertow czyli calym op pieluch . Terminy sie zgadzaja - w pierwszym wypadku ma byc ok 30 dni w drugim ok 10 dni - ale mają opoznienia wiec trzeba czekac.
0 0

sanu

Cytuj wiadomość#4130879 piątek, 11 lutego 2011, 07:55:06
ja właśnie dostałam paczuszkę z Warzylionem:-)jak zawsze spisali się na medal emotka aż się chce gotować emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4130892 piątek, 11 lutego 2011, 08:04:15
Ja sie nie dostalam a chcialam wyprobowac ;( nikt z moich znajomych tez sie nie dostal wiec nici z probowania.
0 0

kinga1

Cytuj wiadomość#4130896 piątek, 11 lutego 2011, 08:05:33
grusia napisał(a):

fryteczka napisał(a):

agee napisał(a):

Co z pieluszkami z kampanii sleep&play miały być w ciągu 7-10 dni,a minęło już więcej


W przeciągu 30 dni otrzymasz od nas drogą pocztową przesyłkę
zawierającą dzienny zapas pieluszek Pampers Sleep & Play w wybranym przez


ja tego @ dostalam 20 stycznia bo gdzies w tych dniach byla akcja.. w kazdym razie nie pisali 7-10 dni




Piszecie o dwoch roznych akcjach - Fryteczka o dziennym zapasie ( pewnie znow 5 szt ) dla znajomych ekspertow a agee o przesylce głownej dla ekspertow czyli calym op pieluch . Terminy sie zgadzaja - w pierwszym wypadku ma byc ok 30 dni w drugim ok 10 dni - ale mają opoznienia wiec trzeba czekac.




jeśli chodzi o kampanie pampers miały byc w przeciągu 7-10 dni pisałam do nich kiedy dojdzie paczka,odpisali,że mają opóźnienia w wysyłce i wszystkie pampki dotrą do nas do konca przyszłego tygonia emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4132144 piątek, 11 lutego 2011, 01:52:39
Mam dwie nowe ankiety o drinkach i chemia gospodarcza. Ciekawe co się szykuje za kampania?
0 0

ziolko

Cytuj wiadomość#4132156 piątek, 11 lutego 2011, 01:54:43
bruneetka napisał(a):

Mam dwie nowe ankiety o drinkach i chemia gospodarcza. Ciekawe co się szykuje za kampania?


też mam drinki
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4132161 piątek, 11 lutego 2011, 01:56:25
mąż ma drinki
ja chemie gosp

co to kobieta juz nie moze sie drinka napic emotka
0 0

baseda

Cytuj wiadomość#4132386 piątek, 11 lutego 2011, 03:03:18
A u mnie ankieta: produkty kuchenne
0 0

mia

Cytuj wiadomość#4132459 piątek, 11 lutego 2011, 03:21:28
baseda napisał(a):

A u mnie ankieta: produkty kuchenne


U mnie też... co to, ja tylko do kuchni? emotka
0 0

Gość

Cytuj wiadomość#4132473 piątek, 11 lutego 2011, 03:25:17
mia napisał(a):

baseda napisał(a):

A u mnie ankieta: produkty kuchenne


U mnie też... co to, ja tylko do kuchni? emotka


u mnie też emotka
u Was też taka krótka?
0 0

mia

Cytuj wiadomość#4132492 piątek, 11 lutego 2011, 03:30:42
kaoa napisał(a):

mia napisał(a):

baseda napisał(a):

A u mnie ankieta: produkty kuchenne


U mnie też... co to, ja tylko do kuchni? emotka


u mnie też emotka
u Was też taka krótka?


Dokładnie... i znowu kostki rosołowe, warzywka i pomysły... O nie... emotka
0 0

agamaty

Cytuj wiadomość#4132516 piątek, 11 lutego 2011, 03:36:28
a ja mialam parę dni temu o budyniach (mniam) i paleniu (nie palę).
0 0
|< << < 111 112 113 114 115 116117 118 119 120 121 > >> >|