Zakończony

Konkurs "Ambasador Szkolnej Wynalazczości"

Opis konkursu

Do konkursu można zgłaszać projekty w następujących kategoriach:
- wynalazki lub inne rozwiązania techniczne,
- gry planszowe lub komputerowe.

Nagrody

Z nadesłanych zgłoszeń jury wybierze po 8 projektów (4 wynalazki/inne rozwiązania techniczne, 4 gry planszowe/komputerowe) w każdej kategorii wiekowej, które zostaną zakwalifikowane do II etapu konkursu. Spośród tych prac jury wytypuje:
- po 1 zwycięskim wynalazku lub innym rozwiązaniu technicznym w każdej z kategorii wiekowych, których autorzy otrzymają nagrody Urzędu Patentowego RP w wysokości 500 zł brutto oraz tytuły Szkolnego Ambasadora Wynalazczości 2016,
- po 1 zwycięskiej grze planszowej lub komputerowej w każdej z kategorii wiekowych, których autorzy otrzymają nagrody Urzędu Patentowego RP w wysokości 500 zł brutto oraz tytuły Szkolnego Ambasadora Wynalazczości 2016,
- 1 wynalazek lub inne rozwiązanie techniczne, które zostanie wyróżnione statuetką Światowej Organizacji Własności Intelektualnej,
- 1 grę planszową lub komputerową, która zostanie wyróżniona nagrodą specjalną zapewnioną przez Polską Akademię Dzieci.

Przejdź do strony z konkursem

Nadesłane przez: SaMa

Podobne konkursy

Brak komentarzy.