Konkurs "Sztuczna inteligencja"
Opis konkursu
Uczestnikami mogą być wyłącznie Szkoły podstawowe oraz ponadpodstawowe, a także ich uczniowie!
Co należy zrobić? Szkoła przeprowadza wewnętrzny konkurs wśród uczniów, których zadaniem będzie stworzenie projektu programistycznego, wykonanego w programie Scratch (gra lub animacja), pt. „SZTUCZNA INTELIGENCJA”.
Link do wybranego przez Szkołę projektu programistycznego należy umieścić w formie komentarza pod postem konkursowym opublikowanym na Fanpage’u.
Link musi prowadzić do projektu udostępnionego na stronie www.scratch.mit.edu
Co należy zrobić? Szkoła przeprowadza wewnętrzny konkurs wśród uczniów, których zadaniem będzie stworzenie projektu programistycznego, wykonanego w programie Scratch (gra lub animacja), pt. „SZTUCZNA INTELIGENCJA”.
Link do wybranego przez Szkołę projektu programistycznego należy umieścić w formie komentarza pod postem konkursowym opublikowanym na Fanpage’u.
Link musi prowadzić do projektu udostępnionego na stronie www.scratch.mit.edu
Nagrody
- ️1x laptop Dell Inspiron 3581 i3-7020U/8GB/240 (do dyspozycji szkoły),
- ️1x klawiatura gamingowa Logitech G213 PRODIGY (dla Autora najlepszego projektu),
- ️1x myszka gamingowa Logitech G502 HERO (dla Autora najlepszego projektu),
- ️1x Voucher na „Semestralny kurs programowania Lato 2020” w szkole „Giganci Programowania” (dla Autora najlepszego projektu; szczegółowa lista lokalizacji realizacji kursów: giganciprogramowania.edu.pl),
- ️1x tablet Huawei MediaPad T3 10 16 GB Wi-Fi (dla nauczyciela nadzorującego najlepszy projekt)
- ️3x książki założycieli szkoły „Giganci Programowania” pt. „Młodzi giganci programowania. Scratch” wyd. Helion.(do dyspozycji szkoły).
Podobne konkursy
Brak komentarzy.