Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
Gość: nineczka17
dziekuje za pomoc i wyjasnienie!
ziolko
Postów 10402
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
Rzeczy z paczek, pieniądze z listów znikają jak kamfora. Często giną całe przesyłki – oficjalnie w 2007 r. Poczta zagubiła ich 200 tys. Interweniuje już Urząd Komunikacji Elektronicznej
Pani Joannie Gęsickiej, która prowadzi w Warszawie internetowy sklep z przedmiotami do dekoracji wnętrz, pierwsza paczka zginęła na poczcie rok temu. Klientka się wściekła, że serwetki nie doszły. Gęsicka wysłała je drugi raz. Bezskutecznie. – Od początku roku jest fatalnie – narzeka. – Nie ma tygodnia, aby choć jedna rzecz mi nie zginęła.
Na forach internetowych klienci Poczty skarżą się, że z paczek czy listów – zwłaszcza tych z zagranicy – notorycznie wyjmowane są rzeczy: jedna ginie, trzy zostają. Z listów znikają pieniądze wysyłane przez emigrantów do kraju.
O tym, że Poczta ma poważne problemy z pilnowaniem mienia klientów, przekonany jest Urząd Komunikacji Elektronicznej. Kilka dni temu przekazał operatorowi raport w tej sprawie. UKE żąda od Poczty, aby zatrudniała ludzi, którzy „potrafią pracować z powierzonym mieniem” (innymi słowy takich, którzy nie kradną). Domaga się m.in. wprowadzenia wyrywkowej kontroli szafek odzieżowych i śniadaniowych pracowników.
Poczta raportu nie chce komentować. Rzecznik Zbigniew Baranowski podkreśla za to, że wobec złapanych złodziei wyciągane są surowe konsekwencje. Z powodu kradzieży dyscyplinarnie wyrzucono z pracy dwa lata temu ponad 200, a w ubiegłym roku ponad 100 osób. Złapanych złodziei jest mniej, bo jak twierdzi rzecznik, w Poczcie powstała specjalna komórka do zwalczania nadużyć. Oficjalnie Poczta przyznaje, że w ubiegłym roku „zaginęło” jej ponad 200 tys. przesyłek. To 0,3 proc. wszystkich zrealizowanych przez operatora usług powszechnych. Ale prawdziwa skala problemu może być znacznie większa. Klienci często nie zgłaszają zaginięcia przesyłki. Na dodatek z decydowanej większości ( 80 proc.) reklamacji przedsiębiorstwo nie uwzględnia. Reklamować można bowiem tylko przesyłki rejestrowane, czyli: listy polecone, paczki i przekazy pocztowe. – Kłócić się z Pocztą o zagubioną czy skradzioną przesyłkę się nie opłaca – przekonany jest Krzysztof Chorąży z Lanckorony. Jego syn sprzedał na Allegro telefon za 364 zł. Telefon do kupującego nie dotarł. Poczta w ramach rekompensaty zaproponowała synowi p. Chorążego trochę ponad 70 zł. Chorąży poszedł do sądu. Ten odszkodowanie podwyższył do... 84 zł, ale jednocześnie nakazał mu pokrycie kosztów procesu – 77 zł.
brak słów..
Gość: meeyka
szkoda mowic...
ziolko
Postów 10402
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
http://finanse.wp...sc.html?ticaid=16617
poczta niech ma się na baczności
visserarthur
Postów 4160
Data rejestracji 09.10.2006
Punkty karne 3
Konkursy dodane
podpis pod zdjeciem: paczki zdrozeja- juz zdrozaly i to solidnie!!!
Gość: aga1616
a co on wysłał telefon listem zwykłym???
ja spooooro wysyłam i zawsze wysyłam poleconym i paczką i nie było kradziezy jednak gdy wysyła sie listem zwykłym to niestety kradziezy jest multum
visserarthur
Postów 4160
Data rejestracji 09.10.2006
Punkty karne 3
Konkursy dodane
Gość: aga1616
no baaa
mogłes czymś wypchac te papierki po snikersach .:P
Juz widze mine kogos kto ukradł odwijając batonika
Gość: ewuwa
dziś dostałam przesyłkę priorytetową oklejoną taśmą z poczty polskiej z pieczątką 'przesyłka nadeszła uszkodzona'. no ciekawe, pewnie adresat celowo ją uszkodził ;/
całe szczęście nic nie zginęło. pewnie zawartość nie była zbyt interesująca (bo kto by chciał ukraść Biblię)
Gość: nice
Ja nie otrzymalam chyba ze 6 koszulek z konkursu Gillette z TESCO. Doszły tylko 3. A że były okropne i wilgachne na dodatek to nawet nie zawracałam głowy organizatorowi, który wysyłał je listem zwykłym (nie poleconym).
No i jeszcze czekam na ręcznik ze Syreny. Ciekawe czy jego też nie wysyłali zwykłym listem. Może ktos już otrzymał ręcznik i wie jak go wysyłają.
Jak coś to prosze o info na PW.
przemo777
Postów 6
Data rejestracji 03.04.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
androm
Postów 2339
Data rejestracji 09.02.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
pewnie Ci złodzieje boją się trwogi Boga, że tak kradną, to Biblię czym prędzej zapakowali.Ale i tak dosięgnie ich kara:)
Gość: mirek2oo6
ktoś pisał, że ręczniki wysyłają zwykłym listem....
ziolko
Postów 10402
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
nadal nadawca może reklamować na poczcie... i po uznaniu reklamacji chociaz część kosztów by Ci się zwróciła
ziolko
Postów 10402
Data rejestracji 06.01.2006
Punkty karne 1
Konkursy dodane
aha... i może reklamować tak, aby to nie on dostał zwrot kosztów tylko TY.... i maksymalną stawkę jaką można dostać za list
Gość: mirek2oo6
wyśle do siebie 2 listy: do jednego włoże zwykłą pocztówkę, a do drugiego sklejone 20 euro z tych co kiedyś były połówki w kranczipsach, ciekawe czy dojdzie....
przemo777
Postów 6
Data rejestracji 03.04.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Ale musiałe byś wysłać z innego miasta, bo tak to by chyba do żadnej sortowni nie poszło i wrócił by od razu do ciebie
Gość: nice
A to świetnie, jak zwykłym to pewnie go już nie zobaczę. Bo info o wygranym ręczniku było 25.06.2008, ja paragon odesłałm 26.06.2008 poleconym. A ręcznik pewnie już wysłali zwykłym i go ktoś już zajumał.
przemo777
Postów 6
Data rejestracji 03.04.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Tylko, że to była przesyłka nierejestrowana, nadawca wysyłał już jakąś skargę, ale nic nie dało.
Jeśli już reklamowałeś coś to napisz jak to zrobić.
toka
Postów 3082
Data rejestracji 09.02.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane
pewnie masz racje-ja czekałam na recznik jakies 2 tygodnie od smsa -szkoda bo reczniki fajne