Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

toniefuks

#7281966 Napisano: 25.07.2025 22:30:04
samuraj napisał(a):

misiamarysia napisał(a):

Czy ktoś mógłby sprawdzić i napisać, czy działa/otwiera się normalnie strona Dr Witt? U nie jest cały czas informacja o potencjalnym zagrożeniu, więc nie otwieram.

U mnie ok

Rzeczywiście teraz działa normalnie emotka
0 0

tad_pole

#7281968 Napisano: 25.07.2025 22:33:03
notta napisał(a):

Reklamacje zgłoszone za pośrednictwem poczty elektronicznej można słać na adres Organizatora: promocja@ergo-marketing.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości „Konkurs Capri-Sun”.

Jest sens je pisać?
0 0

monikar

#7281970 Napisano: 25.07.2025 22:34:06
baxter napisał(a):

@Kwiat napisał(a):

kwadracik napisał(a):

tad_pole napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

mellowfruit napisał(a):

ktoś też ma problem z wysłaniem formularza Capri?

Dalej błąd... komuś w końcu poszło?

Cały czas to samo? Dajcie znać

Mi się w końcu udało przed chwilą.

mi dalej błąd wyskakuje...

U mnie też błąd i na laptopie i na telefonie emotka  tak to jest jak się czeka do ostatniej chwili

Nie da się wysłać
1 emi 0

toniefuks

#7281971 Napisano: 25.07.2025 22:37:28
tad_pole napisał(a):

notta napisał(a):

Reklamacje zgłoszone za pośrednictwem poczty elektronicznej można słać na adres Organizatora: promocja@ergo-marketing.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości „Konkurs Capri-Sun”.

Jest sens je pisać?

Jasne! Zawsze w przypadku, gdy nie działa strona, warto wysłać swoją odpowiedź konkursową mailem. Najczęściej dodają ją sami do bazy zgłoszeń albo przedłużają konkurs. emotka
0 0

notta

#7281972 Napisano: 25.07.2025 22:43:24
tad_pole napisał(a):

notta napisał(a):

Reklamacje zgłoszone za pośrednictwem poczty elektronicznej można słać na adres Organizatora: promocja@ergo-marketing.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości „Konkurs Capri-Sun”.

Jest sens je pisać?

U mnie jakieś 95% tego typu reklamacji rozpatrywanych jest pozytywnie. Moje miłe zaskoczenie ostatnio? Żabka Carlsberg i reakcja agencji Smolar. Duży plus dla nich! Kodu nie było, złożona reklamacja, reklamacja rozpatrzona pozytywnie, dostałam nowy kod, a potem wygrana. Więc warto próbować, bo nic to nie szkodzi  emotka
0 0

Kwiat Paproci

#7281974 Napisano: 25.07.2025 22:49:13
notta napisał(a):

tad_pole napisał(a):

notta napisał(a):

Reklamacje zgłoszone za pośrednictwem poczty elektronicznej można słać na adres Organizatora: promocja@ergo-marketing.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości „Konkurs Capri-Sun”.

Jest sens je pisać?

U mnie jakieś 95% tego typu reklamacji rozpatrywanych jest pozytywnie. Moje miłe zaskoczenie ostatnio? Żabka Carlsberg i reakcja agencji Smolar. Duży plus dla nich! Kodu nie było, złożona reklamacja, reklamacja rozpatrzona pozytywnie, dostałam nowy kod, a potem wygrana. Więc warto próbować, bo nic to nie szkodzi  emotka

dzięki mail wysłałam , no zobaczymy.. ja jeszcze nigdy z takich reklamacji nie wygrałam a kilka lat temu też kilka wysłałam.. zobaczymy czy teraz się uda emotka
1 notta 0

anialistopad

#7281979 Napisano: 25.07.2025 23:06:58
7monikar napisał(a):

baxter napisał(a):

@Kwiat napisał(a):

kwadracik napisał(a):

tad_pole napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

mellowfruit napisał(a):

ktoś też ma problem z wysłaniem formularza Capri?

Dalej błąd... komuś w końcu poszło?

Cały czas to samo? Dajcie znać

Mi się w końcu udało przed chwilą.

mi dalej błąd wyskakuje...

U mnie też błąd i na laptopie i na telefonie emotka  tak to jest jak się czeka do ostatniej chwili

Nie da się wysłać

Ja wysłałam 2 zgłoszenia przed chwilą bez problemu. Mam jeszcze 2 paragony jakby ktoś chcial
0 0

tad_pole

#7281980 Napisano: 25.07.2025 23:13:17
@Kwiat napisał(a):

notta napisał(a):

tad_pole napisał(a):

notta napisał(a):

Reklamacje zgłoszone za pośrednictwem poczty elektronicznej można słać na adres Organizatora: promocja@ergo-marketing.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości „Konkurs Capri-Sun”.

Jest sens je pisać?

U mnie jakieś 95% tego typu reklamacji rozpatrywanych jest pozytywnie. Moje miłe zaskoczenie ostatnio? Żabka Carlsberg i reakcja agencji Smolar. Duży plus dla nich! Kodu nie było, złożona reklamacja, reklamacja rozpatrzona pozytywnie, dostałam nowy kod, a potem wygrana. Więc warto próbować, bo nic to nie szkodzi  emotka

dzięki mail wysłałam , no zobaczymy.. ja jeszcze nigdy z takich reklamacji nie wygrałam a kilka lat temu też kilka wysłałam.. zobaczymy czy teraz się uda emotka

A piszecie tam od razu odpowiedz, wysyłacie paragon itp? Czy tylko zgłaszacie, że strona nie działa?
0 0

Kwiat Paproci

#7281981 Napisano: 25.07.2025 23:16:53
anialistopad napisał(a):

7monikar napisał(a):

baxter napisał(a):

@Kwiat napisał(a):

kwadracik napisał(a):

tad_pole napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

mellowfruit napisał(a):

ktoś też ma problem z wysłaniem formularza Capri?

Dalej błąd... komuś w końcu poszło?

Cały czas to samo? Dajcie znać

Mi się w końcu udało przed chwilą.

mi dalej błąd wyskakuje...

U mnie też błąd i na laptopie i na telefonie emotka  tak to jest jak się czeka do ostatniej chwili

Nie da się wysłać

Ja wysłałam 2 zgłoszenia przed chwilą bez problemu. Mam jeszcze 2 paragony jakby ktoś chcial

u mnie dalej się nie da wysłać
1 emi 0

anialistopad

#7281982 Napisano: 25.07.2025 23:18:08
Mi poszło na iphonie za 1 razem
0 0

zielonooka85

#7281983 Napisano: 25.07.2025 23:33:11
U mnie nie przechodzi ani z 2 tel, ani z laptopa
1 emi 0

toniefuks

#7281984 Napisano: 25.07.2025 23:33:19
tad_pole napisał(a):

@Kwiat napisał(a):

notta napisał(a):

tad_pole napisał(a):

notta napisał(a):

Reklamacje zgłoszone za pośrednictwem poczty elektronicznej można słać na adres Organizatora: promocja@ergo-marketing.pl ze wskazaniem w tytule wiadomości „Konkurs Capri-Sun”.

Jest sens je pisać?

U mnie jakieś 95% tego typu reklamacji rozpatrywanych jest pozytywnie. Moje miłe zaskoczenie ostatnio? Żabka Carlsberg i reakcja agencji Smolar. Duży plus dla nich! Kodu nie było, złożona reklamacja, reklamacja rozpatrzona pozytywnie, dostałam nowy kod, a potem wygrana. Więc warto próbować, bo nic to nie szkodzi  emotka

dzięki mail wysłałam , no zobaczymy.. ja jeszcze nigdy z takich reklamacji nie wygrałam a kilka lat temu też kilka wysłałam.. zobaczymy czy teraz się uda emotka

A piszecie tam od razu odpowiedz, wysyłacie paragon itp? Czy tylko zgłaszacie, że strona nie działa?

Wyślij wszystko to co chcą na stronie, czyli imiona i dane z formularza emotka
0 0

FBsebastian3

#7281985 Napisano: 25.07.2025 23:35:11
Działa Witt choć nie do końca bo zabrakło " próbuj dalej"  ,a przy ponownej próbie wbicie paragonu już informacja,ze numer zostal wykorzystany. Obyło się bez dreszczyku emocji

FBsebastian3

#7281987 Napisano: 25.07.2025 23:46:32
FBsebastian3 napisał(a):

Działa Witt choć nie do końca bo zabrakło " próbuj dalej"  ,a przy ponownej próbie wbicie paragonu już informacja,ze numer zostal wykorzystany. Obyło się bez dreszczyku emocji

Już nie działa 🤣
0 0

emi

#7281988 Napisano: 25.07.2025 23:49:13
zielonooka85 napisał(a):

U mnie nie przechodzi ani z 2 tel, ani z laptopa

ani z żadnej przeglądarki od 20 zapadła ciszaemotka

lukaszn12

#7281997 Napisano: 26.07.2025 03:37:10
anialistopad napisał(a):

Mi poszło na iphonie za 1 razem

Ja próbowałem na wszystkich sprzętach, w tym na iphone i nie poszło emotka
0 0

nasturcja19

#7282026 Napisano: 26.07.2025 11:46:29
Witam,mam pytanie w jakim konkursie można było wygrać 2 wejściówki do klubu fikołki?
0 0

anialistopad

#7282028 Napisano: 26.07.2025 12:00:44
lukaszn12 napisał(a):

anialistopad napisał(a):

Mi poszło na iphonie za 1 razem

Ja próbowałem na wszystkich sprzętach, w tym na iphone i nie poszło emotka

Mi poszło na 16 pro max ,a rozmawiałam dziś z siostrą na samsungu a25 nie szło i tak klikała kilkanaście razy i w końcu miała wysłano
1 kwadracik 0

pioge7

#7282039 Napisano: 26.07.2025 13:22:31
nasturcja19 napisał(a):

Witam,mam pytanie w jakim konkursie można było wygrać 2 wejściówki do klubu fikołki?


Eti (dare) na Facebooku
Burger milch czy jakoś tak
0 0

anialistopad

#7282043 Napisano: 26.07.2025 14:01:37
Loteria Promocyjna Wygrywaj z Captain Jack"! -wysylali kody 50 zl do biedronki,bo sie pogubiłam?
0 0