Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika rufus

rufus

#7289403 Napisano: 21.08.2025 00:11:48 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
darog napisał(a):

Mieliście tak? 23:50 to sporo minut do końca GULLIVER

Pozniej dzialala jeszcze strona. Wyświetl w wątku >>
0 0

rufus

#7289294 Napisano: 20.08.2025 18:10:19 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
aniaaa131 napisał(a):

Peroni...co robię źle , nie mogę dodać paragonu cały czas wyskakuje mi jakis błąd 😌

Jakis tzn jaki? Wyświetl w wątku >>
0 0

rufus

#7288962 Napisano: 20.08.2025 00:03:27 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Ze skyn powinno przyjsc potwierdzenie? Wyświetl w wątku >>
0 0

rufus

#7288927 Napisano: 19.08.2025 21:03:39 w Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje
uzuri napisał(a):

WiktoriaM napisał(a):

gregory04 proszę głupot nie opowiadać bo nie sprzedałam zużytego paragonu to że jedna osoba napisała to nie znaczy że teraz każdy będzie mówił że jest zużyty bzdura ma pan dowody na to ? To proszę okazać chętnie zobaczę jaki to paragon i na jaki konkurs 

Myślę, że zamiast wdawać się w dyskusje z innymi - powinnaś najpierw wyjaśnić/rozwiązać sprawę z rufus - ustal z nim jakąś dogodną dla Was obojga formę zadośćuczynienia za utraconą nagrodę i tyle. Zachowaj się jak trzeba. 
Zapewne nikt z czytających ostatnie wpisy już nigdy od Ciebie nie kupi paragonu, ale przynajmniej masz szansę, żeby jeszcze z tego "jakoś" wyjść z twarzą.

Z racji tego, ze wiktoria kilka razy tez ustrzelila rexone zaproponowalem (moze to zbyt smiala propozycja i nie na miejscu? emotka ) ze jedna z nich moze "oddac" mi. Na co nie wyraziła zgody i zaproponowala drugi paragon.

Osobiscie pewnie dla czystego sumienia gdybym byl w takiej sytuscji to zwrocilbym komus wygrana, ale tez ciezko mi obiektywnie mowic bo jestem "strona" w calej tej sytuacji. emotka

A nie chce tez zeby to wygladalo jak skok na kase i żądac nie wiadomo co. W ostatnich wiadomosciach po tym jak odmowila mi zaproponowanej rekompensaty, zapytala jeszcze jak mozemy sie dogadac ale odpisalem jej ze juz niczego nie oczekuje i temat dla mnie zamkniety.

Zeby nie zrobila sie z tego telenowela, bo zaraz bedzie trzeba wyciagac popcorn..emotka

Najlepsza rekompensatą bedzie przestroga dla innych, a ja moze odkuje sie przy kolejnych serwisach.. bo celuje w koszulke/pilke. Tym razem zakupione osobiscie i nikt z rodzinki nie ma do nich dostepu. emotka Wyświetl w wątku >>

rufus

#7288919 Napisano: 19.08.2025 20:36:06 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
cala-w-trawie napisał(a):

Czy te kody z żabki (za ukończenie wyzwania, do udziału w konkursie) są jakoś przypisane do konta? Czy można komuś oddać i agencje nie śledzą na kogo były wygenerowane?

Teoretycznie. W praktyce nie znam przypadku, zeby byl problem ze kod jest od kogos innego. Martwy punkt regulaminu Wyświetl w wątku >>

rufus

#7288860 Napisano: 19.08.2025 17:31:34 w Avanti
luko922 napisał(a):

Hej emotka

Czy ktoś kiedyś próbował otrzymać od Avanti jakiś dokument potwierdzający zakup nagrody? Chodzi mi o gwarancję.

To juz nie dolaczaja paragonow? Wyświetl w wątku >>
0 0

rufus

#7288731 Napisano: 19.08.2025 13:13:58 w NIE polecam wymiany z....
WiktoriaM
Sprzedaż użytych już paragonów. Utrata nagrody przez to i koleżanka nie widzi w tym żadnego problemu. NIE POLECAM. 👺 Wyświetl w wątku >>

rufus

#7288730 Napisano: 19.08.2025 13:12:50 w NIE polecam wymiany z....
WiktoriaM
Sprzedaż użytych już paragonów. Utrata nagrody przez to i koleżanka nie widzi w tym żadnego problemu. NIE POLECAM. 👺 Wyświetl w wątku >>

rufus

#7288723 Napisano: 19.08.2025 12:57:35 w Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje
maverick napisał(a):

I tak się kończą interesy z osobami, co mają po ponad roku 10 postów na forum emotka  słabe to, ale to moja opinia, czytam i śledzę tylko z boku jako również sprzedający i kupujący tutaj emotka

U mnie to byl pierwszy zakup u tej osoby. emotka   (i ostatni emotka  ) Wyświetl w wątku >>

rufus

#7288722 Napisano: 19.08.2025 12:56:28 w Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje
Pikawka "prosze nie oceniac" emotka Wyświetl w wątku >>
2 MDL, pikawka 0

rufus

#7288715 Napisano: 19.08.2025 12:46:28 w Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje
Ciezko wklejac prywatna korespondendcje, ale nie pozostaje mi nic innego bo to lekka kpina. emotka

Zaproponowana rekompensata to kolejny paragon, tylko skad mam wiedziec ze i on nie zostal juz zuzyty przez rodzine? emotka



To nie jej wina, to wina rodziny. I co zrobisz jak nic nie zrobisz. emotka Wyświetl w wątku >>

rufus

#7288698 Napisano: 19.08.2025 12:18:49 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
tomasz2 napisał(a):

W konkursie Monster Dino pogubiłem się z paragonami i finalnie nie wiem na jaki numer telefonu wygrałem z rezerwy. Czy jeżeli się pomylę będzie się to wiązało z utratą nagrody ?

Ale po co masz sie mylic? Nie mozesz zapytac o nr lub zalaczyc kilka? Wyświetl w wątku >>
0 0

rufus

#7288692 Napisano: 19.08.2025 12:14:04 w Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje
pikawka napisał(a):

[quote=

rufus napisał(a):

atyde25 napisał(a):

atyde25]Nie oceniajmy surowo tej osoby bo nie znamy szczegółów dlaczego ten numer był wykorzystany. Może pomyłka a mylić się jest niestety rzeczą ludzką i ja to wiem aż za dobrze.
NAV też uważam ,że agencja w porządku. Miałam mój długaśny paragon 45 czy 46 cm i zbliżenia na kawę Nescafe dodatkowe dosłałam i była pozytywna weryfikacja.


Agakaz pochwaliła sie wówczas tez wygrana na paragon od tej osoby, moze to ten sam paragon !??emotka

Nie. To nie ten sam. Wyświetl w wątku >>
1 pikawka 0

rufus

#7288683 Napisano: 19.08.2025 11:48:19 w Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje
atyde25 napisał(a):

Nie oceniajmy surowo tej osoby bo nie znamy szczegółów dlaczego ten numer był wykorzystany. Może pomyłka a mylić się jest niestety rzeczą ludzką i ja to wiem aż za dobrze.
NAV też uważam ,że agencja w porządku. Miałam mój długaśny paragon 45 czy 46 cm i zbliżenia na kawę Nescafe dodatkowe dosłałam i była pozytywna weryfikacja.

Wczoraj sprzedajaca twierdzila ze nikomu tego paragonu nie sprzedawala bo wszystko wysyla na biezaco, wiec pozostaje opcja ze paragon sama uzyla. emotka

I ja nie oceniam surowo, nie zalozylem z gory ze to bylo celowe.

Sam tez ostatnio zaliczylem wtope, bo sprzedalem nagrode ale pospieszylem sie z wysylka danych i poszlo 2x na te same przy limicie 1szt. natomiast od razu poprawilem swoj blad i na swoja strate i to tez nie mala( bo czyja inna emotka ) wyslalem poprawnie druga wygrana i dalem gwarancje ze w razie dyskwalifikacji pokryje jeszcze strate..

..ale czy ja powinienem sie spodziewac jakiejs rekompensaty utraconej nagrody? emotka Wyświetl w wątku >>

rufus

#7288663 Napisano: 19.08.2025 11:14:05 w Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje
zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

A zdarzylo sie komus negatywna weryfikacja u nav agency z ich bledu?
Dzis ucieszylem sie z wygranej w rexonie (na zakupiony paragon na forum) i chce wierzyc, ze pomylili sie (info ze par wczesniej byl wykorzystany) emotka

Wczesniej nigdy nie mialem z nim problemu i uwazam ich za rzetelną agencje. emotka

Podali Ci informację kiedy dokładnie paragon został wykorzystany? Kontaktowałeś się ze sprzedającym? Szczerze mówiąc nie słyszałam chyba nigdy o problemach z nav. To chyba jedna z najbardziej prokonkursowiczowych agencji. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zgłosiło ten paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. 

Napisalem po godzinach ich pracy, wiec pewnie jutro odpisza. A sprzedajaca zdziwiona twierdzi, ze paragon nie byl wczesniej uzyty.

Pozostaje czekać na odpowiedź Nav. Ciekawe czy powiedzą Ci kto i o której zgłosił paragon. Sprawa byłaby prostsza jakby paragon był kupiony przez Ciebie, bo tutaj dochodzą wątpliwości czy sprzedający sam nie zgłosił tego paragonu albo czy np. przypadkowo nie wysłał jednego paragonu dwóm osobom. Może jest jeszcze opcja, że był jakiś błąd na stronie i zarejestrowało ten sam paragon dwukrotnie, sekunda po sekundzie, ale to już pytanie do nav. Daj znać jak się sprawa rozwiąże. Oby to był błąd po stronie agencji.

Dostałem juz odpowiedz.
Paragon ktory kupilem, byl zgloszony juz wczesniej z innego adresu email (nim go zakupilem i dostalem na maila) emotka podano date i godz zgloszenia. Wyświetl w wątku >>

rufus

#7288520 Napisano: 18.08.2025 19:50:21 w Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje
zielonaszpilka napisał(a):

rufus napisał(a):

A zdarzylo sie komus negatywna weryfikacja u nav agency z ich bledu?
Dzis ucieszylem sie z wygranej w rexonie (na zakupiony paragon na forum) i chce wierzyc, ze pomylili sie (info ze par wczesniej byl wykorzystany) emotka

Wczesniej nigdy nie mialem z nim problemu i uwazam ich za rzetelną agencje. emotka

Podali Ci informację kiedy dokładnie paragon został wykorzystany? Kontaktowałeś się ze sprzedającym? Szczerze mówiąc nie słyszałam chyba nigdy o problemach z nav. To chyba jedna z najbardziej prokonkursowiczowych agencji.

Napisalem po godzinach ich pracy, wiec pewnie jutro odpisza. A sprzedajaca zdziwiona twierdzi, ze paragon nie byl wczesniej uzyty. Wyświetl w wątku >>
0 0

rufus

#7288516 Napisano: 18.08.2025 19:38:29 w Niewydane nagrody, negatywne weryfikacje
A zdarzylo sie komus negatywna weryfikacja u nav agency z ich bledu?
Dzis ucieszylem sie z wygranej w rexonie (na zakupiony paragon na forum) i chce wierzyc, ze pomylili sie (info ze par wczesniej byl wykorzystany) emotka

Wczesniej nigdy nie mialem z nim problemu i uwazam ich za rzetelną agencje. emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

rufus

rufus

#7288380 Napisano: 18.08.2025 14:00:11 w Paragony na trwające konkursy
Kupie świezy paragon guliver z pojedynczego zakupu Wyświetl w wątku >>
0 0

rufus

#7288360 Napisano: 18.08.2025 13:30:07 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Gdzie mozna kupic lody gulliver? Wyświetl w wątku >>
1 kuoka 0