Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika assal

assal

#5866258 Napisano: 26.05.2014 10:38:42 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Maile wysyłają po zamknięciu tygodnia. Bodajże w ciągu 3 dni.
Z 2 tygodnia będą nie wcześniej jak w środę emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5864930 Napisano: 21.05.2014 16:12:19 w Hochland
Karty wysyła się często nieaktywne, bo za dużo ich ginęło gdzieś po drodze emotka
Dopiero po odesłaniu papierów przez kurierów są aktywowane emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5864299 Napisano: 20.05.2014 10:59:24 w Inne mniejsze markety
Do tej pory agencje, jak ulotka wprowadzała w błąd, raczej uznawały takie paragony. Większość będzie je jeszcze uznawać, ale jak długo? I której się nagle odmieni?
Jak koleżanka nagrodę straciła i nic nie wywalczyła, to teraz zaczęłam pisać i pytać
emotka
Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5864282 Napisano: 20.05.2014 10:36:54 w Inne mniejsze markety
Można zgłosić konkurs do urzędu.
Możliwe, że dostaną karę. Możliwe, że tylko upomnienie.
Ale szybko wyników nie zobaczymy emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5864276 Napisano: 20.05.2014 10:28:54 w Inne mniejsze markety
Organizator ma obowiązek regulamin udostępnić.
Grający ma obowiązek z regulaminem się zapoznać.
Często idą firmy na ustępstwa i coś zmieniają, ale zaczął się robić inny problem.
Reklamację piszą jedni, i drudzy.
I co teraz?
Niedługo będzie tak, że wyniki będą anulowane a konkurs będzie musiał być przedłużony
emotka
Takie rozwiązanie wcale mnie nie cieszy. Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5864262 Napisano: 20.05.2014 10:05:39 w Inne mniejsze markety
Już wiem, że więcej osób ma odpowiedź od Smolara, że tylko produkty z regulaminu.
Większy będą mieli problem, jak złamią teraz regulamin.
Prawnie - regulamin jest wiążący. A każdy, przed przystąpieniem do konkursu, oświadcza, że regulamin przeczytał. Jak to mówią: nieznajomość prawa nie zwalnia od jego przestrzegania.
Gazetka to gazetka. Jest na końcu informacja, że mogą być błędy w druku, za które nie odpowiada sklep emotka
Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5864254 Napisano: 20.05.2014 09:47:57 w Inne mniejsze markety
Ja mam odpowiedź, że tylko to, co w regulaminie.
Gdyby mogły być kaszki, miałabym pełno paragonów emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5864238 Napisano: 20.05.2014 09:03:01 w Inne mniejsze markety
Mogą być tylko produkty z regulaminu.
Sam plakat się nie liczy, jeżeli jest podana na nim informacja, że szczegóły w regulaminie emotka
Taką odpowiedź dostała niedawno z konkursu koleżanka. Straciła nagrodę, bo się zasugerowała ulotką, poszła z pismem (odrzucającym reklamację) do prawnika i jej powiedział, że firma ma rację.
Każdy musi z tym regulaminem się zapoznać. Inaczej by było, gdyby na plakacie nie było informacji o regulaminie.
Tu chyba jest?
Biorąc udział w konkursie każdy potwierdza, że się z regulaminem zapoznał.
W Stokrotce nie mogą być inne produkty jak te z regulaminu.
Pytałam Smolara. Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5863320 Napisano: 17.05.2014 08:51:00 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Nivea Invisible: Tak emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5863069 Napisano: 16.05.2014 17:40:43 w Hochland
U mnie Grasp też niezawodny emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5862323 Napisano: 15.05.2014 08:31:22 w Hochland
Te grille jeszcze dochodzą.
Dziś z rana kurier przywiózł koleżance emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5862222 Napisano: 14.05.2014 19:35:47 w Inne mniejsze markety
Jeszcze nie widziałam urny, gdzie by laurka się zmieściła.
Za to wiele razy widziałam laurki, jak nagrodzone prace były prezentowane w sklepie.
Ludzie muszą je osobiście zanosić emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5862212 Napisano: 14.05.2014 19:13:40 w Inne mniejsze markety
Laurki są zawsze w takich konkursach emotka
Pytanie, co z nimi zrobią emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5862107 Napisano: 14.05.2014 16:11:47 w Hochland
U mnie wszystko jest
emotka
Szkoda tylko, że na razie zabawa się skończyła emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5861351 Napisano: 13.05.2014 15:21:34 w Hochland
Maile potwierdzające z Reala też się u mnie podublowały emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5861263 Napisano: 13.05.2014 12:47:52 w Hochland
U mnie każdy bon zapakowany w oddzielną kopertę emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5861155 Napisano: 13.05.2014 09:51:19 w Hochland
Nie, czasem wystarczy protokół odbioru nagrody z datą.
Od tego momentu firmy liczą gwarancję.
Na jednym z protokołów, jakie teraz znalazłam, mam wyraźny zapis, że protokół jest jednocześnie gwarancją do modelu marki X, numer seryjny Y.
Może firmy robią problem, bo te protokoły faktycznie z reguły są zbyt ogólne?
emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5861151 Napisano: 13.05.2014 09:43:49 w Hochland
Z reguły jest tak, że jak jest serwis door-to-door i firma wysyła kuriera po reklamowany produkt, nie ma problemu z protokołami.
Gorzej, jak towar samemu zanosi się do serwisu. Wtedy pojawiają się problemy emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5861146 Napisano: 13.05.2014 09:28:23 w Hochland
Coraz częściej jest tak, że jak coś się zepsuje, wysyła się reklamowany produkt do agencji i oni się zajmują załatwianiem wszystkiego.
Tak już robiłam.
Jest to jednak problem, gdy chce się coś sprzedać emotka
Część firm nie uznaje protokołu odbioru nagrody, co też już przerabiałam. A jak jest gwarancja podbita, i tak chcą paragon emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

assal

#5860704 Napisano: 12.05.2014 09:35:18 w Hochland
Doszło to: "W każdym przypadku wymagane jest by Dowód/Dowody Zakupu potwierdzał/y zakup odpowiedniej liczby Towarów Konkursowych oraz, by zakup odpowiedniej liczby Towarów Konkursowych dokonany był przed zgłoszeniem Zdania, określonego w pkt 12 Regulaminu."
Oficjalnie, podkreślili, że trzeba wysłać tyle paragonów, ile zgłoszeń. I dobrze. Tekstów będzie dużo mniej emotka Wyświetl w wątku >>
0 0