Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
O kurcze! Wyłamała zamek? Oj sprzedałabym jej tablecik, żeby sobie odkupić kosmetyki + nową apteczkę
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Sprawdź w zakładce "Instrukcja pakowania" https://www.dpd.c...k-przygotowac-paczke albo dopytaj na infolinii. Wyświetl w wątku >>
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Nie wiem, co dokładnie było w ogłoszeniu - jeśli tylko info typu "wysyłka kurierem: 25 zł", to Ty jesteś odpowiedzialna za to, w jaki sposób wysłałaś przesyłkę. Kupujący domniemywa, że opłata dotyczy prawidłowo dobranej usługi wysyłkowej, nie musi wnikać w szczegóły
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
O właśnie, to chyba najistotniejsze! Tylko poczta daje możliwość takiego sprawdzenia, odbiorca oficjalnie podpisuje protokół, że sprawdził zawartość
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Może i ubezpieczyłaś, ale NORMALNY towar; tymczasem w paczce był towar WRAŻLIWY. Na pewno bez protokołu i zdjęć palcem nie kiwną. Moim zdaniem -> Twoja wina. Ale zrobisz, jak uważasz, niczego nie sugeruję ani nie naciskam
W kwestii wyciskarki: nie wiem, czy się da dokupić. Jeszcze raz podkreślam, że ubezpieczenie obejmuje standardowy towar, a jeśli się okaże, że przewożony był inny... i tak nic nie zrekompensują.
Nieco w temacie, czyli odpowiadając na Twoje zapytanie - najlepiej sprzedawać przez Olx z odbiorem osobistym. Wyświetl w wątku >>
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Obudzili się znowu, farfocle jedne!
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Hmm, za właściwe przygotowanie towaru do wysyłki odpowiada nadawca - trochę tutaj zawaliłaś, bo dostałaś towar w opcji "ostrożnie / szkło", ale sama go przekazałaś dalej, jako zwykłą paczkę. Trochę tak, jakbyś otrzymała lodówkę w opcji "ostrożnie / góra / dół", a puściłabyś to dalej ignorując te zapisy.
Firma kurierska / poczta nie wnika, jakie cudze naklejki są na opakowaniu - jeśli się nie wykupi opcji "ostrożnie / szkło", nie ma szans na odszkodowanie.
Co do wyciskarki, wykup odpowiednie ubezpieczenie albo opcję wysyłkową "delikatnie / szkło" i oczywiście koniecznie podaj wartość zawartości na liście przewozowym. Wyświetl w wątku >>
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
A dopłacił za opcję "ostrożnie"? Jeśli nie -> olać sprawę. Jeśli zapłacił, musi przejść całą procedurę reklamacyjną z udziałem firmy kurierskiej, min. spisać protokół, porobić zdjęcia itp. Do czasu rozpatrzenia procedury reklamacyjnej przez firmę kurierską -> olać sprawę.
Swego czasu zajmowałam się min. drogimi kabinami prysznicowymi, reklamacji o rozbicie ich w drobny pył podczas transportu było sporo, ale w 100% spraw wywalczyłam kasę od firmy kurierskiej. Wyświetl w wątku >>
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Już o tym pisano na forum, liczy się data z protokołu - bodajże 30.04.2018. Na bank nie żadne 2 m-ce, bo ja rejestrowałam karty już po upływie tego terminu
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
I ja tęsknię za ciepłem - teraz siedzę w domu przy zamkniętych oknach i kisnę, jak warzywo w puszce
A co do termosów: powody mogą być różne. Na pewno zdarza się też syndrom postkomunistyczny, czyli "cokolwiek dają, to bierem"
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Dziwne, że akurat o równą godzinę się pomylili - może mają nieprzestawiony zegar "gdzieś-tam"?
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Że co? Że niby JA nie dam rady?
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Nie chodzi o to, by wpływać na sprzedaż, ale o to, by wpływać na rodzaj nagród. Wg mnie chiński szajs to żadna "nagroda". Potrafię oddzielić włąsne poglądy od faktu, że sponsor chce promować swoje produkty: może spokojnie rozdawać ich zestawy w konkursach, nie będę protestować. Może to nieeko, ale przynajmniej logiczne. Natomiast azjatycka produkcja wszelakich gadżetów, a potem zasyfianie tym polskiej ziemi... no tu już mam owego gula
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Oglądam sporo niemieckiej tivi, a reklamy tego ich cudownego produktu jakoś nigdy nie widziałam.
Na swojej oficjalnej stronie internetowej podają jedynie mejl i komórkę do kontaktu. Zero adresu, NIPu czy chociaż pełnej nazwy firmy. Trzeba się tego doszukiwać w specyfikacji produktu.
Błędy w wyrazie "Waschpulver" - i to na ich oficjalnej stronie.
Słowa "Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą" oznaczają w dzisiejszym świecie: szukamy frayerów.
Nawet za darmo bym takiego czegoś nie chciała, bałabym się użyć
Wypowiedź była edytowana 1 raz.
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Zatem to czapka na następny sezon zimowy
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Z kolei ja zaczęłam od kupna książki Johnson, bo pozycji Wągrowskiej nie było na rynku, kiedy się zainteresowałam tematem ZW. Teraz czekam, aż trafi do biblioteki i będę ją mogła wypożyczyć
Co do biczowania - również tego nie uznaję, ani względem siebie, ani względem innych
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Bea sugeruje w swojej książce, żeby się nie spinać i podejść do ZW na spokojnie - z mojej strony to wygląda tak, że w konkursach ZW sobie czasami odpuszczam, jeśli inaczej się nie da. A w każdej innej dziedzinie staram się podwójnie. Wyświetl w wątku >>
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Również mnie to cieszy -> polecam bulgur
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Nie wiem, kto to organizował, ale pewnie bym do nich napisała
joan
Postów 18653
Data rejestracji 02.09.2008
Punkty karne 0
Konkursy dodane 8
Coś kojarzę