Nasz serwis prowadzony przez Adriana Pionkę wraz naszymi partnerami wymienionymi w Polityce
Prywatności wykorzystuje pliki cookies zapisywane na Twoim urządzeniu i inne technologie do
zbierania i przetwarzania danych osobowych w celu personalizowania treści i reklam oraz analizowania
ruchu na stronie i w Internecie.
Przetwarzanie danych jest uzasadnione z uwagi na nasze usprawiedliwione potrzeby, co obejmuje między
innymi konieczność zapewnienia bezpieczeństwa usługi (np. sprawdzenie, czy do Twojego konta nie
loguje się nieuprawniona osoba), dokonanie pomiarów statystycznych, ulepszania naszych usług i
dopasowania ich do potrzeb i wygody użytkowników (np. personalizowanie treści w usługach) jak
również prowadzenie marketingu i promocji własnych usług Administratora. Dane te są przetwarzane do
czasu istnienia uzasadnionego interesu lub do czasu złożenia przez Ciebie sprzeciwu wobec
przetwarzania.
Dane osobowe będą przekazywane wyłącznie naszym podwykonawcom, tj. dostawcom usług informatycznych
i/lub partnerom wymienionym w
Polityce
Prywatności.
Przysługuje Ci prawo żądania dostępu do treści danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia oraz
prawo do ograniczenia ich przetwarzania. Ponadto także prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie
bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, prawo do przenoszenia danych oraz prawo do wniesienia
sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych. Posiadasz prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu
Ochrony Danych Osobowych.
Gość: mieszenko
isiulka
Postów 3467
Data rejestracji 28.05.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 2
Gość: ziomekniunia
Dziwna sprawa z tym wszystkim piszecie że wysyłącie reklamacje do west. Ja wyslałam reklamacje i rozmawialam z przedstawicielem handlowym o tym że nieprzyszła do mnie bluza on to sam osobiście przekazal szefowi i ten do mnie dzwonil sprawe załatwiłam i czekam teraz na bluze.
Co się okazalo powiedział mi że to Jedyna Taka Sprawa WPolsce że listonosz zakosił nagrode.
A adres na który wysłałam reklamacje to ten z paczki west nie żaden co podaje na infolini. Jak by ktoś chcial imie i nazwisko osoby do której ma sie zwrocic w tej sprawie czyli głownego szegfa pisać na pw
Gość: angol
Ja wysłałem zbiorową reklamacje na 5 osób na początku marca. Po kilku telefonach na początku kwietnia doszły bodajże 3 nagrody: plecak, koszulka i dioda.
I znów po chyba 2-3 telefonach do nich, w końcu ktoś zadzwonił i potwierdził wysłanie brakujących nagród, m.in. bluza. Paczka doszła kurierem po 2 czy 3 dniach.
Było ciężko, ale jakoś chyba wszystko dotarło.
Nie fart tylko taki, że wszystkie koszulki które dotarły, to S i M damskie a ja jestem chłop na XXL
isiulka
Postów 3467
Data rejestracji 28.05.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 2
Gość: danteri
...no najlepsze, ze komplety to juz mam, tylko konta jeszcze nie...juz minal miesiac, jak wyslalem ten formularz i nic, bede musial ponownie zadzwonic na ta ich infolinie...licze, ze uda mi sie jeszcze wprowadzic ta setke w kwietniu, a nastepna w maju...na za duzo nie licze...
Gość: szwejo
Gość: misiek
isiulka
Postów 3467
Data rejestracji 28.05.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 2
isiulka
Postów 3467
Data rejestracji 28.05.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 2
e-Konkursy.info - Bocik
Postów 11429
Data rejestracji 23.10.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane
isiulka
Postów 3467
Data rejestracji 28.05.2006
Punkty karne 0
Konkursy dodane 2
e-Konkursy.info - Bocik
Postów 11429
Data rejestracji 23.10.2021
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: sigma
Gość: sigma
cos na frum L&M tak przeczytalam
Gość: rudyrodzyn
Gość: misiek
Gość: sigma
dzieki
anitkasc
Postów 386
Data rejestracji 28.12.2005
Punkty karne 0
Konkursy dodane
Gość: rudyrodzyn
wejdz na www.pallmall.pl, wypełnij ankietę /należy kliknąć - nie mam konta/, wypełnioną ankietę wysyłasz pocztą, po miesiącu zadzwoń, dostaniesz kod dostępu