Allegro.pl - bez linków

Gość: ewachem

#5341061 Napisano: 26.08.2012 06:31:48
czy cos sie dzieje na Allegro, jakos nie moge zalogowac sie na konto
0 0

antylopia

#5358585 Napisano: 11.09.2012 06:21:07
Czy dostaliście już elektroniczne jokery za zakupy na allegro?
0 0

Gość: dianek

#5358597 Napisano: 11.09.2012 06:34:11
nie, chociaż już dawno powinien u mnie być emotka
0 0

antylopia

#5358600 Napisano: 11.09.2012 06:35:59
Dziękuje Dianek
0 0

tygrysek82bu

#5358616 Napisano: 11.09.2012 06:50:55
Z JOKERA:
500 punktów promocyjnych za dowolny, jednorazowy zakup na Allegro za kwotę minimum 25 zł. w ciągu 14 dni od wpisania karty PAYBACK w ustawienia Allegro.
Kod kuponu:76HT67
0 0

joan

#5362336 Napisano: 13.09.2012 07:34:22
Powiem Wam, co mi się dziś przytrafiło.

Mój sprzedał coś na allegro. Dostał automatyczną wiadomość, że kupujący wybrał opcję Płacę z Inteligo i transakcja ma status Rozpoczęta. To myśleliśmy, że przelew został właśnie zainicjowany i pieniążki powoli się do nas kulają.

Pół godziny później. Kupujący mieszka w mieście obok, więc dzwoni, że zaraz przyjedzie po towar. Podjeżdża auto. Wysiadają dwaj łysi mężczyźni nie obdarzeni przez Naturę szyją i brzęczą łańcuchami. Biorą towar i... wręczają Mojemu kasę emotka

Od dawna nie sprzedaję na Allegro i jestem w szoku -> się tak zagubiliśmy w tym wszystkim, że omal nie wydaliśmy za darmo wylicytowanego przedmiotu emotka
0 0

slavek

#5362352 Napisano: 13.09.2012 07:45:14
joan napisał(a):

Powiem Wam, co mi się dziś przytrafiło.

Mój sprzedał coś na allegro. Dostał automatyczną wiadomość, że kupujący wybrał opcję Płacę z Inteligo i transakcja ma status Rozpoczęta. To myśleliśmy, że przelew został właśnie zainicjowany i pieniążki powoli się do nas kulają.

Pół godziny później. Kupujący mieszka w mieście obok, więc dzwoni, że zaraz przyjedzie po towar. Podjeżdża auto. Wysiadają dwaj łysi mężczyźni nie obdarzeni przez Naturę szyją i brzęczą łańcuchami. Biorą towar i... wręczają Mojemu kasę emotka

Od dawna nie sprzedaję na Allegro i jestem w szoku -> się tak zagubiliśmy w tym wszystkim, że omal nie wydaliśmy za darmo wylicytowanego przedmiotu emotka



Trzeba było dać za darmo. Z tego co piszesz chłopcy mieli duże apetyty, więc zapewne dużo jedzą, a to kosztuje emotka
0 0

joan

#5362360 Napisano: 13.09.2012 07:49:02
slavek napisał(a):

Trzeba było dać za darmo. Z tego co piszesz chłopcy mieli duże apetyty, więc zapewne dużo jedzą, a to kosztuje emotka


Łożtyłajzo, mi się tu naigrawać będziesz! emotka Już widzę, jak za kilka dni zorientowalibyśmy się, że kasa nie wpłynęła i pukamy do drzwi tych pakerów emotka
0 0

Gość: dianek

#5362365 Napisano: 13.09.2012 07:52:51
joan, jak pieniążki by do was dotarły to byście dostali stosowanego maila emotka

status rozpoczęta znaczy że ktoś wybrał sposób dostawy, ale niekoniecznie dokonał przelewu

często PayU nawala i taka rozpoczęta może wisieć w nieskończoność

0 0

joan

#5362380 Napisano: 13.09.2012 08:06:41
dianek - dzięki za wyjaśnienia, tego właśnie nie wiedzieliśmy. Myśleliśmy, że to oznacza coś w stylu w trakcie realizacji. Dobrze, że się skończyło, jak się skończyło.

O PayU wiem tyle, że wygrałam u nich w konkursie kartę. Trzeba będzie trochę posiedzieć w necie i się zainteresować takimi sprawami, bo nie dosyć, że wstyd tak w tyle zostać, to i niebezpieczne to emotka
0 0

Monika11

#5380200 Napisano: 28.09.2012 07:41:49
dianek napisał(a):

joan, jak pieniążki by do was dotarły to byście dostali stosowanego maila emotka

status rozpoczęta znaczy że ktoś wybrał sposób dostawy, ale niekoniecznie dokonał przelewu

często PayU nawala i taka rozpoczęta może wisieć w nieskończoność


no właśnie mam taką sytuację rozpoczęta od poniedziałku, ale to jest ładowanie ludzi w balona,bo jeżeli jest już numer wpłaty moim zdaniem jest rozpoczęta.Miałam wysłać przesyłkę ale stwierdziłam że osoba ma sporo negatywów i się wstrzymałam .I do tej pory nie mam pieniędzy na koncie emotka
0 0

Gość: dianek

#5380221 Napisano: 28.09.2012 07:55:27
Monika11 - żadne robienie ludzi w balona, przecież allegro ma opisane co i jak, wystarczy przeczytać ze zrozumieniem, a jest to tak jasno opisane, że nawet przedszkolak by zrozumiał...



Statusy dla wpłaty

Rozpoczęta – płatność została zdefiniowana przez Kupującego, nie ma jednak jeszcze informacji o wpływie pieniędzy. Wpłata nie została zrealizowana przez Kupującego albo jest w trakcie przesyłania pomiędzy bankami.
Anulowana – Użytkownik lub Operator serwisu anulował płatność, zanim została zakończona. Operator (PayU S.A.) może anulować płatność w kilku przypadkach, np. brak wpłaty po 10 dniach od zdefiniowania płatności, bank nie autoryzował transakcji lub jeśli zaistniały inne powody, które nie pozwoliły na poprawne przeprowadzenie transakcji.
Odrzucona – Mimo anulowania płatności wpłata została jednak wykonana (widoczne obciążenie na koncie lub potwierdzenie wpłaty). Kupujący może w ciągu pięciu dni ponownie zlecić nam przekazanie pieniędzy na konto Sprzedającego w PayU lub wycofać środki na swoje konto w PayU, a następnie zlecić nam wypłatę. Po pięciu dniach odrzucona wpłata automatycznie zmienia status na Wycofana.
Zakończona – wpłata została przeprowadzona poprawnie. W wyjątkowych sytuacjach Sprzedający może zwrócić środki Kupującemu.
Wycofana – ten status dotyczy płatności, która została wcześniej odrzucona, a Kupujący wycofał swoją wpłatę lub została wycofana automatycznie po 5 dniach od odrzucenia. Środki są do dyspozycji Kupującego w PayU - może teraz zlecić nam ich wypłatę na rachunek bankowy lub przekazem na wskazany adres.


czytanie nie boli emotka
0 0

Monika11

#5380228 Napisano: 28.09.2012 08:00:46
dianek po to jest ten top żeby się zapytać ,nie tylko ja się na to nabrałam -jeżeli kogoś porównujesz do przedszkolaka -popatrz na siebie i swoje mądrości emotka
0 0

Gość: dianek

#5380233 Napisano: 28.09.2012 08:03:38
kobito, przeczytaj ze zrozumieniem zanim skomentujesz... emotka
0 0

mia

#5380237 Napisano: 28.09.2012 08:06:06
Osobiście nie wnikam w statusy wpłaty od kupującego, towar wysyłam w momencie, jak zlecam rozpoczęcie wypłaty na swoje konto z PayU i wypłata jest rozpoczęta.
Wtedy już kupujący nie może cofnąć pieniędzy.
0 0

Monika11

#5380239 Napisano: 28.09.2012 08:07:02
widocznie nie mam rozumu przedszkolaka-bez komentarza emotka
0 0

Monika11

#5380243 Napisano: 28.09.2012 08:08:14
mia napisał(a):

Osobiście nie wnikam w statusy wpłaty od kupującego, towar wysyłam w momencie, jak zlecam rozpoczęcie wypłaty na swoje konto z PayU i wypłata jest rozpoczęta.
Wtedy już kupujący nie może cofnąć pieniędzy.


wychodzi z tego że może emotka Ja też zawsze nie wnikałam jak był status rozpoczęcia
0 0

ktosiu

#5380244 Napisano: 28.09.2012 08:08:44
Monika11 napisał(a):

dianek napisał(a):

joan, jak pieniążki by do was dotarły to byście dostali stosowanego maila emotka

status rozpoczęta znaczy że ktoś wybrał sposób dostawy, ale niekoniecznie dokonał przelewu

często PayU nawala i taka rozpoczęta może wisieć w nieskończoność


no właśnie mam taką sytuację rozpoczęta od poniedziałku, ale to jest ładowanie ludzi w balona,bo jeżeli jest już numer wpłaty moim zdaniem jest rozpoczęta.Miałam wysłać przesyłkę ale stwierdziłam że osoba ma sporo negatywów i się wstrzymałam .I do tej pory nie mam pieniędzy na koncie emotka



Ja kiedyś też miałam taką sytuację. Kupujący twierdził, że wpłaty dokonał, a ja pieniędzy nie miałam, status był rozpoczęty od kilka dni. Na koniec się okazało, że to ja miałam ustawione na moim allegro PAY U: wypłata na żądanie zamiast automatycznie do końca dnia. A że nie żądałam, to mi nie przelewali. Może sprawdź swoje ustawienia.
0 0

Monika11

#5380248 Napisano: 28.09.2012 08:10:10
Mam zmienione że automatyczne już od dawna emotka
0 0

Gość: dianek

#5380260 Napisano: 28.09.2012 08:15:12
Monika11 napisał(a):

widocznie nie mam rozumu przedszkolaka-bez komentarza emotka



serio nadal nie czaisz, czego się tyczył tekst dot. przedszkolaka ? emotka

nie zamierzam cię obrażać, napisałam wyraźnie
a jest to tak jasno opisane, że nawet przedszkolak by zrozumiał
dotyczy to tekstu z pomocy allegro, który zacytowałam
allegro ma to do siebie, że opisy w pomocy są tak jasno napisane, że zrozumie to nawet dziecko

nie napisałam, że ty tego nie rozumiesz, nie porównuję cię do przedszkolaka, kobito weź się ogarnij emotka

sądzę raczej, że nie chciało ci się poszperać gdzie trzeba i sobie doczytać, tylko wolałaś zapytać tutaj

ok, nic mi do tego, każdy robi jak chce

ale zdecydowanie polecam sobie przeczytać regulamin serwisu z którego się korzysta oraz najbardziej interesujące działy pomocy, zwłaszcza dotyczące bezpośrednio naszych pieniążków

żeby się później nie zdziwić, jak przyjdzie rachunek, jakieś odsetki, czy jakieś pieniądze zostaną z tego czy innego powodu zablokowane...
0 0