Ambasadorinnowacji - Philips

Gość: dotti25

#6091499 Napisano: 10.10.2015 20:03:05
miałam podobną sytuację z ekspresem. Okazało się, że zwyczajnie umknęło im kilka maili więc podesłałam je jeszcze raz. Znajomi zawsze mogą (jeśli wybór będzie należał do nich) opublikować recenzje np na stronie media markt. Tam błyskawicznie publikują. Tak samo Saturn, po paru minutach opinia już jest
0 0

Gość: barbara900803

#6091506 Napisano: 10.10.2015 20:13:21
Dzieki za wskazówki, na pewno będą pomocne emotka
0 0

karolinamat

#6091565 Napisano: 10.10.2015 22:14:54
barbara900803 napisał(a):

Witajcie, trafiłam na waszą grupę przez przypadek, miałam okazję testować odkurzacze workowe. Ich testowanie skończyło się z dniem 05.10. Sukcesywnie wysyłałam opinie znajomych, ale do dziś nie otrzymałam kilku poprawionych z informacją gdzie mam je zamieścić. A link do filmiku, oraz linki do recenzji mam przesłać do 13.10. Jak u Was wygląda sytuacja z testowaniem? Szczerzę trochę się obawiam, bo recenzję muszę znajomym podesłać a wiadomo że nie każdy ma czas od razu je zamieścić. 

No kontakt z nimi jest fatalny. Też przede mną stworzenie filmiku. Nie wiem czy mi się uda ale spróbuję... Jaki będzie finał zobaczymy. Mój odkurzacz zniknął ze strony Philipsa więc opinie znajomi wrzucali tylko na ceneo...
0 0

cherry_coke

#6091570 Napisano: 10.10.2015 22:27:17
karolinamat napisał(a):

barbara900803 napisał(a):

Witajcie, trafiłam na waszą grupę przez przypadek, miałam okazję testować odkurzacze workowe. Ich testowanie skończyło się z dniem 05.10. Sukcesywnie wysyłałam opinie znajomych, ale do dziś nie otrzymałam kilku poprawionych z informacją gdzie mam je zamieścić. A link do filmiku, oraz linki do recenzji mam przesłać do 13.10. Jak u Was wygląda sytuacja z testowaniem? Szczerzę trochę się obawiam, bo recenzję muszę znajomym podesłać a wiadomo że nie każdy ma czas od razu je zamieścić. 

No kontakt z nimi jest fatalny. Też przede mną stworzenie filmiku. Nie wiem czy mi się uda ale spróbuję... Jaki będzie finał zobaczymy. Mój odkurzacz zniknął ze strony Philipsa więc opinie znajomi wrzucali tylko na ceneo...

Również u mnie ten sam problem. Brakuje mi trzech z sześciu poprawionych opinii do wystawienia. Problemy z wystawieniem na Philips, bo strona nie działa, nie widać wcześniej wystawionych opinii, dopiero wczoraj uzyskałam informacje gdzie zamieścić opinie, które wcześniej miały wylądować na philips. Niech każdy napisze maila z prośbą o przedłużenie terminu przesyłania wyzwania na stronie. W grupie siła!  emotka
0 0

andzianecia

#6091584 Napisano: 10.10.2015 23:09:50
mój mąż testuje odkurzacz i też nie dostał jednej zaakceptowanej opinii i też czeka
0 0

requiem29

#6091644 Napisano: 11.10.2015 10:34:54
Ja nie dostałam od nich żadnej odpowiedzi mimo, że mam potwierdzenia przeczytania wiadomości.. Też napiszę prośbę o przedłużenie terminu, nie zamierzam być poszkodowana przez czyjeś nieogarnięcie.
0 0

karolinamat

#6091706 Napisano: 11.10.2015 15:18:46
cherry_coke napisał(a):

karolinamat napisał(a):

barbara900803 napisał(a):

Witajcie, trafiłam na waszą grupę przez przypadek, miałam okazję testować odkurzacze workowe. Ich testowanie skończyło się z dniem 05.10. Sukcesywnie wysyłałam opinie znajomych, ale do dziś nie otrzymałam kilku poprawionych z informacją gdzie mam je zamieścić. A link do filmiku, oraz linki do recenzji mam przesłać do 13.10. Jak u Was wygląda sytuacja z testowaniem? Szczerzę trochę się obawiam, bo recenzję muszę znajomym podesłać a wiadomo że nie każdy ma czas od razu je zamieścić. 

No kontakt z nimi jest fatalny. Też przede mną stworzenie filmiku. Nie wiem czy mi się uda ale spróbuję... Jaki będzie finał zobaczymy. Mój odkurzacz zniknął ze strony Philipsa więc opinie znajomi wrzucali tylko na ceneo...

Również u mnie ten sam problem. Brakuje mi trzech z sześciu poprawionych opinii do wystawienia. Problemy z wystawieniem na Philips, bo strona nie działa, nie widać wcześniej wystawionych opinii, dopiero wczoraj uzyskałam informacje gdzie zamieścić opinie, które wcześniej miały wylądować na philips. Niech każdy napisze maila z prośbą o przedłużenie terminu przesyłania wyzwania na stronie. W grupie siła!  emotka

No nie zaszkodzi. U mnie 3 wystawione, 2 czekają. No i jeszcze przede mną nieszczęsny filmik...
0 0

Gość: barbara900803

#6091712 Napisano: 11.10.2015 16:09:59
Prośbę wysłałam, mam nadzieję że to coś pomoże, bo odkurzacz całkiem fajny, więc szkoda byłoby go odsyłać i to w dodatku na własny koszt emotka
Też mam kilka potwierdzeń wyświetlenia wiadomości, ale odpowiedzi brak z zaakceptowanymi opiniami do zamieszczenia. 
0 0

requiem29

#6092081 Napisano: 12.10.2015 13:07:57
barbara900803 napisał(a):

Prośbę wysłałam, mam nadzieję że to coś pomoże, bo odkurzacz całkiem fajny, więc szkoda byłoby go odsyłać i to w dodatku na własny koszt emotka
Też mam kilka potwierdzeń wyświetlenia wiadomości, ale odpowiedzi brak z zaakceptowanymi opiniami do zamieszczenia. 

Dostałam odpowiedź, że termin zostanie nam przedłużony.

0 0

Gość: ann1231

#6092138 Napisano: 12.10.2015 14:17:18
Bardzo proszę o pomoc w zadaniu OPUBLIKUJ RECENZJĘ. Gdzie dokładnie poiwnnam przekopiować swoją recenzję ??:):):)
0 0

anula81

#6092150 Napisano: 12.10.2015 14:23:33
ann1231 napisał(a):

Bardzo proszę o pomoc w zadaniu OPUBLIKUJ RECENZJĘ. Gdzie dokładnie poiwnnam przekopiować swoją recenzję ??:):):)

ja dałam na agito.pl i czekam na akceptację
0 0

Gość: barbara900803

#6092380 Napisano: 12.10.2015 19:04:04
requiem29 napisał(a):

barbara900803 napisał(a):

Prośbę wysłałam, mam nadzieję że to coś pomoże, bo odkurzacz całkiem fajny, więc szkoda byłoby go odsyłać i to w dodatku na własny koszt emotka
Też mam kilka potwierdzeń wyświetlenia wiadomości, ale odpowiedzi brak z zaakceptowanymi opiniami do zamieszczenia. 

Dostałam odpowiedź, że termin zostanie nam przedłużony.

A wiadomo do kiedy? 
0 0

migi

#6092383 Napisano: 12.10.2015 19:11:20
barbara900803 napisał(a):

requiem29 napisał(a):

barbara900803 napisał(a):

Prośbę wysłałam, mam nadzieję że to coś pomoże, bo odkurzacz całkiem fajny, więc szkoda byłoby go odsyłać i to w dodatku na własny koszt emotka
Też mam kilka potwierdzeń wyświetlenia wiadomości, ale odpowiedzi brak z zaakceptowanymi opiniami do zamieszczenia. 

Dostałam odpowiedź, że termin zostanie nam przedłużony.

A wiadomo do kiedy? 

Ja ostatnio miałam lokówkę do testowania i terminy strasznie wydłużone z powodu braku odpowiedzi etc. 
Więc napisałam wszystko co miałam, co zatwierdzili a co nie i tak wysłałam maila. Odpisali około 3 tygodnie po zakończeniu testów! Ale na szczęście pozytywnie. Więc myślę, że trzeba robić zgodnie z regulaminem i nie stresować się brakiem odzewu z ich strony (ja raz w tygodniu kolejną opinie wysyłałam).

PS. Nowe wyzwanie. Testuj odkurzacz PowerPro Aqua emotka  
0 0

Gość: barbara900803

#6092399 Napisano: 12.10.2015 19:25:34
migi napisał(a):

barbara900803 napisał(a):

requiem29 napisał(a):

barbara900803 napisał(a):

Prośbę wysłałam, mam nadzieję że to coś pomoże, bo odkurzacz całkiem fajny, więc szkoda byłoby go odsyłać i to w dodatku na własny koszt emotka
Też mam kilka potwierdzeń wyświetlenia wiadomości, ale odpowiedzi brak z zaakceptowanymi opiniami do zamieszczenia. 

Dostałam odpowiedź, że termin zostanie nam przedłużony.

A wiadomo do kiedy? 

Ja ostatnio miałam lokówkę do testowania i terminy strasznie wydłużone z powodu braku odpowiedzi etc. 
Więc napisałam wszystko co miałam, co zatwierdzili a co nie i tak wysłałam maila. Odpisali około 3 tygodnie po zakończeniu testów! Ale na szczęście pozytywnie. Więc myślę, że trzeba robić zgodnie z regulaminem i nie stresować się brakiem odzewu z ich strony (ja raz w tygodniu kolejną opinie wysyłałam).

PS. Nowe wyzwanie. Testuj odkurzacz PowerPro Aqua emotka  

A znajomi w twoim przypadku kiedy dodawali opinię na stronę philipsa itd? Po tych 3 tygodniach po zakończeniu testów? 
0 0

requiem29

#6092403 Napisano: 12.10.2015 19:32:18
Nie napisali do kiedy, na stronie też póki co nie wydłużyli terminu. Napisali tylko, że oczywiście termin zostanie wydłużony. 

Wysłałam dziś z rana ponownie 6 maili z opiniami, jeden po drugim.. dwa odczytane, reszta nie, odpowiedzi na którykolwiek brak. Teraz rozumiem co niektórzy mieli na myśli mówiąc , że testowanie to pikuś ale kontakt to żebracza praca.. 
0 0

karolinamat

#6092686 Napisano: 13.10.2015 11:36:01
Przed chwilą maila o testowaniu nawilżacza. 20 testerów i 10 zwycięzców..... A wczoraj przeklinałam przy nagrywaniu filmiku emotka
0 0

Finezyjna

#6093115 Napisano: 13.10.2015 19:54:36
I u mnie @ dotyczący testowania nawilżacza emotka  to moje pierwsze testowanie także cicho liczę na jakieś wskazówki od Was emotka
0 0

ej1986

#6093170 Napisano: 13.10.2015 20:52:59
ja testuję lokówkę ProCare_Auto_Curl_HPS940-00. Dostałam ją ok 3 tyg temu i dalej nic , nie wiem co mam pisać i gdzie zero wiadomości - wiec jak to ma dalej wygladać?????
0 0

kaskaderka1

#6093212 Napisano: 13.10.2015 21:50:42
ej1986 napisał(a):

ja testuję lokówkę ProCare_Auto_Curl_HPS940-00. Dostałam ją ok 3 tyg temu i dalej nic , nie wiem co mam pisać i gdzie zero wiadomości - wiec jak to ma dalej wygladać?????

W @ dostałaś załącznik z regulaminem. Proponuję przeczytać,rozwieje wszystkie wątpliwości i odpowie na Twoje pytania. emotka
0 0

Gość: aka

#6093466 Napisano: 14.10.2015 10:47:56
Ech, tak chciałam testować nawilżacz emotka Mam dziecko z astmą i alergią wziewną, może kiedyś na licytacji trafię...
0 0