Ambasadorinnowacji - Philips

m123450

#6233767 Napisano: 27.07.2016 14:14:52
nie przejmujcie sie... mnie system zablokowal za to ze klikalam w odbieram nagrode... ta platforma spada na psy....
0 0

Pociong

#6233768 Napisano: 27.07.2016 14:16:26
Dlaczego mamy się nie przejmować?! Właśnie trzeba do nich walić "drzwiami i oknami" to może coś z tym zrobią!! Bardzo dziwne, że aż tyle osób miało problemy z przyciskiem odebrania nagrody albo w ogóle z wejściem na aukcję!
0 0

kate1980

#6233769 Napisano: 27.07.2016 14:16:36
Pociong napisał(a):

kate1980 napisał(a):

Pociong napisał(a):

A JA PYTAM: DLACZEGO DO CHOLERY NIE MIAŁAM PRZYCISKU ODBIERZ NAGRODĘ?!?!?!?!?

ja miałam tak samo kilka razy

Ja najpierw czekałam, aż ich super system sam odświeży.. czekam, czekam, patrzę, że minął już czas i powinien być przycisk. Odświeżyłam stronę sama a tu, że ktoś był szybszy i tak CAŁY CZAS!! Było 5 prostownic, a ja ANI RAZU nie miałam przycisku. Nawet "szarego".

eh... jakaś porażka ta aukcja. kurczę, aby tylko pozbyć sie punktów przed końcem
0 0

teodozja

#6233770 Napisano: 27.07.2016 14:18:43
Tak coraz gorzej z Platformą niestety, ja wygrałam trymer ale czy dotrze to zobaczymy bo nagrody z poprzedniej aukcji jeszcze nie nadali dla mnie. Myślę że jedyna droga poprawy to tylko pozostaje pisać do nich o wszelkich nieprawidłowościach
0 0

anika1989

#6233771 Napisano: 27.07.2016 14:19:42
teodozja napisał(a):

rogalino napisał(a):

defed napisał(a):

Człowiek chce uczciwie zakupić przedmiot na aukcji a przy próbie licytacji dostaję takie wieści, że Wykryto próbę połączenia z serwerem, która jest niezgodna z regulaminem. emotka  WTF??? emotka emotka emotka

Miałem to samo....

Ja tak miałam na poprzednich aukcjach, wystarczyła zmiana przeglądarki

Miałam to samo... z wymarzonym żelazkiem się nie udało, jest tylko airfloss
0 0

hehatka31

#6233772 Napisano: 27.07.2016 14:19:48
Drogi Ambasadorze!Gratulujemy! Wygrałeś Aukcję. Kupiłeś PerfectCare Azur Żelazko parowe GC4929/80 za jedyne 2100 FILIPSÓW.
 emotka




0 0

Pociong

#6233774 Napisano: 27.07.2016 14:21:41
teodozja napisał(a):

Tak coraz gorzej z Platformą niestety, ja wygrałam trymer ale czy dotrze to zobaczymy bo nagrody z poprzedniej aukcji jeszcze nie nadali dla mnie. Myślę że jedyna droga poprawy to tylko pozostaje pisać do nich o wszelkich nieprawidłowościach

Dokładnie. Trzeba im wszystko zgłaszać, to może ruszą tyłki, bo coś się rozleniwili. Szczerze, to jestem mega zawiedziona bo już od 3 aukcji czekałam na prostownicę.......
0 0

Gość: ksantypa

#6233775 Napisano: 27.07.2016 14:22:03
mam  Kupiłeś PerfectCare Pure Żelazko z generatorem pary GC7640/80 za jedyne 2600 FILIPSÓW.
0 0

Gość: tusienka

#6233779 Napisano: 27.07.2016 14:26:07
teodozja napisał(a):

Tak coraz gorzej z Platformą niestety, ja wygrałam trymer ale czy dotrze to zobaczymy bo nagrody z poprzedniej aukcji jeszcze nie nadali dla mnie. Myślę że jedyna droga poprawy to tylko pozostaje pisać do nich o wszelkich nieprawidłowościach

 I co Ci odpiszą ? Zbadamy sprawę- tak jak mi????? Też czekam i mama też czeka  i tak samo- nikt nic nie wie.
Dziś ustrzeliłam prostownicę i również mam wątpliwości co do straconych punktów :-/ 
0 0

daga800

#6233782 Napisano: 27.07.2016 14:28:02
Gratulujemy! Wygrałeś Aukcję. Kupiłeś Trymer z systemem zasysania BT7210/15 za jedyne 1300 FILIPSÓW

Proponuję zmianę przeglądarki ja też miałam taki problem. Teraz aukcje licytuje w Edge i nie miałam ani razu problemu.
0 0

Pociong

#6233788 Napisano: 27.07.2016 14:30:20
tusienka napisał(a):

teodozja napisał(a):

Tak coraz gorzej z Platformą niestety, ja wygrałam trymer ale czy dotrze to zobaczymy bo nagrody z poprzedniej aukcji jeszcze nie nadali dla mnie. Myślę że jedyna droga poprawy to tylko pozostaje pisać do nich o wszelkich nieprawidłowościach

 I co Ci odpiszą ? Zbadamy sprawę- tak jak mi????? Też czekam i mama też czeka  i tak samo- nikt nic nie wie.
Dziś ustrzeliłam prostownicę i również mam wątpliwości co do straconych punktów :-/ 

Ciesz się, bo ja czekałam jak głupia i robiłam te zadania, a tu co? Jestem szczerze w.... na tę sytuację. Człowiek traci czas i nerwy. Będę ich zasypywać mailami dopóki nie dostanę satysfakcjonującej odpowiedzi.

Ja otworzyłam aukcję w mozilli i w chromie i nigdzie nie było przycisku tylko przedmiotów ubywało.
0 0

teodozja

#6233794 Napisano: 27.07.2016 14:32:27
tusienka napisał(a):

teodozja napisał(a):

Tak coraz gorzej z Platformą niestety, ja wygrałam trymer ale czy dotrze to zobaczymy bo nagrody z poprzedniej aukcji jeszcze nie nadali dla mnie. Myślę że jedyna droga poprawy to tylko pozostaje pisać do nich o wszelkich nieprawidłowościach

 I co Ci odpiszą ? Zbadamy sprawę- tak jak mi????? Też czekam i mama też czeka  i tak samo- nikt nic nie wie.
Dziś ustrzeliłam prostownicę i również mam wątpliwości co do straconych punktów :-/ 

Moim skromnym zdaniem lepiej coś robić nic siedzieć z założonymi rękoma. Jak w ciągu kilku dni nie dadzą mi odpowiedzi wyślę oficjalne pismo do centrali. Pisma wszędzie w kancelariach ewidencjonują więc nie mogą zlekceważyć tylko muszą dać odpowiedź. Ja nie po to udostępniam ich produkty na swoim prywatnym fb i ciułam punkty poświęcając swój czas żeby ktoś mnie okradał.
1 Pociong 0

daga800

#6233804 Napisano: 27.07.2016 14:38:10
Pociong napisał(a):

Ja otworzyłam aukcję w mozilli i w chromie i nigdzie nie było przycisku tylko przedmiotów ubywało.

U mnie w Chromie w ogóle nie mogę się zalogować także stawiam na winę przeglądarki.
0 0

Gość: tusienka

#6233805 Napisano: 27.07.2016 14:39:31
teodozja napisał(a):

tusienka napisał(a):

teodozja napisał(a):

Tak coraz gorzej z Platformą niestety, ja wygrałam trymer ale czy dotrze to zobaczymy bo nagrody z poprzedniej aukcji jeszcze nie nadali dla mnie. Myślę że jedyna droga poprawy to tylko pozostaje pisać do nich o wszelkich nieprawidłowościach

 I co Ci odpiszą ? Zbadamy sprawę- tak jak mi????? Też czekam i mama też czeka  i tak samo- nikt nic nie wie.
Dziś ustrzeliłam prostownicę i również mam wątpliwości co do straconych punktów :-/ 

Moim skromnym zdaniem lepiej coś robić nic siedzieć z założonymi rękoma. Jak w ciągu kilku dni nie dadzą mi odpowiedzi wyślę oficjalne pismo do centrali. Pisma wszędzie w kancelariach ewidencjonują więc nie mogą zlekceważyć tylko muszą dać odpowiedź. Ja nie po to udostępniam ich produkty na swoim prywatnym fb i ciułam punkty poświęcając swój czas żeby ktoś mnie okradał.

Masz rację- zgadzam się emotka Wkurza takie olewanie i cisza. Zwłaszcza,że widać,że jest nas tu więcej.
0 0

kaskaderka1

#6233847 Napisano: 27.07.2016 15:24:51
Paranoja , nie dostałam tej jednej odznaki . To jakaś kpina .
0 0

kate1980

#6233850 Napisano: 27.07.2016 15:31:05
kaskaderka1 napisał(a):

Paranoja , nie dostałam tej jednej odznaki . To jakaś kpina .

tak mi przykroemotka może to słabe pocieszenie, ale ciężko było dziś cokolwiek wylicytować. jak zbierzesz dodatkowe punkty do następnej aukcji to może uda Ci się wziąć jeszcze fajniejszą nagrodę niż dziś emotka
0 0

kaskaderka1

#6233853 Napisano: 27.07.2016 15:33:49
kate1980 napisał(a):

kaskaderka1 napisał(a):

Paranoja , nie dostałam tej jednej odznaki . To jakaś kpina .

tak mi przykroemotka może to słabe pocieszenie, ale ciężko było dziś cokolwiek wylicytować. jak zbierzesz dodatkowe punkty do następnej aukcji to może uda Ci się wziąć jeszcze fajniejszą nagrodę niż dziś emotka

Dziękuję emotka
Przykro mi ,bo jest to w tym momencie brak profesjonalizmu z ich strony emotka

Wylałam żale do nich ...


Gratuluję wygranych .
0 0

defed

#6233865 Napisano: 27.07.2016 16:01:04
Szanowny Ambasadorze,
w związku z problemami na ostatniej majowej Aukcji wprowadziliśmy blokadę nieprawidłowych zachowań na stronie, w której zawarte jest między innymi ograniczenie ilości kliknięć w przycisk "Odbieram nagrodę" przez jednego użytkownika w ciągu sekundy. To ograniczenie pozwoliło na wyrównanie szans dla wszystkich użytkowników, którzy biorą udział w licytacji.

emotka  jakie wyrównanie szans? chyba wręcz przeciwnie...emotka
-miałam zablokowany udział w aukcjach do końca ich trwania (nie wiedziałam,że zmiana przeglądarki pomoże)
-nie ma żadnych szans z tymi, co mają lepsiejsze internety...
0 0

kate1980

#6233867 Napisano: 27.07.2016 16:04:19
defed napisał(a):

Szanowny Ambasadorze,
w związku z problemami na ostatniej majowej Aukcji wprowadziliśmy blokadę nieprawidłowych zachowań na stronie, w której zawarte jest między innymi ograniczenie ilości kliknięć w przycisk "Odbieram nagrodę" przez jednego użytkownika w ciągu sekundy. To ograniczenie pozwoliło na wyrównanie szans dla wszystkich użytkowników, którzy biorą udział w licytacji.

emotka  jakie wyrównanie szans? chyba wręcz przeciwnie...emotka

no to teraz namieszali
0 0

Gość: tusienka

#6233871 Napisano: 27.07.2016 16:08:36
Mail przed chwilą:


Dzień dobry,Informujemy, że nagrody z Aukcji 30.05 są w trakcie wysyłki.Nagroda zostanie dostarczona zgodnie z planem do końca lipca - kurier powinien się skontaktować w piątek 29.07.Najpóźniej kurier może skontaktować się do końca następnego tygodnia.
0 0