Dyskusje o innych konkursach (bez klików)

Gość: koszalek

#7131377 Napisano: 16.10.2023 11:40:47
Tylko przypominam, ze tak jest opcja "zrezygnuj z nagody", nikomu nie każę jej używać emotka  to taka opcja właśnie dla kogoś kto ma sytuację "o nie, znowu krowa, a chcę lodówkę" wtedy jakiś bezkrówkowy by się ucieszył. Już nie wspominaując o przypadkach gdzie ktoś chce wygrywać wszystko na oślep i sprzedawać, ale juz sie nauczyłam, że tego tu nie wolno komentowac emotka
1 alexmusic 0

adamo86

#7131378 Napisano: 16.10.2023 11:43:07
koszalek napisał(a):

Tylko przypominam, ze tak jest opcja "zrezygnuj z nagody", nikomu nie każę jej używać emotka  to taka opcja właśnie dla kogoś kto ma sytuację "o nie, znowu krowa, a chcę lodówkę" wtedy jakiś bezkrówkowy by się ucieszył.

To chyba najbardziej bezużyteczna opcja jaka istnieje emotka
A wtedy krówka przechodzi na kogoś innego czy raczej przepada?
0 0

delfinka101

#7131379 Napisano: 16.10.2023 11:43:51
Ja krowy sprzedaje po 35 i 30 zł, schodzą szybciej niż wygrywam. Poluję na lodówkę i nie bedę z nagrody rezygnowała, bo komuś się przykro zrobiło.
0 1 kimberly

mampytanie

#7131380 Napisano: 16.10.2023 11:44:13
olunka napisał(a):

agakaz2 napisał(a):

Nelusia102 napisał(a):

koszalek napisał(a):

agakaz2 napisał(a):

szczerze po vo wam tyle tych krów?

Na razie cisza.
Spróbuję zgadnąć. Może są zakochani w swoim kurierze/kurierce i lubią jak często przychodzi? emotka  A może jak te wszystkie krowy będą muczeć na raz to będzie efekt WOW? emotka

No tez się zastanawiam - czy te Krowy są " ze złota " . Ale jak ktoś ma ochotę to czemu nie.

jak dla mnie jednak by wystarczyła i szanse innym eh

a jak ktos na lodówke poluje?  to może przy okazji mu krowy wpadają

Zapewne. Choć dla mnie troszkę zabawne jest, że tyle osób zarzeka się przy niektórych konkursach / loteriach, że są badziewne nagrody typu chińszczyzna i robią bojkot, a tu tą chińszczyznę zbierają jedna za drugą emotka  Ale każdy ma wybór. Mi jedna krowa wystarczy, jest i tak do niczego, a o lodówkę to można próbować, jak się ma światłowód i captacha non stop się nie załącza. Ja odpuszczam, a innym życzę sporego stada, jeśli tak bardzo je chcą  emotka

Gość: koszalek

#7131382 Napisano: 16.10.2023 11:45:09
adamo86 napisał(a):

koszalek napisał(a):

Tylko przypominam, ze tak jest opcja "zrezygnuj z nagody", nikomu nie każę jej używać emotka  to taka opcja właśnie dla kogoś kto ma sytuację "o nie, znowu krowa, a chcę lodówkę" wtedy jakiś bezkrówkowy by się ucieszył.

To chyba najbardziej bezużyteczna opcja jaka istnieje emotka
A wtedy krówka przechodzi na kogoś innego czy raczej przepada?

Mnie sie wydaje, że powinna wtedy przechodzić na kogoś innego, ale na 100% to nie wiem.
1 kimberly 0

rufus

#7131384 Napisano: 16.10.2023 11:46:41
delfinka101 napisał(a):

Ja krowy sprzedaje po 35 i 30 zł, schodzą szybciej niż wygrywam. Poluję na lodówkę i nie bedę z nagrody rezygnowała, bo komuś się rpzykro zrobiło.

To ja sie slabo cenie. emotka emotka
0 0

kocie_lakocie

#7131385 Napisano: 16.10.2023 11:47:07
agakaz2 napisał(a):

szczerze po vo wam tyle tych krów?

Według mnie ludziom chodzi bardziej o tę satysfakcję, o komunikat "GRATULACJE!" czy "Wygrałeś!" - to trochę uzależniające.

Jednak ja osobiście nie kupuję czegoś czego nie używam czy nie lubię na loterie. Zwłaszcza, że nie potrzebuję krowy o wartości kilkunastu złotych do szczęścia emotka

loteryjny

#7131387 Napisano: 16.10.2023 11:49:15
Czy w bonduelle jest jakiś limit wygranych bo w regulaminie takiego zapisu nie widzę?
0 0

agakaz2

#7131388 Napisano: 16.10.2023 11:52:51
sylwiamickie napisał(a):

agakaz2 napisał(a):

szczerze po vo wam tyle tych krów?

Według mnie ludziom chodzi bardziej o tę satysfakcję, o komunikat "GRATULACJE!" czy "Wygrałeś!" - to trochę uzależniające.

Jednak ja osobiście nie kupuję czegoś czego nie używam czy nie lubię na loterie. Zwłaszcza, że nie potrzebuję krowy o wartości kilkunastu złotych do szczęścia emotka

a ja do szczęścia chce wygrać 1 krowę i nici
1 kimberly 0

agakaz2

#7131389 Napisano: 16.10.2023 11:55:30
delfinka101 napisał(a):

Ja krowy sprzedaje po 35 i 30 zł, schodzą szybciej niż wygrywam. Poluję na lodówkę i nie bedę z nagrody rezygnowała, bo komuś się rpzykro zrobiło.

teraz to pojechałaś haha a sprzedawaj sobie nawet po 100 od sztuki nie o to mi chodzilo

delfinka101

#7131392 Napisano: 16.10.2023 11:59:39
agakaz2 napisał(a):

delfinka101 napisał(a):

Ja krowy sprzedaje po 35 i 30 zł, schodzą szybciej niż wygrywam. Poluję na lodówkę i nie bedę z nagrody rezygnowała, bo komuś się rpzykro zrobiło.

teraz to pojechałaś haha a sprzedawaj sobie nawet po 100 od sztuki nie o to mi chodzilo

Ale ja nie do ciebie pisałam, tylko odpowiedziałam na pytanie po co mi tyle krów; na sprzedaż. Tak jak wszyscy sprzedaję nagrody i nie kryję się z tym. Poluję na lodówkę i jak upoluję to przestanę grać.

Cynamon28

#7131394 Napisano: 16.10.2023 12:05:14
O której wysyłacie formularz muller, że wygrywacie ? Kompletnie nie mogę nic trafić, albo za wcześnie, albo już nie ma nagród emotka
0 0

Gość: koszalek

#7131395 Napisano: 16.10.2023 12:06:06
"Tak jak wszyscy sprzedaję nagrody" taki ponury dzień, a jednak żart się udał emotka

atyde25

#7131403 Napisano: 16.10.2023 12:16:48
Tak wiem nie takie oczekiwania co do odpowiedzi ja starałam się w Muller trafić w punkt 10:00 ale to chyba coś nie tak ze mną bo nigdy nie trafiłam a teraz ok 10 to jeszcze śpię nie gram:P
1 kimberly 0

bezaczek7

#7131415 Napisano: 16.10.2023 13:03:26
adamo86 napisał(a):

koszalek napisał(a):

Tylko przypominam, ze tak jest opcja "zrezygnuj z nagody", nikomu nie każę jej używać emotka  to taka opcja właśnie dla kogoś kto ma sytuację "o nie, znowu krowa, a chcę lodówkę" wtedy jakiś bezkrówkowy by się ucieszył.

To chyba najbardziej bezużyteczna opcja jaka istnieje emotka
A wtedy krówka przechodzi na kogoś innego czy raczej przepada?

Jeśli dobrze kojarzę z reg, to chyba przechodzi do puli na następny czy któryś tam dzień.
1 kimberly 0

dekr0pka

#7131429 Napisano: 16.10.2023 13:44:21
Mam pytanie w temacie Avanti - Crayola.
Właśnie pierwszy raz w życiu dostałam negatywną odpowiedź na weryfikację paragonu z wytłumaczeniem, że był już zgłaszany wcześniej.
Jestem w niemałym szoku, bo chociaż tych zgłoszeń wysłałam pewnie kilkadziesiąt i trafiłam pod sam koniec, to zgłoszone paragony odkładam i dziwne wydaje mi się, żebym dwa razy zgłosiła ten sam. Dodatkowo w całym zamieszaniu musiałam potwierdzić o jaki nr paragonu chodzi i Avanti grzecznie mi odpisało.

Podsumowując moje pytanie chyba będzie brzmieć, czy ktoś z Was pamięta, czy formularz Nestle przepuszczał zdublowane zgłoszenie, czy pojawiał się błąd?
Jeśli ktoś ma dobre rady, to również chętnie posłucham emotka
0 0

anialistopad

#7131431 Napisano: 16.10.2023 13:55:29
Sprawdź czy nie masz paragonu z tym samym numerem . Ja tak miałam z 2 różnych sklepów i im odesłałam oba i uznali
0 0

dekr0pka

#7131432 Napisano: 16.10.2023 13:59:07
anialistopad napisał(a):

Sprawdź czy nie masz paragonu z tym samym numerem . Ja tak miałam z 2 różnych sklepów i im odesłałam oba i uznali

Dziękuję za odpowiedź.
Rzeczywiście, sprawdzę, nic mi to nie szkodzi.
Czytam i czytam ten regulamin i w formularzu był do podania zarówno NIP jak i nr kasy fiskalnej, więc z jednej strony mało prawdopodobne żebym miała dwa te same paragony z drugiej, dlaczego do diabła system miałby to przepuścić emotka emotka
No cóż. Pozostaje mi pożegnać się z nagrodą emotka
0 0

nanajka81

#7131433 Napisano: 16.10.2023 14:01:13
dekr0pka napisał(a):

Mam pytanie w temacie Avanti - Crayola.
Właśnie pierwszy raz w życiu dostałam negatywną odpowiedź na weryfikację paragonu z wytłumaczeniem, że był już zgłaszany wcześniej.
Jestem w niemałym szoku, bo chociaż tych zgłoszeń wysłałam pewnie kilkadziesiąt i trafiłam pod sam koniec, to zgłoszone paragony odkładam i dziwne wydaje mi się, żebym dwa razy zgłosiła ten sam. Dodatkowo w całym zamieszaniu musiałam potwierdzić o jaki nr paragonu chodzi i Avanti grzecznie mi odpisało.

Podsumowując moje pytanie chyba będzie brzmieć, czy ktoś z Was pamięta, czy formularz Nestle przepuszczał zdublowane zgłoszenie, czy pojawiał się błąd?
Jeśli ktoś ma dobre rady, to również chętnie posłucham emotka

Kilka lat wstecz była akcja Nestle (wygrywało się wtedy plecaki z krową i mleko) że ludzie grali na ten sam paragon tak długo aż na niego wygrali i przechodził on pozytywną weryfikację. Wg mnie tego nie zmienili i te ich konkursy nadal przepuszczają te same paragony chyba tylko po to aby potem przeszły one właśnie negatywną weryfikację. To co ich chroni to ten dopisek "Pamiętaj, że dany dowód zakupu można zgłosić do loterii tylko raz. Każde kolejne zgłoszenie tego samego dowodu zakupu, w razie jego wylosowania, będzie uznane jako nieprawidłowe". Tak więc spokojnie mogłaś się pomylić i wbić ten sam paragon. Niestety.
1 dekr0pka 0

koniczynka123

#7131434 Napisano: 16.10.2023 14:03:20
dekr0pka napisał(a):

Mam pytanie w temacie Avanti - Crayola.
Właśnie pierwszy raz w życiu dostałam negatywną odpowiedź na weryfikację paragonu z wytłumaczeniem, że był już zgłaszany wcześniej.
Jestem w niemałym szoku, bo chociaż tych zgłoszeń wysłałam pewnie kilkadziesiąt i trafiłam pod sam koniec, to zgłoszone paragony odkładam i dziwne wydaje mi się, żebym dwa razy zgłosiła ten sam. Dodatkowo w całym zamieszaniu musiałam potwierdzić o jaki nr paragonu chodzi i Avanti grzecznie mi odpisało.

Podsumowując moje pytanie chyba będzie brzmieć, czy ktoś z Was pamięta, czy formularz Nestle przepuszczał zdublowane zgłoszenie, czy pojawiał się błąd?
Jeśli ktoś ma dobre rady, to również chętnie posłucham emotka

Mi też odebrali nagrodę za podobno zdublowany paragon ale na pewno przechodził ten sam paragon bo pytałam
1 dekr0pka 0