Reklama na e-Konkursy.info

Z jakiego konkursu ta nagroda??? / Wygrałem - ale

slavek

#1492748 Napisano: 18.04.2008 02:00:38
Często otrzymujemy do domu przesyłki z nagrodami, ale nie wiemy z jakiego to konkursu. Nie ma też nas wśród laureatów konkursu z topu Wyniki konkursów (tylko wyniki!!!)

Może byłby potrzebny taki topik w którym jedni drugich informowaliby o tym z jakiego konkursu jest ta nagroda.

Druga sytuacja którą można spotkać na forum to taka gdy ktoś znalazł siebie wśród laureatów jakiegoś konkursu ale nie pamięta co było tam nagrodą.

Co myślicie?
0 0

slavek

#1492756 Napisano: 18.04.2008 02:02:33
To może ja zacznę emotka

Dostałem dziś Siódemką paczkę z jakimiś balsamami Bagno Fragranza. Czy ktoś wie skąd to? Na kopercie jest naklejka Avanti, ale nie wiem z jakiego to konka.
0 0

anus

#1492761 Napisano: 18.04.2008 02:05:16
http://serwisy.ga...1,55283,5125616.html

może z tego? sam konkurs jak i wyniki pojawiły się w bazie i na forum emotka
0 0

Gość: katia305

#1492765 Napisano: 18.04.2008 02:08:33
super pomysl emotka

ja juz kilka razy dostalam cos i nie moglam znalesc stronki z konkiem, musialam pytac w moich dzisiejszych...

0 0

cudaczek121

#1492786 Napisano: 18.04.2008 02:26:39
ja tam bym się nigdy nie zastanawiała,skąd mi przyszła nagroda, o której nie wiedziałam emotka Cieszyłabym się,że coś niespodziewanie przyszło, jeśli nie musiałabym za to płacić emotka
0 0

rafi323raf

#1492789 Napisano: 18.04.2008 02:27:41
Ja lubię dostawać niespodzianki emotka Ale mało razy się zdarzyło, że nie wiedziałem skąd ta nagroda. Chyba nawet nigdy.
0 0

Gość: amelka1808

#1492794 Napisano: 18.04.2008 02:30:19
Świetny pomysł!
Ja wygrywam jedną nagrode na miesiac i zawsze wiem z ktorego konkursu,ale dzieki temu topowi moze uda mi sie pomóc czasami Wam. emotka
0 0

Gość: ola2493

#1492797 Napisano: 18.04.2008 02:33:16
Mi jak do tej pory tez nie zdarzyła się sytuacja kiedy mto nie wiedzialam z jakiego konku nagroda,ale pomysł ok emotka emotka
0 0

cudaczek121

#1492800 Napisano: 18.04.2008 02:36:25
Ja czasem biorę udział w jakimś konkursie,po czym o tym zapominam i nawet nie sprawdzam w wynikach emotka Gdyby nie znajomi z forum,którzy wysyłają mi niektóre linki z konkami,w których wygrałam,to bym nie wiedziała o kilku wygranych emotka
0 0

Gość: kondzikdg

#1492807 Napisano: 18.04.2008 02:41:54
A pamieta ktos co bylo do wygrania z ankiety uczniowskiej Kalendarza Europejskiego ?
0 0

slavek

#1492821 Napisano: 18.04.2008 02:47:33
anuś napisał(a):

http://serwisy.ga...1,55283,5125616.html

może z tego? sam konkurs jak i wyniki pojawiły się w bazie i na forum emotka



Dziękuję anuś emotka - tak to z tego konkursu. Widocznie przegapiłem. Ale tym większa to niespodzianka emotka
0 0

mariolakal

#1492883 Napisano: 18.04.2008 03:29:29
Podoba mi sie ten temat. Co prawda tylko raz zdarzyło mi sie nie wiedzieć, gdzie wygrałam nagrodę, ale przyda sie ten wątek na przyszlość emotka
0 0

slavek

#1492885 Napisano: 18.04.2008 03:33:22
No ja miałem tak wiele razy, np. kilka razy z cooltura.korba.pl - wówczas jest jeszcze większa radość
0 0

Gość: makaveliooo

#1492901 Napisano: 18.04.2008 03:42:52
kondzikdg napisał(a):

A pamieta ktos co bylo do wygrania z ankiety uczniowskiej Kalendarza Europejskiego ?


wiem ze koszulki, pen drive i jeszcze inne nagrody, dostalem koszulki od nich
0 0

samantha22

#1492903 Napisano: 18.04.2008 03:44:54
do mnie kiedyś przyszła torebka i nie miałam pojcia skąd,jak sie po czasie dowiedzialam z cacharela

wiec co do pomysłu odnosnie tematu jestem jak najbardziej za emotka
0 0

privatedo

#1492905 Napisano: 18.04.2008 03:46:24
no to wpisze sie i ja - pojawil sie wlasciwy temat w odpowiednim dniu emotka
dostalam dzis ksiazke kucharska z przepisami Sowy, nadawca kuchnia.tv ale nie wiem z czego to, nie przypominam sobie takiego konkursu na portalu kuchnia.tv... pierwszy raz mam taka sytuacje ale i tak emotka
0 0

konkursy15

#1492906 Napisano: 18.04.2008 03:49:56
wiecie moze z jakiego konkursu przychodzi mi tyle batonow? emotka
0 0

Gość: makaveliooo

#1492911 Napisano: 18.04.2008 03:54:53
konkursy15 napisał(a):

wiecie moze z jakiego konkursu przychodzi mi tyle batonow? emotka


to chyba z caritasu dokarmiają emotka emotka tez dostaje ich duzo emotka
0 0

kamil17

#1492913 Napisano: 18.04.2008 03:58:58
makaveliooo napisał(a):

kondzikdg napisał(a):

A pamieta ktos co bylo do wygrania z ankiety uczniowskiej Kalendarza Europejskiego ?


wiem ze koszulki, pen drive i jeszcze inne nagrody, dostalem koszulki od nich


a ja pen-drive wiecie jakiej pojemności??? 128 mb emotka emotka wartośc 3 zł
0 0

Gość: michalws

#1492928 Napisano: 18.04.2008 04:04:59
makaveliooo napisał(a):

kondzikdg napisał(a):

A pamieta ktos co bylo do wygrania z ankiety uczniowskiej Kalendarza Europejskiego ?


wiem ze koszulki, pen drive i jeszcze inne nagrody, dostalem koszulki od nich


po jakim czasie? bo mi @ o wygranej przyszedl 2 miesiace temu i nagrody ciagle nie mam...
0 0