Pomocy!!!!

kate87

#6509669 Napisano: 16.07.2018 00:03:29
jak włączyć smsy premium w T-mobile?
0 0

jokan

#6509873 Napisano: 16.07.2018 14:49:51
teraz w Biedrze Surf jest po 19.90, czy taki paragon kwalifikuje sie do zwrotu czy musi byc wiecej niz 20zl ?
0 0

azaflora

#6509874 Napisano: 16.07.2018 14:55:51
[quote=jokan] teraz w Biedrze Surf jest po 19.90, czy taki paragon kwalifikuje sie do zwrotu czy musi byc wiecej niz 20zl ? Korzystaj z okazji, kupuj "po taniemu" - tak, honorują, jeśli zdążyłaś do 14 włącznie
0 0

jokan

#6509878 Napisano: 16.07.2018 15:03:20
azaflora napisał(a):

[quote=jokan] teraz w Biedrze Surf jest po 19.90, czy taki paragon kwalifikuje sie do zwrotu czy musi byc wiecej niz 20zl ?

Korzystaj z okazji, kupuj "po taniemu" - tak, honorują, jeśli zdążyłaś do 14 włącznie ale ja dzisiaj widzialam, nie wiem czy taka cena tylko przy produkcie, a jaka w kasie?
0 0

Diana02

#6509881 Napisano: 16.07.2018 15:11:09
Czy dostaliście Sms zwrotny z konkursu Intermarche z Astrą, gdzie trzeba wysłać MMS? Bo wysłałam, a żadnej wiadomości zwrotnej nie dostałam. emotka  
0 0

ewa96403

#6509892 Napisano: 16.07.2018 15:28:30
Diana02 napisał(a):

Czy dostaliście Sms zwrotny z konkursu Intermarche z Astrą, gdzie trzeba wysłać MMS? Bo wysłałam, a żadnej wiadomości zwrotnej nie dostałam. emotka  

MMS wysłałam wczoraj.Też nie otrzymałam wiadomości zwrotnej
1 Diana02 0

Gość: mariolakal

#6510875 Napisano: 18.07.2018 18:18:58
Mam pocztę na wp.pl, z której prawie wcale nie korzystam..."Wypożyczyłam" więc swojego e-maila koleżance-mugolce, która nie posiada kompa i udało Jej się wygrać koszulkę lay's w ostatnim losowaniu... Chciałam odesłać skan oświadczenia w wiadomości zwrotnej, a tam komunikat: "błędny adres odbiorcy i nadawcy"... O so kaman ? emotka
0 0

agakaz2

#6511610 Napisano: 20.07.2018 19:41:10
Potrzebuje pomocy od osób które mnie znają i wiedzą że nie zawiode , a mają konto   w PKO - iko . Pw
0 0

zawszebeznagrod

#6511618 Napisano: 20.07.2018 20:02:38
Szukam osoby, która pomoże mi w Łapsach emotka   
0 0

agakaz2

#6511620 Napisano: 20.07.2018 20:03:50
agakaz2 napisał(a):

Potrzebuje pomocy od osób które mnie znają i wiedzą że nie zawiode , a mają konto   w PKO - iko . Pw

Dzięki picola emotka
1 picola 0

marzenie16

#6511633 Napisano: 20.07.2018 20:58:13
szukam osoby mieszkającej w Swarzędzu lub okolicy, która odbierze mi nagrodę z coca coli i przyśle ja do mnie(oczywiście pokryje koszty wysyłki).
0 0

edzia21

#6514047 Napisano: 28.07.2018 14:26:54
Czy zdarzyło się komuś otrzymać uszkodzoną nagrodę? Moje pytanie dotyczy elektroniki. Nie chodzi o uszkodzenia fizyczne powstające w transporcie itd., a bardziej o np. uszkodzoną baterię, która nie uruchamia sprzętu. Czy organizator powinien się poczuć do wymiany sprzętu?

Miał ktoś z Was podobny przypadek? Help!
0 0

Reni

#6514050 Napisano: 28.07.2018 14:53:55
edzia21 napisał(a):

Czy zdarzyło się komuś otrzymać uszkodzoną nagrodę? Moje pytanie dotyczy elektroniki. Nie chodzi o uszkodzenia fizyczne powstające w transporcie itd., a bardziej o np. uszkodzoną baterię, która nie uruchamia sprzętu. Czy organizator powinien się poczuć do wymiany sprzętu?

Miał ktoś z Was podobny przypadek? Help!

Kilka lat temu miałam podobną sytuację z Karlsband - w opakowaniu brakowało baterii...  Zadzwoniłam do nich, wyjaśniłam czego brakuje, poprosili mnie żebym jeszcze napisała do nich "oficjalne pismo" i za jakiś czas otrzymałam od nich brakującą baterię.
1 edzia21 0

kate87

#6514549 Napisano: 30.07.2018 17:01:04
Czy zdarzyło się komuś z Was że z konkursu BAM (organizator SAATCHI & SAATCHI IS) otrzymał nie swoją paczkę (czekam na walizkę z II etapu).
Dostałam maila do śledzenia paczki InPost. Z linka widzę, ze została dostarczona a paczki nie otrzymałam.
Zadzwoniłam na InPOST i tam mi powiedzieli, że paczka została nadana na moje imię i nazwisko ale na całkiem inny adres!!!!!

Help! Pisałam już @ do organizatora, mieliście przyjemność z nimi korespondować????
0 0

edzia21

#6514554 Napisano: 30.07.2018 17:13:44
cb656 napisał(a):

edzia21 napisał(a):

Czy zdarzyło się komuś otrzymać uszkodzoną nagrodę? Moje pytanie dotyczy elektroniki. Nie chodzi o uszkodzenia fizyczne powstające w transporcie itd., a bardziej o np. uszkodzoną baterię, która nie uruchamia sprzętu. Czy organizator powinien się poczuć do wymiany sprzętu? Miał ktoś z Was podobny przypadek? Help!

Kluczowe jest tu słowo wytłuszczone emotka Absolutnie powinien (moim zdaniem).
NIESTETY, o klasie człowieka nie decyduje ilość ukończonych klas. Prezes firmy narzuca zasady, a pracownik ma obowiązek się ich trzymać. Wszystko zależy od Organizatora. Podam dwa przykłady:
1. Wygrałem smartwatcha Sony. Paczka dotarła bez żadnych papierów. Grzecznie w mailu zapytałem, jak wygląda sprawa gwarancji. Pańcia poprosiła o numer seryjny zegarka, po czym za kilka dni listonosz poleconym przytargał wypełnioną kartę gwarancyjną emotka
2. Wygrałem na fanpage klimatyzator pokojowy. Na drugi dzień wysiadł chiński silniczek. Wysłałem wiadomość przez Messengera. Odczytano, nie odpowiedziano. Zapytałem na Facebooku, zero odzewu. Po jakimś czasie zauważyłem, że wpis tajemniczo zniknął i została mi odebrana możliwość dokonywania kolejnych wpisów. Ban emotka No bajka. Klimatyzator naprawiłem sam, dając porządny silniczek ze starych zbiorów kumpla z byłej pracy. Obaliliśmy z tej okazji browarka emotka hyhy: Klimatyzator działa do dziś.

Zgadzam się emotka

W moim temacie...organizator jak najbardziej się poczuł i zabiera sprzęt do wymiany emotka
1 kreatia 0

nicoletta

#6514781 Napisano: 31.07.2018 12:34:38
Miał ktoś taką sytuację że zablokowano mu konto? Poprzedniego dnia normalnie się logował a następnego dnia przy próbie logowania pisze że konto usunięto...koleżanka ma problem i nie wie co się stało, napisała przez kontakt ale nikt nie odpowiada.
0 0

calliope

#6514782 Napisano: 31.07.2018 12:35:43
nicoletta napisał(a):

Miał ktoś taką sytuację że zablokowano mu konto? Poprzedniego dnia normalnie się logował a następnego dnia przy próbie logowania pisze że konto usunięto...koleżanka ma problem i nie wie co się stało, napisała przez kontakt ale nikt nie odpowiada.

O jakie konto chodzi?
0 0

calliope

#6514791 Napisano: 31.07.2018 12:44:42
nicoletta napisał(a):

calliope napisał(a):

nicoletta napisał(a):

Miał ktoś taką sytuację że zablokowano mu konto? Poprzedniego dnia normalnie się logował a następnego dnia przy próbie logowania pisze że konto usunięto...koleżanka ma problem i nie wie co się stało, napisała przez kontakt ale nikt nie odpowiada.

O jakie konto chodzi?

konto na e-konkursy

pionas poratuj dziewczyny emotka
0 0

xooxoo

#6514794 Napisano: 31.07.2018 12:48:04
nicoletta napisał(a):

calliope napisał(a):

nicoletta napisał(a):

Miał ktoś taką sytuację że zablokowano mu konto? Poprzedniego dnia normalnie się logował a następnego dnia przy próbie logowania pisze że konto usunięto...koleżanka ma problem i nie wie co się stało, napisała przez kontakt ale nikt nie odpowiada.

O jakie konto chodzi?

konto na e-konkursy

Miałam ten sam problem. Niech koleżanka sprawdzi maila. W moim okazało się, że była literówka i nie dochodziły maile, żeby potwierdzić swoje konto. 
1 calliope 0

pionas

#6514809 Napisano: 31.07.2018 13:05:15
calliope napisał(a):

nicoletta napisał(a):

calliope napisał(a):

nicoletta napisał(a):

Miał ktoś taką sytuację że zablokowano mu konto? Poprzedniego dnia normalnie się logował a następnego dnia przy próbie logowania pisze że konto usunięto...koleżanka ma problem i nie wie co się stało, napisała przez kontakt ale nikt nie odpowiada.

O jakie konto chodzi?

konto na e-konkursy

pionas poratuj dziewczyny emotka

Taka sytuacja może wystąpić gdy ktoś ma podanego błędnego maila i system nie może dostarczyć wiadomości wtedy uznaje że konto jest do usunięcia...
1 calliope 0