Reklama na e-Konkursy.info

Problemy z logowaniem

aerdna

#6261325 Napisano: 28.09.2016 22:33:09
Mam to samo. Usuń cookis. Wyłącz i włącz kompa. IP się zmieni, wszystko poczyści i będzie git. U mnie zawsze się sprawdza.
0 0

grzybekmalutki

#6261718 Napisano: 29.09.2016 17:34:24
Poczyściłem ccleanerem zrestartowałem, nawet cp przełożyłem do innego telefonu, ip się zmieniło, ale ban dalej jest, jedynie na komórce mogę używać, tam bana nie dostaje.
0 0

pionas

#6261873 Napisano: 30.09.2016 06:37:44
grzybekmalutki napisał(a):

Poczyściłem ccleanerem zrestartowałem, nawet cp przełożyłem do innego telefonu, ip się zmieniło, ale ban dalej jest, jedynie na komórce mogę używać, tam bana nie dostaje.

jeśli masz bana to wypełnij formularz widoczny na stronie, wtedy będę wiedział jakie masz IP i będę mógł przyjrzeć się sprawie
0 0

komandos

#6401111 Napisano: 08.09.2017 16:34:49
Czy da się odzyskać stare konto? Dawno się nie logowałem i teraz przy próbie pokazuje komunikat "Twoje konto jest zablokowane".
1 brucee 0

pionas

#6401238 Napisano: 08.09.2017 21:22:06
komandos napisał(a):

Czy da się odzyskać stare konto? Dawno się nie logowałem i teraz przy próbie pokazuje komunikat "Twoje konto jest zablokowane".

Wystarczy napisać do nas wiadomość z maila na które było założone stare konto, główną przyczyną blokady jest brak aktywności (był wysyłany mail do użytkowników którzy nie logowali się na swoje konto).

bruce napisał(a):

Tu jest taki top? emotka  To ja też zgłaszam, że znowu miałam blokadę konta, a nie przerywałam tu pobytu na dłużej na razie, z tego powodu nie mogę się wcale wylogowywać i moje konto jest dostępne wszystkim domownikom, czego raczej nie praktykuję. Odblokowanie ponoć miało nastąpić po zgłoszeniu linków z 10 konkursami, ale tak się nie stało. Z wypowiedzi na forum widzę, że nie tylko ja miałam wczoraj ten problem.

zapewne masz Internet od Cyfrowego Polsatu, tu mamy największą liczbę spamerów i blokujemy ich IP, pisaliśmy o tej sprawie do CP ale bez odzewu, zalecam kontakt z operatorem być może gdy jego klienci zareagują na problem coś z tym zrobią.
Nie zdejmę blokady z tych IP, mamy mniejszą liczbę spamu czy też podjętych prób gdy są blokady niż bez nich.
Ponoć wystarczy zrestartować router aby zmieniło się IP, ale nie wiem bo nie jestem abonentem CP...
1 brucee 0

pionas

#6401247 Napisano: 08.09.2017 21:31:37
bruce napisał(a):

pionas napisał(a):

zapewne masz Internet od Cyfrowego Polsatu, tu mamy największą liczbę spamerów i blokujemy ich IP, pisaliśmy o tej sprawie do CP ale bez odzewu, zalecam kontakt z operatorem być może gdy jego klienci zareagują na problem coś z tym zrobią.Nie zdejmę blokady z tych IP, mamy mniejszą liczbę spamu czy też podjętych prób gdy są blokady niż bez nich.
Ponoć wystarczy zrestartować router aby zmieniło się IP, ale nie wiem bo nie jestem abonentem CP...

To ja nie rozumiem. emotka  Czyli - nawet gdybym dodała i dwieście linków w konkursami, blokada dalej by była? Bo jestem w CP i mam zablokowany bieżący adres IP? emotka

W przypadku tego IP tak emotka
Są takie IP z których nie zdejmiemy blokady.
Dopiero wczoraj dojrzałem że faktycznie nie wyświetla powodów blokady, jutro postaram się to naprawić...
Dopiero wróciłem do domu i jedyne o czym myślę to o kolacji, herbacie, kąpieli i śnie emotka
1 brucee 0

pionas

#6401311 Napisano: 09.09.2017 07:34:42
bruce napisał(a):

pionas napisał(a):

W przypadku tego IP tak emotka Są takie IP z których nie zdejmiemy blokady.
Dopiero wczoraj dojrzałem że faktycznie nie wyświetla powodów blokady, jutro postaram się to naprawić...
Dopiero wróciłem do domu i jedyne o czym myślę to o kolacji, herbacie, kąpieli i śnie emotka

Nie, no oczywiście, to zrozumiałe, trudno żyć ciągle tylko tym jednym portalem emotka , przecież każdy ma własny live emotka , dzięki za odpowiedź i wyjaśnienie emotka , lecz mocno mnie ono przybiło, nie da się ukryć. emotka


Wielokrotnie próbowałem uzyskać jakaś odpowiedź w kontakcie mailowym od CP, ale bezskutecznie.
Może w przyszłości zablokują zmienne IP i wtedy będzie można pościągać blokady emotka
1 brucee 0

ksantypa

#6494281 Napisano: 04.06.2018 08:01:31
Mam pytanie natury technicznej-czy tylko u mnie za każdym razem po wejściu na stronę muszę sie logowwać?Jest niby funkcja "zapamiętaj hasło" ale w moim przypadku nie działa.A druga sprawa-za każdym razem muszę zmieniać widok strony -wolę "tradycyjny"-czy jest możliwość zapamiętania mojego wyboru?
0 0

pionas

#6494285 Napisano: 04.06.2018 08:15:29
ksantypa napisał(a):

Mam pytanie natury technicznej-czy tylko u mnie za każdym razem po wejściu na stronę muszę sie logowwać?Jest niby funkcja "zapamiętaj hasło" ale w moim przypadku nie działa.A druga sprawa-za każdym razem muszę zmieniać widok strony -wolę "tradycyjny"-czy jest możliwość zapamiętania mojego wyboru?

Jeśli zmienia Ci się szata pomimo jej zmiany i za każdym razem musisz się zalogować to moim zdaniem masz wyłączone cookies...
0 0

ksantypa

#6494291 Napisano: 04.06.2018 08:58:47
pionas napisał(a):

ksantypa napisał(a):

Mam pytanie natury technicznej-czy tylko u mnie za każdym razem po wejściu na stronę muszę sie logowwać?Jest niby funkcja "zapamiętaj hasło" ale w moim przypadku nie działa.A druga sprawa-za każdym razem muszę zmieniać widok strony -wolę "tradycyjny"-czy jest możliwość zapamiętania mojego wyboru?

Jeśli zmienia Ci się szata pomimo jej zmiany i za każdym razem musisz się zalogować to moim zdaniem masz wyłączone cookies...

dzięki za info-przyjade z sesji wyjazdowej to sprawdzę:)
0 0

ksantypa

#6494337 Napisano: 04.06.2018 11:08:39
ksantypa napisał(a):

pionas napisał(a):

ksantypa napisał(a):

Mam pytanie natury technicznej-czy tylko u mnie za każdym razem po wejściu na stronę muszę sie logowwać?Jest niby funkcja "zapamiętaj hasło" ale w moim przypadku nie działa.A druga sprawa-za każdym razem muszę zmieniać widok strony -wolę "tradycyjny"-czy jest możliwość zapamiętania mojego wyboru?

Jeśli zmienia Ci się szata pomimo jej zmiany i za każdym razem musisz się zalogować to moim zdaniem masz wyłączone cookies...

dzięki za info-przyjade z sesji wyjazdowej to sprawdzę:)

Z ciasteczkami jest moim zdaniem ok-mam przechowywanie ciasteczek dla tej witryny emotka Ale nie jest to utrudnienie zbyt uciążliwe więc nie będę drążyć emotka
0 0

ksantypa

#6494345 Napisano: 04.06.2018 11:50:10
cb656 napisał(a):

ksantypa napisał(a):

Z ciasteczkami jest moim zdaniem ok-mam przechowywanie ciasteczek dla tej witryny emotka Ale nie jest to utrudnienie zbyt uciążliwe więc nie będę drążyć emotka

Mam przewrotną propozycję emotka Możesz zrobić eksperyment? Roboty niedużo, najwyżej zostanie to samo, co jest.
USUŃ ciasteczka dla tej witryny, przeładuj/odśwież stronę (to powinno zapisać ciasteczka na nowo)i sprawdź, czy to coś zmieniło.
Miałem kiedyś podobną sytuację na innej stronie, zapętlało mnie wiecznie. Usunąłem nieświeże, zapisałem nowe ciastka i pomogło emotka

Ot mądrego to i przyjemnie posłuchać ("lecąc" klasykiem kabaretowym)-pomogło emotka Bardzo dziękuję.
0 0

carissma

#6495627 Napisano: 07.06.2018 22:04:50
Pomocyyyyyyy. W aplikacji mobilnej jestem zalogowania a jak chce wejść przez komputer, to wyświetla mi się komunikat, że moje konto zostało usunięte lub zablokowane. O co chodzi?
0 0

marta_1234

#6528044 Napisano: 13.09.2018 11:03:04
Taki dość nietypowy problem... Przy większości logowań ( na komputerze i na przeglądarce w telefonie) w powiadomieniach pojawia się komunikat o "logowaniu z innego numeru IP", a przed chwilą dostałam maila, że "Wykryliśmy próbę nowego logowania na Twoje konto. "  Wczesniej tak nie było, ale od kiedy zmieniłam operatora internetu, co też wiąże się  zmianą IP  (ponad 3-4 miesiące temu) to ciągle są takie komunikaty. 
0 0

pionas

#6528046 Napisano: 13.09.2018 11:05:51
marta_1234 napisał(a):

Taki dość nietypowy problem... Przy większości logowań ( na komputerze i na przeglądarce w telefonie) w powiadomieniach pojawia się komunikat o "logowaniu z innego numeru IP", a przed chwilą dostałam maila, że "Wykryliśmy próbę nowego logowania na Twoje konto. "  Wczesniej tak nie było, ale od kiedy zmieniłam operatora internetu, co też wiąże się  zmianą IP  (ponad 3-4 miesiące temu) to ciągle są takie komunikaty. 

jakiś czas temu wdrożyłem taki sposób informowania o logowaniach.
Gdy logujesz się pierwszy raz z nowego IP i nieznanej przeglądarki to dostajesz powiadomienie na maila.
Gdy logujesz się z nowego IP lub nowej przeglądarki to dostajesz powiadomienie tu na portalu...
0 0

marta_1234

#6528048 Napisano: 13.09.2018 11:08:03
pionas napisał(a):

marta_1234 napisał(a):

Taki dość nietypowy problem... Przy większości logowań ( na komputerze i na przeglądarce w telefonie) w powiadomieniach pojawia się komunikat o "logowaniu z innego numeru IP", a przed chwilą dostałam maila, że "Wykryliśmy próbę nowego logowania na Twoje konto. "  Wczesniej tak nie było, ale od kiedy zmieniłam operatora internetu, co też wiąże się  zmianą IP  (ponad 3-4 miesiące temu) to ciągle są takie komunikaty. 

jakiś czas temu wdrożyłem taki sposób informowania o logowaniach.
Gdy logujesz się pierwszy raz z nowego IP i nieznanej przeglądarki to dostajesz powiadomienie na maila.
Gdy logujesz się z nowego IP lub nowej przeglądarki to dostajesz powiadomienie tu na portalu...

Dziękuję za pomoc i za wyjaśnienie :) 
0 0

paolka

#6531403 Napisano: 24.09.2018 18:39:36
"Wykryliśmy próbę nowego logowania na Twoje konto"
I znowu . Czy to jakiś błąd czy ktoś włamuje się na moje konto, w sumie niby po co (?), przecież nic tu nie ma emotka
0 0

azaflora

#6531408 Napisano: 24.09.2018 18:51:54
paolka napisał(a):

"Wykryliśmy próbę nowego logowania na Twoje konto"
I znowu . Czy to jakiś błąd czy ktoś włamuje się na moje konto, w sumie niby po co (?), przecież nic tu nie ma emotka

Ja mam stale takie powiadomienia, a zaczęło się po zmianie w Orange, zmienne IP i wsio
0 0

paolka

#6531409 Napisano: 24.09.2018 18:53:16
azaflora napisał(a):

paolka napisał(a):

"Wykryliśmy próbę nowego logowania na Twoje konto"
I znowu . Czy to jakiś błąd czy ktoś włamuje się na moje konto, w sumie niby po co (?), przecież nic tu nie ma emotka

Ja mam stale takie powiadomienia, a zaczęło się po zmianie w Orange, zmienne IP i wsio

ja nie zmieniałam dostawcy internetu w ostatnim czasie
0 0

ameryka

#6531411 Napisano: 24.09.2018 18:55:21
kiedyś miałem ale problem na szczęście już się zakończył. 
Internet z polsatu cyfrowego
0 0