Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano postów użytkownika magdalena-chili

magdalena-chili

#6844549 Napisano: 15.02.2022 12:09:41 w Wkurza mnie...
banka-manka napisał(a):

monisss napisał(a):

to ,że np jest konkurs napisz coś tam coś a ktoś wstawia filmik jak śpiewa .. no heloł ?! 

Dość świeża sprawa, konkurs Wilkinson w Hebe. Konkurs na odpowiedź w max 250 znakach. Zgłoszenia mimo, że promocyjny na FB w formie komentarza. A pod postem co za kwiatki? A no słodkie fotki zakonnych par, czy walentynkowych aranżacji. A i filmik!
Wyników nie było jeszcze, jestem ciekawa jak to będzie rozegrane.
Organizator to Graf, mam nadzieje, że będzie regulaminowo.

nie kumam, to  cwaniactwo, że niby się bardziej staram, czy raczej nieczytanie regulaminu (ba, niezrozumienie prostego komunikatu, bo 250 znaków to nijak się ma do zdjęcia rodem ze ślubnego planu)? Wyświetl w wątku >>

magdalena-chili

#6844465 Napisano: 14.02.2022 21:23:44 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
ladyinred napisał(a):

Pytanie o konkurs Bic w Hebe…. Trzeba pisac nr paragonu, w regulaminie nie jest wyszczególniony.z tego co pamietam Fortis zwykle chce nr transakcji… ktory nr podawaliscie? Ten kolo daty? Czy z dołu? 

w konkursach Fortis uznaje ten "standardowy" numer paragonu, tylko w loteriach wymyśla te numery transakcji z dołu paragonu. Ja do tej pory w konkursach podawałam numer obok daty i nigdy nie robili (w konkursie) problemu. Wyświetl w wątku >>
1 ladyinred 0

magdalena-chili

#6844285 Napisano: 14.02.2022 09:34:54 w Dziś dotarła nagroda z.... (tylko info!)
głośnik SONY z I.etapu BELRISO, kurier DPD, bez podpisów
edit: brak wcześniejszej informacji o dostarczeniu. Wyświetl w wątku >>

magdalena-chili

#6844272 Napisano: 14.02.2022 07:10:39 w WC - rozmowy o wszystkim
ace napisał(a):

magdalena-chili napisał(a):

ace napisał(a):

Moze ktos z Was zna jakas fajna (najlepiej darmowa, ale niekoniecznie) aplikacje/kurs/ksoazke do nauki niemieckiego i hiszpanskiego. Niemieckiego uczylam sie 8 lat (i calkiem niezle go znalam), ale potem nie maialam z nim kontaktu pewnie z 15 lat wiec juz nic nie pamietam emotka Hiszpanskiego uczylam sie tylko rok i tez z 5 lat temu.

Może YouTube? Jest teraz wielu youtuberow z różną tematyką,  dla dzieci czy doroslych.... albo filmy w oryginale, zwłaszcza z niemieckim, bo dość długo się uczyłaś. 

Dzieki rozejrze sie na YT. Obecnie slucham podcastow, ale wlasnie chcialam zapytac bo moze zna ktos cos lepszego i sprawdzonego emotka

na YT dochodzi jeszcze sfera wizualna, a jak wiadomo, uczymy się głównie wzrokowo emotka  powodzenia emotka   Wyświetl w wątku >>
0 0

magdalena-chili

#6844221 Napisano: 13.02.2022 18:48:11 w WC - rozmowy o wszystkim
toka napisał(a):

Nie wiecie czy można zadzwonić do lekarza po e-poradę z bólem gardła zeby wylądować na zwolnieniu a nie na tescie covid ?

Pewnie jak z kurierami, zależy na jakiego człowieka trafisz, ja obserwowalam ze każdy lekarz ma inne zdanie/ podejście.  Wyświetl w wątku >>

magdalena-chili

#6844199 Napisano: 13.02.2022 17:17:20 w WC - rozmowy o wszystkim
ace napisał(a):

Moze ktos z Was zna jakas fajna (najlepiej darmowa, ale niekoniecznie) aplikacje/kurs/ksoazke do nauki niemieckiego i hiszpanskiego. Niemieckiego uczylam sie 8 lat (i calkiem niezle go znalam), ale potem nie maialam z nim kontaktu pewnie z 15 lat wiec juz nic nie pamietam emotka Hiszpanskiego uczylam sie tylko rok i tez z 5 lat temu.

Może YouTube? Jest teraz wielu youtuberow z różną tematyką,  dla dzieci czy doroslych.... albo filmy w oryginale, zwłaszcza z niemieckim, bo dość długo się uczyłaś.  Wyświetl w wątku >>
0 0

magdalena-chili

#6842624 Napisano: 04.02.2022 19:45:32 w Czy wysyłają juz nagrody z... ???
gryszelm napisał(a):

A czy z Konkursu "podRYŻe z Belriso" wysyłali już jakieś nagrody?

Ja czekam z początku na głośnik i ani widu ani słychu emotka   Wyświetl w wątku >>
0 0

magdalena-chili

#6842445 Napisano: 04.02.2022 08:29:44 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
isana123 napisał(a):

notta napisał(a):

assal napisał(a):

isana123: Zerknęłam teraz w regulamin i nie widzę, by mieli IP sprawdzać emotka  I dawać limit zgłoszeń z jednego IP emotka  Można dużo razy z jednego IP wygrać na różne osoby  emotka

Potwierdzam emotka

Dziękuję, to jest jedyna prawidłowa odpowiedź. emotka Nie wiem czemu mi mignęło to IP emotka

i bardzo słusznie Ci mignęło to IP: "3.7. Przez cały okres trwania Konkursu każdy Uczestnik może wygrać wyłącznie jedną Nagrodę (tzn. może wygrać
maksymalnie 1 Nagrodę w całym okresie trwania Konkursu). Za Zgłoszenia pochodzące od jednej osoby uznaje się Zgłoszenia pochodzące od osoby Zgłaszającej się z użyciem tego samego adresu e-mail, pod tym samym adresem IP lub w inny sposób powiązane w sposób dostatecznie uzasadniający uznanie, że Zgłoszenia dokonała ta sama osoba.
" Wyświetl w wątku >>
1 isana123 0

magdalena-chili

#6842262 Napisano: 03.02.2022 10:20:02 w Wkurza mnie...
misiamarysia napisał(a):


To ja jeszcze raz, bo ta sprawa nie dawała mi spokoju. Miałam ostatnio pod rząd 3 przesyłki (DPD), z czego jedną o wartości 3 tyś zł. (wygrany robot Kitchen Aid) i 3 razy żadnego powiadomienia wcześniej (opisałam wszystko wyżej). Zadzwoniłam dzisiaj do DPD żeby dowiedzieć się "u źródła", od czego to zależy. Otóż jeśli nadawca nie wpisze naszego maila, to DPD nie informuje nas o nadaniu przesyłki i jest tak jak w moim przypadku - kurier nie ma żadnego obowiązku dzwonienia do mnie, chociaż jest na przesyłce telefon, bo to wyłącznie jego dobra wola i nie musi mi zostawiać żadnej informacji, że był, a jak nie będzie mnie drugi raz (bo przecież nie wiedziałam, że powinnam się go spodziewać z robotem kuchennym) to odsyłają przesyłkę do nadawcy. Jestem w szoku, że los moich wygranych (w porze, kiedy kurier u mnie bywa, a jest to zawsze około 12.00, zwykle jestem w pracy) zależy od uprzejmości i dobrej woli kuriera DPD. I najgorsze, że nic nie mogę zrobić!!! Pan z obsługi klienta DPD spokojnie i bez emocji to potwierdził. Zazdroszczę Wam miłych kurierów.

Przenoś się szybko na Bielany emotka  albo podawaj mój adres doręczenia emotka emotka
a poważniej - a u organizatora wyjaśniałaś czemu nie wpisał adresu e-mail, dzięki czemu byś wiedziała o przesyłce = mogłabyś zorganizować kogoś w domu/skontaktować się z kurierem, sąsiadkę postawić w oknie, żeby przejęła paczkę?  Wyświetl w wątku >>
0 0

magdalena-chili

#6842127 Napisano: 02.02.2022 16:23:58 w Wkurza mnie...
misiamarysia napisał(a):

nanajka81 napisał(a):


Mój kurier DPD młody chłopak rzucał mi paczki za płot i tyle go widziałam, dopiero jak dostawałam powiadomienie na maila "że paczka została doręczona" biegłam jej szukać. Ale przydybałam gościa, grzecznie wyjaśniłam że w domu w którym mieszkam zawsze ktoś jest i lepiej niech mi paczek za płotem nie zostawia tylko tak jak UPS/FEDEX zadzwoni jak nie do bramki to na tel. to ktoś wyjdzie. No i ostatnio już grzecznie czekał...

Ciekawe ile agencję kosztuje taka opcja powiadomienia, że będzie przesyłka, bo kiedyś przychodziły zawsze, teraz na 3 ostatnie paczki DPD ani razu nie miałam wcześniejszej informacji, więc o ile przy czapce Heineken albo piwie  nie gra to większej roli, tak przy nagrodzie o dużej wartości (3 tyś) jest istotne, bo trudno zdawać się na dobrą wolę kuriera albo jego nastrój. Zlł jestem, bo nawet bym nie wiedziała, że była paczka, i że ją odesłano. Zero możliwości jakiegoś ruchu.

nie wiem jakie są procedury, ale po to podajemy nr telefonu, by w razie potrzeby kurier mógł się skontaktować --> idziemy znów do tematu dobra wola Szanownego Pana Kuriera --> jak Ci przepada nagroda (wraca do agencji), ja bym dzwoniła do przewoźnika (DPD?)/pisała reklamację. Nieważne czy tam jest czapka, czy telewizor, firma kurierska pobiera opłaty za dostarczenie.  Wyświetl w wątku >>

magdalena-chili

#6842074 Napisano: 02.02.2022 14:35:01 w Wkurza mnie...
faworek napisał(a):

misiamarysia napisał(a):

Wkurza mnie, że DPD ostatnio nie przysyła wcześniej żadnych powiadomień SMS ani mailowych o przewidywanej dostawie. Na ostatniej paczce ( w której był robot kuchenny, więc to nie czapka albo szalik, że może przepaść nagroda) odkryłam naklejkę, że "odbiorca był nieobecny" (nawet nie wiedziałam, że był u mnie kurier 2 dni wcześniej) i że był "brak możliwości pozostawienia awizo". Gdybym akurat nie była kolejny raz w domu, to znowu by mnie nie zastał i nagroda wróciłaby do nadawcy. A zapytany o to kurier powiedział mi dzisiaj, że jak dwa razy mnie nie zastanie, to paczka po prostu wraca, a on nie musi mi nic wrzucać do skrzynki ani mnie informować, i że nie ma pojęcia, dlaczego nie ma powiadomień, pewnie coś z systemem. Pytałam o te punkty DPD, do których można przekierować przesyłkę (tylko niestety trzeba o niej wiedzieć) czy by tam nie mógł zostawiać i jakoś mnie informować, ale twierdzi, że jak są dokumenty zwrotne to nie może, tylko odsyła do nadawcy. Już mi tak przepadła jedna nagroda, bo byłam w pracy, jak większość ludzi w tym kraju. emotka emotka

Szczerze? To zależy tylko od kuriera, na którego trafisz. Gdyby chciał to by bez problemu do Ciebie zadzwonił, że Cię nie zastał, więc to jego zwykłe widzimisię. Skoro powiedziałaś mu o problemie, to powinien następnym razem mieć to na uwadze, a nie złośliwie "że odeślę paczkę." U mnie są super kurierzy DPD, całkowicie bezproblemowi, zostawiają paczkę na schodkach przy domu, a gdy coś jest nie tak, co jest bardzo rzadkie, zawsze dzwonią.  

dokładnie tak, to kwestia kuriera. Informacja o paczce zależy od nadawcy (to chyba jest dodatkowo płatne), ale dobra wola kuriera to podstawa. Ja mam super Gościa z DPD, zawsze zadzwoni, albo zostawi sąsiadce, a u Siostry jest gbur, który nigdy nie wie kiedy będzie, nigdy nie zadzwoni.  Wyświetl w wątku >>

magdalena-chili

#6841720 Napisano: 01.02.2022 11:10:09 w WC - rozmowy o wszystkim
nanajka81 napisał(a):

olunka napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

moskala22 napisał(a):

szukam kogoś kto w ciągu ostatniej godziny składał wniosek o 500+ przez bank 

a o co chodzi? U mnie wniosek nie pojawiał się w godzinach rannych ale obecnie przeszedł, tylko potwierdzenie że go złożyłam jeszcze się nie pojawiło.

mnie poszło tylko nie musiałam wpisywac szkoły, jak w poprzednim roku

nawet nie pamietałam że się szkołe wpisywało...

ja dopiero po jakiś 20 minutach na maila miałam potwierdzenie:
"Dziękujemy za złożenie wniosku o świadczenie wychowawcze.
Twój wniosek o świadczenie wychowawcze został przesłany do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych.
Dalsza obsługa wniosku będzie odbywała się w formie elektronicznej.
" Może tam ktoś "ręcznie" te wnioski przepycha emotka    Wyświetl w wątku >>
1 nanajka81 0

magdalena-chili

#6841615 Napisano: 31.01.2022 20:27:09 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
moninn napisał(a):

mietowa napisał(a):

moninn napisał(a):

Witam, co wpisujecie jako numer paragonu w konkursie " Słodkie Igrzyska z Wawelem" Intermarche.  W regulaminie nie ma wyjaśnienia, ani wizualizacji paragonu.

Numer, który znajduje się w tej samej linii, co data. Ja tak robię, nie wiem, czy inni i czy na 100% słusznie emotka

Dziękuję serdecznie.W niektórych konkursach Fortuny trzeba było wpisywać numer transakcji, systemowy, ten z dołu paragonu, stąd moja wątpliwość.

a nie masz na myśli agencji FORTIS, a nie Fortuny? Wyświetl w wątku >>
0 0

magdalena-chili

#6841322 Napisano: 30.01.2022 08:45:33 w Gdzie najtaniej kupić produkt konkursowy?
anirak napisał(a):

mariolakal napisał(a):

Gdzie najtaniej wychodzi stock prestige 0,5 l lub 0,7 l ? Szykuje mi się impreza i zaczynam skupować różne napoje wyskokowe, a bez sensu byłoby nie skorzystać z konkursowych... emotka

W Biedronce przy zakupie 2 szt.wychodzi 22.99zl, jeśli dobrze pamiętam 👍

Ale tu pewnie chodzi o relację 1 produkt na 1 paragon emotka  Konkursowicza boli jak jeden produkt paragonowy się "zmarnuje" emotka   Wyświetl w wątku >>

magdalena-chili

#6841237 Napisano: 29.01.2022 14:20:08 w Pomocy!!!!
mamimamu napisał(a):

Czy moglibyście mi podpowiedzieć, jak zareklamować wygrany produkt?Chodzi o ekspres DeLonghi z konkursu Wawel - Groszek/Euro Sklep (ten z grudnia). Agencja Fortuna. Nie było przy nim żadnych dokumentów, protokołów itd.
Problem w tym, że nie działa spieniacz. Ekspres poszedł do mamy jako prezent, a mama, jak to mama, nie przyznała się, że coś nie działa, bo nie chciała mi robić kłopotu.

Jak się za to zabrać? 

Napisać to samo, ale do agencji. I dzwonić do nich po napisaniu maila. emotka  oni powinni mieć papiery na zakup, oni powinni pokierowac dalej.  Wyświetl w wątku >>
1 mamimamu 0

magdalena-chili

#6840440 Napisano: 26.01.2022 12:14:05 w Czy wysyłają juz nagrody z... ???
kaka72 napisał(a):

Nie dotarły do mnie czekoladki z  LOTERII DPD i zestaw produktów wygrany w konkursie Pogromcy Brudu w Leclercu.To nagrody z ubiegłego roku.Czy ktoś jeszcze na takie czeka?

a co do loterii DPD, to tam był taki zapis, że jedna osoba mogła ugrać jedną nagrodę instant i nagród nr 2 i 3 nie dostałam i nie dostanę. emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

magdalena-chili

#6840128 Napisano: 25.01.2022 13:09:11 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
olunka napisał(a):

emanuela24 napisał(a):

anialistopad napisał(a):

Netto e-maile o tej samej porze wszystkie poszły?

Ja mam 11:48 

A ja 12.36

12:33,
czyli pracowicie dłubią jeden po drugim? emotka   Wyświetl w wątku >>
0 0

magdalena-chili

#6839843 Napisano: 24.01.2022 17:39:11 w Wkurza mnie...
rare85 napisał(a):

Wkurza mnie Visa. Dostaję maile żeby dołączyć do loterii, do której już dołączyłam emotka Czy Wy też dostajecie takie maile?

taaak, i też z blikiem tak było i z paroma jeszcze rzeczami - rozumiem doskonale to wkurzenie emotka   Wyświetl w wątku >>
2 rare85, emi 0

magdalena-chili

#6839707 Napisano: 24.01.2022 12:15:46 w Wkurza mnie...
halliday napisał(a):

ja tam słyszałem o Viregyt-K i Amantix

ja też słyszałam o amantadynie - ale w kontekście dyskusji, bo to lek m.in. na parkinsona, więc zupełnie co innego, no i cyt: "Należy pamiętać, że amantadyna nie została uznana za lek na COVID-19. Lekarze nie rekomendują stosowania jej przy zakażeniu koronawirusem. W polskich ośrodkach badawczych trwają badania nad skutecznością tego leku, ale nie ma na razie wyników. Eksperci apelują, by nie zażywać amantadyny na własną rękę." Najlepiej z lekarzem dobrać odpowiednie leczenie. I tyle w temacie "leków" na covid.   Wyświetl w wątku >>
1 FBmarta22 0

magdalena-chili

#6839649 Napisano: 24.01.2022 09:20:08 w Wkurza mnie...
monisss napisał(a):

cudaczek121 napisał(a):

Mama uzyskała dzis pozytywny test na covida.Czy polecacie cos co można zażywać jak ma się koronę 

zależy jakie objawy my.. polecam Aspiryne (rozrzedza krew a przy covidzie się zageszczą), węgiel też jest dobry jak ktoś ma objawy też jelitowe, u nas skończyło się na antybiotykach i sterydach (Nebbud). A jak lekki przebieg to tak jak Edzia napisała wyżej emotka   

dokładnie tak, u nas jest b.wysoka gorączka - to trzeba zbijać, jak kaszel (a bywają różne rodzaje) - to trzeba dobrać syrop/proszki do danego rodzaju kaszlu. Jak boli gardło, to coś na gardło, a każdemu co innego pomaga. Każdy może przechodzić inaczej i poza Wit C, D, cynkiem, dużą ilością płynów, z tego co widzę nie ma nic "standardowego" i żadnego cudownego leku.  Wyświetl w wątku >>
0 0