Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano postów użytkownika gosiak351

gosiak351

#7074813 Napisano: 16.01.2023 21:05:43 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
mia napisał(a):

jagodzianka napisał(a):

https://vm.tiktok.com/ZMYJ8qYm4/
nasz tiktokowy konkursowicz żniw w akcji tym razem kinder

Nie mógł se innego tygodnia na swoje eksperymenty wybrać, niż ten pierwszy? emotka

nie chce mi się ogladać, ile tego kupił? Wyświetl w wątku >>
1 madllen 0

gosiak351

#7074378 Napisano: 13.01.2023 18:54:57 w Dziś nic nie wygrałem! To już było!
akukaracza ni mom odkurzacza Wyświetl w wątku >>
0 0

gosiak351

#7074377 Napisano: 13.01.2023 18:53:58 w Czy informują/ informowali?

gosiak351

#7074161 Napisano: 12.01.2023 20:24:15 w Czy wysyłają juz nagrody z... ???
wiolka252 napisał(a):

gosiak351 napisał(a):

jak długi się czeka na nagrody z wizaż?

Oni szybko wysyłają jeżeli chodzi o testowania do 5 dni od maila chyba 

aj właśnie dostałam jakieś powiadomienie o dostarczeniu paczki to może oni:) zgadzałoby się jak szybko, pięknie dziękuję Wyświetl w wątku >>
1 wiolka252 0

gosiak351

#7074160 Napisano: 12.01.2023 20:23:01 w Czy informują/ informowali?
czy z Jacobsa wszytsko już poszło? w sensie czy jak kawy to i odkurzacze? Wyświetl w wątku >>
1 soulfly 0

gosiak351

#7074142 Napisano: 12.01.2023 19:13:59 w Czy wysyłają juz nagrody z... ???
jak długi się czeka na nagrody z wizaż? Wyświetl w wątku >>
0 0

gosiak351

#7074141 Napisano: 12.01.2023 18:53:50 w moje dzisiejsze wygrane :)

gosiak351

#7074006 Napisano: 12.01.2023 14:09:35 w Czy informują/ informowali?
taak napisał(a):

roksana2802 napisał(a):

Przepis na nagrody z Jacobsem ITM?

Regulaminowy termin jest do dzisiaj

o dzięki, bo gdzieś sobie zapisałam , ze do wczoraj , może jest jeszcze cień nadziei na kawusię Wyświetl w wątku >>

gosiak351

#7072333 Napisano: 04.01.2023 05:22:48 w Zbieramy kasę!

gosiak351

gosiak351

#7070672 Napisano: 26.12.2022 20:25:15 w Dyskusje o wynikach konkursu
nanajka81 napisał(a):

ś tak o wszystko "gra i śpiewa" bo czasami te nagrody nie są warte pracy jaką się włoży w zgłoszenie no ale może się nudzi po pracy to w ramach relaksu przerabia swoje dzieła pod kolejnego organizatora.    

cb656 napisał(a):

harnas napisał(a):

southlander napisał(a):

nanajka81 napisał(a):

Emememe napisał(a):

sylzab2294 napisał(a):

https://www.e-kon...ie-doby#.Y54jLHbMLIU
Znów M. Boguś ze swym "utworem"... Serio? To już jest nudne...emotka

spoko, chcieli zgłoszenie w formie filmiku i takie ono było, a o gustach jury nie ma co dyskutować emotka
Wszystko zgodnie z z regulaminem  emotka

Boże, tak się błaźnić dla dwóch dób w apartamencie jakimś.  Rozumiem tydzień ale dwa dni? Jak widać śpiewak gra o wszystko i do upadłego.

Kiedyś się sam z tego śmiałem, a potem zrozumiałem że on po prostu znalazł swój własny oryginalny, względnie skuteczny sposób i robi coś czego większość z nas się wstydzi zrobić. Wolę takiego M. Bogusia, niż kolejny konkurs z wysypem "kreatywnych" zgłoszeń gdzie każde zdanie rozpoczyna się od liter sponsora, gdzie co piąte zgłoszenie to kiczowaty wierszyk, albo w co trzecim komentarzu ktoś walnie kolaż zdjęć rodzinnych mimo że to nie ma związku z tematyką. 

kicz zawsze będzie kiczem, nie ważne jak pięknie się to w słowa ubierze. To trochę jak ze świątecznymi swetrami - one właśnie takie mają być i taka jest twórczość Bogusia. Mnie bawi, ciekawe czy on sobie z tego zdaje sprawę, że jest takim świątecznym swetrem latem, jesienią i wiosną emotka

Taaa... Jest mi najzupełniej wszystko jedno, czy pan śpiewak "zdaje sobie sprawę" z czegokolwiek. emotka Swoją drogą, nie zdziwiłbym się, gdyby czytał te wszystkie żale i miał z tego polewkę, ściskając z satysfakcją swoją wygraną w mocarnej garści, z której dyskretnie wystawia środkowy paluch do wszystkich niezadowolonych... emotka
Każdy się bawi tak, jak to JEMU pasuje, a Jury wybiera to, co chce. emotka Póki robią to zgodnie z ustalonymi zasadami... Tak było od zawsze. Nie ma jedynej, wyłącznie słusznej i sprawiedliwej emotka metody grania w konkursach.
I od zawsze świat "zawodowych, jedynie prawdziwych" emotka emotka konkursowiczów jest podzielony w ocenie... Taaa... Wesołych Świąt! emotka

w sumie wspomniene tu gdzieś ,,branie na starość,, też jest dziwne, jesli mowa o pani ktora się zarzekala, ze jej mama pisze samodzielnie.  myślę, że jakby podlożyc pod Pana Bogusia jakiś bit to pewnie miałby sporo wyswietleń a może i występ w sylwestrze marzeń a nie tam weekendy ze sniadaniem Wyświetl w wątku >>
0 0

gosiak351

#7070662 Napisano: 26.12.2022 19:13:15 w Paragony na trwające konkursy
czy ma ktoś aldi tchibo? Wyświetl w wątku >>
0 0

gosiak351

#7070651 Napisano: 26.12.2022 17:14:48 w Nasze wygrane w minionym roku
sesyjnie1 napisał(a):

Gram w konkursy dopiero od kwietnia 2021 wiec jestem świeżakiem ale pozwolę sobie podsumować rok 2022! Dzięki niemu wyjechałam na wakacje 6 razy. Były to weekendy w hotelach 4-5 * + jeden wyjazd za granicę. Zdobyłam kilka fajnych sprzętów do domu, m.in dwa thermomixy, odkurzacz samojezdzacy., hulajnogi elektryczne. iPhone, słuchawki. Wiele bonów do sklepów typu 4f, decathlon itp wiec zakup butów kurtek itp dla dzieci był bezgotówkowy emotka  Przeżyłam wiele fajnych przygód, strzelnica, quady, skok ze spadochronem, lot balonem. Wyjazdy i takie przeżycia to dla mnie najcenniejsze z nagród. Wpadło tez sporo gotówki, co pozwoliło na realizacje marzeń wiec super. Miałam okazje dwa razy mieć auto elektryczne na weekend i poczuć trochę luksusu emotka  
To tyle z tych najważniejszych, drobnicy nie wymieniam chociaż tez ważna …;) Ten rok zweryfikował w co grać a w co nie, obrać strategie i świadomie wygrywać. Także 2023 czekam na Ciebie:) 

robi wrażenie, gratulacje emotka Wyświetl w wątku >>

gosiak351

#7070647 Napisano: 26.12.2022 16:45:49 w Wkurza mnie...
cb656 napisał(a):

gosiak351 napisał(a):

Nie rozumiem czemu nie ma wyników, w sensie: czemu odpowiedzi nie są podawane do publicznej wiadomości...

To tak, jak z tym rozpowiadaniem o nagrodach i konkursach, których nie było w bazie - zawsze upublicznianie takiej wiedzy odbija się później jakąś karną czkawką. emotka Czasem im mniej wiesz, tym krócej będziesz przesłuchiwana  emotka

ja chyba za kupno paragonu dostałam, nie pamiętam już Wyświetl w wątku >>
0 0

gosiak351

#7070639 Napisano: 26.12.2022 15:00:53 w Wkurza mnie...
cb656 napisał(a):

gosiak351 napisał(a):

Wkurza mnie to moje niewygrywanie i niewiedza też.
Czy wiecie, jak są takie konkursy z cennymi nagrodami?
Wiadomo np., co napisała taka osoba, co wygrała auto?

No fakt. Niewiedza może wkurzać. Wiem coś o tym. emotka
Wiem jakie są takie konkursy z cennymi nagrodami. To są takie konkursy oznaczone taką ikonką:
W jednym przypadku wiem, co zrobiła osoba wygrywająca auto, bo znam taką. Tyle, że to nie było napisanie. emotka

W temacie: wkurza mnie, że wiem, jak mało wiem. emotka

ech wielkie dzięki, nie rozumiem czemu nie ma wyników w sensie odpowiedzi nie sa podawane do publicznej wiadomosci,    Wyświetl w wątku >>
0 0

gosiak351

#7070570 Napisano: 25.12.2022 09:31:26 w Wkurza mnie...
wkurza mnie to moje niewygaywanie,

i niewiedza też

czy wiecie, jak są takie konkursy z cennymi nagrodami wiadomo np co napsiała taka osoba co wygrała auto? Wyświetl w wątku >>

gosiak351

gosiak351

#7070565 Napisano: 25.12.2022 08:42:57 w Czy informują/ informowali?
pepsi + lays z intermarche? Wyświetl w wątku >>
0 0

gosiak351

#7069158 Napisano: 19.12.2022 12:18:35 w Dziś nic nie wygrałem! To już było!
sypnij wątku podarkami, bo posucha z nagrodami
straszna bieda na ten rok a Sylwester już o krok, 
nie będż wątku takim ujem, 
bo oprócz e- konkursy, nikt prezentu mi na świeta nie daruje. Wyświetl w wątku >>

gosiak351

#7069111 Napisano: 19.12.2022 07:14:07 w Dziś nic nie wygrałem! To już było!
Karolaaajn napisał(a):

gosiak351 napisał(a):

mam wrażenie, że w konkursach startuje ze 3 razy wiecej ludzi niz zwykle

A ja na przykład miałam pierwsza fazę na konkursy w roku 2016 i wtedy szło mi dość opornie, za to jak w tym roku znowu wskoczyłam to idzie mi całkiem dobrze emotka  często się spotykam z komentarzami od znajomych ze konkursy to oszustwa i nie da się w tym nic wygrać wiec myśle ze tak czy siak zdecydowana większość społeczeństwa ma te konkursy w nosie 😜

jakie cwaniactwa? Wyświetl w wątku >>
0 0