Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika Angelka

Angelka

#6824283 Napisano: 20.11.2021 17:55:20 w Pomocy!!!!
joan napisał(a):

Angelka napisał(a):

Cześć wszystkim, jestem tu nowa i bardzo proszę o pomoc. Mam problem z konkursem Ramy z biedronki. Moja teściowa chce wygrać te 500 zł. Wysyłam jej te zgłoszenia ale najwidoczniej robię coś złe. Nie mam doświadczenia bo nigdy nie uczestniczyłam w takich konkursach. Nie chce by ktoś mi na tacy podał odpowiedz tylko mała wskazówkę. Czy w tym konkursie chodzi o wysłanie zdrowego przepisu ? No bo pytanie jest jak namieszasz zdrowo w kuchni ramą. Jak można zdrowo namieszać w kuchni z masłem?! No jedynie użyć jej do zdrowego przepisu. Czy ja dobrze to rozumiem? Nie wiem może ja jestem głupia albo co, ale moja teściowa też rozumie tak to pytanie. Pomocy !!!

Jeśli Twoja teściowa chce wygrać, może lepiej będzie bez Twojego zaangażowania? Poważnie mówię. Bo Ty się stresujesz, starasz i dołujesz, a na pewno masz ciekawsze rzeczy do roboty. I to piszę ja, cobmam od ponad 18. lat świetną teściową. Inna sprawa: jak zobaczyłam, że koszt paragonu = kilkanaście zł, wygrana pińset, a organizatorem jest Albedo, to zrezygnowałam. Trwają teraz fajniejsze akcje, z takimi samymi albo lepszymi nagrodami. 
W każdym razie - powodzenia! 

Moja teściowa to raczej osoba wykluczona komputerowo, online, e -maila nie posiada - jeżeli gdzieś potrzebuje np. do rachunków jest potrzebny to podaje mój e-mail. Ona zawsze coś naklika nie tak i poprostu poprosiła mnie bym jej pomogła. A coś z tym organizatorem jest nie tak ? Pytam bo ja nigdy nie uczestniczyłam w żadnych takich loteriach, konkursach i nie chciałabym żeby później były jakieś problemy  Wyświetl w wątku >>
0 0

Angelka

#6824198 Napisano: 20.11.2021 10:22:59 w Pomocy!!!!
zielonaszpilka napisał(a):

Angelka napisał(a):