Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano postów użytkownika dona

dona

#6825688 Napisano: 25.11.2021 19:14:45 w Pomocy!!!!
Potrzebuję waszej rady w sprawie nieuczciwego zachowania agencji. Jakiś czas temu wygrałam sprzęt elektroniczny o sporej wartości, w konkursie organizowanym przez renomowany sklep. Nagroda była jedna. Przed wysyłką dostałam informację, że nie mają już koloru wskazanego w regulaminie, więc proponują mi inny kolor. Nie był to żaden problem. Sprzęt doszedł, trafił do szafki, bo czekałam na urodziny męża (miał dostać w prezencie). Zobaczyłam, że na protokole widnieje cena niższa niż w regulaminie, jednak pomyślałam, że różnicę cenową spowodowała zmiana koloru. Ok - przełknęłam. Przedwczoraj patrzę - zmienił się nie tylko kolor, ale i specyfikacja (o połowę mniej pamięci i o połowę mniej RAM). Różnica cenowa wynosi 400 zł! Minął już czas na reklamację, moja głupota że nie przyjrzałam się od razu, ale kto by się spodziewał takiego klopsa... Wiadomość od agencji rozłożyła mnie na łopatki - "zapomnieliśmy wspomnieć, że zmiana koloru wiąże się ze zmianą pojemności. Mamy nadzieję, że to nie okaże się przeszkodą". Czy wam też zachowanie agencji wydaje się nieuczciwe? Biorę na klatę, że nie sprawdziłam wcześniej i teraz mam słabszy sprzęt. Zastanawiam się tylko, czy próbować jeszcze walczyć z agencją - przyzwoitością byłby chociażby kod zniżkowy do tego nieszczęsnego marketu, a nie takie słowa... Kłócilibyście się z agencją, czy  - nieco ponad miesiąc po otrzymaniu nagrody - olalibyście temat? Wyświetl w wątku >>
0 0