Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika visserarthur

visserarthur

#7283364 Napisano: 31.07.2025 11:34:36 w Żabka
samuraj napisał(a):

FBmarta22 napisał(a):

Słuchajcie, czy kilka bonów (e-kodów) z Żaby można łączyć w jednej transakcji?  emotka

Od nie dawna tak.

To o Żywca też chodzi? Bo właśnie miałem pytać, czy ktoś ich pytał (i dostał już odpowiedź), dlaczego ich nie można łączyć? Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7283068 Napisano: 30.07.2025 13:56:30 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Teraz mi przyszły (ale inne, więc następne nagrody) w mailu trzy czeki i trzy piny… Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7282985 Napisano: 30.07.2025 10:58:51 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Nescafe, na logikę, do każdej nagrody jest inny pin? Bo mam tylko jednego maila… Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7282802 Napisano: 29.07.2025 17:19:22 w Gratulacje! Dla wygranych!
Doceńmy gratulacjami/ kciukami w górę możewygramcoś  
za skuteczność i imponującą liczbę wygranych 😉. Wyświetl w wątku >>

visserarthur

#7282788 Napisano: 29.07.2025 16:22:19 w Smolar
sasaaabp napisał(a):

czy Smolar w razie nieodebrania przesyłki i zwrócenia przez DPD do nadawcy, ponawia wysłanie paczki?
Niestety kurier nie zadzwonił, tylko od razu wystawił, adresat nieobecny..

To raczej wina leży po stronie kuriera, więc opisz im sprawę- na pewno wyślą ponownie. Wyświetl w wątku >>
1 cb656 0

visserarthur

#7281921 Napisano: 25.07.2025 18:23:46 w Żabka
andii napisał(a):

halliday napisał(a):

andii napisał(a):

Helo..czy zdążyło się komuś że po odebraniu piwa zywiec zablokowali dostęp do loterii?emotka

ale dostęp tylko do loterii żywiec, czy konto żabki? Bo jest limit 4-5 transakcji dziennie i jak przekroczyłaś mogą zablokować na 14 dni konto żabki.

No nie umiem znaleźć tej loterii. Dziś odebrałam zaległe Piwka, i patrzę a loterii już nie ma, albo jej nie umiem znalezc emotka

W zależności od systemu telefonu? masz albo przesuwając w dół, albo w prawo od aktualnych wyzwań. Wyświetl w wątku >>
1 andii 0

visserarthur

#7281596 Napisano: 24.07.2025 15:53:58 w Czy wysyłają juz nagrody z... ???
Ktoś popłynął i napisał w „Informują”: „ Informacja o rozpoczęciu wysyłania przelewów 😁 „, a to jest tylko info o weryfikacji. Wyświetl w wątku >>

visserarthur

#7280846 Napisano: 22.07.2025 00:35:39 w Żabka
maryam napisał(a):

Po jakim czasie od zakupu powinny pojawić się losy?

Według regulaminu do 24 godzin, w praktyce, jak nie ma po "chwili, to raczej już nie będzie... Wyświetl w wątku >>
1 maryam 0

visserarthur

#7279204 Napisano: 16.07.2025 00:46:16 w Wkurza mnie...
FBsebastian3 napisał(a):

Magnum... aż serwery wyciągnęły kopyta. Masakra. To bedzie zakup bez zwrotu.

To było zastanawiające... żeby przez 30 minut się nie dobić, ale inni się dobili... Hakerzy nie dopuścili cudzych zgłoszeń...!!!? Wyświetl w wątku >>

visserarthur

#7279156 Napisano: 15.07.2025 20:52:09 w Żabka
kachakacha napisał(a):

GreenEK napisał(a):

kalmia86 napisał(a):

zielonooka85 napisał(a):

O super, dajecie nadzieję...😅


Zazdroszczę. U mnie nadal brak losów za zakup 4 i 6 lipca. Później nie kupowałam uznając, że nie warto skoro nie ma losów....

U mnie też nic.
Kody powinny być w " twoje kupony i nagrody" tak? (głupieję już  emotka )


Nie. W miejscu, gdzie masz teraz napisane "nie masz losów", powinien się pojawić taki zielony kapsel. Po kliknięciu w niego pojawia się 9 kółek (logo Żywca, Żabki, itp.). Po wybraniu jednego z kółek pojawia się nagroda. A potem ta nagroda jest w sekcji "Twoje nagrody".

Piszecie chyba o dwóch różnych miejscach- nie wchodzisz w profil/ twoje kupony i nagrody, tylko w "zakładkę" dedykowaną loterii Żywiec. Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7279137 Napisano: 15.07.2025 19:33:38 w Żabka
Majkii napisał(a):

W odpowiedzi informujemy, że problem z widocznością losów nie powinien już występować. Najmocniej przepraszamy za napotkane niedogodności. W razie dalszych komplikacji zapraszamy do ponownego kontaktu. 


Takie coś Żabka wysyła, to w końcu czyja to była wina?

No jak losy naliczają się w aplikacji Żabki, to znaczy, że to wina niekompetencji konsultantów Żabki- widać to było chociażby po tym, jak niektórym z forum cytowali, że w sprawie loterii kontakt na mail g3, tyle że w kolejnym punkcie jest info, że w sprawie losów na mail Żabki… Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7279136 Napisano: 15.07.2025 19:29:55 w Żabka
O, czyżby mailowa interwencja u dyrektor Marketingu Żywiec, przyniosła efekt… W takim razie pora uderzyć w sprawie bonów, które okazały się zniżkami, za których używanie dodatkowo blokują aplikacje. Cyrk. Wyświetl w wątku >>
2 panasa, Majkii 0

visserarthur

#7278798 Napisano: 14.07.2025 19:43:30 w Żabka
Majkii napisał(a):

Pewnie odpiszą Ci że aplikacja jest poza nimi i trudno.

Bardzo dziwna sytuacja z tymi bonami i jak wykorzystasz to ban aplikacji, coś jest chyba nie tak...

Niech sobie odpisują- jako organizator mają swoje obowiązki. Jak dla mnie mogli sobie zrobić loterię przez stronę, czy smsa, a że oni między sobą się nie potrafią porozumieć…

Regulamin bonów Żabki- nie widzę nic na temat ilości wykorzystanych kodów dziennie (oczywiście byłby to absurd, gorzej niż kartka żywnościowa): https://cdn.zabka.pl/wp-content/uploads/2025/01/20093821/Regulamin-korzystania-przez-Klientow-z-Bonow-Zabka_14.01.2024.pdf

Trzeba zrobić nalot na fb Żabki, a później oznaczyć #tematdlauwagi 😀 Wyświetl w wątku >>
1 Majkii 0

visserarthur

#7278789 Napisano: 14.07.2025 19:26:24 w Żabka
Majkii napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Majkii napisał(a):

Hold-em napisał(a):

Majkii napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Majkii napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Ale mi nie chodzi o żaden konkurs, tylko o aplikację. Piszę, co ja zrobię, a nie co dla kogoś zrobię. Przesłanie rozumiem- chcesz sprawdzić, czy warto działać, czy kończyć jednak na narzekaniu…

A wiesz mniej więcej za co zablokowali? Chociaż się domyślasz czy tak se z tyłka po prostu zablokowali??

Podejrzewam, że za zbyt częste zakupy- wczoraj w sumie 4 razy. Podali najpierw punkt 13.1 regulaminu, później 10.8, gdzie jest mowa o "nienależnych korzyściach"... Zakupy robiłem osobiście, płaciłem swoją kartą... Porażka jakaś. "Najlepsze", że według regulaminu jakieś ostrzeżenia powinny być wcześniej...

No to faktycznie, beznadziejni są.

Mi zablokowali za to, że zrobiłam zakupy za wygrany bon z Żywca 100zl (5x20). Trzeba było dzielić, bo przeciez się nie łączą. A takie zachowanie to jak widać nadużycie.

Czyste dziadostwo, to po co rozdają a potem blokują, żenua.

Swoją droga masę kodów wygrałem w akcji z T-mobile, i nie raz dawałem po kilka bonów po 10zł, łączyłem je i nic minie zablokowali przez 2 miesiące. Coś chyba mają nawalone tam.

Bo pewnie miałeś zwykłe bony, a w tym roku te z Żywca, to jest jakieś dziadostwo zniżkowe, a nie bony, stąd pewnie ten problem. Ja już napisałem do G3 i do pani z Żabki, która kiedyś mi odpisywała na maila w sprawie bonów… Może ktoś coś zrobi- tam ewidentnie szwankuje komunikacja: Żywiec- G3- Żabka (bony)- Żabka (apka).


Tak to były zwykłe w sensie były jako bony towarowe nie zniżkowe, ale nadal wygrana bonu z Żywca jeśli dobrze rozumiem powoduje blokady całej aplikacji to jest mega żenujące, bo to wygląda że "ok wygrałeś ale więcej już nie wygrasz bo zablokujemy Ci konto i elo".

Te z Żywca chyba też są towarowe, ale Żabka zakombinowała, żeby nie działały na alkohol i dała zniżkowe- nie wiem czy oszukała „tylko” Uczestników, czy także G3/ Żywca. Swoją drogą… ja tam miałem losy jeszcze do loterii Żywca, więc napiszę reklamację do G3, że mimo spełnienia warunków, nie mogę wziąć udziału 😂 Wyświetl w wątku >>
1 Majkii 0

visserarthur

#7278781 Napisano: 14.07.2025 19:06:26 w Żabka
Majkii napisał(a):

Hold-em napisał(a):

Majkii napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Majkii napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Ale mi nie chodzi o żaden konkurs, tylko o aplikację. Piszę, co ja zrobię, a nie co dla kogoś zrobię. Przesłanie rozumiem- chcesz sprawdzić, czy warto działać, czy kończyć jednak na narzekaniu…

A wiesz mniej więcej za co zablokowali? Chociaż się domyślasz czy tak se z tyłka po prostu zablokowali??

Podejrzewam, że za zbyt częste zakupy- wczoraj w sumie 4 razy. Podali najpierw punkt 13.1 regulaminu, później 10.8, gdzie jest mowa o "nienależnych korzyściach"... Zakupy robiłem osobiście, płaciłem swoją kartą... Porażka jakaś. "Najlepsze", że według regulaminu jakieś ostrzeżenia powinny być wcześniej...

No to faktycznie, beznadziejni są.

Mi zablokowali za to, że zrobiłam zakupy za wygrany bon z Żywca 100zl (5x20). Trzeba było dzielić, bo przeciez się nie łączą. A takie zachowanie to jak widać nadużycie.

Czyste dziadostwo, to po co rozdają a potem blokują, żenua.

Swoją droga masę kodów wygrałem w akcji z T-mobile, i nie raz dawałem po kilka bonów po 10zł, łączyłem je i nic minie zablokowali przez 2 miesiące. Coś chyba mają nawalone tam.

Bo pewnie miałeś zwykłe bony, a w tym roku te z Żywca, to jest jakieś dziadostwo zniżkowe, a nie bony, stąd pewnie ten problem. Ja już napisałem do G3 i do pani z Żabki, która kiedyś mi odpisywała na maila w sprawie bonów… Może ktoś coś zrobi- tam ewidentnie szwankuje komunikacja: Żywiec- G3- Żabka (bony)- Żabka (apka). Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7278748 Napisano: 14.07.2025 17:35:15 w Żabka
Hold-em napisał(a):

Majkii napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Majkii napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Ale mi nie chodzi o żaden konkurs, tylko o aplikację. Piszę, co ja zrobię, a nie co dla kogoś zrobię. Przesłanie rozumiem- chcesz sprawdzić, czy warto działać, czy kończyć jednak na narzekaniu…

A wiesz mniej więcej za co zablokowali? Chociaż się domyślasz czy tak se z tyłka po prostu zablokowali??

Podejrzewam, że za zbyt częste zakupy- wczoraj w sumie 4 razy. Podali najpierw punkt 13.1 regulaminu, później 10.8, gdzie jest mowa o "nienależnych korzyściach"... Zakupy robiłem osobiście, płaciłem swoją kartą... Porażka jakaś. "Najlepsze", że według regulaminu jakieś ostrzeżenia powinny być wcześniej...

No to faktycznie, beznadziejni są.

Mi zablokowali za to, że zrobiłam zakupy za wygrany bon z Żywca 100zl (5x20). Trzeba było dzielić, bo przeciez się nie łączą. A takie zachowanie to jak widać nadużycie.

A może... ja tak zrobiłem przedwczoraj, ale na dwa paragony. Wczoraj napisałem maila do G3, co to za ch... bony, które działają jak zniżki. Wygrany bon, to bon towarowy, które można łączyć ze sobą, a nie jakaś jałmużna w postaci zniżek (rzeczywiście te "bony", to zniżki, bo "minusuje" cenę produktu, a nie płatność. Wyświetl w wątku >>
0 0

visserarthur

#7278738 Napisano: 14.07.2025 16:58:22 w Żabka
Majkii napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Ale mi nie chodzi o żaden konkurs, tylko o aplikację. Piszę, co ja zrobię, a nie co dla kogoś zrobię. Przesłanie rozumiem- chcesz sprawdzić, czy warto działać, czy kończyć jednak na narzekaniu…

A wiesz mniej więcej za co zablokowali? Chociaż się domyślasz czy tak se z tyłka po prostu zablokowali??

Podejrzewam, że za zbyt częste zakupy- wczoraj w sumie 4 razy. Podali najpierw punkt 13.1 regulaminu, później 10.8, gdzie jest mowa o "nienależnych korzyściach"... Zakupy robiłem osobiście, płaciłem swoją kartą... Porażka jakaś. "Najlepsze", że według regulaminu jakieś ostrzeżenia powinny być wcześniej... Wyświetl w wątku >>
1 Majkii 0

visserarthur

#7278734 Napisano: 14.07.2025 16:39:47 w Żabka
Ale mi nie chodzi o żaden konkurs, tylko o aplikację. Piszę, co ja zrobię, a nie co dla kogoś zrobię. Przesłanie rozumiem- chcesz sprawdzić, czy warto działać, czy kończyć jednak na narzekaniu… Wyświetl w wątku >>
1 Majkii 0

visserarthur

#7278730 Napisano: 14.07.2025 16:26:26 w Żabka
cb656 napisał(a):

visserarthur napisał(a):

mrmax napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Czy ktoś, komu zablokowali aplikację, dostał info, z jakiego powodu? Mi zablokowali i chcę im wysłać przedsądowe wezwanie, ale nie wiem, czy napiszą konkretne powody, a nie ogólnie cały punkt regulaminu, bo tak to mogę się odnosić do wielu rzeczy, skoro nie wskazali konkretnego powodu...

w kółko ta sama formułka przychodzi, niezależnie co napiszesz do nich, nieodwołalny ban

Aha, to ja im jednak napiszę oficjalne pismo. I do UOKiK o zachęcaniu ludzi do zbierania Żapsów, a później blokowanie kont, by Klient nie mógł zrealizować zebranych "punktów", co w konsekwencji jest także oszustwem (doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem).

emotka emotka emotka emotka Napisz, napisz to dokładnie tak, jak wyżej... KONIECZNIE! emotka emotka
Tylko nie zapomnij później podzielić się na forum efektami tego pisania. emotka

Dlaczego mam nie zapomnieć? Niech „forum” też się weźmie do roboty, a nie zawsze „wszyscy” tylko narzekają, ale nic dalej z tym nie robią… Tym bardziej jeśli chodzi o UOKiK- oni działają w interesie ogółu, więc jak dostaną mało zgłoszeń w danej kwestii, to traktują to jako przypadki incydentalne, pojedyncze, także według nich zająć się tym powinien Rzecznik Konsumentów. Wyświetl w wątku >>
1 uzuri 0

visserarthur

#7278673 Napisano: 14.07.2025 13:21:06 w Żabka
mrmax napisał(a):

visserarthur napisał(a):

mrmax napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Czy ktoś, komu zablokowali aplikację, dostał info, z jakiego powodu? Mi zablokowali i chcę im wysłać przedsądowe wezwanie, ale nie wiem, czy napiszą konkretne powody, a nie ogólnie cały punkt regulaminu, bo tak to mogę się odnosić do wielu rzeczy, skoro nie wskazali konkretnego powodu...

w kółko ta sama formułka przychodzi, niezależnie co napiszesz do nich, nieodwołalny ban

Aha, to ja im jednak napiszę oficjalne pismo. I do UOKiK o zachęcaniu ludzi do zbierania Żapsów, a później blokowanie kont, by Klient nie mógł zrealizować zebranych "punktów", co w konsekwencji jest także oszustwem (doprowadzenie do niekorzystnego rozporządzenia mieniem).

u mnie blokada nastąpiła minutę po zakupie, w którym był odbierany produkt własnie za żappsy emotka  więc taki sens ich zbierania jest...

Dlatego ja nie odpuszczę im OSZUSTWA, tym bardziej, że nie podają konkretnego powodu, znaczy, że o to pewnie chodzi, by nie wydać nagród. Wyświetl w wątku >>
0 0