Reklama na e-Konkursy.info

Wyniki wyszukiwania

Szukano wśród postów użytkownika zielonaszpilka

zielonaszpilka

#7132014 Napisano: 18.10.2023 16:22:56 w WC - rozmowy o wszystkim
zdesperowany_kot napisał(a):

Czy jest ktoś na forum kto leczy się u dentysty w ramach NFZ? Czy dentysta na fundusz zrobi mi estetyczną plombę? Byłem dziś u stomatologa na NFZ i kobieta mi powiedziała, że ona może mi zrobić tylko plombę metalową bo tylko takie są refundowaneemotka  czy to prawda? Ktoś może potwierdzić??

Kiedyś tak było że tylko w zębach przednich mogłeś mieć białą plombę na NFZ, ale od października zeszłego roku już we wszystkie zęby mieli wkładać białe plomby chemoutwardzalne.

Spytaj innego dentystę. Wyświetl w wątku >>
1 kumulacja 0

zielonaszpilka

#7131566 Napisano: 16.10.2023 23:13:14 w Smolar
visserarthur napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):


Po prostu okazało się, że mi zabrali ten pierwszy numer (nie był dawno doładowywany), więc grałem na drugi, z innym mailem, bo wydawało mi się, że jeszcze bardziej by im nie pasowało, że ten sam mail, a numer inny...
Raczej podajemy w rodzinie emotka  do różnych ich akcji różnie dane- może się nie czepiali, bo nazwisko się zgadzało, poza tym dziwne by było, jakby robili problem, że nagle w innej akcji jest inne nazwisko, bo nikt nie zabroni udostepnienia maila i telefonu, także regulaminowo i tak by nic z tym nie mogli zrobić...

Teoretycznie wydaje mi się, że masz rację, i że możesz podać swoje dane do obu nagród, ale w razie sporu to Ty będziesz udowadniał, że masz rację. Nie wiem czy gra warta świeczki. 

"poza tym dziwne by było, jakby robili problem, że nagle w innej akcji jest inne nazwisko, bo nikt nie zabroni udostepnienia maila i telefonu, także regulaminowo i tak by nic z tym nie mogli zrobić.."
Teoretycznie tak, a życie już pokazało, że niektórzy konkursowicze mieli z tego tytułu nieprzyjemności i byli brani na spytki. Ktoś pisał, że miał telefon od Smolara, że jak to tak, że ten numer telefonu teraz jest pani, a ostatnio należał do pana. Były jakieś afery, że Smolar rozesłał smsy do jakieś swojej wewnętrznej bazy konkursowiczów, bo smsy dostali też ludzie, którzy akurat w tamtej akcji nie brali udziału i chyba było trochę syfu, a Smolar miał zostać uświadomiony, że takich baz robić nie może. Czy rzeczywiście się ogarnął i nie robi czy robi, ale się lepiej pilnuje tego nie wiadomo emotka Wyświetl w wątku >>

zielonaszpilka

#7131565 Napisano: 16.10.2023 23:06:56 w Wkurza mnie...
niewyspanamama napisał(a):


Łączę się w bólu...trafia mnie nie powiem juz co z opisami tych paragonów...Przykład z Dino: papier regina opisany byle jak- nie wiadomo nawet o jaką markę chodzi , bonduelle identyko , Haribo tak samo, winiary bez komentarza , Balcerzak też ,Almette i masa innych...  Juz płacąc samym wygranym bonem za zakupy czułam się jakbym sobie go wydrukowała bo obsługa na kasie patrzyła na mnie jak na kosmitę co to jest i do czego służy nie mówiąc o tym ze miałabym jeszcze o pieczątkę prosić na te wszystkie zakupyemotka  Jak raz poprosiłam w jednym sklepie usłyszałam; nie mogę jej dać bo nie wiem do czego ona zostanie wykorzystanaemotka  Nie muszę nawet mowic ze Haribo dzięki takim akcjom przepadło...i wiem ze masa nagrod przepadla z tej loterii ludziom bo na niejednej grupie wrzało o tym... jest konkurs , jest loteria DRODZY ORGANIZATORZY ZRÓBCIE COS Z TYM...MY JAKO POTENCJALNI LAUREACI NIE MAMY WPLYWU NA TO JAK DANY SKLEP OPISUJE PARAGON !!! JA KUPIŁAM PRODUKT O KTORY PROSILISCIE WIEC SPELNILAM WARUNEK REGULAMINU - RESZTE BIERZCIE NA SIEBIE I CHOCIAZBYSCIE MUSIELI DZWONIC DO SKLEPU CZY TEN OPIS TO PRODUKT KTORY CHCIELISCIE TO ROBCIE TO...

To jest jakaś plaga teraz. Jeszcze w miarę rozumiem sytuację, gdy mam iść po pieczątkę po wygranej. W miarę, bo też mnie to wkurza. Ale wrzucanie paragonu z pieczątką do samego zgłoszenia to już jakiś absurd. A co w sytuacji, gdy właśnie w sklepie nie chcą mi dać tej pieczątki? Mam pytać przed zakupem o to jaki mają opis i czy dają pieczątkę w razie czego? Jeszcze nie oszalałam. Niech się cmokną. Olewam taką loterię, bo więcej nerwów by mnie to kosztowało niż to warte. Ciekawa jestem też czy jak mają już jakiś paragon z takim idiotycznym opisem jak np. groszek konserwowy z Kauflandu, ale z pieczątką uzyskaną przez laureata potwierdzajacą, że to bonduelle, to czy wszystkie inne paragony z Kauflandu z tym opisem będą akceptować bez pieczątki, czy mimo to będą się czepiać każdego kolejnego wygranego? Wyświetl w wątku >>

zielonaszpilka

#7131562 Napisano: 16.10.2023 22:57:51 w Smolar
visserarthur napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

visserarthur napisał(a):

Czy Smolar się czepia, jak ta sama osoba poda do dwóch różnych nagród te same dane, ale wygrane na inny mail i telefon...? Niby według ich regulaminu przewidują opcję, że jedna osoba poda różne maile i telefony zgłaszając się...

Eee.... smolar przewiduje w regulaminie, że jedna osoba poda różne maile i telefony zgłaszając się? Możesz zacytować ten fragment regulaminu?

Jedna osoba oraz osoby z jednego gospodarstwa domowego (przez termin „gospodarstwo domowe” organizator rozumie ten sam adres zamieszkania, korespondencyjny lub zameldowania uczestników loterii), a także na ten sam numer rachunku bankowego (dot. laureatów nagród dziennych I-go stopnia i laureata nagrody głównej) może w ramach całej loterii otrzymać maksymalnie trzy nagrody, tj. tylko jedną nagrodę dzienną I-go stopnia, tylko jedną nagrodę dzienną II-go stopnia oraz tylko jedną nagrodę główną, z zastrzeżeniem postanowień pkt 11.10 regulaminu. Dotyczy to również sytuacji, w której jedna osoba, będzie zgłaszać się podając różne numery telefonów / adresy e-mail/ nr rachunków bankowych (dot. nagród dziennych I-go stopnia) i zakwalifikuje się do więcej aniżeli jednej: nagrody dziennej I-go lub II-go stopnia. W takiej sytuacji, po weryfikacji danych osobowych uczestników, dany uczestnik zostanie nagrodzony tylko jedną: nagrodą dzienną I-go lub II-go stopnia. Kolejna nagroda dzienna I-go lub II-go stopnia, która by my przypadła, pozostaje w dyspozycji organizatora.

No i właśnie nie kumam. Wyłączając inne osoby z gospodarstwa, czyli niech będzie to jedna, to może otrzymać trzy różne nagrody, ale jak poda różne dane, to już wtedy tylko jedną ("lub")...?

Ok, ja nigdy nie traktowałam tego punktu jako przyzwolenie na to, żeby jedna osoba zgłaszała się podając różne maile i numery telefonów, ale być może jest tak jak ty to rozumiesz i Smolar bierze pod uwagę i pozwala na to żeby jedna osoba zgłaszała się podając różne dane w formularzu. Jeżeli jest tak jak ty to rozumiesz to faktycznie możesz wtedy wygrać i jedną nagrodę pierwszego stopnia i jedną nagrodę drugiego stopnia. To "lub" tyczy się wtedy sytuacji w której zostaniesz nagrodzony dwukrotnie nagrodą tego samego stopnia, wtedy dostaniesz tylko jedna, a druga przepada, ale wciąż możesz dostać nagrodę pierwszego i nagrodę drugiego stopnia. Niemniej ja bym nie ryzykowała bo Smolar bardzo nie lubi takich kombinatorów. Jaki cel chciałeś osiągnąć podając różne maile i numery telefonów, żeby teraz podać dane tej samej osoby? I pytanie czy już kiedyś do któregoś z tych adresów albo numerów telefonu nie podawałeś innych danych u Smolar? Teoretycznie nie mogą tworzyć takich baz danych, ale teoria sobie a  doświadczenia konkursowiczów sobie emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

zielonaszpilka

#7131535 Napisano: 16.10.2023 20:39:06 w Smolar
visserarthur napisał(a):

Czy Smolar się czepia, jak ta sama osoba poda do dwóch różnych nagród te same dane, ale wygrane na inny mail i telefon...? Niby według ich regulaminu przewidują opcję, że jedna osoba poda różne maile i telefony zgłaszając się...

Eee.... smolar przewiduje w regulaminie, że jedna osoba poda różne maile i telefony zgłaszając się? Możesz zacytować ten fragment regulaminu? Wyświetl w wątku >>
1 kumulacja 0

zielonaszpilka

#7131315 Napisano: 15.10.2023 23:23:04 w moje dzisiejsze wygrane :)
scrabble napisał(a):

ptaszyna napisał(a):

Bilety Cinema City z Aquafresh przed chwilą 🙂

Tam chyba była kumulacja niewydanych biletów, kto ma par, niech klika.
W temacie: to samo.

Wciąż są bilety w aquafreshu emotka  Ostatni moment na wysłanie zgłoszenia. Wyświetl w wątku >>

zielonaszpilka

#7130989 Napisano: 13.10.2023 19:30:39 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
awangarda napisał(a):

Pytanie organizacyjne- mam do wygranego instaxa dołączony paragon czy mogę na jego podstawie w razie problemow dochodzić roszczeń z gwarancji od organizatora? Chodzi o Los Mejores

Z gwarancji nie, z rękojmi tak. Gwarancje realizujesz u producenta. Wyświetl w wątku >>
1 awangarda 0

zielonaszpilka

#7130762 Napisano: 13.10.2023 10:31:49 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
fan-mandaryny napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

fan-mandaryny napisał(a):

onka37 napisał(a):

sledzik860 napisał(a):

onka37 napisał(a):

mam pytanie , chyba pomieszałam wieczka z almette  i nie wiem czy konkretny paragon z danego sklepu musi być do danego wieczka? czy jest mozliwe ze np biedra lub aldi mają jakies inne serie serków? moze dlak ogoś śmieszne pytanie ale się zastanawiam

Ważne, żeby ilość wieczek zgadzała się z liczbą zakupionych serków na paragonach, gdyby agencja zechciała zrobić rozszerzoną weryfikację. Jak wygrasz dzienną, to byle jaki paragon z datą wcześniejszą niż zakup wystarczy. Ja tak miałem w Hochland w zeszłym roku (ta sama agencja), też pomieszałem i wysłałem pierwszy lepszy i przeszło na luzie.

Chciałaś napisać „z datą wcześniejszą niż data zgłoszenia” (co do godziny). Oni naprawdę przesadzają, bo często kupuje się wielosztuki i ciężko te paragony się przypisowuje odpowiednim wieczkom. W zeszłych latach numerowałem, teraz mi się nie chce. Niech się dzieje wola nieba.

Wystarczy wysłać paragon z najwcześniejszą datą jaka się ma ;)

Dokładnie, jeśli tylko będą pytać się o paragon do jednego wieczka ta tak. Z tym że radziłbym uważać na ilość takich paragonów. Jeśli trzeba będzie wszystkie zgłoszone wieczka okazać i do nich odpowiednie paragony, to może być kłopot. Zgłoszenie każdego paragonu powinien poprzedzać zakup. Najgorzej jak o wszystkie paragony zapytają i będzie więcej paragonów z data po niż przed samym zgłoszeniem się do loterii.

Nie no, tak nie może być. Jeśli kupujesz serki i zbierasz paragony, to nawet jeśli kupisz 10 sztuk, i je zgłosisz, a potem kupisz jeszcze kilka, których nie zdążysz zgłosić i wygrasz i będą chcieli wszystkie zgłoszone wieczka i paragony, to wystarczy że wyślesz te 10 wieczek i 10 paragonów z najwcześniejszą datą jakie masz. Nie ma wtedy szansy, że wyślesz paragon, który ma datę po zgłoszeniu się do loterii. Zbieraj paragony w jednym miejscu i tyle:) nie trzeba ich przypisywać do konkretnych wieczek i terminów zgłoszenia emotka Wyświetl w wątku >>
1 kimberly 0

zielonaszpilka

#7130746 Napisano: 13.10.2023 10:04:18 w Czy jest konkurs, w którym trzeba kupić...?
byekitty napisał(a):

Drogi alkohol emotka  Jakikolwiek, byle fancy, premium itp.
wiem, że są jakieś konkursy, ale nie potrafię sobie przypomnieć ich nazw i tym samym znaleźć w wyszukiwarce emotka

Z alkoholowych promocyjnych trwających kojarzę tylko Stock Prestige i Jagermeistra - może ktoś podrzuci jeszcze coś innego. Wyświetl w wątku >>

zielonaszpilka

#7130738 Napisano: 13.10.2023 09:42:43 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
fan-mandaryny napisał(a):

onka37 napisał(a):

sledzik860 napisał(a):

onka37 napisał(a):

mam pytanie , chyba pomieszałam wieczka z almette  i nie wiem czy konkretny paragon z danego sklepu musi być do danego wieczka? czy jest mozliwe ze np biedra lub aldi mają jakies inne serie serków? moze dlak ogoś śmieszne pytanie ale się zastanawiam

Ważne, żeby ilość wieczek zgadzała się z liczbą zakupionych serków na paragonach, gdyby agencja zechciała zrobić rozszerzoną weryfikację. Jak wygrasz dzienną, to byle jaki paragon z datą wcześniejszą niż zakup wystarczy. Ja tak miałem w Hochland w zeszłym roku (ta sama agencja), też pomieszałem i wysłałem pierwszy lepszy i przeszło na luzie.

Chciałaś napisać „z datą wcześniejszą niż data zgłoszenia” (co do godziny). Oni naprawdę przesadzają, bo często kupuje się wielosztuki i ciężko te paragony się przypisowuje odpowiednim wieczkiem. W zeszłych latach numerowałem, teraz mi się nie chce. Niech się dzieje wola nieba.

Wystarczy wysłać paragon z najwcześniejszą datą jaka się ma ;) Wyświetl w wątku >>

zielonaszpilka

#7130014 Napisano: 10.10.2023 16:00:34 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
skalysr napisał(a):

anialistopad napisał(a):

skalysr napisał(a):

Czy ktoś miał problem z wypłaceniem 100zł z konkursu Tigera i wie jak to rozwiązać? próbowałam w kilku bankomatach i nigdzie nie przechodzi, a na razie smolar nie odpowiada emotka

Ja wyplacalam bez problemu. Może coś nie tak robisz ?

wszystko zgodnie z instrukcją, w działających bankomatach. Mam komunikat "transakcja przerwana" lub "błędny kod pin" (w zależności w jakim bankomacie). Długo się czeka na odpowiedź od smolar?

A nie masz już przeterminowanego kodu? One zazwyczaj są ważne 7 dni od otrzymania. Wyświetl w wątku >>
0 0

zielonaszpilka

#7129685 Napisano: 09.10.2023 14:33:34 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
szesnaście napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Ile czekaliście na otrzymanie vouchera z Hebe przy braku produktu? Od kogo go dostawaliście? Od konsultantek w sklepie od razu? Później? Tylko na maila? U mnie jakiś cyrk z brakiem kremu i tymi voucherami. Konsultantki niby coś wiedzą, ale już widzę, że pokręciły i wiem, że do 04.10 (ostatni dzień na realizację kuponu na krem) nie udało im się skontaktować z infolinią dedykowaną dla quizu, żeby zgłosić osoby, dla których zabrakło produktu.

Praktycznie od razu, miałam 2 rzeczy do odebrania. 1 była, a serum nie. Podeszłam do Pani czy jest ta rzecz ona sie zakręciła, sprawdziła i mówię jej że to z Quizu. A ona na to, żeby podać imię, nazwisko , mail i telefon oraz numer karty Hebe. Dałam jej ona poszła na zaplecze i mówi, że dostanie Pani voucher bo nie ma produktu. I zaraz był dostępny w kuponach na aplikacji, był ważny do tego samego dnia.
Może warto iść do innego Hebe, a nie tego co cię zbywają.

Problem w tym, że termin odbioru nagród już minął, więc nie wiem czy jak pójdę do innego Hebe to czy przyjmą jeszcze zgłoszenie. Poza tym u mnie akurat jest inne Hebe, ale nie wszyscy mają drugie Hebe na tyle blisko, żeby tam iść emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

zielonaszpilka

#7129656 Napisano: 09.10.2023 13:10:46 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
onlyrybka napisał(a):

kimberly napisał(a):

atyde25 napisał(a):

A Hebe nie ma kontaktu mailowego dla klientów?
Skoro panie nawet nie potrafią się na infolinię dodzwonić to trzeba ruszyć wyżej bo wielu osobom przepadną te nagrody z takim podejściem załogi drogerii.

Próbowałam i dostałam odpowiedź, że sprawy bonów z Quizu i braku tego towaru można załatwiać tylko i wyłącznie z personelem, moje dalsze pytanie co w sytuacji gdy panie z personelu nie chcą pomóc, są ironiczne i odsyłają z kwitkiem twierdząc, że nie mogą pomóc pozostało bez odpowiedzi emotka

Poproś kierowniczkę o odmowę pomocy w przyjęciu reklamacji związanej z brakiem produktu - na piśmie.

Odmówi wystawienia i co jej zrobisz? Nic. Ja poprosiłam o jakieś potwierdzenie, że zostawiłam swoje dane do odbioru kremu, którego nie było i ona nie może mi czegoś takiego dać. Tym bardziej nie da ci żadnej podkładki, że nie przyjęła reklamacji. Podjadę tam dzisiaj i jak dalej nic nie będą widzieć to będę pisać jakieś reklamacje na maile, które znajdę. Wyświetl w wątku >>
0 0

zielonaszpilka

#7129514 Napisano: 08.10.2023 18:55:57 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
@gnieszk@ napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

Ile czekaliście na otrzymanie vouchera z Hebe przy braku produktu? Od kogo go dostawaliście? Od konsultantek w sklepie od razu? Później? Tylko na maila? U mnie jakiś cyrk z brakiem kremu i tymi voucherami. Konsultantki niby coś wiedzą, ale już widzę, że pokręciły i wiem, że do 04.10 (ostatni dzień na realizację kuponu na krem) nie udało im się skontaktować z infolinią dedykowaną dla quizu, żeby zgłosić osoby, dla których zabrakło produktu.


Kod pojawił się w aplikacji i na mailu po około dwóch godzinach od wizyty w sklepie

Dzięki emotka  więc pewnie Twoje konsultantki dodzwoniły się na infolinię. A u mnie sierotki dwa dni próbowały i nie dały rady (wiem, że było ciężko - ktoś pisał o tym, że trzy godziny dzwonienia nic nie dały, ale też chyba jakoś specjalnie się nie wysilały), a 05.10, czyli dzień po skończeniu ważności kuponu dojechały do sklepu brakujące kremy. Panie w sklepie zadowolone ściągnęły nas po odbiór kremów, ale oczywiście kody nie działały, bo były przeterminowane i na czacie otrzymałam informację, że powinnyśmy otrzymać vouchery o równowartości kremu po tym, jak konsultantki ze sklepu zgłoszą braki na infolinii. Do dzisiaj nie mam vouchera, więc pewnie się wciąż nie dodzwonił. Pytanie czy po takim czasie jak zgłoszą braki to czy jeszcze dostaniemy te vouchery emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

zielonaszpilka

#7129511 Napisano: 08.10.2023 18:28:04 w Dyskusje o innych konkursach (bez klików)
Ile czekaliście na otrzymanie vouchera z Hebe przy braku produktu? Od kogo go dostawaliście? Od konsultantek w sklepie od razu? Później? Tylko na maila? U mnie jakiś cyrk z brakiem kremu i tymi voucherami. Konsultantki niby coś wiedzą, ale już widzę, że pokręciły i wiem, że do 04.10 (ostatni dzień na realizację kuponu na krem) nie udało im się skontaktować z infolinią dedykowaną dla quizu, żeby zgłosić osoby, dla których zabrakło produktu. Wyświetl w wątku >>
0 0

zielonaszpilka

#7129507 Napisano: 08.10.2023 18:08:42 w WC - rozmowy o wszystkim
mary18 napisał(a):

Czy ktoś korzystał z atrakcji ze strony wyjątkowy prezent?? Mam taką kartę i wykorzystałam kilka miesięcy temu z kwoty 500 zł na atrakcję Sushi za 200 zł. Zostało mi 300 zł i dzisiaj chcąc zarezerwować kolejną atrakcję wystąpił błąd i komunikat o treści 

  • Twój Voucher zmienił status, rezerwacja prezentu nie jest możliwa.
    Jeśli potrzebujesz dodatkowych informacji skontaktuj się z naszym specjalistą przez: chat, na mam@wyjatkowyprezent.pl lub telefonicznie pod numerem 226688272.
Czy to nie jest przypadkiem tak że atrakcja jest jednorazowa i nieważne za jaką kwotę ?  emotka   Może ktoś też tak miał

Niestety przepadło: "Numer Gift Card można wykorzystać tylko raz, niewykorzystana kwota nie może być ponownie użyta lub zwrócona" https://www.wyjat...prezent.pl/giftcard/ Wyświetl w wątku >>

zielonaszpilka

#7129385 Napisano: 07.10.2023 22:38:35 w Połączenia nieodebrane
agicho napisał(a):

781152915

Według googla to spam - jakieś ankiety z opinie24 albo automaty Wyświetl w wątku >>
1 agicho 0

zielonaszpilka

#7129244 Napisano: 07.10.2023 00:55:57 w Wkurza mnie...
lasiglasty napisał(a):

Nawet ktoś miły ze Smolara ze mną korespondował i sprawdził to zgłoszenie, dostałam w takiej wersji, że bardziej okroić się nie da, ale i tak błąd. Podesłałam nie konkursowej siostrze, żeby ze swoich urządzęń wysłała i też jej błąd wyskakuje  emotka  Nie pozostaje nic innego jak zjeść Knoppersa i przestać sobie nerwy szargać problemami technicznymi.

Jeśli znajdziesz jeszcze chęci i wenę to może napisz zupełnie nową odpowiedź? emotka  Może jednak jakieś zupełnie przypadkowe, niewinne słowo blokuje to zgłoszenie? Wyświetl w wątku >>
0 0

zielonaszpilka

#7129189 Napisano: 06.10.2023 18:18:35 w Wkurza mnie...
lasiglasty napisał(a):

zielonaszpilka napisał(a):

lasiglasty napisał(a):

Potrzebuję laptopa, lubię Knoppers, lubię Smolara, ale nie mogę wysłać zgłoszenia. Już brak pomysłów, co jeszcze zrobić, żeby formularz przepuścił emotka  Różne przeglądarki, czyszczenie ciasteczek, wysyłanie z telefonu, zgłoszenie napisane od nowa, zero polskich znaków, interpunkcji i dalej kicha.

Sprawdź jeszcze czy nie masz jakiegoś zakazanego słowa np. ruch emotka

Zgłoszenie prześwietlone w każdą stronę, żadnego słowa po angielsku, żadnego ukrytego wulgaryzmu, same bezpieczne i neutralne słowa, żadnych przypadkowych kontrowersyjnych zbitek emotka

No to chyba zostaje napisanie do Smolara o co im chodzi emotka  Ewentualnie możesz spróbować poprosić jeszcze kogoś, żeby spróbował wysłać od siebie to zgłoszenie, bo może coś blokuje u Ciebie. Sprawdź też czy czasem kopiując zgłoszenie nie skopiowałaś jakiegoś entera na końcu albo na początku. Najlepiej wpisz całe zgłoszenie ręcznie w formularz bez kopiowania, no chyba że już to robiłaś emotka Wyświetl w wątku >>
0 0

zielonaszpilka

#7129184 Napisano: 06.10.2023 18:10:43 w Wkurza mnie...
lasiglasty napisał(a):

Potrzebuję laptopa, lubię Knoppers, lubię Smolara, ale nie mogę wysłać zgłoszenia. Już brak pomysłów, co jeszcze zrobić, żeby formularz przepuścił emotka  Różne przeglądarki, czyszczenie ciasteczek, wysyłanie z telefonu, zgłoszenie napisane od nowa, zero polskich znaków, interpunkcji i dalej kicha.

Sprawdź jeszcze czy nie masz jakiegoś zakazanego słowa np. ruch emotka Wyświetl w wątku >>
0 0